Sauvojen hankinta

maxiz

Olen tässä suunnitellut sauvojen hankitaa jonkun aikaa ja lukenut netistä suositeltavaa pituutta, törmäsin laskukaavaan ja siitä tulikin kysymys. Elikkäs laskukaavassa oma pituus x 0.9 2.5 cm, mietityttää toi 2,5 cm, mistähän se mahtaa tulla? Onko tämä lukema sama 84 mm rullien kanssa vaiko se standari 90 mm ja sitä isommille rullille. Laskukaavan mukaan minun pitäisi hommata 165cm sauvat mutta luistelen 84 mm rullilla, eli onko näinollen sauvat liian pitkät vaiko sopivat? Kiitoksia etukäteen niille jotka viitsivät vastata.

5

520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djhlk

sentti sinne tai tänne,en usko,että mitään väliä.Itse olen 182 cm,sauvat pitäisi olla 166,muttei sellaisia ole ,joten 165 cm sopivat ja hyvältä tuntuu.90 mm rullat alla.

• jts-1

Itse hommaan aina sauvapituuden yläkanttiin..esim.175 sauva josta sitten lyhennän sopivaksi!(167.5)
      Rullahommissa noi kertoimet voi unohtaa kokonaan..kokeilemalla se selviää..

• KingKong of Blades

Itse olen sitä mieltä että sauvat ovat naisille tai vanhuksille, riippuen sauvoista. Jos kuitenkin olet nuori kundi, voit miettiä sauvoista haaveillessasi sitä kuinka coolia on sauvakävely. Eikä kannata höpöttää mitään kokonaisvaltaisesta vaikutuksesta yms. potaskasta, sillä ei mitään äärimmäisen dorkaa tule tehdä vaikka se kuinka kohottaisi kuntoa muutaman prosentin enemmän. Sauvojen kanssa luistelevat apinat likaavat kaikkien luistelijoiden maineen.

• Maxiz
        KingKong of Blades kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä että sauvat ovat naisille tai vanhuksille, riippuen sauvoista. Jos kuitenkin olet nuori kundi, voit miettiä sauvoista haaveillessasi sitä kuinka coolia on sauvakävely. Eikä kannata höpöttää mitään kokonaisvaltaisesta vaikutuksesta yms. potaskasta, sillä ei mitään äärimmäisen dorkaa tule tehdä vaikka se kuinka kohottaisi kuntoa muutaman prosentin enemmän. Sauvojen kanssa luistelevat apinat likaavat kaikkien luistelijoiden maineen.

Vahinko on tapahtunut, hankin sauvat ja voin sanoa että tuli luisteluun lisää miellekkyyttä. Sillähän ei ole minkäänlaista vaikutusta mitä muut ajattelevat miltä se näyttää, ei se mitään mainetta pilaa...

• ikäloppu
        Maxiz kirjoitti:

Vahinko on tapahtunut, hankin sauvat ja voin sanoa että tuli luisteluun lisää miellekkyyttä. Sillähän ei ole minkäänlaista vaikutusta mitä muut ajattelevat miltä se näyttää, ei se mitään mainetta pilaa...

niin kingkongin tajuaa sen kun tulee tarpeeksi ikää mittariin,tuo on sitä lapsuuden/nuoruuden uhoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4402
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2859
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2612
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1585
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      192
      1030
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59