Edullisin pakuritee???

Elias101

Olen lukenut pakurikäävän terveysvaikutuksista ja haluaisin kokeilla sitä ainakin niin mistä voisin löytää edullisinta ja hyvälaatuista pakurikääpä-jauhoa? Laatuja tuntuu olevan monia kuin myös hintojakin. Edullisimmillaan olen löytänyt 25€ / 100g.

11

2509

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiidenpata

Metsästä toki etsivä löytää, tosin välillä pitää vähän kiipeillä. Jos kiipeily ei kiinnostaa niin minulta voisi löytyä ylimääräistä.

[email protected]

• Pakurimies kainuusta

Mulla on myynnissä 10€/100 g pussi aetoa kaennuulaista pakurikääpää jauhettuna. Postikulut siihen päälle, isommista tilauksista voidaan keskustella erikseen. Saa ostaa myös palasina ja kokonaisina paloina. Ja huom! Vain kosmetiikkakäyttöön. ;) (koska ei ole laillista myydä teeksi) Yhteydenotot: [email protected]

• Merikarvia

Hei,

Minä myös kerään pakuria ja myyn kuivattua jauhetta. Uute on helppo tehdä itse ohjeen mukaan.
      Olen toimittanut jo moneen paikkaan ja hinta on yksityisille/pientilauksessa 9€/100g postikulut.
      Jauhetta saa karkeampana tai hienona nopeampaa uuttamista varten. Klassinen uutosaika 90-120min & yön yli termokseenmuhimaan vielä.

• ev

Miten saa tilattua?

• Saa auttaa

Löytyykö Pakurin lahjoittajaa, kun itse on sairauden ja varattomuuden kahleissa ? Onko kaikki bisnestä, vai onko hyväsydämisiä ihmisiä vielä olemassa ?

• Masuun sattuu

Edelleen vatsakivuissa täällä ja pakuria tarvitsi saada, oisko antajaa ?

• Suomeen on tulossa Amerikkalainen superfood konserni, sitä hoitaa Virossa kaverit joilla on upea tausta...konkurseissa. He eivät voi edes perustaa yritystä Suomessa. Amerikkalainen superfood tuotuna kehittyvistä maista on vähintäänkin kyseenalainen ilman yrittäjienkin taustaa. Asiakas on Kesko. Jos Kesko haluaa superfoodia, sitä löytyy lähenpääkin, mitään marjaa, vihreetä eliöä ei tarvitse tuoda öljyn voimalla toiselta puolelta maailmaa, samat arvot ravinteista ja muista superfood määritteistä löytyy meiltä. Superfoodin maailmalla myydyin antioksidantti Mustikka esimerkikis maksaa 10 kertaa vähemmän torilta, ja on ilmainen kun sen hakee metsästä. Sama pätee 90% ravinto huijarrien jutuissa. Ai niin superfoodin huippu tuote on lehti puun tuottama sieni, eli pahka, ja siitä tehtävä tee. sitä myydään järjettömillä hinnoilla muualla maailmassa, oletko itse valmis maksamaan 500e/kg koivun epämuodostumasta. Ok Raaka suklaa, se on terveellistä jos 70% on raaka kakoaota. superfood hinta erikois kaupoissa on 300 kertaa enemmän kuin suklaatehtaan hinta... no tervettä elämää teille

• Suomeen on tulossa Amerikkalainen superfood konserni, sitä hoitaa Virossa kaverit joilla on upea tausta...konkurseissa. He eivät voi edes perustaa yritystä Suomessa. Amerikkalainen superfood tuotuna kehittyvistä maista on vähintäänkin kyseenalainen ilman yrittäjienkin taustaa. Asiakas on Kesko. Jos Kesko haluaa superfoodia, sitä löytyy lähenpääkin, mitään marjaa, vihreetä eliöä ei tarvitse tuoda öljyn voimalla toiselta puolelta maailmaa, samat arvot ravinteista ja muista superfood määritteistä löytyy meiltä. Superfoodin maailmalla myydyin antioksidantti Mustikka esimerkikis maksaa 10 kertaa vähemmän torilta, ja on ilmainen kun sen hakee metsästä. Sama pätee 90% ravinto huijarrien jutuissa. Ai niin superfoodin huippu tuote on lehti puun tuottama sieni, eli pahka, ja siitä tehtävä tee. sitä myydään järjettömillä hinnoilla muualla maailmassa, oletko itse valmis maksamaan 500e/kg koivun epämuodostumasta. Ok Raaka suklaa, se on terveellistä jos 70% on raaka kakoaota. superfood hinta erikois kaupoissa on 300 kertaa enemmän kuin suklaatehtaan hinta... no tervettä elämää teille

• rautarinta

Minulta liikenis edullisesti pakurirouhetta/ kokonaisia kääpiä, jos jotain kiinnostaa...

• outolintu*

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe