Kun ei löytynyt kaupasta Muurikan paistospraytä grillaukseen, ostin Keijun vuokasprayta(samat aineet) halvempi, isompi ja toimii samoin!
Paisto(grilli)spray
8
5925
Vastaukset
- saa sanoa
ei se mitenkään voi olla yhtä hyvää kun siinä ei sitä pyhittävää tuotemerkkiä ollut eihän vesikään hanasta laskettuna ole läheskään yhtämaukasta kun kaupasta oikean merkkisessä pullossa ostettuna...
- Epätietoinen!
leptracon kirjoitti:
Niin no enpä tullukkaan ajatelleex, Evian onkin toki parempaa:o)
Kun minä joudun paistamaan ihan ilman noita sprayjuttuja muurikkapannussani lettuja, kun joudun käyttämään ihan vain voita silleen pyöritellen pitkin muurikan pohjaa. Onnistuneeko ollenkaan meinaan lättyjen paisto?
Tarvisko lähtee hakeen jostakin tuota muurikka sprayta, mitä luulette? - isompi onkelma
Epätietoinen! kirjoitti:
Kun minä joudun paistamaan ihan ilman noita sprayjuttuja muurikkapannussani lettuja, kun joudun käyttämään ihan vain voita silleen pyöritellen pitkin muurikan pohjaa. Onnistuneeko ollenkaan meinaan lättyjen paisto?
Tarvisko lähtee hakeen jostakin tuota muurikka sprayta, mitä luulette?jos paistat aidossa voissa joka ei kuitenkaan ole oikeaa merkkiä tai vastaavasti merkiltäään oikealla korvike rasvalla...hmmm
- Eiiii!
isompi onkelma kirjoitti:
jos paistat aidossa voissa joka ei kuitenkaan ole oikeaa merkkiä tai vastaavasti merkiltäään oikealla korvike rasvalla...hmmm
No voita mäkin käyttäisin lettuihin mut vaikeeta sitä on levitellä pihvien ja kanojen päälle.....oikeen merkkistäkään...
- Muudan!
Eiiii! kirjoitti:
No voita mäkin käyttäisin lettuihin mut vaikeeta sitä on levitellä pihvien ja kanojen päälle.....oikeen merkkistäkään...
Mulla kun on semmonen tapa, että mä levitän rasvan pannulle ja sitten vasta heitän pihvit ja kanat sinne rasvatulle pannulle.
Voihan ne pihvit ja kanat valella öljyllä etukäteen jos haluaa, tarkoitukseen on saatavilla spraypulloja joihin paineen voi pumpata kun täyttää pullon ensin öljyllä!
Valintatalo esim. myy! - Apua!
Eiiii! kirjoitti:
Todellista! Kaasugrilliin, onkohan jollain jotain sprayrasvoja vastaan or what? Öljy sitäpaitsi käryää hel...paljon!
- Anonyymi
Epätietoinen! kirjoitti:
Tarvisko lähtee hakeen jostakin tuota muurikka sprayta, mitä luulette?No Voi vittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973988Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312658Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2322115Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m921889Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001833Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211819- 1151638
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11321- 571232