Käsittämätön

pelitapa

Katsoin 11.7. hetken aikaa Pori - JKL ottelua. Molemmissa näkemässäni JKL:n sisävuorossa lyöjä pääsi ykköselle ja seuraava kopitti juoksijan pois. Tätä jatkui monen lyöjän ajan, ainakin 4 kertaa peräkkäin kummassakin näkemässäni sisävuorossa.

Ei tällaisella pelillä peliä voiteta eikä sitä kukaan halua katsoa. Jos pelaaja ei pysty juoksemaan kuin ykköselle ja siitä kopin aikana kakkoselle, miksi menee kentälle ollenkaan. Ilmeisesti tämä on kuitenkin pelinjohtajan ns. strategiaa. Mutta kyllä peli voitetaan mielestäni oikealla yrittämisellä eikä pelleilyllä.

Hämmästyttävää että tv-selostajatkin kehuivat peliä korkeatasoiseksi.

1

598

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsomon puolelta

Ja mitenkäs se pelaaja voisi olla menemättä kentälle, jos sinne kerran pääsee tai päästetään? Pitäisikö palaa tahallaan kotipesään tai ykköselle?

Naisten joukkueet pelaavat yleensä vain yhdellä kärjellä ja loppupään tehtävänä on sisäpelissä lähinnä pysyä pois kärjen tieltä, ettei tule paloja ennen kuin kärki pääsee lyömään. Tästä johtuu ikävä kyllä koppisuma loppupään lyöjille. Naisten pelissähän ei voi lyöjiä jättää välistä, muistanet tämän, eli ulkokentän intresseissä on päästää loppupään huonompia etenijöitä ykköselle, jotta heistä voidaan tehdä paloja kakkoselle, jos seuraavan lyöjän kopinnosto epäonnistuu. Eli monesti ykköselle menijän koppi pudotetaan taktisesti maihin, jotta hänen on pakko juosta sitten kakkosellekin seuraavan kopittamana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1470
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe