3 päivän paasto

pattis

Huomenna (2.7.-10) aloitan kolmen päivän paaston(vettä, kahvia, teetä).

Lihottua on tullut vähän turhan paljon jo tämän alkukesän aikana(enkä puhu mistään muutamasta hassusta kilosta) ja laihduttamaanhan sitä ollaan taas ryhtymässä.
Paastolla nyt tietenkin tavoittelen turvotuksen häipymistä ja nesteiden ym kuonan liikkeelle saantia.

En ole paastoillut päivääkään toukokuun alkupuolen jälkeen, joten tässä etsiskellään myös kadotettua itsekuria.
Päivittelen luultavasti tänne, miten on mennyt, painon muutoksista ynnämuusta.

Löytyisikö mukaan lähtijöitä? :)

13

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

      ei ole laisinkaan mikään paastojuoma...

      • pattis

        Jep, tiedän kyllä ettei kahvi ole paastojuomaa.
        Se nyt vain vie ajatukset muualle ruuasta paaston alussa ja piristää mukavasti :)


      • gkjhkjhk
        pattis kirjoitti:

        Jep, tiedän kyllä ettei kahvi ole paastojuomaa.
        Se nyt vain vie ajatukset muualle ruuasta paaston alussa ja piristää mukavasti :)

        Mukana ollaan, mut vaan 1-2 päivää..:) Miks kahvi ei oo paastojuoma??


      • RoqueSan
        gkjhkjhk kirjoitti:

        Mukana ollaan, mut vaan 1-2 päivää..:) Miks kahvi ei oo paastojuoma??

        Itse olen mukana en ole ennen paastonnut :). Pitäisi pari kiloa saada pois. Eli paaston aikana saa syödä, mutta tyyliin 2x keitettyjä kanamunia, jotain salaattia ja juomana toimii itsellä vesi onko tämä hyvä "ruokavalio" parin päivän paastoon?


      • 10 -14 päivää
        RoqueSan kirjoitti:

        Itse olen mukana en ole ennen paastonnut :). Pitäisi pari kiloa saada pois. Eli paaston aikana saa syödä, mutta tyyliin 2x keitettyjä kanamunia, jotain salaattia ja juomana toimii itsellä vesi onko tämä hyvä "ruokavalio" parin päivän paastoon?

        Aloitan maanantaina 10 - 14 päivän kuurin.

        Ei kahvia, ei mitään syömistä, vain mehuja, vettä ja teetä. Ihan ohjeitten mukaan.


      • Tärkeää tietää
        10 -14 päivää kirjoitti:

        Aloitan maanantaina 10 - 14 päivän kuurin.

        Ei kahvia, ei mitään syömistä, vain mehuja, vettä ja teetä. Ihan ohjeitten mukaan.

        Paras tapa jos aikoo pitää kuuria, on hankkia 3:n päivän paastopaketti terveyskaupasta. Siellä on mukana kaikki ainekset ja ohjeet. Ohjeita kannattaa noudattaa tarkkaan.


      • pattis
        RoqueSan kirjoitti:

        Itse olen mukana en ole ennen paastonnut :). Pitäisi pari kiloa saada pois. Eli paaston aikana saa syödä, mutta tyyliin 2x keitettyjä kanamunia, jotain salaattia ja juomana toimii itsellä vesi onko tämä hyvä "ruokavalio" parin päivän paastoon?

        Voihan sitä noinkin tehdä, mutta itse ainakin aion olla täysin ilman kiinteää ruokaa. Eli nesteillä mennään.
        Kahvinjuontia aion vähentää huomattavasti, yksi-kaksi kupillista päivässä ilman maitoa tulee varmaankin töissä juotua.


      • pattis
        Tärkeää tietää kirjoitti:

        Paras tapa jos aikoo pitää kuuria, on hankkia 3:n päivän paastopaketti terveyskaupasta. Siellä on mukana kaikki ainekset ja ohjeet. Ohjeita kannattaa noudattaa tarkkaan.

        Joskus olen noita paastopaketteja katsellut kaupassa, mutta vähän turhan kalliita ovat olleet.
        Eiköhän tuo ihan ilmankin onnistu, kun vähän perehtyy asiaan. :)


      • ..............
        RoqueSan kirjoitti:

        Itse olen mukana en ole ennen paastonnut :). Pitäisi pari kiloa saada pois. Eli paaston aikana saa syödä, mutta tyyliin 2x keitettyjä kanamunia, jotain salaattia ja juomana toimii itsellä vesi onko tämä hyvä "ruokavalio" parin päivän paastoon?

        EI syödä, ei kananmunia kuin ei salaattiakaan....
        Googlaa vaikka sanalla paasto.


      • Järkevästi!!
        pattis kirjoitti:

        Joskus olen noita paastopaketteja katsellut kaupassa, mutta vähän turhan kalliita ovat olleet.
        Eiköhän tuo ihan ilmankin onnistu, kun vähän perehtyy asiaan. :)

        Kannattaa noudattaa neuvoja.

        Kirjastostakin löytyy neuvot. Kuuriin ei kuulu kahvia!

        Itse noudatan neuvoja ja hyväksi olen havainnut ne.
        Olen vetänyt kuurin monta kymmentä kertaa, siinä 10 - 14 päivää kerrallaan. Sitten on riittänyt. Aina on ollut mahtava olo kuurin jälkeen.

        Hyvä tietää muuten ja ei kannata hermostua, että kuurin aikana saattaa ruveta jokin vanha vaiva tuntumaan. Se kuuluu asiaan. Kroppa muistaa entiset vaivat vaan.
        Esim näkö saattaa huonontua, ei kannata välittää. Yms.

        Minulle kuurin vetäminen on terveys-kysymys.


      • ..,,
        10 -14 päivää kirjoitti:

        Aloitan maanantaina 10 - 14 päivän kuurin.

        Ei kahvia, ei mitään syömistä, vain mehuja, vettä ja teetä. Ihan ohjeitten mukaan.

        aloitan huomenna paaston:) olen aikaisemmin paastonnut viikon ja sekin jo vaatinut hurjaa itsekuria..nyt tavoittelen taas hyvää oloa,turvotus pois ja mässäilyt sikseen. Tällä kerralla aajttelin 14 päivän paastoa,jonka jälkeen taas terveelliset elämän tavat ja liikunta varovati mukaan..ja paino kuriin:Dkuinka on paaston alkupäivät sujunu?laitan luultavasti kuulumisia..lisää motivaatiota kuurin ylläpitoon!Harrastatteko liikuntaa muuten paaston aikana?kevyttä?


    • kesäinen.likka

      mäkin oon messissä! jos muutkin pystyy niin kyl mäkin (: . tsemppii teille muillekkin!!

      • Tilannekatsaus

        Miten meni kolmen päivän paasto, joka alkoi 2,7?

        helppo aloittaa, helppo vastata miten meni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe