Viimeisiä viedään ja on sanottava, ettei Saimaa ole lainkaan huono miljöö lomailuun näillä keleillä. Uskomattoman upea kesä! Tulee ihan lapsuusajat mieleen. Kohta paluu kivikylään ja aktivoituminen rakkaseen ilmastonmuutosdebattiin. Taitaa olla hihhuleilla kiirusta, kun "ennätyksiä" rikotaan harva se päivä.
PS. Kovin koskaan Suomessa virallisesti mitattu lämpötila on 38,0 C Värtsilässä 7.7. 1914 sekin. Jostakin kumman syystä tätä Neuvostoliiton aikoinaan ryöväämän suomalaisen paikkakunnan tulosta ei muka enää olekaan mitattu Suomessa. Virallinenhan on se Turun 7.7.1914 mitattu 35,9. Jos nyt oikein hihhulit toivovat että edes saataisiin puhki kun tuo ilmastokin vaan lämpenee.
terveisiä lomilta!
6
324
Vastaukset
- scepdius
Tuli postattua sama kahdesti kun maaseutuyhteys bygii hieman. Noh, tuleepahan asia selväksi :-D!
- mats petter
lomalta paluu vituttaa aina, ainakin minua.
- Torakan pieru
Ilokseni voin kertoa, 19 tuntia viikkoa jäljellä ja sitten 4 viikkoa on tö roud.
Hohheli on yhtä seonnut kuin ennenkin.
Amisfyysikkö on tullut runttaamaan hihhulit kanssamme lopullisesti.
Enään puuttuu vain se, että FMI poistaa AGW-hihhulointinsa sivustoiltaan, niin homma on siten hohheliakin myöten selvä.
Eikun kirjoittamaan viimeiseen syksyyn.- mats petter
Onko muuten lentokapteenilla neljä vai kolme viirua kaluunassa? Ihmettelen saluunassa kun pöydässä vetää nelosen mies kaljaa. en tiä onko nelosta vai kolmosta, tosin.
- mats petter
mats petter kirjoitti:
Onko muuten lentokapteenilla neljä vai kolme viirua kaluunassa? Ihmettelen saluunassa kun pöydässä vetää nelosen mies kaljaa. en tiä onko nelosta vai kolmosta, tosin.
tuon miehen puikoissa en lennä kotio, on sen verran huikoissa. Minä sentään olen vanhaa pilkkisukua, käytän aina skragaa ja silkkipukua.
- mats petter
mats petter kirjoitti:
tuon miehen puikoissa en lennä kotio, on sen verran huikoissa. Minä sentään olen vanhaa pilkkisukua, käytän aina skragaa ja silkkipukua.
Isäntä etsii mäntää, tositarkoituksella. Nimim. raktori hajos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742