Kun ei löytynyt kaupasta Muurikan paistospraytä grillaukseen, ostin Keijun vuokasprayta(samat aineet) halvempi, isompi ja toimii samoin!
Paisto(grilli)spray
8
5039
Vastaukset
- saa sanoa
ei se mitenkään voi olla yhtä hyvää kun siinä ei sitä pyhittävää tuotemerkkiä ollut eihän vesikään hanasta laskettuna ole läheskään yhtämaukasta kun kaupasta oikean merkkisessä pullossa ostettuna...
- Epätietoinen!
leptracon kirjoitti:
Niin no enpä tullukkaan ajatelleex, Evian onkin toki parempaa:o)
Kun minä joudun paistamaan ihan ilman noita sprayjuttuja muurikkapannussani lettuja, kun joudun käyttämään ihan vain voita silleen pyöritellen pitkin muurikan pohjaa. Onnistuneeko ollenkaan meinaan lättyjen paisto?
Tarvisko lähtee hakeen jostakin tuota muurikka sprayta, mitä luulette? - isompi onkelma
Epätietoinen! kirjoitti:
Kun minä joudun paistamaan ihan ilman noita sprayjuttuja muurikkapannussani lettuja, kun joudun käyttämään ihan vain voita silleen pyöritellen pitkin muurikan pohjaa. Onnistuneeko ollenkaan meinaan lättyjen paisto?
Tarvisko lähtee hakeen jostakin tuota muurikka sprayta, mitä luulette?jos paistat aidossa voissa joka ei kuitenkaan ole oikeaa merkkiä tai vastaavasti merkiltäään oikealla korvike rasvalla...hmmm
- Eiiii!
isompi onkelma kirjoitti:
jos paistat aidossa voissa joka ei kuitenkaan ole oikeaa merkkiä tai vastaavasti merkiltäään oikealla korvike rasvalla...hmmm
No voita mäkin käyttäisin lettuihin mut vaikeeta sitä on levitellä pihvien ja kanojen päälle.....oikeen merkkistäkään...
- Muudan!
Eiiii! kirjoitti:
No voita mäkin käyttäisin lettuihin mut vaikeeta sitä on levitellä pihvien ja kanojen päälle.....oikeen merkkistäkään...
Mulla kun on semmonen tapa, että mä levitän rasvan pannulle ja sitten vasta heitän pihvit ja kanat sinne rasvatulle pannulle.
Voihan ne pihvit ja kanat valella öljyllä etukäteen jos haluaa, tarkoitukseen on saatavilla spraypulloja joihin paineen voi pumpata kun täyttää pullon ensin öljyllä!
Valintatalo esim. myy! - Apua!
Eiiii! kirjoitti:
Todellista! Kaasugrilliin, onkohan jollain jotain sprayrasvoja vastaan or what? Öljy sitäpaitsi käryää hel...paljon!
- Anonyymi
Epätietoinen! kirjoitti:
Tarvisko lähtee hakeen jostakin tuota muurikka sprayta, mitä luulette?No Voi vittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303701Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131503Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2291371Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1501066Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248930Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923- 62918
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ72916Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98859Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56744