Mun inhokkinimiä on mm. Katja, Miia ja Heidi voi hyvät hyssytkät miten he yleensä povaa yksinkertaista ja lutkahtavia asioita!!!!
Inhokkinimet
12
334
Vastaukset
- salapoliiti.
ota iltalääkkeet ja mene jo nukkumaan.
- vänksy
vähiten miellyttävät mua, jotka ovat olleet suosituimpina kymmenen kärjessä annettujen nimien listalla 1940-1980 luvuilla. Mä pidän vähän harvinaisemmista nimistä.
90-luvulla näkyi jo vähän muutosta, 2000-luvulla vielä enemmän.. Tullut vierasperäisiä nimiä enemmän, löydetty vanhoja nimiä jne mikä on positiivista. - Marie-Cecile
2/3 mun nimestäni (okei toinen on muunnos) povaa siis lutkahtavia ja yksinkertaisia asioita. Mahtava analyysi. XD
- frost-free
se sun syy oo et jo pelkkä nimi on sut leimaanu. Sun vanhempia miedän pitäis tässä kai syyttää xD
- Marie-Cecile
frost-free kirjoitti:
se sun syy oo et jo pelkkä nimi on sut leimaanu. Sun vanhempia miedän pitäis tässä kai syyttää xD
veikkaan että mun vanhemmilla on ollut eri nimikirja kuin sulla. ;)
- sistina.
nimi on mun inhokkinimeni numero yksi. Ikänä en ole vanhempiani siitä syyttänyt, mutta.. Joku raja se nimenantoinnollakin voisi olla. Oma espanjalais-vaikutteinen saa minut aina nolostumaan, jos jossakin joudun mainitsemaan :-P
Se että Espanjalainen poliisi lausui sen ääneen ilahtuen silmin nähden nimestäni, on lohduttanut minua näihin päiviin asti :)
Enimmäkseen miehillä on kummallisia esi-isien nimiä, joiden lausiminen voivat herättää äkillistä tarvetta peittää huvittumisen.. :D - Suomen kansa
-dazu
-anzzy
-monte- ,.,.,,.,,.,..,.,.,
HERRASI NIMEÄ SILLÄ PLAA PLAA PLAAA
nimi on Heidi-Katjuli ja oon ihan varma siitä, että jos sä tutustuisit siihen kunnolla niin et ois tota mieltä.
- kundi.kundinen
täl ei olis mitää inhokkinimii.
joista en pidä: Tarja, Ritva, Pirjo, Tuija, Taina, Teija, Anneli, Päivi, Raija, Reija, Aino, Seija, Sonja, Anu, Hilkka, Merja, Marjo, Maarit, Meri, Aila, Stiina, Stella, Virpi, Virve, Virva, Kaija, Heta...onhan noita mitä en itelle nimeksi missään nimessä tahtois...ehkä noi ja-päätteiset yhtenä ryhmänä nousee eniten esiin. En jaksa miettiä mikä olis vastaava läjä miesten nimiä.
- jfoeöohfoöah
inhokkilistalla näin äkkiseltään ajateltuna esim..;
Ulla, Maija, Lea, Anni, Miina, Tiia, Ulriikka.. Jotenkin siis sellaiset hirveän yleiset persoonattomat löllö-nimet. Joitakin nimiä tottakai karsastaa kun tulee mielleyhtymä johonkuhun epämiellyttävään sen nimiseen ihmiseen. Toisaalta, se ei itse nimeä pahenna jos se muuten on kaunis.
Ärsyttää myös jotkut nykyajan trendinimet, esim Veeti. Tai Veera.
Sitten joitakin miesten nimiä; Juuso, Yrjö, Hermanni, Juho, Jarno... jne. Siinä vaan joitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6602485Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291227- 1091148
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111073- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k103905Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?99845Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e235767- 64741