Ab Circle Pro

hotdogg

Toimiiko "ab circle pro" ? Kokemuksia??
Olisi mukava ostaa kotiin joku kuntoilu laite, joka ei täytä koko huonetta. En yleensä usko mihinkään ostos tv:n tuotteisiin, mutta jotkut niistä ovat jopa siirtyneet kauppojen hyllyillekin.. Ei siis kaikki TÄYSIN humpuukkia..?
Suositelkaa jotain kuntoilulaitetta, jos on kokemusta tai sanokaa mielipiteitänne?? :)

52

9666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löllykkä vatsa

      Oletko sinä hotdogg ostanut kyseisen laitteen? Olen kanssa yrittänyt etsiä sivustoja joissa jollain olisi kokemusta Ab Circle Prosta. Itse olen tuskaillut, raskauksien jälkeen, vatsani ja jenkkakahvojeni kanssa. En ole vielä löytänyt mukavaa ja mahdollisesti nopeaa :) tapaa saada keskivartaloa vähän tiukemmaksi. Tilasin itse laitteen tällä viikolla ja odotan innoissani sen saapumista. Voin kirjotella sitten kokemuksia jos jotakuta kiinnostaa.

      • jepjeeab

        Etsikää englannin kielellä. Ei kykaan oikein ole tykännyt.. Polvet luisuu ja ovat mustelmilla. Kuten muutkin tvshop tuotteet,huijausta ja rahan tuhlausta..


      • es

        Mikä on mielipiteesi laitteesta kuukauden käytön jälkeen? Vai palautitko masiinan jo ennemmin? :)


      • empppuli

        mulla on ollut kyseinen laita nyt 3 viikkoa. ja mun vyötäröltä on jenkat jo selvästi pienentyny/kiinteytyny. polvet voi luisua mutta kerran vain itselle sattunut se.
        laite toimii, ei siis ole humpuukia. enkä aio palauttaa:)


      • diabetes riski ohi
        jepjeeab kirjoitti:

        Etsikää englannin kielellä. Ei kykaan oikein ole tykännyt.. Polvet luisuu ja ovat mustelmilla. Kuten muutkin tvshop tuotteet,huijausta ja rahan tuhlausta..

        Mulla on ollut Ab Circle Pro jo lähes vuoden enkä ole huomannut että laite olisi polvile huono vaikka toinen polveni on kulunut ja tähystetty. Sinulla täytyy olla todella huonot polvet. Ensimmäisen 4 kuukauden aikana laihduin paljon. Tosin harjoittelin myös monipuolisesti ja söin vähemmän.Tämän jälkeen hidas mutta varma keskivartalon kiinteytyminen joka tuntuu jatkuvan tasaisen varmana.Syön selkeästi vähemmän mutta myös useammin.Harjoittelen Ab Circle Pron kanssa kaikkia liikkeitä n. 10- 20 min kerralla ja siitä n. puolet reisiä ja takapuolta. Katson samalla televisiota. Nyt on veren sokerit kunnossa enkä lopeta liikuntaa koskaan.


    • miettivä..

      muita kokemuksia? itsekin mietin tuon tilaamista.. mutta toimiiko sitten varmasti, kun noihin ei oikein ole ollut uskomista ennen.. kauhea hinta kuitenkin! näyttää kyllä ettei polvet pysy tuossa kunnolla, onko tuo polvien alusta ihan kova sitten??

    • meitzi"

      joo itsekkin olen miettinyt laitteen ostoa, mut vaikuttaako se VAIN jenkkakahvoihin?? itsellä olis tavoitteena saada vatsaa kiinteämmäksi ja selvästi näkyvät vatsalihakset olis aika jees. Alavatsaa/navanseutua oon kooittanut vatsalihasliikkeillä kiinteyttää mut ei oikeen onnistu. Eli onko mitään tehoa vatsalihaksille???

    • Meeee

      En suosittele ainakaan huonopolvisille. Polvet on tosiaan kovilla. Muuten hyvä.

    • MinÄ"

      Mä tilasin Ab Circle Pron just vähän aika sitten ja se näyttää toimivan tosi hyvin. Mä olen pitkään ollut aika lihava mutta se tosiaan auttaa! :)) en todellakaan aijo palauttaa sitä. Jenkkakahvat ovat selvästi pienentyneet.Samoin myös keskivartalo,reidet ja sääret.Mutta mielestäni keskivartalo on pienentynyt huomattavasti! (ainakin minun osaltani) :)
      Polvet eivät ole muuta kuin ehkä vähän alussa pienillä mustelmilla, eikä minun polveni ole luiskahtanut pois muutakuin vasta pari kertaa. :)
      Ehdotan harkitsevia kokeilemaan! :D

      • lsk

        Kauanko suunnilleen kestäis saada paino from 90kg=>70kg??? Ja onnistuisko sen 30:mmenen päivän palautus oikeuden hyödyntäminen sillei, et kokeilelis sitä vaik 20 päivää ja sit palautts sen?


    • Evelina2

      Onko se sellainen laite jossa keinutaan edestaas? Jos on, tuleeko siinä pieru helposti kun siinä vatkataan vartaloa?

    • Nuori tyttö

      Pitäs laihtuu nopeesti. Onko Ab Circle Pro mun ratkaisu? Vanhemmat eivät ehkä kyllä suostu.

      • Nainen Espoo

        Olen käyttänyt Ab Circle Proota nyt 3 kuukautta lähes päivittäin. Suosittelen. Olen laihtunut 25kg seuraavalla tavalla. Ensin harjoittelen Ab Circle Prolla 3- 5min. Sitten käyn sauvakävely, hölkkä tai polkupyörälenkillä siten että tulee kunnolla hiki 20- 60min. Kun tulen lenkiltä kotiin harjoittelen Ab Circle Proolla heti n. 3min vatsalihaksia 3min takapuolta ja reisiä samalla laitteella. Pitää hikoilla oikein kunnolla. Olo suihkun jälkeen todella mahtava. Lenkin pituus rippuu siitä kuinka paljon aikaa minulla on mutta mitä lyhyempi lenkki niin sitä kovempi että tulee kunnolla hiki. Mutta Ab Circle Pro harjoitusta en jätä koskaan väliin. Pitemmät lenkit ovat parempia ja rauhallisempia kun siinä ehtii jotenkin saada kasaan hyvää ajatustyötä. Järkevä vihreä ruokavalio on tietysti yhtä tärkeä asia kuin harjoittelu. Olen kokeillut myös muita vastaavia laitteita mutta Ab Circle Pro on minulle paras.


    • läshkii

      toimisikohan se ilman että lenkkeilis vai auttaako ollenkaa ? mulla ku ei oo intoo lähtee ulos hikoilemaan :D tavoite olis laihtua 80kg noin 50g :D jaja mulla on järkyt jenkkakahvat ja iso maha, olis mukava päästä ens kesänä rantsulle bikineis :) vastailkaa !

    • Tytsy 14

      Itse sain laitteen tänään pitkän kinumisen jälkeen. Olen käyttänyt laitetta puolisen tuntia ja tuloksia tuntuu tulevan. (ainakin puntarin mukaan.) Laite on mielestäni tehokas,eikä polvet luista. SUOSITTELEN! :))

    • e

      Kuin kovasti laitteen käyttö tuntuu polvissa? haluaisin eroon jenkkakahvoista ja vatsamakkarasta. olen miettinyt laitteen hankkimista, mutta arveluttaa kestääkö polvet tätä kun on kierukka revennyt mahdollisesti molemmista polvista.

    • jenkkakahvaton

      Saako tuotteen palauttaa vaikka on jo kokeillut sitä ??

    • tykkään

      Heips! Hankin itselleni tuon ihanan laitteen, kun jo kauan olin meittinyt asiaa. Nyt oon tehnyt sillä lähes päivittäin ainakin 2 kertaa 3 minuuttia n, kolmen viikon ajan. JA kiinteytystä on huomattavissa :D

      Tosi hyvä laite ja keinuminen on kivaa, eikä erityisen raskastakaan.

      Kuinka monta minuuttia käytätte laitetta yhteen menoon? Jospa ens kesän olis vaikka rantakuosissa :DDD

    • vastaustaodotellessa

      Mistä ootte ostanu laitteen? Ostos tv:ltä vai? Olen huomannut että samantapaisia laitteita saa myös Anttilasta, Hobby Hall ista jne..

    • Ellos

      Ostin omani Ellokselta, koska oli sinne silloin alennuskuponkeja.

      Gymform disk on samallainen laite ku tää, mut halvempi. Sitä saa ainaki tilattua tuolta: www.bestdirect.fi

      • vyötäro Eeero

        Kaveri ihaili mun saamia Ab Circle Pro tuloksia ja osti ton best directin Gymform Diskin. Toi Disk on aika rimpula verrattuna mun Ab Circle Proohon. Kannattaa maksaa vähän ennemmän kun ostaa joku halvempi tuotekopio rimpula. Taitaa hintaero olla vain 30 euroa.


    • kerro millasia

      Millasia tuloksia sait? :P Oon ihan fiiliksis tosta laitteesta! :DD

      • vyötärö Eero

        Hyvät on tulokset. Harjoittlen Ab Circle Proolla monipuolisesti myös sillä toisella asetuksella reisiä ja takapuolta. Harjoittelen laitteella 3- 4 viikossa telkkaria katsellessa molemmilla asetuksilla n. 5- 10 min kerralla eli yht. n. 10- 20 min kerta. Myös jumppa, kävely ja pyöräily kuuluvat mukaan melkein joka päivä. Syön vähähiilarista ruokaa mutta tuoreita raakoja vihanneksia melko paljon. Puolessa vuodessa lähtenyt yli 20kg. Vanhat farkut nyt aivan liian isot en tiedä kuinka monta kokoa on lähteny. Kokeilin myös Abdoeria mutta siitä ei ollut apua koska vastus mitätön verrattuna Ab Circle Proohon.


    • Ostaisko

      Onko kellään tuota BestDirectin tuotetta? :)

      Ellos, millä alennuskupongeilla tuohon tuotteeseen saa alennuksen, kun en saanut ainakaan tämän hetkisellä 50% alennuskupongilla alennusta läpi Ab Circle Prohon?

    • Teukka_

      Ab Circle Pro on nyt ollut meikäläisellä käytössä parisen viikkoa.
      Ihan helpoimmilla säädöillä ei tunnu miltään, mutta kun nostaa vähän raskaammille säädöille, niin tuntuu jonkun verran.
      Itselläni on kyllä tunne, että jos siinä harrastaa vaan tuota perus keinumista edestakaisin molemmat kädet kahvoilla, niin ei siitä mitään hyötyä ole. Ei ainakaan tunnu juurikaan missään.

      Mutta jos vähän näkee vaivaa ja kokeilee itselle sopivia liikkeitä, esim. ylöskeinahduksen jälkeen "pitää" itseään hetken aikaa siellä yläasennossa, niin vaikutusta vatsalihaksiin tuntuu jo enemmän. Samoin keinuminen pitää suorittaa niin, että melkein pysähtyy aina ala-asennossa ja taas vääntää itsensä ylös toiselle puolelle, niin vaikutusta tuntuu, sen sijaan että keinuisi vaan samoilla vauhdeilla puolelta toiselle.

      Itse olen myös kokeillut pitää yhdellä kädellä kiinni tangosta, siis vaihtaen aina kesken pyörähdyksen (jos jalat ovat keinahtamassa vasemmalle ylös, niin oikea käsi pitää tangosta - ja käsi vaihtuu vasempaan, kun jalat ovat lähdössä oikealle puolelle ylös).

      Vaikuttaa ainakin tämän parin viikon perusteella ihan kelpo laitteelta, kun vain vähän soveltaa niitä liikkeitä itselle sopiviksi.

    • -sinna-

      Mulla ollut nyt tää laite vasta noin viikon, joka päivä on tullut treenattua noin 20 minuuttia, jälkeenpäin aina kyllä huomaa lihaksissa jotakin tehneensä.. Hiki virtaa ja syke nousee. En aio palauttaa, pyöriminen on vieläpä ihan hauskaa musiikkia kuunnellessa. Polvet ei luista kun kääntää ne osat joissa polvia pidetään, toisinpäin niin että korkeampi reuna on ulospäin, eikä edes satu polviin, ainakaan mulla :)

    • Nitska

      EN SUOSITTELE TILAAMAAN!! Perheeseemme kuuluu neljä henkeä ja meillä laite ollut nyt viikon verran. Lopputulos tähän mennessä: kaikilla polvet mustelmilla ja todella kipeät! Polvet luistaa jatkuvasti pois pidikkeistä, jonka jälkeen tiput lattialle ja osaksi lennät vempeleen päälle ja satutat koko kehoasi! Itsellä luisumisen ansiosta tällä hetkellä polvet, oikea kylki ja sääri kamalilla mustelmilla ja älyttömän kipeät. Olen lentänyt vempeleestä tähän mennessä 4 kertaa, mieheni 3 kertaa ja molemmille lapsille on myös käynyt sama juttu pariin otteeseen. Joten siis: tällä hetkellä meillä ei enää kukaan uskalla tehdä koko laitteella ainuttakaan liikettä! Polvipidikkeet on suunniteltu aivan väärin....aion palauttaa laitteen heti maanantaina!!

      Lopullinen arvioni laitteesta: HENGENVAARALLINEN!

      • Saanaaaa

        eikai nyt ihan hengenvaarallinen, kukaan tuskin kuollut oo jumpatessaan tolla laitteella


      • ab cicle tyytyväinen

        höpö höpö! minulla on ollut Ab Circle yli vuoden eikä minulle ole tullut mitään kipua polviin. Ei ole polvet myöskään luisuneet kertaakaan. Tehokas laite ja kestänyt hyvin erittäin kovan käytön.


    • hfd

      tai sitten ette vain osaa käyttää sitä... itellä ollu laite siitä asti ku sitä alettiin myymään ja kertaakaa oo polvet siitä liusunu tai muutenkaan en ole lennellyt miten sattuu.. no mutta kukin tavallaan ;)

    • Olivia*

      Lääkärireissu tuli mulle kyseisen laitteen vuoksi. Rojahdin kans laitteen päälle, kun polvet luisu ja kylkiluu murtui :( Laitoin kans tänään palautukseen koko laitteen!! Kivaa olla saikulla KUNTOLAITTEEN takia!!!!!!

    • Teddygirl76

      itellä ollu kyseine laite 2 wiikkoo ja tehny joka päiwä 2-3 kertaa 15-30 min,ei kyllä pahemmin wielä näy missään tuloksia,mut takamuksessä ehkä wähän,ruoka waliotakin olen pienentänyt,ja lisännyt enempi marjoja ja rehuja.wasempaan polween käy enempi ku oikeeseen,joka on mustana :D,mut jospa nuita tuloksia joskus näkys ku jaksaa waan weiwata.

    • Harkitsevainenkin

      Lisää kommentteja, kiitos. Tähänastisista kommenteista suurin osa puoltaa.
      Entisenä liikuntatoimijana tuntuu mielenkiintoiselta kyseinen laite.

    • Nitskalle

      Olen kiinnostunut epäkelpolaitteestasi. Anna vinkki tänne, niin noudan pois.

    • Myynnissä ab circle
    • vajakit

      Ette osaa käyttää laitetta jos lentelette siitä? taitaa kyllä olla tasapainos ja käsivoimista kiinni tuo homma jos sairaalakuntoo joku tuon laitteen takia joutunut , siittä laitteesta pidetään kiinni! ja jos ette osaa pitää polvianne siinä nii miksette herranjumala käännä niitä polvipitimiä toistepäin???? tottakai polvet on aluks koetuksella mutta kyllä siihen polvet tottuu vai ettekö ole koskaan ennen harrastanut liikuntaa? tottakai ne paikat rasittuuu ku jotain uutta tekee mitä ennen ei ole esim tehnyt ???

    • rapakonna

      mulla kyseinen laite ollu n 3 päivää.Aluksi polvet tuli tosi kipeiksi kuten myös koko kroppa mutta tänään kun harjoittelin n.puolen tunnin ajan,polvikivuista ei tietoakaan,jes!!!
      Alku kipu oli ansaittua,koska olen rapa kunnossa,enkä tottunut kyseisiin rasitus kohteisiin..Nyt seurailen painoa ja vartaloani ja katson mitä tuloksia laitteella voi saada aikaan.Eikä mielestäni lasten tarvitse laitteeseen koskeakkaan..aikuisten juttu.

    • namure

      Suosittelen Ab Circle Proota. Kokeilin ensi Ab Doer Twistiä mutta se oli liian vaisu ja siinä saa treenata todella kauan jos haluaa hyviä tuloksia.

    • miten on?

      Miten saisin vanhempani uskomaan että tuo laite tehoaa? Ensin en itsekkään uskonut tuota mutta olen nyt ollu sängynpohjalla monta viikkoa keuhkokuumeen takia ja pieni urheilukärpänen on iskenyt minuun ja tietenki olen katsonut ostostvtä ja sitä kautta olen sitten alkanut itse etsimään tietoa tuosta laitteesta ja kun lukaisin tämän sivun läpi olen yllättynyt haluan tuon laitteen ehdottomasti itselleni. Kuten sanottu olen alaikäinen ja vanhempani eivät ole kovin innoissaan tuosta koitan suostutella heitä ostamaan sen minulle synttärilahjaksi... MITEN SAAN VANHEMPANI OSTAMAAN TUON MINULLE?
      Yksi asia huolestuttaa minua todella paljon olen urheilullinen itse ja harrastan koripalloa minulla on ollut kuitenkin noin vuosi sitten sellainen polvi "sairaus" kun Osgood-schlatterin tauti .. tauti on kuitenkin jo parantunut urheilukiellon avulla jo mutta mitä teen suositteletteko te ehdottomasti tätä laitetta vai ette?

    • psycolan

      Moi.. Itse tilasin tuon laitteen ja odotan innoillani että saapuu kotiin:) joillakin tutuilla on tuo laite ja todella hyvin toiminut! :)

    • Häpee 15v.

      Moi! Haluaisin kans tilata tollasen itelle, mutta äite on _erittäin_ epäluulonen kaikkiin tälläsiin ostostv:n kamoihin.. Pitäs sitä jotenkin suostutella. Eniten sitä varmaan hirvittää, kui kallis se on... Mut haluttais olla ysin päättäreis nättinä, ja viettää kesää ensimmäistä kertaa häpeemättä ja olemmatta uimassa kun kaikki kaverit on. Haluais kerrankin, ettei tarvi joka päivä hävetä itteensä ja peitellä kroppaa kauheilla vaatteilla. Ja ostaa uusia vaatteita kun ei niitäkään oikeesti oo oikeen enää.

    • girli -94

      Moi! Eilen kanssa tilasin tuon laitteen ja innolla odotan että se saapuu kotiin! Toivottavasti alkaa kans pian tuloksia näkyä! Olis tosiaan kiva päästä jo kesällä rantsulle! Kirjottelen vielä kun laite kotiutuu! :)

    • PohjolanPrinsessa

      Hei! Itte sain pari päivää sitte kotiini oman Ab Circle Pron ja vaikka vasta pari päivää tässä testaillu nii oon kyllä jo nyt enemmän ku tyytyväinen. Lueskelin näitä juttuja täällä enkä voi ymmärtää miten ton laitteen päältä pystyy putoamaan. Omasta mielestäni siinä on helppo olla enkä itse ole vielä kertaakaan lipsunut pois päältä, ja jo muutamassa minuutissa tulee ihan hiki. Itse olen ollut epäluuloinen KAIKISTA ostos tv:n laitteista, enkä koskaan ennen ole mitään sieltä tilanutkaan, mutta tästä tykkään enkä kyllä ole palauttamassa. Itse pidän myös suunnattomasti ettei laite rasita selkää, niin kuin tavallisesti kun vatsalihasliikkeitä lattialla teen.

    • girli -94

      nonii nyt on laite ollut kotona n viikon ja jo muutaman minuutin päästä hiki virtaa! en ole vielä vartalossani ainakaan itse muutoksia huomannut, mutta uskon että kyllä ne sieltä tulee kun jaksaa vaan veivata! :)

    • MM

      Minulla on reissu tulossa kuukauden päästä ja haluaisin päästä kuntoon että kehtaa pitämää shortseja yms, laite on ollut minulla jo pitkäään kaapin pohjalla joten ajattelin nyt sillä yrittää saada painoa pienemmäksi.

      käytössä ollut n. 2 viikkoa, ensimmäisen viikon jälkeen puntarin mukaan kilo pudonnut, jenkkakahvat ja maha pienentyneet selkeästi! teen jokapäivä 15 min isoimmalla tasolla televisiota katsellen :) alkuun polvissä pientä kipua mutta nyt ei ole ollut mitään, kerran luisunut pois laitteen päältä joka oli tosiaan oma vika. JOS LUISUT HELPOSTI, niin kostuta polvesi vedellä, pitäisi auttaa :) Toimiii!
      jos muistan niin voin myöhemmin ilmoitella tuloksista lisäää

      Ruokavaliosta sen verran että ainakin yritän syödä terveellisemmin, karkkeja yms. vähentänyt ja salaattia lisännyt, mutta tiedostan sen etten ole mikään innokkain karsimaan ruoastani mitään..

    • MM

      edelliseen piti vielä lisätä, etten vain heilu edestakaisin vaan vatsalihaksilla vetäen itseni ylös. en tiedä onko laitteella mitään tehoa jos vain heiluu puolelta toiselle, että jotain työtä täytyy kuitenkin tehdä. ja minulle tuo 15 minuuttia on erittäin rankkaa, muista en tiedä

    • jeppou

      Minäkin sorruin tuon laitteen juuri tilaamaan! Toivottavasti tulee tuloksia ! :) Tarkoitus olisi juurikin saada peppua ja mahaa pienemmiksi ja kiinteämmäksi... Tuossa jo joku puolisen tuntia olen laitetta testaillut ja kyllä se jenkkoihin/vatsaan alkoi heti tuntumaan, mutta reisissä ja pepussa ei tunnu mitään vaikka vastustaso suurimmalla :o :D
      Miten kauan teette yleensä laitteella toistoja päivässä? Kaikkialla sanotaan 3 min riittää mutta aika hepposelta se itsestäni ainakin tuntuu....
      Ja mitä luulette riittääkö pelkkä laitteen käyttö ko. muutoksiin? Kun moni tuntuu kirjottelevan että käy myös lenkillä, salilla ym. myös...

    • MrOZi

      OMA KOKEMUS

      alku vaiheessa 3 min. tuntuu niin pitkältä.
      Kun olette tottuneet liikkeet jatkakaa toisen kierroksen

      Minulla on AB Circle PROn 12 Min (Inter Mediate) DVD ja myös AB Circle PROn 20 Min (Advanced) DVD, toki aika on pidempi mutta samat liikkeet mitä 3 tehdään min DVD:ssä (joka tulee Laitteen kanssa tai You tube:ssakin löytyy) joten mielestäni teidän on turha tilata, toistakaa 3 min pätkän niin monta kertaa kuin jaksatte, ainoa ero on se että vaihtakaa kallistuksen säätöä (tehokkampi asento nokka pystyyn) ja kyllä 10 min jälkeen hiki valu kuin mikä, ON TEHOKASTA (ainaknin 100 kertaa tehokkaampi kuin AB Doer Twist) minulla oli ennen tätä ja myin puolet halvemmalla pois

    • Jenny_sp

      HEI!

      Minulla olisi myydä kyseinen laite. Tilasin tuotteen vaikkakin tiesin ettei välttämättä sovi mun huonoille polville ja oikeassa olin. En ole kuin pari kertaa kokeillut laitteella, mutta tekee niin kipeää etten kyllä pysty sitä käyttämään. Eli tuote on uudenveroinen. Laittakaa mailia jos olette kiinnostuneet ostamaan tuotteen ja millä hinnalla. [email protected]

    • Big-fella

      Hei,olen jo kauan aikaa miettinyt kyseisen laitteen ostoa.Kannattaako se? Surffailin itse tuolla TV Shopin sivuilla ja löysin tämän laitteen mini version eli siis se laite on kevyempi ja muutenkin pienenpi. Onko kellään sattumoisin sitä? Haluaisin kumminkin kuulla vähän kokemuksista tota Ab circle Miniä kohtaan ennen tilausta. Vastailkaa jos omistatte sen ! :)

    • PohjolanPrinsessa

      Tosiaan itse teen päivittäin noin 15min treenin laitteella. Pelkkä keinuminen puolelta toiselle ei varmasti saa aikaan haluttuja tuloksia, vaan itse teen niin että vinoillavatsalihaksilla vedän itseni ylös ja takaisn alas, jolloin pysäytän vauhdin hetkeksi ennen puolen vaihtoa.. (: TOIMII.

    • olisikohan1

      oisko kellään myynnissä tommosta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe