Neljäs päivä menossa

Jo veteraani

Neljäs päivä on menossa.

Tarkoituksena olisi vetää siinä kaksi viikkoa.

Täytyy myöntää, että just nyt tekisi mieli jotain, mutta antaa mennä se ajatus.
Juon hedelmä- ja kasvismehuja, teetä ja vettä. Suolihuuhtelun teen.
Olo on pirteä ja energinen.

Teen näitä kuureja 2-3 vuodessa.

8

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eilen neljäs

      Viides päivä kallistuu iltaan.

      Hiljaista on tällä palstalla. Missä kaikki muut?
      Vai jäikö väliin?

      • Hyvin mennyt

        Oikein nautin tästä kuurista!

        Aion vetää vielä viikon.


      • siaa
        Hyvin mennyt kirjoitti:

        Oikein nautin tästä kuurista!

        Aion vetää vielä viikon.

        Huh! Hyvin pysyt paastossasi! Itse olen kokeillut, mutta jo kolmantena päivänä tuli stoppi. Kai kaikki eivät sitten pysty, varsinkin kun minulla on huonot veret (hemppa alle 100) niin ei pysy pystyssä ilman evästä.

        Onko kiloja lähtenyt?


      • 10:s päivä menossa
        siaa kirjoitti:

        Huh! Hyvin pysyt paastossasi! Itse olen kokeillut, mutta jo kolmantena päivänä tuli stoppi. Kai kaikki eivät sitten pysty, varsinkin kun minulla on huonot veret (hemppa alle 100) niin ei pysy pystyssä ilman evästä.

        Onko kiloja lähtenyt?

        Olo on hyvä.
        Kiloja ei ole lähtenyt kuin neljä, viimeksi lähti seitsemän.

        Suunta on oikea joka tapauksessa. Tämän viikon vedän loppuun, saa nähdä jos jatkan.
        En ole aikaisemmin pitänyt kuuria kahta viikkoa pitempään.

        Hyvä pitää näin kesähelteellä. Muuten söisin vaan jäätelöä.

        Teen tässä vaiheessa mehut itse lingolla, alussa oli terveyskaupan valmiita mehuta.
        Olen just keittelemässä kasvislientä, iso kattilallinen, riittää useammaksi päiväksi.

        Parasta on kuitenkin, että saan niin paljon aikaseksi ja että olo on kevyt. Tämän kuurin jälkeen jatkan terveellisesti. Olen nukkunut yöt hyvin.

        Tietysti on kiva että kiloja lähtee, mutta minulle on tärkeintä että saa kropan puhtaaksi ja että voi lähteä liikenteeseen "puhtaalta pöydältä".


      • Jo veteraani
        10:s päivä menossa kirjoitti:

        Olo on hyvä.
        Kiloja ei ole lähtenyt kuin neljä, viimeksi lähti seitsemän.

        Suunta on oikea joka tapauksessa. Tämän viikon vedän loppuun, saa nähdä jos jatkan.
        En ole aikaisemmin pitänyt kuuria kahta viikkoa pitempään.

        Hyvä pitää näin kesähelteellä. Muuten söisin vaan jäätelöä.

        Teen tässä vaiheessa mehut itse lingolla, alussa oli terveyskaupan valmiita mehuta.
        Olen just keittelemässä kasvislientä, iso kattilallinen, riittää useammaksi päiväksi.

        Parasta on kuitenkin, että saan niin paljon aikaseksi ja että olo on kevyt. Tämän kuurin jälkeen jatkan terveellisesti. Olen nukkunut yöt hyvin.

        Tietysti on kiva että kiloja lähtee, mutta minulle on tärkeintä että saa kropan puhtaaksi ja että voi lähteä liikenteeseen "puhtaalta pöydältä".

        Tätä vaan jatkan.

        Ei mitään ongelmia. Kävin tänään mustikassa.


      • Jo veteraani
        Jo veteraani kirjoitti:

        Tätä vaan jatkan.

        Ei mitään ongelmia. Kävin tänään mustikassa.

        Vedin sitten kolme viikkoa.

        Ei mitään ongelmia.
        En tosin suosittele vasta-alkajille niin pitkää kuuria.


    • 2+3

      kolme viikkoa? oho:) itse olen paastoillut muutamia päiviä kerrallaan usein, ja kroppa on alkanut tottua, eikä siis heikota, särje päätä yms. keväällä paastosin 11 päivää ja samalla oli muutto, ihan yllätyin miten hyvin sitä jaksoi. nyt viimeeksi olin tosi väsynyt (johtuisko helteestä?) ja olo muutenkin vetämätön, eikä sitä puhdasta oloa mikä yleensä.

      miten sulla käy syömisen aloittaminen uudestaan? en ole koskaan malttanut laskeutua paastoon kuin korkeintaan yhden päivän, ja silloinkin tullut paljon sokeripitoista (esim kaakaota) nautittua. paaston lopettaminen on vielä vaikeampaa, en millään malttaisi syödä soseita, vaan vetelen herkkuruokiani, ja kohta olo on sen mukainen. nyt olisi tarkoitus paastota elokuu (huomisesta niin pitkälle, kun hyvältä tuntuu), ja olisi kiva kuulla miten sen syömisen voi aloittaa niin, ettei elimistö mene tukkoon, ja paastosta hyötyisi eniten.

      • Jo veteraani

        Ensin söin yhden hedelmän aamulla. teetä.

        Päivällä 2 dl yoghurttia ja siihen 2 rkl muslia (terveyskaupasta).

        Vettä tietysti.

        Illalla tein broccolisopan (broccolia, varsiselleriä, riisijauhetta), tehosekoittimella yksi näkkäri (vaikka leipää ei kai pitäisi vielä ekapäivänä).

        Sitten seuraavina päivinä lisäsin vähän. Ei vielä lihaa eikä kalaa (vaikka kalaa saisi kai), mutta yksi muna siivuina näkkärin päälle persiljaa ja muita yrttejä penkistä.

        Ei ollut vaikeeta. Aloitin samalla syömään oman veriryhmän mukaan. tein valkosipulista "ihmelääkettä",
        tietty määrä tippoja päivisin. Katsotaan jos auttaa.

        On tullut pari kiloa takaisin, mutta niin tulee aina. Kuiteskin 5 kiloa on poissa ja olen ihan tyytyväinen.

        Minun mielestä on tärkeää noudattaa asiantuntijoiden ohjeita ja ei ruveta pelkällä vesipaastolla.
        Eikä se painonpudotus ole tärkeintä. Samoin olen sitä mieltä että ihan nuorten tyttöjen ja poikien ei missään nimessä kannata pitää paastoa laihdutuskeinona. On parempi seurata vaikkapa Painonvartijoiden ohjeita.

        En oikeastaan tiedä jos kannattaa vetää kolme viikkoa, kaksi viikkoakin on ihan hyvä.
        Aloittelijoille riittää aluksi kolmekin päivää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1929
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1281
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1159
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1095
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe