Moikka!
Ketään kilpapelaa tai hyvää pelaaja sattuis kiinnostaa kunnon treeni hki, vantaa, espoo- alueelta?!
Olen parikymppinen mies, kilpapelaaja itse ja sparraan monia, Pääasia, että treeni on tasokas ja , että molemmat viihtyy tenniksen parissa!
T: Jape
Sparrausta
Jape N
2
619
Vastaukset
Toivottavasti on hyvä tasoinen treeni!
- eps-4
Moi!
Vakiotennispartnerit ovat näin kesällä kadonneet kuka minnekin, joten sparraus kiinnostaa. Harjoittelen yleensä noin tasoa 6-8 olevien kanssa, mutta saan kyllä kovempienkin pallot takaisin. Jos kiinnostaa, niin laita postia eps-4 at hotmail.com
Ai niin, olen mies ja pelaan muina kuin kesäkausina noin 3-7 tuntia viikossa.
t. eps
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345792
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962589- 1342507
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 121423
- 621128
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101052- 51922
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101835- 76835