Sauvojen hankinta

maxiz

Olen tässä suunnitellut sauvojen hankitaa jonkun aikaa ja lukenut netistä suositeltavaa pituutta, törmäsin laskukaavaan ja siitä tulikin kysymys. Elikkäs laskukaavassa oma pituus x 0.9 2.5 cm, mietityttää toi 2,5 cm, mistähän se mahtaa tulla? Onko tämä lukema sama 84 mm rullien kanssa vaiko se standari 90 mm ja sitä isommille rullille. Laskukaavan mukaan minun pitäisi hommata 165cm sauvat mutta luistelen 84 mm rullilla, eli onko näinollen sauvat liian pitkät vaiko sopivat? Kiitoksia etukäteen niille jotka viitsivät vastata.

5

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djhlk

sentti sinne tai tänne,en usko,että mitään väliä.Itse olen 182 cm,sauvat pitäisi olla 166,muttei sellaisia ole ,joten 165 cm sopivat ja hyvältä tuntuu.90 mm rullat alla.

• jts-1

Itse hommaan aina sauvapituuden yläkanttiin..esim.175 sauva josta sitten lyhennän sopivaksi!(167.5)
      Rullahommissa noi kertoimet voi unohtaa kokonaan..kokeilemalla se selviää..

• KingKong of Blades

Itse olen sitä mieltä että sauvat ovat naisille tai vanhuksille, riippuen sauvoista. Jos kuitenkin olet nuori kundi, voit miettiä sauvoista haaveillessasi sitä kuinka coolia on sauvakävely. Eikä kannata höpöttää mitään kokonaisvaltaisesta vaikutuksesta yms. potaskasta, sillä ei mitään äärimmäisen dorkaa tule tehdä vaikka se kuinka kohottaisi kuntoa muutaman prosentin enemmän. Sauvojen kanssa luistelevat apinat likaavat kaikkien luistelijoiden maineen.

• Maxiz
        KingKong of Blades kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä että sauvat ovat naisille tai vanhuksille, riippuen sauvoista. Jos kuitenkin olet nuori kundi, voit miettiä sauvoista haaveillessasi sitä kuinka coolia on sauvakävely. Eikä kannata höpöttää mitään kokonaisvaltaisesta vaikutuksesta yms. potaskasta, sillä ei mitään äärimmäisen dorkaa tule tehdä vaikka se kuinka kohottaisi kuntoa muutaman prosentin enemmän. Sauvojen kanssa luistelevat apinat likaavat kaikkien luistelijoiden maineen.

Vahinko on tapahtunut, hankin sauvat ja voin sanoa että tuli luisteluun lisää miellekkyyttä. Sillähän ei ole minkäänlaista vaikutusta mitä muut ajattelevat miltä se näyttää, ei se mitään mainetta pilaa...

• ikäloppu
        Maxiz kirjoitti:

Vahinko on tapahtunut, hankin sauvat ja voin sanoa että tuli luisteluun lisää miellekkyyttä. Sillähän ei ole minkäänlaista vaikutusta mitä muut ajattelevat miltä se näyttää, ei se mitään mainetta pilaa...

niin kingkongin tajuaa sen kun tulee tarpeeksi ikää mittariin,tuo on sitä lapsuuden/nuoruuden uhoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      89
      2671
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      198
      1021
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      62
      855
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      801
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      59
      692
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      18
      581
    7. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      41
      571
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      555
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      505
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      504
    Aihe