Eli kysyisin hyviä syntymäpäivä juomia ja herkkuja syömistä 13 vuotiaalle. Ei mielummin mitään hirveän kallista, mutta kertokaa neuvoja. KIITOS JO ETUKÄTEEN!!
Vastaukset 6
- leipuriäiti
Mokkapalat, pitsaa, jäätelöä, vesimelonia ja anansta (tuoretta) paloina, porkkanaa, kurkkua, kukkakaalia tikkuina ja lohkoina ja dippi kermaviilistä, sipsit, popparit
- ...
...jos kysyisit sankarilta iteltään???????
Hohhoijaa...- jarvisemarko
kun olen itse se sankari
- juhlittu on
varmaan jo, mutta tortillat erilaisine täytteineen oli suosittuja meidän 15-v synttäreillä, lisäksi jonkun verran keksejä ja vohveleita makean nälkään. Juomaksi oli limsasta tehtyä boolia jääpaloineen
- jarvisenmarko
Juhlat on vasta marraskuussa joten lisää vastauksia. miten se booli tehtäisiin?? LISÄÄ!!!
- jokuvann
jarvisenmarko kirjoitti:
Juhlat on vasta marraskuussa joten lisää vastauksia. miten se booli tehtäisiin?? LISÄÄ!!!
Mokkaploja, dipattavia nakkeja lihapullia viinirypäiletä jne. sipsii karkki, ei sitä tartte sillee enään tossa iässä kummempia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1351935Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233914Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78853
- 64831
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36812- 96757
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47747Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65671Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29571