Ei enää Pirkka tuotteita

Kokki vm.52

Nyt loppui Pirkka-tuotteiden osto. Ostin naudan grillipihvejä marinadissa kilon paketin. Kuinka ollakaan ne kutistuivat 40% paiston yhteydessä. Olen kokeillut erilaisia Pirkka-tuotteita ja todennut niiden olevan asteikolla 1-10 korkeintaan -4. Maksalaatikko on surkeaa. Ostatpa mitä tahansa tuotetta se ei ole mitä sanotaan.
Vertailin kerran kaupassa Saksalaista ja kotimaista porsaan etuselkä palaa. Kumpikin oli kilon. Kummallista kyllä kotimainen oli koossa puolta pienempi kuin Saksalainen.. Siinä on pumpattu pi--sti vettä lihan sisään painon nostamiseksi. Kinkutkin kutistuvat lähes 40%... Taidan siirty vihanneksiin ne eivät kypsennettäessä kutistu. Kotimaisen ruuan laatu on laskenut kuin lehmän häntä.

5

1069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirveetä !

Minun pihvi pullistui 28 prosenttia keskeltä, kutistui vasemmasta alakulmasta 4 prosenttia,
      ja alapuolelta paistui 100 prosenttia. Maksalaatikko painoi 408 grammaa vaikka paketissa
      luki että 400.
      Kinnkukin turposi jääkaapissa niin ettei ovi meinannut mennä kiinni.
      Asteikolla 15-98 sanoisin että jotain 75 luokkaa.
      On tää kauheata, ja kauppias vielä väkisellä laittaa nuo tuotteet ostoskoriin.

• 1. kerta opettaa

mitään lihoja marinadissa. Sehän on selvää, että ne on pumpattu täyteen natriumglutamaattipitoista myrkkylitkua nesteen imeyttämiseksi ja sitomiseksi. Puolet siitä haihtuu paistossa ja lopusta saat hirveän päänsäryn, joka kestää päiviä. Näin on näreet.

• Lumikeksi

Ai että sain tosta hyvät naurut :D

• tee se itse

pullistuit itse keskeltä kun söit kyseisiä eineksiä?

• nainen...

Pirkalla on erinomaisia tuotteita, voisin käyttää pelkästään Pirkkaa ruoanvalmistuksessa.

Esim. Pirkan pastakastike (pahvitetrassa) on aivan erinomaista, mukana oliiviöljyä, minkä maistaa. Mikään Barillan tms ei vedä vertoja. Lisäksi puolet edullisempi.

Pirkan suklaat ovat priimaa.
      Esim. valkosuklaa maapähkinöillä on suussa sulavaa, no, se onkin valmistettu Belgiassa, missä tunnetusti osataan suklaata tehdä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4487
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1227
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1032
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      85
      921
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      856
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      852
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe