PAASTO

NuoriNaineN=NNN

Alotan paaston ylihuomenna, tarkoituksena on pastota 3-7 päivää nesteillä. Onko vinkkejä nälän tunteen pois saamiseksi ja miten välttää pyörtuminen/heikotus yms.???? Tulen luultavasti myöhemmin kertomaan miten se meni jo siis onnistun.

5

557

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joohan joo

Täällä on monta jotka aloittavat.
      Ja monta jotka lopettavat...

Harvase päivä.

• qzqzqzqz

Olen paastonnut kerran (5 päivän mehupaasto) eikä ollut mitään mainittavaa heikotusta/pyörrytystä tms. Olin lomalla paastotessani ja jätin jumpat ja muut rehkimiset paaston aikana väliin. Ennen paastoa otin Glaubersuolaa ja paaston aikana tein suolihuuhtelun aamuin illoin. Nälkä ei oikeastaan ollut, mutta selasin kyllä innokkaasti reseptikirjoja ja katselin ruokaohjelmia ;) Jos illalla meinasi iskeä heikotus tai nälkä, otin puoli lusikallista hunajaa. Auttoi kummasti. Tsemppiä paastollesi.

• nuori nainen
        qzqzqzqz kirjoitti:

Olen paastonnut kerran (5 päivän mehupaasto) eikä ollut mitään mainittavaa heikotusta/pyörrytystä tms. Olin lomalla paastotessani ja jätin jumpat ja muut rehkimiset paaston aikana väliin. Ennen paastoa otin Glaubersuolaa ja paaston aikana tein suolihuuhtelun aamuin illoin. Nälkä ei oikeastaan ollut, mutta selasin kyllä innokkaasti reseptikirjoja ja katselin ruokaohjelmia ;) Jos illalla meinasi iskeä heikotus tai nälkä, otin puoli lusikallista hunajaa. Auttoi kummasti. Tsemppiä paastollesi.

Eka päivä menossa, vielä ei ainakaan oo nälkä.( vaikka siellä jääkäpissa on vaikka mitä herkkuja:) Vielä ois 1 kysymys eli sitten kun paasto on päättynyt kanattaako syöminen alottaa varovaisesti ja minkä laisilla tuotteilla?

• jhjkh
        nuori nainen kirjoitti:

Eka päivä menossa, vielä ei ainakaan oo nälkä.( vaikka siellä jääkäpissa on vaikka mitä herkkuja:) Vielä ois 1 kysymys eli sitten kun paasto on päättynyt kanattaako syöminen alottaa varovaisesti ja minkä laisilla tuotteilla?

Toka päivä menossa teetä on tullu juotua jo 1 kuppi tänään. Painoa on tippunut 1 kg mutta luultavasti tulee takaisin paaston päätyttyä. Vielä ois 5 päivää jäljellä.

• Kirjastoon!
        jhjkh kirjoitti:

Toka päivä menossa teetä on tullu juotua jo 1 kuppi tänään. Painoa on tippunut 1 kg mutta luultavasti tulee takaisin paaston päätyttyä. Vielä ois 5 päivää jäljellä.

Sieltä löydät asiallista paastokirjallisuutta, ja siis vinkkejä myös syömisen aloitteluun. Tosin, jos olet vain alle viikon, senku vedät vaan. Tuo paaston "katkaisu" on tarpeen lähinnä yli viikon kestäneen paaston päälle.

Itse paastosin vedellä ja vihannesliemillä (keittelin itse parsakaalista, sipulista jne) 10 vrk, lueskelin ja makoilin paljon, mutta kävin myös muutaman kilometrin kävelyillä ja loppupäivinä vaatekaupoissa tuntitolkulla :)
        En juo kahvia, en tupakoi, enkä syö lihaa. Siksi ei pahemmin heikottanut tai särkenyt päätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      316
      1472
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1189
    3. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      462
      957
    4. 62
      936
    5. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      73
      922
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      48
      691
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      74
      663
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      97
      654
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      465
      622
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      602
    Aihe