Eli onko se teistä miehistä ihan ok jos muijalla on sellainen miesten mallia oleva prätkärotsi päällä? Vai kartatteko kaukaa? Itse olen 17 vuotias tyttö ja omistan mustan miesten prätkärotsin jota käytän ihan joka päivä jos sää sallii. Kuuntelen metallimusiikkia ja siksi ihastuinkin tuohon rotsiin, se oli se timantti mitä olin etsinyt jo kauan tyyliäni täsmentämään. Rupesin vain miettimään mitä vastakkainen sukupuoli mahtaa miettiä tavatessaan tällaisen ilmestyksen. (En siis tosiaankaan pukeudu niin että miellyttäisin muita, vaan ihan oman pääni mukaan. Mutta tulipahan kyseinen kysymys vain mieleen) :)
Vastatkaa toki!
Naisella miesten prätkärotsi!!Onko ok?
18
1167
Vastaukset
- jomppeli.
Aika huvittava tuo kysymys.
Sehän on selvää että naisen kroppa on erilainen kuin miehen kuten varmaan tiedät. Miesten vaatteet eivät sovi ja jos sopii se on sitten toinen juttu, maku kysymys. Makuasioita ei voi siis kiistellä. Miehillä on hartiat ja naisilla taas ei. Näyttää naurettavalta jos naisella on miehen vaatteet jotka istuvat päällä tökerösti eivätkä näin pääse oikeuksiinsa. Vähän sama kun mies laittaisi naisten rintaliivit ja pikkuhousut tai jonkun tunikan ylleen. Kyllä on saanut nauraa itseänsä joskus kipeäksi kun nähnyt kun ihmiset pukeutuvat vaatteisiin sen mukaan miltä vaate näyttää, puhumattakaan ja ajattelematta sitä ollenkaan miltä vaate istuu ja näyttää muiden mielestä. Jos omasta mielestä näyttää hyvältä se ei todellakaan tarkoita sitä että muut siitä tykkäisi. ..Pitää lopetella kun lähden tässä naisten pikkuhousu ostoksille jos vaikka löytyisi hienot ja sopisi päälleni. Ties vaikka löytäsin tunikan tai kivan jakunkin jotka näyttäisivät vain hyvältä. Tsaukkis.. ..kyseessä on se mitä luulen niin niitä on myös enemmän naistenmallia/vartalolle tarkoitettuja..sopii jos tyylistä tykkää.. ai like..pitää vaan olla sopivan tiukka vartalonmyötäinen kun nahka venähtää ajan kanssa.. jos se on liian iso niin ei sovi.. pitää olla olkapäät kohdillaan eikä mee liikaa peffan päälle
tämä mun mielipiteeni..- hahaarrrra
olen kohta 20v, kunnon kasarirokkari muja. KÄytän tiukkoja minimekkoja tai kuluneita farkkuja prätkärotsin kanssa ja paljon käsikoruja, raju meikki mutta hyvin tehty.
Ni kyllä joskus tuntuu siltä että jopa bändin tyyppejä säikähtävät..En tiedä antaako se uhkaava kuva ittestäni... Mutta olen kyllä huomannut että ainakin tummaihoset miehet pelkävät ku on prätkärotsi xD - jomppeli.
niitä on myös pervomalleja olemassa. No nyt olen viisaampi. Valitettavasti tuo pervomallit eivät sovi minulle periaatteesta. Ei ole ihan mun juttu, ehkä jonkun muun.
jomppeli. kirjoitti:
niitä on myös pervomalleja olemassa. No nyt olen viisaampi. Valitettavasti tuo pervomallit eivät sovi minulle periaatteesta. Ei ole ihan mun juttu, ehkä jonkun muun.
..vihreä nahka?
- 13+3
hahaarrrra kirjoitti:
olen kohta 20v, kunnon kasarirokkari muja. KÄytän tiukkoja minimekkoja tai kuluneita farkkuja prätkärotsin kanssa ja paljon käsikoruja, raju meikki mutta hyvin tehty.
Ni kyllä joskus tuntuu siltä että jopa bändin tyyppejä säikähtävät..En tiedä antaako se uhkaava kuva ittestäni... Mutta olen kyllä huomannut että ainakin tummaihoset miehet pelkävät ku on prätkärotsi xDJotenkin kauhean sööttiä ja suloista kun joku 20-vee lokeroi itsensä "kasarirokkari muija":ksi.
Aito prätkis on klassinen vaate, hieman marginaaliryhmää, mutta klassikko. Minun rotsini on sinua vanhempi ;D
Kukin tyylillään.
ap:lle:
Sitten kun kasvat isoksi niin sinun ei tarvitse kysyä muiden mielipiteitä pukeutumisestasi. Ihan rakkaudella vaan. Minä lopetin ulkomuotoni murehtimisen noin 25-vee eli sinulla on hyvin aikaa olla minua fiksumpi.
- Kameleontti_
Olen siis alkuperäisen kysymyksen esittäjä.
No siis ymmärrän kyllä, että se saattaa näyttää tökeröltä jos muijalla on aivan liian pieni tai liian suuri prätkärotsi päällä. Omani on just passeli, ja siksi tykkään sitä käyttääkin, koska se ei ole naistenmallin tapaan mitenkään ihoa myötäilevä vaan jostain paikoista vähän väljä. Olen vain itse huomannut jos kadulla kulkee, että jotkut ulkopuoliset saattavat katsoa vähän oudoksuen, jopa peläten jos astelen pitkin katuja kyseinen rotsi päälläni :D Noh mutta kaikkia ei voi miellyttää, eikä missään nimessä pidäkään. Jotkut jätkät sitten taas (jotka ovat saman tyylin edustajia) ovat kehuneet rotsiani ja sanoneet itsekin haluavan samanlaisen, kylläkin isomman :) Että että..- rrrorofogfvghh
pelätään rokkimujii, ja lissut ovat katellisia. NÄin on!
Olen 20v ja tyylini vain paranee, jotkut sanovat että on lapsellista, että rockin fanitus on vain teiniän vaihe. Mutta itse olen suuri kasari hardrockin musiikin ystävä ja vain paranee vuodesta toiseen samaa tyylikin :)
Jotkut rokkimiehet saattavat pitää rokkimujan äijäksi. Se on ärsyttävää. Mut on se kait aika äijämäistä jos nainen puhuu riffeistä ja kitaroista. - jomppeli.
rrrorofogfvghh kirjoitti:
Olen 20v ja tyylini vain paranee, jotkut sanovat että on lapsellista, että rockin fanitus on vain teiniän vaihe. Mutta itse olen suuri kasari hardrockin musiikin ystävä ja vain paranee vuodesta toiseen samaa tyylikin :)
Jotkut rokkimiehet saattavat pitää rokkimujan äijäksi. Se on ärsyttävää. Mut on se kait aika äijämäistä jos nainen puhuu riffeistä ja kitaroista.Itse en ainakaan pelkää, kunnioita tai ylistä ketään vaikka olisi mitkä vermeet päällä. Ihmiskunnioitus tulee minulla ainakin ihan eri asiosta, ei siitä mitä on päällä ja missä.
..passeli niin sitten se on hyvä..ihmettelen että jotkut pelkää tai katsoo oudoksuen. Itseasiassa sellasen takin takia muakin on kateltu vähän sillai oudoksuen. Miksi?. Klassinen vanha malli ja kestää aikaa.
Itse varmaan kuolaisin sellasen tytön perään joka pukeutuu sellaseen takkiin. Pääasia on ettei ole liian iso ja kyllähän sen sitten itse tietäää. Omani on levähtänyt ja se ketuttaa.jomppeli. kirjoitti:
Itse en ainakaan pelkää, kunnioita tai ylistä ketään vaikka olisi mitkä vermeet päällä. Ihmiskunnioitus tulee minulla ainakin ihan eri asiosta, ei siitä mitä on päällä ja missä.
..pelkää????????????????????????????? bikerliivit pääkallolla.. niitä katson oudoksuen..
rrrorofogfvghh kirjoitti:
Jotkut rokkimiehet saattavat pitää rokkimujan äijäksi. Se on ärsyttävää. Mut on se kait aika äijämäistä jos nainen puhuu riffeistä ja kitaroista...pitää olla tyylilleen uskollinen muuten lukeutuu tuulipukukansaan ja aikaiseen vanhuuteen ja yleisesti ottaen tylsään elämään. NÄIN ON: sillä pukeutuminen kertoo paljon.
- roorback
Toimii!
Ei minulla ainokaan ole sen kummemmin tietoa mikä on miesten ja naisten prätkärotsi.Väri tietysti voi kertoa esim jos on pinkki tai joku leikkaus mutta eiköhän ne ole ihan kuka vaan tykkää käyttää.Ei varmaan takissa lue missään että tämä vain miehille:)
Miehillä enemmän näkee mutta so what kun muutenkin olet metallityylinen ja vaikka et olisi niin ei kun päälle vaan:) - Prätkärotsi
Miehenä sanon, että se on 100%:sti O.K., että käytät nuorena naisena tai tyttönä miesten mallia olevaa (perinteistä mattamustaa niin sanottua Marlon Brando-tyyliä olevaa?) prätkärotsia päivittäin jos sää sallii. Sinua en karttaisi kaukaa nähdessäni Sinut musta perinteinen miesten mallia oleva (musta?) prätkärotsi päälläsi, varsinkin, jos tietäisin, että se olet Sinä! Parhaimmat onnitteluni Sinulle siitä, että käytät sitä prätkärotsiasi ja varsinkin, jos olet itse prätkärotsiisi tyytyväinen ja jos itse todella aidosti pidät siitä ja haluamalla haluat pitää sitä päälläsi, niin kuin viestistäsi meille muille tämä asia yllä olevasta viestistäsi ymmärtyy. Luulenpa, että olet huomattavasti tyytyväisempi elämääsi käyttämällä prätkärotsiasi aina kun haluat verrattuna vaikkapa siihen, että Sinulla ei olisi vielä tuota prätkärotsiasi. Ymmärrän Sinua todella syvästi, kun sanot prätkärotsiasi "timantiksi", jota olet kauan etsinyt ja viimeinkin löytänyt. Parhaimmat onnitteluni! Olen todella ylpeä Sinusta, että käytät prätkärotsia juuri siten kuin itse haluat. Kokisin mielenkiintoisena tavata Sinut.
Itse en vielä omista tuota Marlon Brando-tyyliä olevaa prätkärotsia mutta saatan hyvinkin pian omistaa. Olen tutkinut netti-ilmoituksia käytetyistä prätkärotseista jo kauan. Olen jo pitkään vuosia tutkinut tätä prätkärotsiasiaa ja tiedän juuri tästä mainitsemastani prätkärotsimallista todella paljon.
Onnea ja ihaninta mahdollista elämää Sinulle prätkärotsisi kanssa!- Kameleontti_
Kiitos kaikille vastaajille :) oli kiva saada tällaisestakin aiheesta tänne pientä keskustelua. Minä ja prätkärotsini voimme hyvin, joten kiitosta vaan :D Palataan asiaan jos se on aiheellista :) Hyvät syksyt kaikille!
- PRÄTKÄROTSI
Kameleontti_ kirjoitti:
Kiitos kaikille vastaajille :) oli kiva saada tällaisestakin aiheesta tänne pientä keskustelua. Minä ja prätkärotsini voimme hyvin, joten kiitosta vaan :D Palataan asiaan jos se on aiheellista :) Hyvät syksyt kaikille!
Hyvä Kameleontti_
Tuolla edellä nimimerkki "pervokki" on kirjoittanut muun muassa ( ei sanatarkka lainaus ) että: "Itse varmaankin kuolaisin tytön perään, jolla on tuollainen musta miesten prätkärotsi ylleen puettuna." Minä koen miehenä juuri noin kuin "pervokki" ja siksi edelleenkin onnittelen Sinua siitä, että Sinulla on sellainen perinteinen musta miesten prätkärotsi, jollaiseen pukeutuneet nuoret ja nuorehkot ihmiset koen huomattavasti haluttavampina ja huomattavasti seksikkäämpänä verrattuna siihen, että jos olisivat pukeutuneet johonkin muuhun ylävartaloaan päällimmäisenä peittävään vaatteeseen.
Siis, jos haluat olla haluttavampi, kiihottavampi, seksikkäämpi ja niin edelleen, niin siinä tapauksessa suorastaan kehoitan Sinua pukeutumaan perinteiseen mustaan prätkärotsiin ja jos vielä itsekin oikeasti haluat pukeutua sellaiseen ja jos siten viihdyt siinä ja jos tunnet olosi huomattavasti onnellisemmaksi siihen pukeutuneena. Olethan kirjoittanut prätkärotsiasi tarkoittaen, että olet löytänyt timantin ja että käytät prätkärotsiasi joka päivä, jos sää sallii. Lisäksi aivan oikein olet kirjoittanut, että pukeudut juuri siten kuin itse haluat.
Koen todella mukavana, että sekä Sinä että prätkärotsisi voitte hyvin.
Tätä kirjoittaessani minulla on usempi perinteinen musta niin sanottua Marlon Brando-tyyliä oleva prätkärotsi, jotka ovat eri kokoja ja eri valmistajien tuotantoa. Edellisen kerran tälle palstalle kirjoittaessani minulla ei ollut vielä ainuttakaan prätkärotsia, joten edistystä on tapahtunut.
Useimmat kyseisen tyyliset prätkärotsit valmistetaan Pakistanissa mutta nahka on silti aitoa nahkaa, yleensä naudan nahkaa. Näin on esimerkisi Leather Heaven'in prätkärotsit, muun muassa niin sanottu perusprätkärotsi http://www.leatherheaven.com vaikka kyseisen yrityksen logossa on Suomen lippu. Leather Heavenin päämyymälä on Somerolla ja muut myymälät Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Oulussa. Itselläni on pari tuollaista Leather Heavenin mustaa perusprätkärotsia ja niiten nahka on aitoa ja aika paksua ja niissä on 100%:sta puuvillaa oleva vuori, joka pitää selvästi lämpimämpänä kuin polyesteriä olevan vuori. Eivät nekään prätkärotsit, joissa on polyesteriä oleva vuori, huonoja ole, varsinkaan jos se polyesterivuori on tikattu. Prätkärotsien nahan paksuudessa ja pehmeydessä on suuriakin eroja vaikka nahka olisi aitoa.
Siis, Kameleontti_, pukeudu prätkärotsiisi aina kun haluat!
- naja
jalkaasi mustat nahkahousut niin oot kuuma kimma.
- PRÄTKÄROTSI
Olen täsmälleen samaa mieltä kuin "naja", edellyttäen että "kimma" itse haluaa olla "kuuma". Minulle ainakin on miehenä todella tärkeää, että tyttö ja nuori tai nuorehko nainen saa ja uskaltaa pukeutua juuri niin kuin itse haluaa.
Musta aito nahka on hyvä valinta.
Jos haluaa olla mielenkiintoisempi, viehättävämpi, haluttavampi, huomiota herättävämpi, kiihottavampi, seksikkäämpi ja niin edelleen, niin silloin on pukeuduttava perinteiseen mustaan prätkärotsiin ( niin sanottua Marlon Brando-tyyliä olevaan ) ja vaikka mustiin aitoa nahkaa oleviin nahkahousuihin ja mustaa aitoa nahkaa oleviin nahkakenkiin. Lisäksi on vielä parempi, jos aivan kaikki asut näitten aitoa mustaa nahkaa olevien asujen alla ovat mustat, esimerkiksi mustat alusasut ja mustat sukat ja musta päähine.
Tytön ja naisen on tietenkin itse etukäteen tarkkaan ajateltava, että minkälaista huomiota hän haluaa, varsinkin pojilta ja miehiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014948Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?252784HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652371- 1251700
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271453Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3461358Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101193- 121085
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73926- 100853