Hei!
Tässä tämä uusi keskustelu nyt sitten on. Aurinkoista viikkoa kakille, ja tsemppiä tähän projektiin edelleenkin.
Keski-ikäiset laihduttajat jatkuu
23
527
Vastaukset
Mulla tällä hetkellä tämä projekti vähän jäissä, en ole ehtinyt panostaan ollenkaan tähän hommaan, mutta tarkoitus on jatkaa heti kun kykenen. Kesä mennyt herkutellessa ja painoa tullu ainaki kilo lisää eli vaaka näyttää melkein 87kg. Kääk! Kyllä tästä vielä noustaan ja lähdetään taas uudella sykkeellä mukaan. Onnittelut vaan teille kaikille, jotka olette onnistuneet pudotuksissanne. Palaillaan asiaan.
- kevein mielin
Mukana ollaan vielä! Varsinainen painonpudotus projekti on ollut hiukka jäissä kesän ajan. Vaakaa en vieläkään ole saanut ostettua. Huhtikuussa kun viimeksi punnitiin ryhmässä paino oli 71,4kg. Mittanauha näytti lukemaa 89cm. Eli kivasti on tullut alas sitten helmikuun jolloin oli 99. Pahemmin en ole sortunut grillitouhuihin mukaan. Johtunee siitä että asuu kerrostalossa ja grillaus ei ole ihan helposti toteutettavissa. Alkuperäinen tavoite oli 72kg, mutta nälkä kasvaa syödessä, 70kg kun pääsisi niin sitten se olisi siinä. Enempää ei tarvitse tippua. Itse kun mittailen vyötäröäni niin pääsin yhtenä aamuna jopa lukemaan 87cm. Olin kyllä hyvilläni. Liikunta kuuluu vahvasti melkein jokapäiväiseen touhuuni. Joskus on tietty pakko pitää lepopäiviäkin. Tämä kesä on suosinut, varsinkin heinäkuu, fillarointia kunnolla. Heitin lenkkiä normaalisti myös noina kovina hellepäivinä. Piti vaan olla riitävästi sokerilla,hedelmäsokerilla ja suolalla ryyditettyä vettä mukana. Lenkini tahtovat jo kestää n.5-6h päivässä. Matkaa 130-160km kerrallaan. Luulisi jo painonkin tippuvan ihan sivutuotteena. Jatkan kuitenkin suosimallani terveelisellä tiellä. Hiilarit ja protskut ovan ravinnossa mukana. Tänään oli pakko tyytyä sauvakävelylenkkiin. Onnistuin eilen saamaan hiertymät kriitisiin paikoihin joten paranelllaan nyt sitten niitä. Jospa sitten huomenna fillaroimaan. Mukavaa kesää kaikille. Ps. kohta ostan kyllä sen puntarinkin.
tänään sit aloitin ton liikunnan taas. Pyöräilin vähän runsaat 20km. Nyt on takamus hellänä. No tästä se lähtee. Ostin myös uudet lenkkarit, joten nyt pääsee taas lenkillekin kunnon jalkineilla. Lämmintä vkon jatkoa kaikille ryhmäläisille.
- kevein mielin
Tsempiä liikuntaan! Varovasti minäkin aloitin keväällä pyöräilyn. Alkuun 27km lenkki riitti hyvin....siitä se sitten lähtee.
kaikille ryhmän jäsenille! Tänään kävin pitkästä aikaa puntarilla ja 86,4 näytti. Siitä sit alan pudotteleen näitä kilojani. Eilen tuli ainaki liikuttua ihan kohtalaisesti, aamulla 20km pyörälenkki ja illalla viel tunnin koiranuittolenkki. Vettä on tullu juotua ainaki se kaks litraa/pv. Eiköhän tämä tästä. Tänä aamuna sain sikäli kivoja uutisia, et pääsen työhaastatteluun ens kuun alussa, jes. Josko vaik onnistas ja pääsis taas töihinki yli vuoden työttömyyden jälkeen. Pitäkäähän peukkuja!
- Helinä 2
Moikka!
Ihan hyvin sulla menee, ja pyöräilet aika tavalla päivän mittaan. Minä kävin myös punnitsemassa itseni aamulla. Edelleen painoni 67 kg. Pää-asia kuitenkin, etei tuo paino nouse. Olen yrittänyt kyllä tarkkaan laskea kaikki syömiseni. Pyrin pitämään kalorit joka päivä noin 1700 nykyään. Lenkkeilen myös paljon joka päivä. Vettä tosiaan mullakin menee 2 litraa päivässä.
Minä pidän sulle peukkuja, että työhastattelu sujuu hyvin, ja pääset jälleen töihin. Itse olen työttömänä myös. Täytyy vain aktiivisesti lähetellä aina papereitaan, kun kiinnostava paikka tulee eteen. Kotoa ei ainakaan tule kukaan sinua töihin hakemaan. Täytyy vain olla sisukas ja periksiantamaton myös työpaikanhaussa.
Kaikille aurinkoista viikonloppua, ja tsemppiä kaikille edelleenkin tähän projektiin.
kaikille. Ens vkolla alkaa sit kunnonkohotus ja painonpudotus ihan todenteolla. Tänäänki tuli viä herkuteltua muurikkaletuilla ja jäätelöllä. Puuhommia tein kyl et kyllä jotain kulutustaki oli. Ilmotan huomenna aamupainoni ja siitä se sit lähtee putoon, PAKKO!
vaan kaikille. Mun aamupainoni oli järkyttävät 86,6kg, joten pudotusta olis vaikka 20kg ihan helposti ja enemmänki, mut sen näkee sit ku toi on ensin pois kropasta. Pituutta tosiaan vaivaiset 160cm eli ylipainoa on ja paljon. No tästä se lähtee. Aamupalaksi kaurapuuroa mehukeiton ja mustikoiden kans ja kahvi. Vettä litkin pitkin päivää ainaki sen 2 litraa ja liikuntaa jossain muodossa. Tsemppiä kaikille!
- Helinä 2
Mami35 kirjoitti:
vaan kaikille. Mun aamupainoni oli järkyttävät 86,6kg, joten pudotusta olis vaikka 20kg ihan helposti ja enemmänki, mut sen näkee sit ku toi on ensin pois kropasta. Pituutta tosiaan vaivaiset 160cm eli ylipainoa on ja paljon. No tästä se lähtee. Aamupalaksi kaurapuuroa mehukeiton ja mustikoiden kans ja kahvi. Vettä litkin pitkin päivää ainaki sen 2 litraa ja liikuntaa jossain muodossa. Tsemppiä kaikille!
Hei!
Olen aivan varma, että saat kilosi lähtemään kohti tavoitepainoa. Toinen toistamme kannustamalla me onnistumme kyllä. Tällä vikolla en käy itse vaakassa ennenkuin loppuviikosta, koska menakt alkoivat tänään, ja taas on turvotusta ilmassa. Paino on noussut ainakin kilon jollei enemmänkin.
Aaamupalasi vaikutti ainakin ihan terveelliseltä. Itse syön aamupalaksi 2 tummaa leipää, päälle laitan kevyt leikkelettä, juustoa ja tuoretta kurkkua. Lisäksi juon vielä kupilisen teetä makeutusaineella ilman maitoa.
Huomenna ajattelin tehdä lämpimäksi ruuaksi makkarakeitoa. Keitoissahan on vähemmän kaloreita kuin muussa ruuassa.
Lämmmintä viikon jatkoa vain teille jokaiselle, ja muistakaa liikkua vaikka läämintä piisaakin.
- Helinä 2
Hei!
Ajattelin kirjoitella jälleen kuulumisiani vaikka painon suhteen ei muutoksia ole tapahtunutkaan. Painoni edelleen 67 kg. Kaksi kiloa vielä tavoitepainooni. Monet ovat sanoneet, että viimeiset kilot ovat hankalia tiputtaa. Toivottavasti jossain vaiheessa onnistun saamaan painoni 65 kg.
Mitä teille muille kuuluu? Oletko käynyt Mami jo työhaastattelussa? Toivottavasti se meni hyvin.
Itselläni aika on kulunut ihan kotitöitä tehden ja lenkkeillen. Kalorit olen pyrkinyt pitämään kurissa, ja makeaa olen pyrkinyt välttämään.
Tulkaa muutkin kertomaan edistymisestänne. Huomiseksi on luvattu jo aurinkoisempaa keliä. Kaikille mukava loppuviikkoa, ja tsemppiä edelleenkin tähän projektiin.minunki puolestani. Joo tänään olin itseasiassa kahdessa työhaastattelussa, toisesta soitettiin vasta eilen ja niinpä sit tänään ajelin aamupäivän pitkin maakuntaa. Toivottavasti edes toinen tärppäis. Molemmat ovat erittäin haasteellisia tehtäviä, mutta eiköhän niistä selviäisi ihan kunnialla. Katotaan nyt. Huomenna tiedän olenko tullut valituks. Painon suhteen on havaittivissa pientä laskua, 86,2 oli ma aamupaino eli 400 g pudotusta ed. kerasta. Nyt olen ollu nutrilett- kuurilla ositain. Eilen söin vain päivällisen normiruokaa, muut korvasin nutrilett tuotteilla. Tänään syöny taas normia ruokaa, täyty aamulla syödä puuroa että jakso vastailla kinkkisiin kysymyksiin, heh heh. Yritän myös vähentää hiilareita esim. perunaa, leipää, pastaa, riisiä. Karkit ja muu makee minimiin ja liikuntaa lisää'. Eilen kävin pyöräilemässä ni eikös etukumi tyhjentyny jo kotimatkalla, onneks tuli vastaan kohtelias herrasmies, joka täytti renkaan ja niin pääsin kotiin. Että tällaista mulle kuuluu. Tavoitteena saada 10kg pois jouluun mennessä, katotaan kui käy.
- Helinä 2
Hei!
Ajattelin taas kirjoitella kuulumisani. Painoni tänä aamuna 66,5 kg. Eli 500 grammaa on tultu jälleen alaspäin sitten viime kirjoittelun. Hitaasti, muta varmasti tämä laihdutus etenee. Vielä olisi 1,5 kg tavoitepainooni. Enköhän jossain vaiheessa tuon painon saavuta. Toivon ainakin sitä.
Kuinka muilla tämä projekti etenee. Saitko Mami sen työpaikan? Toivon ainakin sitä. Kertokaahan muutkin kuulumisianne. Aurinkoista viikkoa kaikille. Pysytäänhän ruodussa.taas munki puolesta. Joo sain sen työpaikan, mikä oli kyl ihan lottovoitto. Viikko töitä takana ja ihan mukavalta tuntuu. Työkaverit ihan kivoja ja työ on haastavaa mut antoisaa. Nuorten parissa työskentelen, joten haastetta riittää. Paino pysyny samana ku viime vkolla eli tasan 86, mut en lannistu vaik perjantaina ketuttiki ku kävin puntarilla. Nutraus ei ole sujunu oikein ku tuli tää työ ja kaikkee, mut alotan sen taas ku vähä helpottaa ja pääsen kunnolla töihin kiinni ja sillee. Tänään keittäny mehuja 5 maijallista, joten aikas hikistä puuhaa koko päivä. Vkolla kävin kaks kertaa hölkkä/kävely lenkillä ja meinasin kuolla.... Mä joka inhoon juoksua ni menin 5,5km tällä systeemillä, huh huh. Mies oli kirittämässä ja sen mielestä jaksoin ihan kohtalaisen hyvin juosta. No ehkä jonain päivänä mä alan tykkään tosta hommasta, ei sitä koskaan tiedä. Hyvää alkavaa vkoa kaikille ja tsemppiä!
- Helinä 2
Mami35 kirjoitti:
taas munki puolesta. Joo sain sen työpaikan, mikä oli kyl ihan lottovoitto. Viikko töitä takana ja ihan mukavalta tuntuu. Työkaverit ihan kivoja ja työ on haastavaa mut antoisaa. Nuorten parissa työskentelen, joten haastetta riittää. Paino pysyny samana ku viime vkolla eli tasan 86, mut en lannistu vaik perjantaina ketuttiki ku kävin puntarilla. Nutraus ei ole sujunu oikein ku tuli tää työ ja kaikkee, mut alotan sen taas ku vähä helpottaa ja pääsen kunnolla töihin kiinni ja sillee. Tänään keittäny mehuja 5 maijallista, joten aikas hikistä puuhaa koko päivä. Vkolla kävin kaks kertaa hölkkä/kävely lenkillä ja meinasin kuolla.... Mä joka inhoon juoksua ni menin 5,5km tällä systeemillä, huh huh. Mies oli kirittämässä ja sen mielestä jaksoin ihan kohtalaisen hyvin juosta. No ehkä jonain päivänä mä alan tykkään tosta hommasta, ei sitä koskaan tiedä. Hyvää alkavaa vkoa kaikille ja tsemppiä!
Hei!
Onnittelut vielä sinulle, että sait työpaikan.
Itselläni painoni edelleen 66,5 kg. Tuntuu, että nyt tämä viimeinen kilo ei ole helppo tiputettava. Periksi en aio silti antaa. Aivan ihanat ulkoilusäät jatkuvat täälläpäin. Nytkin aurinkos paistaa, ja asteita 20. Tänään olen lenkkeillyt 7,5 km. Minä en pysyt juoksemaan, koska toinen polvestani operoitiin muutama vuosi sitten, ja se kestää lenkkeilyn, mutta ei juoksua. Joten minä tyydyn vain lenkkeilyyn. Se on kuitenkin pää-asia, että saa itsensä ylös sohvalta päivittäin.
Kiva, että sinulla on kirittäjä omasta takaa. Se auttaa laihduttamisessa paljon, kun on läheisten tuki takana.
Kaikille mukavaa alkava viikkoa, ja laihdutellaan edelleenkin. Helinä 2 kirjoitti:
Hei!
Onnittelut vielä sinulle, että sait työpaikan.
Itselläni painoni edelleen 66,5 kg. Tuntuu, että nyt tämä viimeinen kilo ei ole helppo tiputettava. Periksi en aio silti antaa. Aivan ihanat ulkoilusäät jatkuvat täälläpäin. Nytkin aurinkos paistaa, ja asteita 20. Tänään olen lenkkeillyt 7,5 km. Minä en pysyt juoksemaan, koska toinen polvestani operoitiin muutama vuosi sitten, ja se kestää lenkkeilyn, mutta ei juoksua. Joten minä tyydyn vain lenkkeilyyn. Se on kuitenkin pää-asia, että saa itsensä ylös sohvalta päivittäin.
Kiva, että sinulla on kirittäjä omasta takaa. Se auttaa laihduttamisessa paljon, kun on läheisten tuki takana.
Kaikille mukavaa alkava viikkoa, ja laihdutellaan edelleenkin.kaikille ja mukavasti meni mun vko. Pudotusta tuli -600g eli paino on 85,4 tällä hetkellä. Olen kyl liikkunutki aika tavalla, joka päivä jotain. Hölkkä/kävelylenkkejä, kävelyä koiran kans, kuntosalilla, pyöräilyä parina päivänä jne. Syömisetki oon katsonu tarkemmin ja nutrannut aina välillä. Toivon et lasku jatkuu nyt ja saan tsemppiä siitä jatkaa tätä ikuisuusprojektia. Vkonloppuja kaikille!
- Helinä 2
Mami35 kirjoitti:
kaikille ja mukavasti meni mun vko. Pudotusta tuli -600g eli paino on 85,4 tällä hetkellä. Olen kyl liikkunutki aika tavalla, joka päivä jotain. Hölkkä/kävelylenkkejä, kävelyä koiran kans, kuntosalilla, pyöräilyä parina päivänä jne. Syömisetki oon katsonu tarkemmin ja nutrannut aina välillä. Toivon et lasku jatkuu nyt ja saan tsemppiä siitä jatkaa tätä ikuisuusprojektia. Vkonloppuja kaikille!
Hei kaikille!
En päässyt nyt sitten ihan tavoiepainooni ennen etelän matkaani. Nimittäin lähden Rodokselle 2.9 viikoksi. Painoni tänä aamuna 66,5 eli samassa pyöritään kuin viimeksi. No olen silti ihan tyytväinen tähänkin tulokseen. Täytyy matkankin aikana sitten katsella ettei syö aivan järjettömästi kaikkea. Ihan mukava päästä lähtemään viikoksi lämpimään. Vaikka Suomessakin on hienoja kelejä piisannut.
Lenkkeillyt olen päivittäin edelleenkin, ja tehnyt myös pari kertaa viikossa stepperilläni. No laihdutus jatkuu kunhan palaan ensi viikolla takaisin tänne kotisuomeen.
Kaikile tsemppiä tähän projektiin, ja pitäkäähän tämä ryhmä pystyssä poissaoloni ajan. Palailen ensi viikolla asiaan jälleen.
- kevein mielin
Pitkästä aikaa täällä taas. Jaa...a, pitäsköhä lopultaki hommata se vaaka. 5 persoonaa on jo maininna et oot laihtunna kesän aikana. Keväällä lukema 71,4. Kesän ajan syöminen ollu vähä miten sattuupi. Ei kauhian epäterveelistä...grilattuki vain parikertaa. Ateria rytmistä ja muusta ruuan laadusta on kyllä sanomista. Paljon on tullu liikuttua, myös helteiten aikana aktiivista pyöräilyä. Rohkenen epäillä että nyt jos vaa`alle hyppää ja pudotusta on tullu..se on lähtennä just sieltä mistä ei pitäs. Nimittäin lihaksesta. Mittanauha ei suurta pudotusta kyllä lupaa. Hiukka kyllä sais luku olla vielä pienempi...ei paljo...vähän vaan. Vaan...koitetaan parantaa taas ruuan laatua, jos vaikka muistais ne protskutki. Hiilareita on kyllä saanna myös kesällä.
- rasvapallo
Moikka!Toivottavasti en astu kenekään varpaille kun tungen itseni tähän ketjuun :-).
Olen 42v,kahden lapsen "osittaisyksinhuoltaja" (eli mies ulkomailla töissä) ja olen elänyt viimeiset seitsemän vuotta hirmuisen stressaavaa elämää.Suotta ei puhuta ruuhkavuosista!Ja kaikki se ruuhka on kertynyt sitten kroppaan reilun 20 kilon muodossa.Aiempaa urheilullista naista on alkanut kuvottaa katsoa peiliin ja tunnustan että itsensä hyväksyminen pullukkana on täysin mahdotonta!
Minulla on paino noussut vuoden sisällä melkoisesti (remppahärdellikin meneillään ja kotiruokaa harvoin) ja olen kärsinyt kamalasta ylävatsan turvotuksesta.Jotenkin vain mulla naksahti päässä,että se on loppu ny!Seuraavana päivänä aloitin rasvanpolttokeitton syönnin turvotuksen saamiseksi pois.Nestettä poistui 5 kilon verran kolmessa päivässä!Sen jälkeen olen muuttanut ruokavaliotani niin,että poistin kaikki nopeat hiilarit ravinnosta ja syön edelleen sitä "laihissoppaa" päivittäin,mutta syön myös näkkäriä,lihaa,hedelmiä ja raakajuureksia ja juon maitoa ja kahvia ja mehuja veden lisäksi.Nesteenpoistikuuri alkoi tasan kaksi viikkoa sitten ja seitsemän kiloa kevyempänä mennään :-).Mulla on huomattavasti parempi olo kun turvotus on poissa ja tunnen itseni paljon energisemmäksi.Voiko tosiaan olla,että tuo vaalea leipä,pasta ja pottu ja sokeri tekevät ihmisen ihan rasvapalloksi ja huonovointiseksi?
Mulla on aika lailla samat mitat kun Mami35:llä eli pituutta 160 sukkasillaan ja painoa kiitettävät 88 kiloa.Eli ihannepainoon on jonkin verran matkaa.Vuosi sitten vaaka kävi jopa alle 80 kilon,mutta nuo teollisuusruoat (ja viini...) tekivät tehtävänsä.
Minun paras vinkki on muuten tuon rasvanpolttosopan suhteen maustaminen inkiväärillä ja chilillä!Lisäksi se on maukkaampaa!Monilla palstoilla sitä moititaan pahaksi,mutta mausteilla siitä saa oikeasti todella hyvää.Lisäksi elimistö puhdistuu aika hyvin ja kaasujen syntyminen tasaantuu ajan kanssa.Itse skeptikkona en olisi ikinä uskonut tähän,mutta loistava ja edullinen laihiseväs!Pari kertaa nutrilettejä maistaneena syön ennemmin vaikka lopun ikäni kaalisoppaa,kuin pussijauhokeittoja =D!- Helinä 2
Hei!
Minun puolestani olet ainakin tervetullut tähän ryhmäämme mukaan. Et astu kenenkään varpaille vaikka ilmoittauduitkin meidän ryhmäämme. Kirjoitajia alunalkaen oli paljon enemmän kuin nykyään tässä ryhmässä, joten kaikki kiinnostuneet tervetuloa vain tähän ryhmään. Minä en tykkää myöskään syödä noita nutriletteja. Ilman niitäkin olen selvinnyt ihan komeasti. - Zenil
Helinä 2 kirjoitti:
Hei!
Minun puolestani olet ainakin tervetullut tähän ryhmäämme mukaan. Et astu kenenkään varpaille vaikka ilmoittauduitkin meidän ryhmäämme. Kirjoitajia alunalkaen oli paljon enemmän kuin nykyään tässä ryhmässä, joten kaikki kiinnostuneet tervetuloa vain tähän ryhmään. Minä en tykkää myöskään syödä noita nutriletteja. Ilman niitäkin olen selvinnyt ihan komeasti.Onhan sinulla jo erittäin hyvä saavutus, onneksi olkoon!Ihan hyvä paino sinulla jo! Mikä Sinulla oli muuten lähtöpaino, eikö se ollut viime syksynä kun aloitit?
Kun tuo tavoitepaino on saavutettu, saa tosiaan tarkkailla syömistään. Jos palaa entiseen herkutteluun, niin kilot tulevat takaisin tuota pikaa.
Minulla on paino vielä hieman tippunut kesän aikana, nyt on 70 kg, siihen olen tyytyväinen. Mutta periksi ei voi antaa, vaakalla käytävä säännöllisesti, ja tosi helposti tulee lisäkiloja.
Juu kyllä Kevein mielin kannattaa sinun se vaaka hankkia, ja mieluusti vielä sellanen, jossa näkee rasva % ja lihas %:n.
Hei vaan rasvapallo, tule sinäkin mukaan, tsempataan toisiamme, kyllä se ihan oikeasti auttaa.Kiva kuulla että se kaalisoppahomma puri niin hyvin. - Helinä 2
Zenil kirjoitti:
Onhan sinulla jo erittäin hyvä saavutus, onneksi olkoon!Ihan hyvä paino sinulla jo! Mikä Sinulla oli muuten lähtöpaino, eikö se ollut viime syksynä kun aloitit?
Kun tuo tavoitepaino on saavutettu, saa tosiaan tarkkailla syömistään. Jos palaa entiseen herkutteluun, niin kilot tulevat takaisin tuota pikaa.
Minulla on paino vielä hieman tippunut kesän aikana, nyt on 70 kg, siihen olen tyytyväinen. Mutta periksi ei voi antaa, vaakalla käytävä säännöllisesti, ja tosi helposti tulee lisäkiloja.
Juu kyllä Kevein mielin kannattaa sinun se vaaka hankkia, ja mieluusti vielä sellanen, jossa näkee rasva % ja lihas %:n.
Hei vaan rasvapallo, tule sinäkin mukaan, tsempataan toisiamme, kyllä se ihan oikeasti auttaa.Kiva kuulla että se kaalisoppahomma puri niin hyvin.Kiitos vain onnitteluista. Ihan hyvin mulla on mennyt. Marraskuussa tosiaan viime vuonna liityin tähän ryhmään, ja painoa oli silloin muistaakseni 73,1. Eli hieman on kiloja lähtenyt littymiseni jälkeen. 10-vuotta sitten pahimmillani painoin 85 kg. Vähän päälle vuodessa silloin sitten tiputtelin 20 kiloa pois. Eli parhaimmillani olen painanut tuon 65 kg.
Tosiaan, jos ei tarkkaile syömisiään eikä liiku paino tulee varmasti takaisin alta aikayksikön.
Onittelut myös sinulle. Hyvin sinäkin olet saanut painosi lähtemään.
Nyt on pakko vielä jatkaa pakkaamista, että pääsen sitten huomenna matkustamaan lämpimään. Tännekkin on luvattu kyllä ensi viikolle tosi komeita kelejä.
Aurinkoista keskiviiko-iltaa kaikille, ja tsemppiä teille jokaiselle edelleenkin.
- kevein mielin
Kerran kesässä vaà´alla minäkin. Kesä olikin mennyt yllätvänkin hyvin. Pyöräily on näemmä tuottanut tulosta hiukka. Vaaka näytti aamulla lukeman 69kg tasan, eli pudotusta sitten on tullut huhtikuun lopun jälkeen 2,4kg. Kokonais saldo helmikuun alusta 10,2kg. Keväällä farkujen kokona oli 32"....nyt 29" on löysä..mahtuupi pari sormea väliin vyötäisille hyvinki. Lienee jo aika ryhtyä kiinteyttämään hiukka..ainakin vatsoja. Arvanette että tuntuupi hyvältä kun paino on sama kuin melkotarkalleen 30v sitten armeijassa. Enää ei kyllä tarttes tippua.....sentis mies ja pituutta..vähä...172cm. Joku roti tähänki..sais vaan pysymään, se on jo oma projektinsa.
- Helinä 2
Hei kaikille!
Tulin kotiin perjantaina. Matkalla meni kaikki todella hyvin. Viikko kului vaan aivan liian nopeasti. Ilmat suosivat todella hyvin, ja sain otettua vielä hieman rusketusta itseeni. Toisaalta oli kyllä kiva palata tänne sateiseen Suomeenkin. Painoni on noussut 1,5 kiloa matkan aikana. Tänä aamuna siis painoa 68 kg. No menkat alkoivat tänään. Joten turvotusta on taas ihan hirveästi, ja senkin vuoksi painoni on noussut. Katsoin matkankin aikana aika tarkkaan mitä syön, ja yritin liikkua jonkin verran joka päivä.
Ei auta nyt muu kuin niskaote itsestäni ja palaan taas opittuun terveelliseen ruotuun.
Kivaa viikkoa kaikille, ja tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisianne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716