Katsoin 11.7. hetken aikaa Pori - JKL ottelua. Molemmissa näkemässäni JKL:n sisävuorossa lyöjä pääsi ykköselle ja seuraava kopitti juoksijan pois. Tätä jatkui monen lyöjän ajan, ainakin 4 kertaa peräkkäin kummassakin näkemässäni sisävuorossa.
Ei tällaisella pelillä peliä voiteta eikä sitä kukaan halua katsoa. Jos pelaaja ei pysty juoksemaan kuin ykköselle ja siitä kopin aikana kakkoselle, miksi menee kentälle ollenkaan. Ilmeisesti tämä on kuitenkin pelinjohtajan ns. strategiaa. Mutta kyllä peli voitetaan mielestäni oikealla yrittämisellä eikä pelleilyllä.
Hämmästyttävää että tv-selostajatkin kehuivat peliä korkeatasoiseksi.
Käsittämätön
1
548
Vastaukset
- katsomon puolelta
Ja mitenkäs se pelaaja voisi olla menemättä kentälle, jos sinne kerran pääsee tai päästetään? Pitäisikö palaa tahallaan kotipesään tai ykköselle?
Naisten joukkueet pelaavat yleensä vain yhdellä kärjellä ja loppupään tehtävänä on sisäpelissä lähinnä pysyä pois kärjen tieltä, ettei tule paloja ennen kuin kärki pääsee lyömään. Tästä johtuu ikävä kyllä koppisuma loppupään lyöjille. Naisten pelissähän ei voi lyöjiä jättää välistä, muistanet tämän, eli ulkokentän intresseissä on päästää loppupään huonompia etenijöitä ykköselle, jotta heistä voidaan tehdä paloja kakkoselle, jos seuraavan lyöjän kopinnosto epäonnistuu. Eli monesti ykköselle menijän koppi pudotetaan taktisesti maihin, jotta hänen on pakko juosta sitten kakkosellekin seuraavan kopittamana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126