Mission Impossible?

Heijari

Olen 16-vuotias poika, 178cm pitkä, 107kg painava eli painoindeksi on noin 33,7. Tavoitteenani olisi päästä nipin napin normaalipainoisen lukemiin eli 79kg ja painoindeksi vähän alle 25. Deadline olisi 11 elokuuta eli päiviä olisi 39, jonka aikana tulisi pudottaa 28kg, eli päivässä pitäisi pudottaa keskimäärin 0,718kg. Liikuntana olisi joka päivä noin 40km kävelylenkki keskinopeudella 5km/h(?) eli noin 8 tuntia tulisi joka päivä kävelyä. Onko mahdollista?

2

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkevästi!!

      Ei voi pudottaa niin nopeasti ja ei ole terveellistä!

      Olet kasvava nuori ja ei kannata ruveta urheilemaan terveydellään.
      Vai meinaat kävellä 8 tuntia päivässä? Höpö höpö!

      Paras tapa on noudattaa jotain terveellistä ohjetta ja pudottaa painoa vähitellen ja terveellisesti.
      Kirjastosta löytyy kirjoja ja ohjeita.

      Voisit mennä myös lääkärin luo tai terveyskeskukseen. Sieltä neuvovat ja voit käydä dietistin luona.
      Tuossa iässä ei missään nimessä saa ruveta mihinkään huuhaa-painonpudotukseen.

      Paasto ei ole ajankohtainen sinun tapauksessasi.

    • OmShantiShivaShakti

      Jenkkilässä suurimmat pudottajat taitavatat syödä keskimäärin noin 2500 kcal/päivä ja kuluttaa jotain 6500 kcal/päivä. Eli keskitysleiritahdilla saa pois jotain 4 kiloa viikossa (4000 kcal vaje per päivä).

      Jos oikeasti pystyy kävelemään 8 tuntia, ja se kuluttaa mun fitday.com:in arvion mukaan 3374 kcal päivässä. Perusaineenvaihdunta lisää kulutusta vielä 1368 kcal (loput 16 tuntia). Eli yhteensä 4742 kcal. Mainitussa ajassa (5,5 viikkoa) laihtumista tapahtuisi 26 kiloa.

      Jos EI syö mitään.

      Itse söisin moista urakkaa tavoittellessani (ja äkkikuoleman mahdollisuutta välttääkseni) vähintään 200 grammaa proteiinia ( 800 kcal), 50 grammaa rasvaa ( 450 kcal) ja 50 grammaa hiilaria ( 200 kcal). Yhteensä 1450 kcal mikä lienee järkevä minimi jolla saa säilytettyä lihaksia. Eli noin 3300 kcal vajeella mentäisiin.

      5,5 viikkoa * -3,3 kg/viikko = 18,15 kg. Läskiä palaisi 465 grammaa per päivä. Mieletön saavutus, keneltä tahansa.

      Jos koulun alettua olisi jäljellä enää 10 kiloa, niin ei mielestäni olisi mikään ongelma ottaa ne pois syyskuun loppuun mennessä syömällä kuten ennenkin, mutta vain parilla tunnilla liikuntaa per päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2244
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1341
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1230
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1215
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1140
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1081
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1035
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      12
      997
    Aihe