Ensimmäisen golfsetin osto

Rookie~

Olen juuri suorittanut Green Cardin ja nyt olisi tarkoitus ostaa ensimmäinen golfsetti.
Mitä pitäisi ottaa huomioon ensimmäistä golfsettiä ostaessa?

Onko grafiitti,-vai teräsvartiset paremmat aloittelijalle?

Tässä muutama setti, mitä olen katsellut. Hintahaarukka n.200-350€
Onko näistä mihinkään, vai onko suosituksia.

Tommy Armour Black Scot (199€)
http://golfbalance.fi/kauppa/product_info.php?cPath=38&products_id=76

RAM Demon R4 (229€)
http://www.smartgolf.fi/product/236/ram-demon-r4-golfsetti-miehille-ja-naisille

BAY HILL by PALMER Hybridi Grafiitti Golfsetti (269€)
http://www.axelsco.com/tayssetit/43-bay-hill-by-palmer-hybrid-grafiitti-golfsetti.html

Wilson 1200 XCG (299€)
https://www.budgetsport.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=883813506552

TOP FLITE Executive II set (269€)
http://www.golfshop.fi/product.php?product_id=1455

6

2626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Jakke_

      Hyviä mailoja varmasti kaikki, onhan ne golffiin tarkoitettu. Ennemmin onnistuminen on kiinni taidoista kuin mailasta. Rauta varret miehille, grafiitti naisille. Paitsi isoissa mailoissa grafiitti miehillekin. Onnea uuteen harrastukseen.

    • mitä _Jakke_, miehet kuitenkin enemmän voimaa väylillä, jolloin grafiitti mailojen varret kovilla kun kuopasee väylää.
      Periaatteessa riittää draiveri, putteri, SW ja rauta 5,7,9.

    • HCP 5.7

      Hei, ja tervetuloa golfin mielenkiintoiseen maailmaan. Ensimmäisen setin hankkiminen on todella tärkeää sen suhteen jaksaako lajia harrastaa pitempäänkin kuin yhden kauden. Yleensä lajin aloittelija ostaa ensimmäisen settinsä esim. top sportista tai vastaavasta paikasta, jossa myyjillä ei ole minkäänlaista tietoa itse lajista. Suosittelen käymään jonkun paikallisen seuran pron juttusilla ja ehkä mahdollisesti pyytää muutamia settejä lähimmästä pro shopista kokeiltavaksi rangelle, näin voit kokeilla mikä setti miellyttää itseään.

      Itse suosittelen Wilsonin Di9-settiä, erittäin mukavan tuntuinen ja helppolyöntinen setti niin aloittelijalle kuin harrastajallekkin. Hinta pyörii siinä 300-350e tuntumassa. Itse en välttämättä lähtisi grafiittirautoja hankkimaan.

      Paras aloittelijan setti on se mikä itsestä parhaalta tuntuu, testaamalla eri vaihtoehtoja ammattilaisen opastuksella löydät varmasti parhaan setin juuri Sinulle. Kehäpainoitetut mailat ehdottomasti, älä edes harkitse bladeja.

    • toni92

      olisi golf mailoja myynnissä.

      • toni92

        golf mailoja olisi myynnissä sekä pari kassia jos jotakin kiinnostaa mailoja noin 30 kpl ja kaksi bäkiä lähetä viestiä jos kiinnostaa. 0449713651


      • cvxcvxccvxc
        toni92 kirjoitti:

        golf mailoja olisi myynnissä sekä pari kassia jos jotakin kiinnostaa mailoja noin 30 kpl ja kaksi bäkiä lähetä viestiä jos kiinnostaa. 0449713651

        Pistä vaihka tänne lista mailoista mitä sulla on. Mulle olisi käyttöä ainakin parille wedgelle ja miksei draiverikin olisi jo vaihdon tarpeessa. On sillä jo pari kautta hakattu :-)
        Jos joukossa mulle sopivia, niin sitten soittelen tohon numeroon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe