Naiset sabotoivat toistensa ulkonäköä

juujaajoo

Luin tuossa jokin aika sitten lehdestä että naiset sabotoivat toistensa ulkonäköä näyttääkseen itse paremmalta.
Mitä luulette, käykö näin myös esim. kampaajalla tms.? Useinhan kuulee kuinka kampaaja "pilasi" hiukset väärällä leikkauksella tai värillä... Voisiko kosmetologin meikkivinkit ollakkin harhaan johtavia?
Mietin tässä vain...

16

625

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei.

Ammattilaiselta olisi aika lyhytnäköistä hommaa pilata asiakassuhteitaan.

• kyl.,.,

Ainahan löytyy elämäänsä kyllästyneitä katkeria ihmisiä, joten uskon että niinkin voi käydä... Onhan se nähty esim. hoitajien kohdalla kun uutisiin nousi insuliinisurmat ja sen semmoiset että ei se koulutus takaa työntekijän moraalia tai asennetta. Hoitajienhan pitäisi olla sydämellisiä ja huolehtivia mutta totuus on kuitenki karumpi, usein sekin on vain työtä ja vähän päivästä riippuu milloin jaksetaan tehdä asioita huolellisesti. En siis sano että näin aina olisi, mutta aina löytyy henkilöitä joilla on huono tai puuttuva työmoraali.

• Ei ihan noin
        kyl.,., kirjoitti:

Ainahan löytyy elämäänsä kyllästyneitä katkeria ihmisiä, joten uskon että niinkin voi käydä... Onhan se nähty esim. hoitajien kohdalla kun uutisiin nousi insuliinisurmat ja sen semmoiset että ei se koulutus takaa työntekijän moraalia tai asennetta. Hoitajienhan pitäisi olla sydämellisiä ja huolehtivia mutta totuus on kuitenki karumpi, usein sekin on vain työtä ja vähän päivästä riippuu milloin jaksetaan tehdä asioita huolellisesti. En siis sano että näin aina olisi, mutta aina löytyy henkilöitä joilla on huono tai puuttuva työmoraali.

Hoitajilla on työpaikka ja työnantaja; he eivät ole itse vastuussa potilaiden hankkimisesta tai pitämisestä, kunhan vain tekevät työnsä edes jollakin lailla. Itsensä suoraan työnsä laadulla elättävän ihmisen taas on pakko tehdä kunnon jälkeä tai asiakas menee muualle. Kunnallisia kampaamoja ja kosmetologipalveluja ei ole olemassa, ja jos yksityisellä tekee huonoa työtä, joko asiakkaat lähtevät tai kampaamoyrittäjä antaa potkut.

• 6+8
        Ei ihan noin kirjoitti:

Hoitajilla on työpaikka ja työnantaja; he eivät ole itse vastuussa potilaiden hankkimisesta tai pitämisestä, kunhan vain tekevät työnsä edes jollakin lailla. Itsensä suoraan työnsä laadulla elättävän ihmisen taas on pakko tehdä kunnon jälkeä tai asiakas menee muualle. Kunnallisia kampaamoja ja kosmetologipalveluja ei ole olemassa, ja jos yksityisellä tekee huonoa työtä, joko asiakkaat lähtevät tai kampaamoyrittäjä antaa potkut.

Omasta kokemuksesta on sanottava että kampaajalla saa useinkin huonon lopputuloksen... mutta samat henkilöt ne siellä töitä silti tekevät... Koska ketäs sitä erotettaisiin sen takia että asiakas on OMAN näkemyksensä mukaan saanut huonoa palvelua...
        Viitaten aiempaan viestiin hoitajista niiin pakko sanoa että surullisen tottahan se on että vanhuksilla vain harvoin on itsellään mahdollisuus valittaa huonosta palvelusta. Mutta samalla tavalla nekin paikat kilpailevat asiakkaistaan kuin kampaamotkin sillä rahaahan se yritykselle tuo.
        Taitaa olla niin että nuoret vastavalmistuneet ovat kaikkein luotettavimpia työntekijöitä koska heillä vielä innostusta riittää, mutta vuosikausia samaa työtä tehneet ovat jo kyllästyneitä ja työpäivät halutaan vain hoitaa nopeasti alta pois. Tuloksesta viis.

• Jaha...
        6+8 kirjoitti:

Omasta kokemuksesta on sanottava että kampaajalla saa useinkin huonon lopputuloksen... mutta samat henkilöt ne siellä töitä silti tekevät... Koska ketäs sitä erotettaisiin sen takia että asiakas on OMAN näkemyksensä mukaan saanut huonoa palvelua...
        Viitaten aiempaan viestiin hoitajista niiin pakko sanoa että surullisen tottahan se on että vanhuksilla vain harvoin on itsellään mahdollisuus valittaa huonosta palvelusta. Mutta samalla tavalla nekin paikat kilpailevat asiakkaistaan kuin kampaamotkin sillä rahaahan se yritykselle tuo.
        Taitaa olla niin että nuoret vastavalmistuneet ovat kaikkein luotettavimpia työntekijöitä koska heillä vielä innostusta riittää, mutta vuosikausia samaa työtä tehneet ovat jo kyllästyneitä ja työpäivät halutaan vain hoitaa nopeasti alta pois. Tuloksesta viis.

Et taida ymmärtää kampaaja-kosmetologin ja lähihoitajan toimenkuvan eroa ollenkaan.

• iiiiiiiiiiiibbbb
        Jaha... kirjoitti:

Et taida ymmärtää kampaaja-kosmetologin ja lähihoitajan toimenkuvan eroa ollenkaan.

Työnkuva erilainen, työmoraali tulisi olla sama... siinä pointti

• pppsssdfgg
        iiiiiiiiiiiibbbb kirjoitti:

Työnkuva erilainen, työmoraali tulisi olla sama... siinä pointti

naiset vihaavat vain koska mulla sattuu olemaan tosi paksu tukka. Mä on oikeasti kokenut semmosta vihaa että oikein riita on tullut yhden kanssa.

Kampaajat ovat myös aina että "ompas paksu tukka, kyllä täytyy ohentaa reilusti" vaikka olisi jo kerrostettu

Eli joo uskon että myös kampaajat voivat sabotoida! miksi ei myös lääkärit tai muut?

• Höpöhöpö.
        pppsssdfgg kirjoitti:

naiset vihaavat vain koska mulla sattuu olemaan tosi paksu tukka. Mä on oikeasti kokenut semmosta vihaa että oikein riita on tullut yhden kanssa.

Kampaajat ovat myös aina että "ompas paksu tukka, kyllä täytyy ohentaa reilusti" vaikka olisi jo kerrostettu

Eli joo uskon että myös kampaajat voivat sabotoida! miksi ei myös lääkärit tai muut?

Eivätkä vihaa. Luulet vain. Joillakin vain on tosi outo maku.

• dvvghh
        Höpöhöpö. kirjoitti:

Eivätkä vihaa. Luulet vain. Joillakin vain on tosi outo maku.

yhden naisen kanssa oli järkyttävää riita, huom se oli paljon vanhempi kuin minä mutta kuitenkin alle 31.
        Se haukkui mun tyylin, se haukkui mun tukan, se haukkui mun muodot. Sitten itse meni hakemaan hiustuuhennuksen, osti samalainen paita ku mulla. Se vähä pilasi oman mainen kaikki näkivät että se ei voinut sietää mua. Se ite oli puoli kalju viel.

• harhaaa
        dvvghh kirjoitti:

yhden naisen kanssa oli järkyttävää riita, huom se oli paljon vanhempi kuin minä mutta kuitenkin alle 31.
        Se haukkui mun tyylin, se haukkui mun tukan, se haukkui mun muodot. Sitten itse meni hakemaan hiustuuhennuksen, osti samalainen paita ku mulla. Se vähä pilasi oman mainen kaikki näkivät että se ei voinut sietää mua. Se ite oli puoli kalju viel.

Kyllä naiset ovat kateellisia toisilleen... mutta miksi? Vaikka olisi itse kuinka kaunis niin silti löytyy aina joku kauniimpi, parempikroppainen, paksuhiuksinen, pienempi nenäinen, isompi tissinen/perseinen... jne. tätä luetteloa voisi jatkaa ikuisuuksiin. Mitä helvetin virkaa sillä kateudella on kun kuitenkaan kukaan ei voi olla täydellinen. Mielestäni kadehtimista on siinä jos joku on erityisen lahjakas jossain tärkeässä asiassa, ei kauneudenhoidossa.
        Ja monesti unohdetaan se että nykyajan kauneus on vain harhaa, meikeillä ja erilaisilla toimenpiteillä saavutettu. Itsekkin näytän täysin erilaiselta meikattuna kuin nukkumaan mennessäni eli tiedän kyllä kuinka paljon meikeillä voi hämätä. Ja löytyyhän noita kuvia netistä julkkiksistakin kuinka näyttävät ihan tavan tallaajilta ilman maskeeraajan käsittelyä.

• ogjeohoroh

Niin tekevät. Paras ystäväni ei kertonut, että minulla oli ripsivärit pahasti levinneet.. Vasta kun näin kaupan ikkunasta sattumalta sen, sain tietää niiden leviämisestä.. Myös lihavat naiset haukkuvat hoikkia liian laihoiksi yms.. katettua...

• kritiikkiä ystäviltä

Lihavat haukkuvat laihoja mutta enempi kai tuo lihavuus aiheuttaa syrjintää... molemmat asiat väärin tietenkin. Ja yksi juttu on kyllä aivan kauheaa nykyään, nimittäin nuorten naisten pukeutuminen. Lyhyt perseen paljastava mekko/hame tai shortsit ei imartele ketään, päinvastoin. Tulee vaan aika halpa vaikutelma. Aika harvalle vartalolle kyseiset vaatteet sopivat, ylitse pursuilevuus näyttää rumalta, ja tässä asiassa ystävät olisivat kultaa jos kertoisivat ettei kyseiset vaatteet ehkä ole ihan kaikkein parhaat tälle henkilölle. Seksikkäältä voi näyttää myös tyylikkäästi, kaikkia "lihoja" paljastamatta.

• sitruunasaari
        kritiikkiä ystäviltä kirjoitti:

Lihavat haukkuvat laihoja mutta enempi kai tuo lihavuus aiheuttaa syrjintää... molemmat asiat väärin tietenkin. Ja yksi juttu on kyllä aivan kauheaa nykyään, nimittäin nuorten naisten pukeutuminen. Lyhyt perseen paljastava mekko/hame tai shortsit ei imartele ketään, päinvastoin. Tulee vaan aika halpa vaikutelma. Aika harvalle vartalolle kyseiset vaatteet sopivat, ylitse pursuilevuus näyttää rumalta, ja tässä asiassa ystävät olisivat kultaa jos kertoisivat ettei kyseiset vaatteet ehkä ole ihan kaikkein parhaat tälle henkilölle. Seksikkäältä voi näyttää myös tyylikkäästi, kaikkia "lihoja" paljastamatta.

Liian paljastava pukeutuminen ei tosiaan sovi kenellekään. Minusta on aivan
        sama esim. millaiset jalat naisella on, yhtä kaikki liian lyhyet mikrosortsit antavat
        aina liian halvan kuvan. Ei naisen ole tarkoitus paljastaa koko jalkojaan varpaista
        vesirajaan asti, ei ei.

• ...........

Ystäväpiirissäni monesti kehutaan niitä naisia joilla on uusi (ruma) kampaus. Kun taas nätistä kampauksesta harvemmin saa kiitosta. Vai lieneeko minulla eri maku? Myös pukeutumisessa on sama juttu. Ehkä johtuu siitä ajatuksesta että ruma on vähemmän itsekäs.

Naisen hoikkuus on paha asia. Lihavat yrittävät vaikka millä muodoin väittää että he ovat älykkäämpiä tai hyväsydämmisempi tai muuten vain halventaa laihoja kuten noita hameita mahtuis mulla yksi kumpaakin reiteen heh heh. Laihduttajanaiset vasta kamalia onkin. Miksi ihmeessä rumalle lapselle opetetaan että älä välitä vaikket ole kaunis, olet älykäs. Mitäs sitten ku tajuaa 30 vuotiaana ettei ole yhtään lahjakkaampi älyllisesti tai muutenkaan kuin se kauneempi kaveri.

• Eräs asiakas!

Hän kyllä hyvin leikkasi mun hiukseni, mutta föönäsi aika rumaksi.

Leikkauksen aikana suosittelin hänelle, että ottais korvien kohdalla enemmän pois, mutta hänpä ei halunut ja jätti korvien päälle muutamia hiuksia törröttämään. Sitten kerroin, miten haluaisin hiukset föönattavan, mutta hänpä keksikin oman ruman tyylinsä.

Kotona sitten pesin ja värjäsin hiukseni ja lisäksi itse leikkasin korvien kohdalta ne muutmat hiukset, jotka kampaaja jätti - olipa komeat hiukset kun lähdin viihteelle. ;-)

ps. käyn kuitenkin aina samassa kampaamossa, koska joka kerta on ollut eri kampaaja.

• Kysyn vaan?

Joskus ihmetyttää että lihavemmat "saa" haukkua hoikkia laihoiksi, laiheliineiksi, anorektikoiksi yms. Kuultu on monesti. Mutta niitä ei saa haukkua läskeiksi kun sitä pidetään loukkauksena. Itse en ketään kyllä ole nimitellyt vaikka minua on laiheliiniksi sanottu (naiset) vaikka en ole laiha vaan hoikka ja sporttinen. Miehet ovat kyllä olleet sitten eri mieltä ;-) Mistäköhän sekin johtuu? Miksi miesten mieleinen vartalo muuttuu lihavampien naisten silmissä rumaksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      24
      3737
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      42
      1859
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      25
      1139
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      67
      1068
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      1029
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1026
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      41
      913
    8. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      841
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      56
      793
    10. Pub Marjuskan grillibileet

Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja
      Haapavesi
      12
      723
    Aihe