Kun ei löytynyt kaupasta Muurikan paistospraytä grillaukseen, ostin Keijun vuokasprayta(samat aineet) halvempi, isompi ja toimii samoin!
Paisto(grilli)spray
8
6217
Vastaukset
- saa sanoa
ei se mitenkään voi olla yhtä hyvää kun siinä ei sitä pyhittävää tuotemerkkiä ollut eihän vesikään hanasta laskettuna ole läheskään yhtämaukasta kun kaupasta oikean merkkisessä pullossa ostettuna...
- Epätietoinen!
leptracon kirjoitti:
Niin no enpä tullukkaan ajatelleex, Evian onkin toki parempaa:o)
Kun minä joudun paistamaan ihan ilman noita sprayjuttuja muurikkapannussani lettuja, kun joudun käyttämään ihan vain voita silleen pyöritellen pitkin muurikan pohjaa. Onnistuneeko ollenkaan meinaan lättyjen paisto?
Tarvisko lähtee hakeen jostakin tuota muurikka sprayta, mitä luulette? - isompi onkelma
Epätietoinen! kirjoitti:
Kun minä joudun paistamaan ihan ilman noita sprayjuttuja muurikkapannussani lettuja, kun joudun käyttämään ihan vain voita silleen pyöritellen pitkin muurikan pohjaa. Onnistuneeko ollenkaan meinaan lättyjen paisto?
Tarvisko lähtee hakeen jostakin tuota muurikka sprayta, mitä luulette?jos paistat aidossa voissa joka ei kuitenkaan ole oikeaa merkkiä tai vastaavasti merkiltäään oikealla korvike rasvalla...hmmm
- Eiiii!
isompi onkelma kirjoitti:
jos paistat aidossa voissa joka ei kuitenkaan ole oikeaa merkkiä tai vastaavasti merkiltäään oikealla korvike rasvalla...hmmm
No voita mäkin käyttäisin lettuihin mut vaikeeta sitä on levitellä pihvien ja kanojen päälle.....oikeen merkkistäkään...
- Muudan!
Eiiii! kirjoitti:
No voita mäkin käyttäisin lettuihin mut vaikeeta sitä on levitellä pihvien ja kanojen päälle.....oikeen merkkistäkään...
Mulla kun on semmonen tapa, että mä levitän rasvan pannulle ja sitten vasta heitän pihvit ja kanat sinne rasvatulle pannulle.
Voihan ne pihvit ja kanat valella öljyllä etukäteen jos haluaa, tarkoitukseen on saatavilla spraypulloja joihin paineen voi pumpata kun täyttää pullon ensin öljyllä!
Valintatalo esim. myy! - Apua!
Eiiii! kirjoitti:
Todellista! Kaasugrilliin, onkohan jollain jotain sprayrasvoja vastaan or what? Öljy sitäpaitsi käryää hel...paljon!
- Anonyymi
Epätietoinen! kirjoitti:
Tarvisko lähtee hakeen jostakin tuota muurikka sprayta, mitä luulette?No Voi vittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve132980Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U471969SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1011763Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411753Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin821483- 711016
Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä193963Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11938- 58840
- 18824