Sitä olen miettinyt että tuleeko rullaluistellessa paksummat reisilihakset vai putoaako paino? Voiko rullaluistelemalla laihtua vai nouseeko se paino vain kun tulee lihaksia? Siis vatsaahan se ei kehitä niin mutta reisiä.
Laihduttaako vai lihaksittaako?
3
663
Vastaukset
- luistelija...
Se on varmasti ihan yksilöllistä. Omalla kohdallani paino ei ole tainnut muuttua suuntaan tai toiseen, vaikka luistelen paljon. Pientä kiinteytymistä olen havainnut. Olen normaalipainoinen nuori mies ja luistelen sauvojen kanssa. Jos haluat reisilihaksia kasvattaa niin luistele ilman sauvoja. Itse tykkään jakaa rasituksen koko kropalle ja jaksan paljon paremmin sauvojen kans.
Hyvänä vertauskuvana; Armeijassa joku voi laihtua 15kg, ja toinen voi lihoa. Itselläni paino ei muuttunut mihinkään. Eli luultavasti ylipainoiset laihtuu. - ImOutOfHereAlready
Se mitä lihasmassalle tapahtuu on aika paljon kiinni siitä, mitä syöt. Lihasta tulee lisää, jos pidät itsesi anabolisessa tilassa. Normaalistihan keho on vuorotellen anabolisessa ja katavbolisessa tilassa. Anabolisen tilan ylläpito tarkoittaa, että jaat ennenkaikkea proteiinisaantisi oikein. Vanhan nyrkkisääntö on kuusi kertaa päivässä tasaisesti protskua niin, että kokonaismäärä vuorokaudessa on luokaa 1.5-3 g/kg. Alempi raja silloin kun aerobinen suorituskyky on etusijalla ja yläpää silloin kun massa tai voima ovat etusijalla.
Rullaluistelu kasvattaa lähinnä aerobisia lihassoluja. Mutta esim. vauhtileikittelyssä tulee kehitettyä myös anaerobisia solutyyppejä.- luistelija...
Ai olinko väärässä?
No laitetaanpa ylipainoinen ja normaalipainoinen luistelemaan ja annetaan heille sama ruoka. Katotaan mitä tulokset näyttää?!! Oon kyllä aika varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957