terveisiä lomilta!

scepdius

Viimeisiä viedään ja on sanottava, ettei Saimaa ole lainkaan huono miljöö lomailuun näillä keleillä. Uskomattoman upea kesä! Tulee ihan lapsuusajat mieleen. Kohta paluu kivikylään ja aktivoituminen rakkaseen ilmastonmuutosdebattiin. Taitaa olla hihhuleilla kiirusta, kun "ennätyksiä" rikotaan harva se päivä.

PS. Kovin koskaan Suomessa virallisesti mitattu lämpötila on 38,0 C Värtsilässä 7.7. 1914 sekin. Jostakin kumman syystä tätä Neuvostoliiton aikoinaan ryöväämän suomalaisen paikkakunnan tulosta ei muka enää olekaan mitattu Suomessa. Virallinenhan on se Turun 7.7.1914 mitattu 35,9. Jos nyt oikein hihhulit toivovat että edes saataisiin puhki kun tuo ilmastokin vaan lämpenee.

6

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scepdius

Tuli postattua sama kahdesti kun maaseutuyhteys bygii hieman. Noh, tuleepahan asia selväksi :-D!

• mats petter

lomalta paluu vituttaa aina, ainakin minua.

• Torakan pieru

Ilokseni voin kertoa, 19 tuntia viikkoa jäljellä ja sitten 4 viikkoa on tö roud.

Hohheli on yhtä seonnut kuin ennenkin.
      Amisfyysikkö on tullut runttaamaan hihhulit kanssamme lopullisesti.
      Enään puuttuu vain se, että FMI poistaa AGW-hihhulointinsa sivustoiltaan, niin homma on siten hohheliakin myöten selvä.

Eikun kirjoittamaan viimeiseen syksyyn.

• mats petter

Onko muuten lentokapteenilla neljä vai kolme viirua kaluunassa? Ihmettelen saluunassa kun pöydässä vetää nelosen mies kaljaa. en tiä onko nelosta vai kolmosta, tosin.

• mats petter
        mats petter kirjoitti:

Onko muuten lentokapteenilla neljä vai kolme viirua kaluunassa? Ihmettelen saluunassa kun pöydässä vetää nelosen mies kaljaa. en tiä onko nelosta vai kolmosta, tosin.

tuon miehen puikoissa en lennä kotio, on sen verran huikoissa. Minä sentään olen vanhaa pilkkisukua, käytän aina skragaa ja silkkipukua.

• mats petter
        mats petter kirjoitti:

tuon miehen puikoissa en lennä kotio, on sen verran huikoissa. Minä sentään olen vanhaa pilkkisukua, käytän aina skragaa ja silkkipukua.

Isäntä etsii mäntää, tositarkoituksella. Nimim. raktori hajos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      191
      5121
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      27
      4498
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3157
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      260
      3070
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      158
      3005
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2551
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27