Neuvoja!

juhlakuosiin

Heipparallaa!

Tarvitsisin nyt järkeviä neuvoja. Olen ollut vhh-kuurilla tässä nyt kolmisen kuukautta.
Paino on laskenut 16kg ja ongelma on nyt se, että "aikani" on käymässä vähiin ja pudotettaaa olisi vielä ja paino ei oikein hanki enää laskea entiseen malliin.

Olisiko ihan väärin paastota tähän väliin?
Jos se nyt, ei ihan mahdottoman väärin olisi niin haluaisin kuulla neuvoja, että miten aloittaa.
Jokanen menetetty kilo ja "turvotus" tämän kuun loppuun mennessä olisi eduksi (juhlat tulossa).

Kiitos!

5

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmShantiShivaShakti

      Itse en lähtisi mitään radikaalisti muuttelemaan jos on toiminut tähän mennessä noinkin hyvin. Proteiinia kannattaa syödä siten kuten tähänkin asti, hiilarit pitää ennallaan, mutta nipistää rasvoista joista saa helposti karsittua kokonaiskaloreita. Eli kaikkea vähärasvaista mutta proteiinipitoista naamaan. Ja siihen vähintään tunti päivässä kävelyä lisää, niin jopas pitäisi kiristymistä tapahtua. Näin ainakin teoriassa.

      • juhlakuosiin

        Toiminut on kyllä loistavasti ja tarkoitus olisikin jatkaa samaan malliin tuon paaston jälkeen, koska olen tämän vhh:n jo omaksunut elämäntavakseni joten pelkoa mässäilyyn ei olisi paaston jälkeen.
        Haluaisin vaan spurtin ottaa loppukuuhun ja poistaa nesteitä.

        Rasvoista en oikein uskalla enää nipistää, koska ne ovat jo nyt mahdollisimman minimissä, samoin kuin hh.
        Paino ei vain laske enää niin toivotun nopeasti, mitä toivoisin tuohon 31.7 mennessä tapahtuvan.
        Sen jälkeen voisin kyllä jatkaa kiirehtimättä entiseen malliin tähänastisilla tottumuksilla.


      • OmShantiShivaShakti
        juhlakuosiin kirjoitti:

        Toiminut on kyllä loistavasti ja tarkoitus olisikin jatkaa samaan malliin tuon paaston jälkeen, koska olen tämän vhh:n jo omaksunut elämäntavakseni joten pelkoa mässäilyyn ei olisi paaston jälkeen.
        Haluaisin vaan spurtin ottaa loppukuuhun ja poistaa nesteitä.

        Rasvoista en oikein uskalla enää nipistää, koska ne ovat jo nyt mahdollisimman minimissä, samoin kuin hh.
        Paino ei vain laske enää niin toivotun nopeasti, mitä toivoisin tuohon 31.7 mennessä tapahtuvan.
        Sen jälkeen voisin kyllä jatkaa kiirehtimättä entiseen malliin tähänastisilla tottumuksilla.

        Entäpä liikunnan lisääminen? 2,5 tuntia reipasta kävelyä päivittäin polttaisi 1000 kcal, eli kilon verran ylimääräistä viikossa. Olettaen tietty että syöminen pysyisi ennallaan. Reilu tunti spurttia aamuin ja illoin (olemassaolevna liikunnan lisäksi) voisi tehdä tarvittavan taikatempun.


      • juhlakuosiin
        OmShantiShivaShakti kirjoitti:

        Entäpä liikunnan lisääminen? 2,5 tuntia reipasta kävelyä päivittäin polttaisi 1000 kcal, eli kilon verran ylimääräistä viikossa. Olettaen tietty että syöminen pysyisi ennallaan. Reilu tunti spurttia aamuin ja illoin (olemassaolevna liikunnan lisäksi) voisi tehdä tarvittavan taikatempun.

        Olisihan tuossakin kyllä ideaa. 7000kcal tarvitsee olla vajeena siis 1kg pudotukseen?
        Tällä hetkellä lenkkeilen/luistelen n. tunnin 5krt viikossa. Voisin periaatteessa lisätä tuota luistelua, eikös se polta enemmän kuin kävely?


      • swimmarigirl
        juhlakuosiin kirjoitti:

        Olisihan tuossakin kyllä ideaa. 7000kcal tarvitsee olla vajeena siis 1kg pudotukseen?
        Tällä hetkellä lenkkeilen/luistelen n. tunnin 5krt viikossa. Voisin periaatteessa lisätä tuota luistelua, eikös se polta enemmän kuin kävely?

        Lisää muutama uinti kerta viikossa tai vesijumppa vielä parempaa, ei rasita kehoa, hauskaa ja läskejä kuluttava sekä kroppaa muokaava huippu harrastus, ja näillä keleillä lähes must ajanviettoa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe