Edullisin pakuritee???

Elias101

Olen lukenut pakurikäävän terveysvaikutuksista ja haluaisin kokeilla sitä ainakin niin mistä voisin löytää edullisinta ja hyvälaatuista pakurikääpä-jauhoa? Laatuja tuntuu olevan monia kuin myös hintojakin. Edullisimmillaan olen löytänyt 25€ / 100g.

11

2386

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiidenpata

      Metsästä toki etsivä löytää, tosin välillä pitää vähän kiipeillä. Jos kiipeily ei kiinnostaa niin minulta voisi löytyä ylimääräistä.

      [email protected]

    • Pakurimies kainuusta

      Mulla on myynnissä 10€/100 g pussi aetoa kaennuulaista pakurikääpää jauhettuna. Postikulut siihen päälle, isommista tilauksista voidaan keskustella erikseen. Saa ostaa myös palasina ja kokonaisina paloina. Ja huom! Vain kosmetiikkakäyttöön. ;) (koska ei ole laillista myydä teeksi) Yhteydenotot: [email protected]

    • Merikarvia

      Hei,

      Minä myös kerään pakuria ja myyn kuivattua jauhetta. Uute on helppo tehdä itse ohjeen mukaan.
      Olen toimittanut jo moneen paikkaan ja hinta on yksityisille/pientilauksessa 9€/100g postikulut.
      Jauhetta saa karkeampana tai hienona nopeampaa uuttamista varten. Klassinen uutosaika 90-120min & yön yli termokseenmuhimaan vielä.

      • ev

        Miten saa tilattua?


    • Saa auttaa

      Löytyykö Pakurin lahjoittajaa, kun itse on sairauden ja varattomuuden kahleissa ? Onko kaikki bisnestä, vai onko hyväsydämisiä ihmisiä vielä olemassa ?

    • Masuun sattuu

      Edelleen vatsakivuissa täällä ja pakuria tarvitsi saada, oisko antajaa ?

    • Suomeen on tulossa Amerikkalainen superfood konserni, sitä hoitaa Virossa kaverit joilla on upea tausta...konkurseissa. He eivät voi edes perustaa yritystä Suomessa. Amerikkalainen superfood tuotuna kehittyvistä maista on vähintäänkin kyseenalainen ilman yrittäjienkin taustaa. Asiakas on Kesko. Jos Kesko haluaa superfoodia, sitä löytyy lähenpääkin, mitään marjaa, vihreetä eliöä ei tarvitse tuoda öljyn voimalla toiselta puolelta maailmaa, samat arvot ravinteista ja muista superfood määritteistä löytyy meiltä. Superfoodin maailmalla myydyin antioksidantti Mustikka esimerkikis maksaa 10 kertaa vähemmän torilta, ja on ilmainen kun sen hakee metsästä. Sama pätee 90% ravinto huijarrien jutuissa. Ai niin superfoodin huippu tuote on lehti puun tuottama sieni, eli pahka, ja siitä tehtävä tee. sitä myydään järjettömillä hinnoilla muualla maailmassa, oletko itse valmis maksamaan 500e/kg koivun epämuodostumasta. Ok Raaka suklaa, se on terveellistä jos 70% on raaka kakoaota. superfood hinta erikois kaupoissa on 300 kertaa enemmän kuin suklaatehtaan hinta... no tervettä elämää teille

    • Suomeen on tulossa Amerikkalainen superfood konserni, sitä hoitaa Virossa kaverit joilla on upea tausta...konkurseissa. He eivät voi edes perustaa yritystä Suomessa. Amerikkalainen superfood tuotuna kehittyvistä maista on vähintäänkin kyseenalainen ilman yrittäjienkin taustaa. Asiakas on Kesko. Jos Kesko haluaa superfoodia, sitä löytyy lähenpääkin, mitään marjaa, vihreetä eliöä ei tarvitse tuoda öljyn voimalla toiselta puolelta maailmaa, samat arvot ravinteista ja muista superfood määritteistä löytyy meiltä. Superfoodin maailmalla myydyin antioksidantti Mustikka esimerkikis maksaa 10 kertaa vähemmän torilta, ja on ilmainen kun sen hakee metsästä. Sama pätee 90% ravinto huijarrien jutuissa. Ai niin superfoodin huippu tuote on lehti puun tuottama sieni, eli pahka, ja siitä tehtävä tee. sitä myydään järjettömillä hinnoilla muualla maailmassa, oletko itse valmis maksamaan 500e/kg koivun epämuodostumasta. Ok Raaka suklaa, se on terveellistä jos 70% on raaka kakoaota. superfood hinta erikois kaupoissa on 300 kertaa enemmän kuin suklaatehtaan hinta... no tervettä elämää teille

    • rautarinta

      Minulta liikenis edullisesti pakurirouhetta/ kokonaisia kääpiä, jos jotain kiinnostaa...

      • outolintu*

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe