Nyt loppui Pirkka-tuotteiden osto. Ostin naudan grillipihvejä marinadissa kilon paketin. Kuinka ollakaan ne kutistuivat 40% paiston yhteydessä. Olen kokeillut erilaisia Pirkka-tuotteita ja todennut niiden olevan asteikolla 1-10 korkeintaan -4. Maksalaatikko on surkeaa. Ostatpa mitä tahansa tuotetta se ei ole mitä sanotaan.
Vertailin kerran kaupassa Saksalaista ja kotimaista porsaan etuselkä palaa. Kumpikin oli kilon. Kummallista kyllä kotimainen oli koossa puolta pienempi kuin Saksalainen.. Siinä on pumpattu pi--sti vettä lihan sisään painon nostamiseksi. Kinkutkin kutistuvat lähes 40%... Taidan siirty vihanneksiin ne eivät kypsennettäessä kutistu. Kotimaisen ruuan laatu on laskenut kuin lehmän häntä.
Ei enää Pirkka tuotteita
5
1069
Vastaukset
- hirveetä !
Minun pihvi pullistui 28 prosenttia keskeltä, kutistui vasemmasta alakulmasta 4 prosenttia,
ja alapuolelta paistui 100 prosenttia. Maksalaatikko painoi 408 grammaa vaikka paketissa
luki että 400.
Kinnkukin turposi jääkaapissa niin ettei ovi meinannut mennä kiinni.
Asteikolla 15-98 sanoisin että jotain 75 luokkaa.
On tää kauheata, ja kauppias vielä väkisellä laittaa nuo tuotteet ostoskoriin.- 1. kerta opettaa
mitään lihoja marinadissa. Sehän on selvää, että ne on pumpattu täyteen natriumglutamaattipitoista myrkkylitkua nesteen imeyttämiseksi ja sitomiseksi. Puolet siitä haihtuu paistossa ja lopusta saat hirveän päänsäryn, joka kestää päiviä. Näin on näreet.
- Lumikeksi
Ai että sain tosta hyvät naurut :D
- tee se itse
pullistuit itse keskeltä kun söit kyseisiä eineksiä?
- nainen...
Pirkalla on erinomaisia tuotteita, voisin käyttää pelkästään Pirkkaa ruoanvalmistuksessa.
Esim. Pirkan pastakastike (pahvitetrassa) on aivan erinomaista, mukana oliiviöljyä, minkä maistaa. Mikään Barillan tms ei vedä vertoja. Lisäksi puolet edullisempi.
Pirkan suklaat ovat priimaa.
Esim. valkosuklaa maapähkinöillä on suussa sulavaa, no, se onkin valmistettu Belgiassa, missä tunnetusti osataan suklaata tehdä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821227- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826