Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Abdoer Twist -käyttäjäkokemuksia?

200 e

Kuka on käyttänyt? Mitä kokemuksia? Plussia ja miinuksia?

Jos et ole käyttänyt, älä vaivaudu mollaamaan! Ei kiinnosta!

105

27347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 200 E

      Ei vissiin kukaan ole ostanut sitä vielä?

      • jhgjghgjhghj

        On varmasti ostanut, mutta kukaan ei kehtaa myöntää olleensa niin typerä.


    • asddsaf

      Juuri tilasin tämän ja korkealla on odotukset.. itse urheilin 13 vuotta ja ura päättyi selän murtumaan 4 vuotta sitten ja sen jälkeen en ole saanut itseäni kuin satunnaisesti ylös sohvasta salille.. kiloja on tullu n. 30-40 kg lisää siitä kun lopetin urheilun.. jos sitä vielä joskus on sixpäck :D odotukset on korkeella niin kun sanoin mutta pitää muistaa että kyseessä on kuitenkin tvinssin tuote..

    • twistaaaaja

      Ostin sen, ja kyllä se vatsalihaksia on kasvattanut. Mutta tämän lisäksi pitää syödä terveellisesti ja käydä lenkillä. Kyllä tämä toimii :)

      • nitta2

        Ei ole vielä toiminut minulla!


    • Hei onko kokemusta tästä istuin laitteesta polkupyörätukku myy myös tätä.Kiitos etukäteen tiedoista suunnittelen joululahjaksi naispuolen käyttöön.

      • MR

        Vähän myöhäistä jouluksi, mutta itsellä ollut parisen viikkoa käytössä. Yhdessä oikean ruokavalion kanssa tuloksia on tullut. Erittäin tehokas ja käyttäjäystävällinen laite. Paljon miellyttävämpää kuin lattialla makoilu jumpatessa tai saleilla hikoilu. Monenlaiset liikkeet sujuvat ja varsinkin lisävastuksia suosittelen, mikäli säännöllisempää treeniä aikoo. Perusliikkeet oppii nopeasti ja päivässä tulee tehtyä huomaamattaan 15-30 min treeni ilman musertavaa väsymystä tai kipuja. Laitteen saa myös kokoon, mutta itsellä se on koko ajan auki, kun sitä päivittäin puolison kanssa tulee tehtyä. Suosittelen! =)


    • lisää faktaa

      ja joita kaupataan tv:n ostoskanavilla, ei ole muuta kuin rahanhukkaa. pöljiä tapauksia toki riittää puolustelemaan noita ylihinnoiteltuja vimpaimia, mutta kaikista tehokkaimman treenin saa perusvälineillä tyyliin leuanvetotanko ja voimapyörä (~10e).

      • Adtuli

        Tuleeko mieleen, että läheskään kaikki eivät pysty vetämään leukaa- se on todella raskas laji. Toi laite on varmaan ihan ok monelle. Voi tv:n ääressä huomaamatta treenailla ilman hirveitä ponnisteluja. Bodaajat ja muut varmaan käyvät salilla yms.


      • ei vielä lihaksia
        Adtuli kirjoitti:

        Tuleeko mieleen, että läheskään kaikki eivät pysty vetämään leukaa- se on todella raskas laji. Toi laite on varmaan ihan ok monelle. Voi tv:n ääressä huomaamatta treenailla ilman hirveitä ponnisteluja. Bodaajat ja muut varmaan käyvät salilla yms.

        joo, ei onnistu multakaan noi leuanvedot eikä voimapyöräilyt mut abdoer kiinnostais. Kun vaan raaskisin maksaa sen pari sataa...


      • vinkkiä...
        Adtuli kirjoitti:

        Tuleeko mieleen, että läheskään kaikki eivät pysty vetämään leukaa- se on todella raskas laji. Toi laite on varmaan ihan ok monelle. Voi tv:n ääressä huomaamatta treenailla ilman hirveitä ponnisteluja. Bodaajat ja muut varmaan käyvät salilla yms.

        Väärin!

        Leuanveto onnistuu kaikilta jos on tanko.

        Laitat tuolin tangon lähelle. Otat rekkitangosta kiini ja rupeat vetämään leukaa.
        Laita toinen jalka kevyesti penkille ja autat jalalla sen verran että just jaksat nostaa leuan.

        Toistoja 4*10 kpl siten, että autat jalalla juuri ja juuri.

        Helppoa ja kohta vedät aidon leuan!


      • hipsukkkkka
        vinkkiä... kirjoitti:

        Väärin!

        Leuanveto onnistuu kaikilta jos on tanko.

        Laitat tuolin tangon lähelle. Otat rekkitangosta kiini ja rupeat vetämään leukaa.
        Laita toinen jalka kevyesti penkille ja autat jalalla sen verran että just jaksat nostaa leuan.

        Toistoja 4*10 kpl siten, että autat jalalla juuri ja juuri.

        Helppoa ja kohta vedät aidon leuan!

        höpsis pöpsis. Naisilla on luonnostaan vähemmän voimaa ylävartalossa. Nainen joutuu siis tekemään erittäin paljon töitä, että saisi edes yhden leuan.


      • paskavarvas
        Adtuli kirjoitti:

        Tuleeko mieleen, että läheskään kaikki eivät pysty vetämään leukaa- se on todella raskas laji. Toi laite on varmaan ihan ok monelle. Voi tv:n ääressä huomaamatta treenailla ilman hirveitä ponnisteluja. Bodaajat ja muut varmaan käyvät salilla yms.

        no aika heikko saa olla ettei pysty leukoja vetämään


      • Fuck you
        paskavarvas kirjoitti:

        no aika heikko saa olla ettei pysty leukoja vetämään

        No haista sinä kuule jo paska


      • vedä ite
        vinkkiä... kirjoitti:

        Väärin!

        Leuanveto onnistuu kaikilta jos on tanko.

        Laitat tuolin tangon lähelle. Otat rekkitangosta kiini ja rupeat vetämään leukaa.
        Laita toinen jalka kevyesti penkille ja autat jalalla sen verran että just jaksat nostaa leuan.

        Toistoja 4*10 kpl siten, että autat jalalla juuri ja juuri.

        Helppoa ja kohta vedät aidon leuan!

        juu ihan paska toi leuanveto.käsi rasitttuu niin pirusti ja pitäs vetää 40 kertaa että hivenen vatsalihaksia tulis..no johan helvetti..


      • selväks tuli?
        Fuck you kirjoitti:

        No haista sinä kuule jo paska

        pizzeeraa enempi. se ei oo mies eikä mikää joka ei vejä 10 leukaa. syökää nempi pulla mahat. 70 luvulla sentää oltii miehii kuten inttiläisetkin osas juost.

        elikkäs vedä leukoi ja nostele varpaita tankoon. tv laittteet on sohvapotuille jotka kuolee huonoon sisäilmaan 23v mua aiemmin.


      • hoh hoi, lukutaito?
        selväks tuli? kirjoitti:

        pizzeeraa enempi. se ei oo mies eikä mikää joka ei vejä 10 leukaa. syökää nempi pulla mahat. 70 luvulla sentää oltii miehii kuten inttiläisetkin osas juost.

        elikkäs vedä leukoi ja nostele varpaita tankoon. tv laittteet on sohvapotuille jotka kuolee huonoon sisäilmaan 23v mua aiemmin.

        "se ei oo mies eikä mikää"... eikö sulla mennyt jakeluun että keskustelussa puhuttiin naisista, jotka ei kykene leukoja vetämään yhtä helposti kuin miehet, kun naisen ruumiinrakenne nyt vaan sattuu olemaan erilainen kuin miehen...?


      • emmiliiii
        hipsukkkkka kirjoitti:

        höpsis pöpsis. Naisilla on luonnostaan vähemmän voimaa ylävartalossa. Nainen joutuu siis tekemään erittäin paljon töitä, että saisi edes yhden leuan.

        jep, täällä yksi muutoin ihan hyväkuntoinen 22 v nainen, mutta koskaan en ole saanut vedettyä yhtäkään leukaa, enkä "miesten tyylin" punnerrusta ;) mutta täytyy kokeilla tuota tuoli vinkkiä, jos vaikka sen yhden joskus saisi tehtyä! :D


      • Trolololli
        paskavarvas kirjoitti:

        no aika heikko saa olla ettei pysty leukoja vetämään

        Samaa mielt : D Mullaki menee 30 leukaa enkä ees tee paljoo mitää, jeesus.


      • 19v poika 100kg
        Adtuli kirjoitti:

        Tuleeko mieleen, että läheskään kaikki eivät pysty vetämään leukaa- se on todella raskas laji. Toi laite on varmaan ihan ok monelle. Voi tv:n ääressä huomaamatta treenailla ilman hirveitä ponnisteluja. Bodaajat ja muut varmaan käyvät salilla yms.

        Tuliko mieleen, että helppoa tapaa saada lihaksia tai tiputtaa painoa ei ole. se vaatii aina työtä ja valintoja: pizza ja kokis vai greipinpuolikas ja gainomax? hikinen sali vai baari-ilta? valintoja, valintoja... itse valitsin noi viimeset ja tässä sitä ollaan 20 kg ylipainosena, enpä kyllä jaksa elämänlaatuani heikentää sen takia, että kattelis naiset enemmän rannalla. mielummin mä ryyppään kavereiden kanssa ja pelailen netissä ku tuhlaan aikaa ja rahaa johonki hikiseen kuntolaitteeseen, ku ei ihmisten tartte enää jaksaa juosta tai tehä mitää. ennen piti juosta saaliin perässä ja kantaa raskaita haarniskoja, nyt pitää jaksaa kääntää auton virta-avainta ja ajaa alepaan hakemaan paketti mikropizzaa :DD


      • ....
        19v poika 100kg kirjoitti:

        Tuliko mieleen, että helppoa tapaa saada lihaksia tai tiputtaa painoa ei ole. se vaatii aina työtä ja valintoja: pizza ja kokis vai greipinpuolikas ja gainomax? hikinen sali vai baari-ilta? valintoja, valintoja... itse valitsin noi viimeset ja tässä sitä ollaan 20 kg ylipainosena, enpä kyllä jaksa elämänlaatuani heikentää sen takia, että kattelis naiset enemmän rannalla. mielummin mä ryyppään kavereiden kanssa ja pelailen netissä ku tuhlaan aikaa ja rahaa johonki hikiseen kuntolaitteeseen, ku ei ihmisten tartte enää jaksaa juosta tai tehä mitää. ennen piti juosta saaliin perässä ja kantaa raskaita haarniskoja, nyt pitää jaksaa kääntää auton virta-avainta ja ajaa alepaan hakemaan paketti mikropizzaa :DD

        Onnee vaan sullekki!


      • admies11

        auttaako selän notkistukseen olkapäitten niska rangasta alaselkään en tarvi laihdutukseen vaan nivelien aukasuun vanha kankea selkä !


      • Anonyymi
        paskavarvas kirjoitti:

        no aika heikko saa olla ettei pysty leukoja vetämään

        Mä vedän leukoja mun mahtavalla munalla


    • ab

      ihan huono laite, tuloksia kyllä tuli 4cm lähti vyötäröltä, mutta 3 kertaa tuo tanko on jo katkennut, nyt vaadin laitteen vaihtoa.... En suosittele....

      • asiasta kiinnostunut

        kuinka pitkän ajan sisällä lähti ne 4 cm? ja kauan sulla on ollut toi laite jos jo 3 kertaa on katkennu?


    • urrheilija

      Tilasin Ab Doer Twistin tuossa vähän aikaa sitten, tuleepi ensi viikolla kotiin. Odotukset on täälläkin korkealla, ja tulen sitten kertomaan tänne, mitä mieltä olen laitteesta. Olen ostostv:ltä tilannut ennen tätä vain zumba-levyt, ja niistä olen todellakin pitänyt! Hiki virtaa ja itseasiassa juuri nytkin pyyhin kostuneita kasvojani, sillä zumbasin juuri...

      Mutta asiaan, on näköjään monella katkennut se tanko siitä. Toivottavasti meikäläisellä ei näin käy - muuten suutun )-: Peukut pystyyn vaan. Parin viikon päästä laitan tänne viestiä saavutuksistani. Tosin viimerisin viesti on tullut 31.3. joten en tiedä käykö kukaan enää täällä... : D No, hyvää ja lämmintä kesää kuitenkin kaikille!

    • Tetsa83

      Kerro ihmeessä kokemuksesi :) Minua kans kiinnostaa tämä laite, lähinnä selkäni takia. Kestikö tanko ja tuleeko tuloksia??
      Hyvää kesää sinnekin ja toivottavasti ilmat vielä lämpenis :)

    • Liikakilot

      Kertokaa ihmeessäkokemuksistanne:) Määkin kerron, kun saan laitteen ja olen sitä käyttänyt :) :)

    • tuloksia

      noin viikko sitten tuli tämä laite ja niin kuin muillakin odotukset ovat korkealla. toivon saavani tuloksia etenkin keskivartalooni! =) hyviä kesän jatkoja kaikille! =))

    • haluaa kokeilla

      olen ajatellut tulata tämän laitten koska tyttänä minulla on sama ongelma kuin monella naisella eli maha
      niin kyllä ne odotukset on todella huipulla koska poltan rasvaa tosi nopeasti katsootaan mitä tapahtuu

    • 12+17

      mulla on ollu toi laite nyt pari viikkoa ja voin sanoa että toimii :)
      oon laihtunu 4kg vatsalihakset ei vielä näy, mutta vartalo on kiinteytyny tosi paljon ja pehmeä maha ei enää ole niin pehmeä joten kyllä ne vatsalihakset on ainakin vähän kasvanu. Joten kyllä toi laite toimii suosittelen ja etenkin jops haluat jenkkakahvoista eroon niin pistä tilaukseen :DD

    • urheilija 23

      laite on ollut minulla jonkun aikaa ja olen huomannut että kyllä sillä tuloksia saa aikaan, mutta ei se kyllä vatsalihaksissa eikä muuallakaan tunnu jos olet jo valmiiksi hyvässä kunnossa ja olet treenannut koko elämäsi, silloin tarvisi kyllä lisää niitä vastuksia. voin sanoa kyllä että kyllä siinä hiki tulee ja olet läpi märkä kun treenaat sillä ja saa kyllä jotenkin energiaa eikä ole enää väsynyt. Suosittelen kyllä muun liikunnan lisukkeeksi ! tekee hyväää !

    • elämä jenkkisten kan

      Olen ajatellut myös hankkia tuon laitteen. Jumppaan noin 6 x viikossa, vesijumppaa, zumbaa, kuntonyrkkeilyä mutta mun jenkkakahvat eivät katoa eivät sitten millään. Juoksu tai kävely tai kuntosali ei kiinnosta mutta jos noiden jo harjoitettujen jumppien lisäksi iltaisin väännän tuon laitteen kans, niin luulis jenkkisten häviävän........

      • tilausta mietin

        Onko kokemusta laitteen käytöstä huonohkon selän omaavilla eli rasittaako lisää? Mistä tanko on katkeillut? Onko käyttöinto säilynyt ja tulosta tullut?


      • Jotain väärin.

        Siis oikeasti jos treenaat 6 kertaa viikossa ja vatsasi hyllyy, niin joko mässäilet iltaisin eli ruokavalio kuntoon tai löysäilet treeneissä.

        Unohtakaa oikeasti noi lelut ja reilusti sinne lenkille, vaikka sitten kävely.

        Paikallista rasvanpolttoa ei ole. 3x 30min aerobista per viikko ja alkaa tuloksia tulemaan.

        Sitäpaitsi lenkkeilyyn jää koukkuun kun on tarpeeksi kauan harrastanut.
        (Lihaskuntoa pitää kyllä myös tehdä).


    • Jotain liikuntaa?

      Miten AbDoer kävisi henkilölle, jolla tekoniveliä lonkissa, kyynärpäissä ja olkapäässä? painorajoitusten vuoksi leuanvedot ei käy, lenkkeillä voi vain hitaasti lyhyitä matkoja. Uimahalli ei käy jokapäiväiseksi liikunnaksi, töiden jälkeen kotityötkin hoidettava.

    • Mimmi81

      Itse harkitsen kans tässä hankkivani tuon twistin.....onko se oikeesti hyvä?

    • wdwawwww

      Hieman kuntoilusta tietävänä voin sanoa, että sen mitä olen nähnyt tuota käytettävänä niin voin päätellä, että toimii vatsalihaksiin ja joihinkin osiin alaselkää, mutta todella yksipuolista treenaamista tuolla saa aikaan. Mutta kyllä tottakai heiluessa ja huitoessa tuon kanssa energiaa kuluu ja laihtua voi. Mitään lihaksia ei kyllä kauheasti voi odottaa.

    • adsadsa

      työntäkää perkeleen bodarit ne leuanvetotankonne perseeseen

      • aitoBlueteam

        nyt tanko perseessä

        mitä teen seuraavaksi


    • adsad

      vittu kun täällä on näitä elämää ymmärtämättömiä paskoja jotka ei tajuu omaa vartaloaan pidemmälle

    • ninnu

      itselläni on ab twist,ja voin kyllä sanoa että se toimii,olen laihtunut 7 kg,6 cm vyötäröltä,alle kahdessa kuukaudessa.

    • ovikotona

      hankin ovikuntolaitteen, on sika hyvä
      vie vähän tilaakin
      ja saapi monipuolista, joka jäsenelle liikettä.

    • vierailija1

      Ninnu, itse olen laihtunut alle kahdessa kuukaudessa hieman yli 10kg ja vyötäröltä on lähtenyt hieman yli 10cm. Ilman AB-DOer Twistiä.

      • Nitta1

        Miten olet laihtunut ab doer twist laiteella


    • Ab Doer Twist huuma

      Tilasin Ab Doer Twistin nähtyäni mainoksen siitä kymmeniä kertoja.

      Annoin itselleni luvan tilata kyseisen laitteen kun varmistin vielä asiakaspalvelusta että sitä todella saa kokeilla jonka jälkeen myös palauttaa mikäli ei ole tyytyväinen.

      Todellisuudessa fiksuina tiesivät että ei riitä, että ihminen on vain yleisimmin lasika, mutta myös että paketti painaa törkeästi! (Lisälaitteiden kanssa) joten palauttamiseen on suuri kynnys.


      Noh mielestäni Ab Doer Twisti on kätevä kuntoilulaite, mutta harmikseni voin todeta että todella yksipuolisen tuntuinen vaikka mainokset antavat ymmärtää toista. Lisäksi se on törkeän ylihinnoiteltu.

      Jos laite kustantaisi kaikkiaan alle 100€ suosittelisin lämpimästi. Itselleni moinen paketti tuli lisävarusteineen (lisätangot, 3 rolleria, venytys nauhat, vaaka) ym. ja toimituskuluineen maksamaan ~ 300€.

      Rehellisesti sanottuna nuo lisätarvikkeiden tulisi kuulua hintaan koska itse laitteesta en maksaisi tuota 150€ .... enkä tiedä miksi menin tilaamaan sitten 300€.... no tjaa... oppi rahoja ;)


      Sen sijaan suosittelen lämpimästi H20 X5 MOPPIA!

      • Pullukka1

        Groupon diilillä 79 €....


      • --..--
        Pullukka1 kirjoitti:

        Groupon diilillä 79 €....

        Silläkin hinnalla pääsisit salille jo pariksikuukaudeksi ainakin. Tuloksia tulisi varmasti, mutta valitettavasti moni valitsee vielä tämän vaihtoehdon.
        Olla tekemättä mitään ja odottaa että joku laite tekee tulokset puolestasi kuin ihmeen kautta.


    • -

      Tolla 300€ saisi jo vuodeksi salikortin kuntosalilta jossa varmasti saisi koko kropan kuntoon eikä vaan vatsalihaksia.

    • moro

      Heeeido, meillekki tilatttiin tää AB doer twist, ja toivon että tuloksia näkyy. Mut hyvähä minu sanoa ku oon alle 15vuotta, ja oon halunnu tuota laitetta tosikaua! Liikunta ei oikei oo munjuttu, vaikka tanssia harrastanki. Vanhemmille sanoin etteivät he saa pakottaa mua liikkumaa, eikä ne pysty pakottaaa, ja siks oikeestaa halusin ton laitteen. Ois ees jotaki. Mut joka ilta teen kyllä ja oon tehny tosi kaua sata vatsarutistusta putkeen ja lihaskuntoo muutenki. Oon normaali painone, mut jalkojen alueella on eniten rasvaa, ois kiva saaha reisistä rasvat pois!

      • tarpeeks ajossa

        äiti sano että ota kissa mikrosta


    • twistari12

      olen nyt käyttänyt muutaman viikon ja olen tyytyväinen laitteeseen. Se on melkein kuin "kuntosali kotona" kun vaan omaa hieman mielikuvitusta, sillä laitteella voi tehdä monenlaisia treenejä.

      Ei se tietenkään sellaisille sovellu, JOILLA JO ON HYVÄ KUNTO!!!!!

      En tiedä pystyykö laitteella laihduttamaan mutta se ei ole tarkoitukseni. Laihtuminen tapahtuu ruokavalion kautta. Tarkoitukseni on saada harjoitusta yläkropalle, joka on aika rapakunnossa ja siihen se soveltuu erinomaisesti.

    • clarence

      Meillä tämä laite on ollut viime vuoden alusta ja olemme kumpainenkin miehen kanssa olleet hyvin tyytyväisiä eikä ole mitään tankoja katkeillut vaikka mies käyttää ylimääräisiäkin painoja tuossa kun treenaa muutakin kovasti. Kestävä on ollut ja jos sillä tosiaan jaksaa oikeasti joka ilta/päivä/aamu treenata niin kyllähän niitä tuloksiakin tulee varmasti.
      Silloin on turha tuloksiakaan odotella jos treenaat laitteella päivittäin mutta syöt yli kulutuksesi mutta järkihän sen jo sanoo..

    • 1+11

      Ostin tuon joulun alla alennusmyynnistä ja nyt olen viikon verran sillä treenannut joka päivä. Ihan toimivalta tuntuu, vatsan ja alaselän lihakset on aina seuraavana päivänä ihan jumissa eli tiedän että laite jotain tekee. Minua huolestuttaa laitteen lonksuminen, se keskitanko kolisee ja heiluu... Kasasinko laitteen väärin vai kuuluko sen pitää moista meteliä?

    • testannut

      Olen ostanut kyseisen laitteen, mutta pettynyt siihen, vastus on aivan liian pieni, vaikka laittaisi raskaimman vastustangon paikoilleen, kyllä saa hinkat, jos meinaa, että jossain tuntuu, normi lenkki, punttia ja vatsoja on osoittaunut paljon tehokkaammaksi. Hienostihan ne ihmiset siellä ostoskanavalla laitetta käyttävät ja vakuuttavatkin, mutta niiden ihmisten kropat on kyllä muokattu aivan muilla laitteilla kuin Ab Doerilla

    • Ohjeita

      Meille pukki toi tuon Ab Doerin. Onko kellään hyviä treenivinkkejä? Tuli siinä joku dvd mukana, mutta löytyisikö muita liikkeitä? Noi on äkkiä läpikäyty. Lisäksi haluaisin tietää toistojen määriä (vaikka noille dvd:n liikkeille). Vai pitääkö jokaista tehdä joku määrätty aika? Ei ole meikäläisille selvinnyt. Olisi tosi kiva jos joku osaisi valaista asiaa.

    • Bertta Leena

      Ei ole kokemusta, mutta laite kiinnostaisi. Selästä on pari nikamaa rikki ja olkapää vihottelee, vatsoja pitäis vahvistaa. Lattialiikkeet on tehty. Pitäis saada jostain lisää vastusta ja vaihtelua.

    • aptoer

      @ Ohjeita

      Tee sen DVD:n ohjeiden mukaisesti ja yhtä liikettä niin kauan kuin se DVD:llä kestää, sitä vartenhan se DVD on.

    • 12

      Oon kakstoista ja haluun hyvän vatsan, joten aijon ostaa ton :)

    • En oo kokeilu

      mutta harjanvarsi tai rautatanko tulee halvemmaksi

    • mietin vielä

      onko toi laite ihan hyvä jos oot noin 155 cm pitkä nuori ?

    • Body

      Itselläni oli,mutta ei ollut tarpeeksi vastusta mun lihaksiin. Kokeilin sen ohjelman monta kertaa läpi eli tein tunnin putkeen,mutta ei vaan tunutunut :) Varmasti sopii,jos ei ole vielä pahemmin koskaan treenaillut,mutta kokeneemmille treenareille se on vaan lähinnä liikkumista edestaisin...nyt se on autotallissa pölyttymässä :)

      • mietin vielä

        no futista oon harrastanu monta vuotta ja lihaskuntoo tehny aika paljonkli ajattelin et toi vois olla hyvä lisä viel mut ei varmaa kannata jos vastukset ei kerran riitä :)


      • Body
        mietin vielä kirjoitti:

        no futista oon harrastanu monta vuotta ja lihaskuntoo tehny aika paljonkli ajattelin et toi vois olla hyvä lisä viel mut ei varmaa kannata jos vastukset ei kerran riitä :)

        Sitten ei taida toimia :)


    • apua lihaskuntoon?

      Jos treenaan 5 kertaa viikossa salibandyä ja oon aikasemmin pelannu 4 vuotta futista voisko ab doerista olla mitään hyötyä? (mun lihaskunto ei silti oo hääppönen) Tai voiko siihen tilata jotain lisäpainoja?

    • Rovala11

      Itse ostin Ab Doerin ja treenasin sillä ensimmäistä kertaa tänään 30 minuuttia. Ainakaan vielä ei tunnu missään, ehkä huomenna! Lisäksi harrastan lenkkeilyä, uintia ja pyöräilyä. Lämmittely - ja muut ohjeet on helppoja ja kun liikkeet tekeee omaan tahtiin, niin ei tule mitään kilpailua. Itseltäni pitäisi saada pois 30 kiloa ja uskon että tämä vahvistaa ainakin vatsa - ja selkälihaksiani. Halpa laite, kun alkaa miettimään, paljonko tuhlaisi rahaa kuntosalikorttiin eikä sitten tulisi koskaan siellä käytyä.

    • kokenut konkari

      Itse olen kokeillut tuota ad doeria ja suosittelen sitä kaikille jotka haluavat jotain ylimääräistä ylä- tai alavartalostaan pois. Itseltäni lähti 1vk jälkeen noin 5 cm vyötäröltä ja takapuolesta 3cm. Oon ainakin ite ollu tosi tyytyväinen!

    • ssuper

      Ite tilasin ton pari päivää sitten, että nyt vaaa oottelen millon se tuleeee, että pääsee treenaamaan. (: ! Ajatuksissa sellane ihanne kroppa, eli kiinteet paikat ja että vatsalihakset tulee näkyviin (: !

      > ab doer tuolin omistavat, voisitteko kertoa paljon kiloja on lähteny, vyötäröltä senttejä ja onko vatsiksia näkyvissä (: !! ja muutenki toimikoo jne, (:

    • -

      Sinne meni sitten nekin rahat hukkaan.

      • Swarz Enegger

        Kaksi kuukautta kovassa käytössä ja laite nitisee, paukkuu ja lonksuu, istuinosa tuntuu hajoavan käsiin.
        Sitten tuloksiin. Kaikki housut alkaneet kiristää, samat rasvat tallella kuin ennenkin eikä lihaksissa ole tuntunut mitään rasituksen merkkejä, ehkä hieman enemmän ilmavaivoja, siis jotain muutosta.
        Tällaiselle 90- kiloiselle aktiiviliikkujalle ja lähes kasvissyöjälle laite on vain kallis tuoli muiden joukossa. Onneksi sain häkkyrän ilmaiseksi.


    • 3111

      eipä auta kun käytännössäkään et tee tommosessa asennossa. kyllä ihminen on tehty käveleen juokseen kiipeileen hyppimäään....etsi luonnolinen liike esim roikkuen polvet ylös tai jaloista roikkuen vatsoja sivulle

    • treeni

      Jahas, no nyt se on sitten oma ABdoeri kotona :) Tänään sen hain ja kasasin ja tietysti heti innoissani tein harjoituksia rapiat 45 minuuttia, joten katsotaan pääseekö muikki ylös sängystä huomen aamulla....

      Näin ekakerta ja tällasella kunnolla (selkä- ja polvivaivaa yms.) niin kyllä tuntu aika makialta.

      Mutta ei varmaan sovi (tai riitä) sellaiselle joka kuntoilee ja käy salilla, voivat tosiaan leluksi sanoa. Itse nyt kokeilen kuukauden päivät. Katsotaan kuin käy.

    • Testannut

      Itse testasi kerran laitetta. Nitinää ja natinaa kyllä jonkun verran oli. Vedin isoimmilla vastuksilla ja vielä ne narut kiinni koko sen dvd:n kaikki harjoitukset putkeen enkä kyllä saanut oikein minkäänlaista tuntumaa lihaksiin. Paras liike oli kun polvia nosteltiin, siitä sai hieman tuntumaa mutta sitä nyt voi tehdä muutenkin tavallisella penkillä. Lisäksi ne narut oli koko ajan toisella puolella sotkussa säätimen kanssa.

      Itse laitoin pakettiin ja palautin äitille mistä oli lainassa.

      Laite varmaan on ihan hyvä jos olet ylipainoinen ja muuten huonokuntoinen jolloin mikä tahansa pienikin liikunta on hyvästä. Laitteella kuitenkin on helppo heilua istualtaan.

    • Virtaska74

      Hei.

      Minulla on up doer twist ja siihen on hankittu ne lisävastukset sen tangon sisään. Yhteensä laitteeseen paloi lisävastuksineen 200 euroa. Laite saatu joululahjaksi viime jouluna (2011) ja sitä käytetty yhteensä noin 10 kertaa. Istuinosassa on alle sentin mittainen viilto, jota ei huomaa (lasten aikaansaama). Laite muuten priimakunnossa ja mukaan tulee tietenkin opetusvideo ja ohjeet.

      Myyn laitteen 100 eurolla. Laite Valkeakoskella. Kulkeutuu Tampereelle tarvittaessa. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä virtaska(at)gmail.com.

      Raha käteisellä laitteen luovutuksen yhteydessä.

      • kiinnostunut

        moi!
        olisin kiinnostunut ostaan laitteesi jos se vielä on myymättä...
        ilmoittele: [email protected]


      • anita_helsingissä
        kiinnostunut kirjoitti:

        moi!
        olisin kiinnostunut ostaan laitteesi jos se vielä on myymättä...
        ilmoittele: [email protected]

        Mullakin myynnissä, laite Helsingissä.
        [email protected]


      • maha makkarat pois
        anita_helsingissä kirjoitti:

        Mullakin myynnissä, laite Helsingissä.
        [email protected]

        Olisin kiinnostunut laitteesta,onko vielä myynnissä ja mitä maksaa ?


    • Mas4-92
      • anita_helsingissä

        MOI
        minäkin myisin ABDOER twist:n. Tammikuussa hankittu, lähes käyttämätön, laiskuuttani. Laite Helsingissä.


      • Miksi myytte
        anita_helsingissä kirjoitti:

        MOI
        minäkin myisin ABDOER twist:n. Tammikuussa hankittu, lähes käyttämätön, laiskuuttani. Laite Helsingissä.

        Miksikähän ihmiset yrittää päästä tälleen näistä ab doereista eroon, jos se laite on niin erinomainen, on kivaa, tule tuloksia, laihtuu ja kunto nousee hurjasti....

        Onko se niin, että hetken jaksaa tota ja sitten se lopahtaa? Tylsältähän tuo vaikuttaa.


    • vcxvcxvxcvcxvcxvcxvv

      On näiden laitteiden vaikutus kyllä aivan käsittämättömän suuri! Ei meinaa millään päästä ylös sängystä seuraavana päivänä kun vatsat niin kipeänä!

      Ihmeellistä, että saa vatsalihaksensa kipeäksi kun ei ole tehnyt vatsalihaksia viiteen vuoteen ja sitten pumppailee niitä yli tunnin uutta laitetta testatessaan...

    • --..--

      No kai nyt jos ei 5 vuoteen ole mitään tehnyt ja sitten tekee paljon vatsalihaksia. Tottakai tulee kipeeks mutta ei se ole laitteen ansiota.
      Tuokin jo kertoo että jos 60min pystyy tolla laitteella vatsalihaksia treenaamaan ensikertalainen niin vastus on onneton. Laite tarjoaa varmaan pariksi viikoksi treeni apua mutta sitten se on turha.
      Mitä muutenkaan tekee laitteella millä voi treenata pelkkiä vatsalihaksia???
      Koko kroppaa pitäisi treenata. Vatsalihakset ovat vähän sellainen sivu liike minkä voi suorittaa kaiken muun päälle.
      Voi voi teitä jotka olette rahanne tuollaiseen haaskanneet.

      • vcxvcxvxcvcxvcxvxc

        .......


    • Jäkäri

      Kyllä Abdoerilla tulee tuloksia, jos vaan jaksaa tehdä sillä säännöllisesti ja syödä myös terveellisesti. Itse en ole nyt kyseistä tuotetta käyttänyt vähään aikaan, mutta alampas taas käyttämään! :)

    • rapakuntomaha

      Kertokaapa te jotka olette laitetta käyttäneet, voiko sitä käyttäesä oikeasti katsella telkkaria? Kuuleminen ei ole ongelma, voi laittaa langattomat kuulokkeet korville, mutta miten muuten? Olis kiva saada jenkkakahvat ja raskaudesta venynyt vatsa kutistumaan, mutta aikaa liikkumiselle erikseen ei tahdo löytyä vielä. Ohjelmia katsellessaan sen saman ajan voisi hyödyntää tähän. Saisin laitteen nyt halvalla käytettynä, joten mietityttää kovasti, ostaisinko.

      • --..--

        Tuossa on yksi pieni tieteellinen fakta mikä estää tuota toimimasta.
        Läski ei pala paikallisesti, eli vaikka teet kuinka paljon vatsalihaksia niin se läski ei pala vatsalihaksista. Se palaa tasaisesti ympäri kroppaa ja vatsalihas jumppa ei ole kovin tehokasta rasvanpoltto treeniä.
        Älä haaskaa rahojasi tähän. Yritä sen sijaan saada päivässä se 30min jostain puristettua itsellesi omaa aikaa jolloin voit käydä tekemässä lihaskuntoa.
        Kotona pystyy kyllä treenaamaan hyvin mutta ei tuollaisilla laitteilla.
        3 viikko käyt lenkillä ja vähän vatsajumppaa päälle.
        3 viikko teet kotona lihaskuntoharjoitteita.
        Hyvä tulee ja läskit lähtee varmasti ja koko kroppa tiukkenee.
        Työtä se vaatii, mikään ei tule ilmaiseksi.


    • nikeboyyh

      Onneksi luin tämän ketjun ennen kuin olisin sännännyt tilaamaan laitteen Tvinsistä. Nyt en aio sitä enää tehdä. Tällaisissa päätöksissä on aina hyvä tarkistaa, mitä tavalliset käyttäjät siitä ovat mieltä. Tähän ei kelpaa muutama ostostv:n videossa kuvattu rahalla ostettu asiakas.

      Summa summarum: laite sopii hieman ylipainoisille ja/tai huonokuntoisille asiakkaille, jotka haluavat keskivartalon kiinteytystä ja lihasten vahvistamista. Mutta samoihin tuloksiin suurin osa pääsisi myös halvemmallakin. Niille taas, jotka ovat jo hyvässä tai kohtalaisessa kunnossa, on laite lähinnä ajan ja rahan haaskausta.

    • Onks se halpaa?

      Hei Cittarissa ny satasella kyseinen laite :)

    • en mollaa

      En minä ainakaan mollaa. MInusta on suorastaan hulvattoman hauskaa lukea näitä tv-kauppojen ihmevekotinjuttuja ja varsinkin kun joku kehuu näitä laitteita, missä ei tarvitse tehdä muuta kuin vaihtaa patteria vekottimeen, liikkua ei tarvi. Täällä nääs joku kovasti kehui kerran semmosta vyötä joka sulattaa tehokkasti läskit istuen. Muistan että tämän saunavyön tai joku impulssivyön omistaja kertoi kuinka on laihtunut monta kiloa pelkästään istumalla kun on vain tätä tärinävyötä käyttänyt. Löytyy tältä palstalta. :))

    • swimmerr

      Hyvä laite, suosittelen!

      Ollut nyt 4kk käytössä, ja tuloksia on tullut.
      Ei tosin pelkällä abdoerilla, mutta kun lisää treeniin myös uimisen ja kuntosalin niin alkaa tuloksia todellakin tulla!

      Eli en tiedä onko tästä laitteesta yksin hyötyä. Tuskin sillälailla läskit lähtevät, mutta muun urheilun kanssa tämä laite on erittäin käytännöllinen!

      Terv. Entinen sm-tason uimari

    • --..--

      Niin kas kummaa tuloksia tulee, mutta johtuisko kenties siitä uimisesta ja kuntosalista.

      • swimmerr

        No onhan se niinki, mutta kyllä 30min abdoerin jälkee keskivartalon lihaksia polttelee mukavasti, ja kuuma tulee.. Eli kyllä niitä tuloksia abdoerinki ansiosta on tullu, ei pelkästään sen uimisen ja salin takia!


    • kartsa-54.

      Tällä laitteella on helppo saada liikkuvuutta rankaan! Liikkeet on helppo tehdä ja laite on helposti viritetty. Ja energiaa kuluu kun tekee paljon toistoja. Sais tosin olla jäykempi vastus..
      Mulle ainakin sopii kuin en salille lähde!

    • kjhkhjhjkkhj

      Parempihan tuokin on kun ei mitään, mutta osaan luetella suoralta kädeltä useita tehokkaampia liikettä vatsalihaksille eikä valtaosa niistä maksa edes tuon vertaa.

    • Antti vaan

      Heissan för dig ! Näin tämän laitteen myytävänä spr :n kontissa.
      Teknisesti aika hempula, arvelen että kestää kovassa kotikäytössä kuiteskin pari vuotta. Varmasti toimiva harjoittelulaite, itseasiassa aika fiksu laite esim liikuntarajoitteiselle taikka kuntoutujalle.

      Itsellä 25 v kokemus salilla käynneistä ja mekaanikon nimike käyntikortista, jotain tiedän.

    • niin varmaan

      joo ja paskat mitkäää normi kuntoset pojat vedä 30 leukaa huippu urheilijat vetää vähän yli 30 ja kyllä ab doer twistillä tuloksia tulee mutta ei sitä ikuisuuksia jaksa vetää en suosittele ehkä jos maksais satase luokkaa mut muute ei

      • e-hkä

        vedä 17 17kilolla


      • osaanpaskantaa
        e-hkä kirjoitti:

        vedä 17 17kilolla

        19-vuotiaana


    • Halvalla hyvää

      Laitetta saa huomattavasti halvemmalla kuin satasella. Itse ostin hintaan 50€....mutta en todellakaan tvinsin sivuilta vaan paikallisesta Citymarketista poistohyllystä :) käyttökokemuksia ei kylläkään ole tullut kun vasta tänään kasasin

      • Läski61

        Minulla on myös AB DOER tuoli! Ei ole vielä tullut tuloksia.


    • johnfuckyou

      on 70-kymppinen ukkeli

    • exurheilija

      twist tuoli on ällistyttävän hyvä laiskalle vanhemmalle ihmiselle sixpack tulee ihan väkisin noin 10 minutin ohjelmalla

      • aitoBlueteam

        kymmenen minuuttia treeniä ja heti on sexpack

        upeeta mahtavaa


    • Abdoesrista

      Kirjoittaako tänne joku jolla on oikeasti kokemuksia vain vaan tärkeilevät besserwisserit jotka ei oikeasti tiedä mitään.
      Leuanveto on todella riski liike jos on huonot lihakset. Siinä tulee helposti vakavia yläselän välilevyongelmia ja on äkkiä sänkypotilaana erittäin vahvojen lääkkeiden kera ja voi joutua riskialttiiseen leikkaukseen. Sitä ei todellakaan kannata suositella tuosta vaan.
      Itse teen paljon keskivartalon syvien lihasten treeniä ja se kyllä lahduttaa ja polttaa rasvaa. Olen tullut niin kurvikkaaksi että joudun vaatteetkin valita niin ettei siluetti näy, muuten tulee aikamoisia katseita.
      Minua kiinnostaisi todelliset käyttäjäkokemukset ja paljonko noilla vastustangoilla voi koventaa treeniä. Minulla on jo aika hyvä kunto enkä jaksaisi tehdä ihan kepposta treeniä. Haluaisin aloittaa kevyemmin jotta lihakset vertyvät ja aktivoituvat ja sitten hetken päästä koventaa treeniä. Onnistuukohan tuolla laitteella oikeasti tällainen? Siinä on joku mahdollisuus lisävastustankoihin mutta onkohan vaan yhteen ja toimiiko ne kunnolla?
      Onko parempia vaihtoehtoja? Haluaisin monipuolisen laitteen kotiin keskivartalon treeniin.

      • Stuppido

        Leuanveto on riski liike, mitäs vittua nyt taas?

        Missä pullossa kirjoittaja asuu?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe