JES! JES! JES! JES! Ihanat helteet tulevat takaisin. Tuossapa esimerkiksi Lappeenrannan 10 vuorokauden ennuste.
http://foreca.fi/Finland/Lappeenranta?tenday
Ensi keskiviikolle 35 astetta luvassa. JES! Ihanat helteet palaavat, en tiedä mitään parempaa.
Ne tulevat takaisin!
11
358
Vastaukset
- putkinäkökö
murkku, tai onko sitten mielenterveysongelmia? Kovasti on ainakin suppea sinun maailmankatsomus.
- fmi.fi kertoo totuud
ei todellakaan suomeen.moskovaan ehkä tosin siellä on jo nyt
- Asutko Lapissa??
Vaikkapa tänne Ilmatieteen laitoksen mukaan:
Lahti ma-ke 26.-28.7 30-33 Celsiusta
- Nainen48 w
Meitä on ENEMMISTÖ jotka emme halua missään nimessä noita helvetillisiä helteitä takaisin, mutta näemmä paskat palaavat etenkin tänne Kaakkois-suomeen. Mitään ei jaksa yli 30 asteessa, nukkua ei voi kuumassa makkarissa, ajatus ei pelaa. Elämä pysähtyy täysin makoiluksi tuulettimen ääressä ja se vasta tekee hulluksi. Lenkillekään ei voi mennä, kuin ehkä aamukahdeksalta. Minä vihaan Suomen kesää.
- salli mun nauraa
"Meitä on ENEMMISTÖ jotka emme halua missään nimessä noita helvetillisiä helteitä takaisin"
Vai muka enemmistö. Päivän vitsi. Katsopa vaikka tuota äänestystä, niin enemmistö on kyllä helteistä pitäviä.
http://www.iltasanomat.fi/otakantaa/tulos.asp?gid=75298
Suurin osa pitää helteistä, siispä on vain hyvä, että helteet tulevat takaisin. - mie1962
salli mun nauraa kirjoitti:
"Meitä on ENEMMISTÖ jotka emme halua missään nimessä noita helvetillisiä helteitä takaisin"
Vai muka enemmistö. Päivän vitsi. Katsopa vaikka tuota äänestystä, niin enemmistö on kyllä helteistä pitäviä.
http://www.iltasanomat.fi/otakantaa/tulos.asp?gid=75298
Suurin osa pitää helteistä, siispä on vain hyvä, että helteet tulevat takaisin.tuollainen Ilta-Sanomien. Siihen vastaavat ne jotka lukevat lehteä netistä, ei ole kattava otos Suomen kansasta. Olen jutellut kymmenien eri-ikäisten, eri tilanteissa olevien kanssa ja kukaan ei pidä helteistä, kaikki toivovat sellaista 20-22 asteen kesäsäätä ja pilvipoutaa. Eihän tuollaisissa yli 26 asteen lämpötiloissa saa nukuttua, tekee ihmisen hitaaksi ja flegmaattiseksi, tuskallista hengittää, ei voi lenkkeillä yms. ja on monille vaarallista, jos on perussairauksia tai on vanhus tai pikkulapsi. Ei ole mitään järkeä näissä nykykeleissä. Syksy saisi tulla pian ja viileät yöt ja päivät.
- seli seli
mie1962 kirjoitti:
tuollainen Ilta-Sanomien. Siihen vastaavat ne jotka lukevat lehteä netistä, ei ole kattava otos Suomen kansasta. Olen jutellut kymmenien eri-ikäisten, eri tilanteissa olevien kanssa ja kukaan ei pidä helteistä, kaikki toivovat sellaista 20-22 asteen kesäsäätä ja pilvipoutaa. Eihän tuollaisissa yli 26 asteen lämpötiloissa saa nukuttua, tekee ihmisen hitaaksi ja flegmaattiseksi, tuskallista hengittää, ei voi lenkkeillä yms. ja on monille vaarallista, jos on perussairauksia tai on vanhus tai pikkulapsi. Ei ole mitään järkeä näissä nykykeleissä. Syksy saisi tulla pian ja viileät yöt ja päivät.
Minäkin olen jutellut kymmenien eri-ikäisten ihmisten kanssa ja kaikki sanoivat pitävänsä helteistä. Enemmän minä uskon Ilta-Sanomia, jota lukee päivittäin hyvin moni suomalainen, kuin jotain Suomi24:n sääpalstaa, joihin ovat valikoituneet ihmiset, jotka eivät pidä helteistä.
- Lolmikäpentu
Tää on varmaan vasta ala-asteelta päässyt lapsi, koska ei käy töissä
- Eelis p.
Ootko koskaan kuullut kesälomista?
- rouva -71
kommentti. On kuule kiva viettää nyt kesälomaa, ilmoja riittää ensi viikollekin. Myös töissä oli helteiden aikaan mukavaa
osittain hyvän ilmastoinnin ansiosta.
Helteistä valittajat ovat ilmeisesti joko a) ruumiillisen työn tekijöitä, b) asuvat ahtaasti, esim. kerrostalossa yksiössään. Läpivetoa ei voi laittaa tai ilmastointia ei ole. c) ylipainoisia. Ei jakseta mennä esim. uimaan, joka virkistää mukavasti. rouva -71 kirjoitti:
kommentti. On kuule kiva viettää nyt kesälomaa, ilmoja riittää ensi viikollekin. Myös töissä oli helteiden aikaan mukavaa
osittain hyvän ilmastoinnin ansiosta.
Helteistä valittajat ovat ilmeisesti joko a) ruumiillisen työn tekijöitä, b) asuvat ahtaasti, esim. kerrostalossa yksiössään. Läpivetoa ei voi laittaa tai ilmastointia ei ole. c) ylipainoisia. Ei jakseta mennä esim. uimaan, joka virkistää mukavasti.kyllä mun tuttavapiirissä ainakin enemmistö pitää helteistä, kuten itsekin! Mitään parempaa en tiedä kuin ihana helle!!!
Samaa mieltä sun kanssa noista helteistä valittajista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863