Järkyttävä Saarioisten pizza.

...Hämmentävää...

Ostin äsken Saarioisten kebabpizzan, 300 g., joka on uusi tuote valmistajalta. Olin häpnaadilla lyöty. Olen tottunut siihen, että tällaiset viileäkaapista, ei pakastealtaasta, ostetut pizzat eivät sisällä juuri lainkaan täytettä. Pakkauksen päälle nyt tietenkin on painettu kuva mehevästä ja muhevasta, runsastäytteisestä pizzasta, mutta sisältö on normaalisti kuiva lätty, jonka päällä ei ole juurikaan mitään. Pizza katastrofale.

Saarioisten kebabpizza on toista maata. Sen päällä on silmänkantamattomiin mehevää, herkullista naudasta tehtyä kebablihaa (halal). Se on aivan täyteen puskettu kunnon lihaa! Tästä johtuen järkytykseni oli suuri ja olin shokeerattu, ja otinkin pizzasta ilmavalokuvan, jonka laitoin erääseen kuvapalveluun.

Nyt odotan, että Saarioinen vuoden, parin sisään alkaa harjoittaa niinsanottua tuotekehittelyä, mikä tarkoittaa, että täytettä vähennetään rajusti, tuotteen kokoa pienennetään ja hintaa lisätään. Kun tämä tapahtuu, otan uudesta versiostakin ilmavalokuvan, laitan kuvapalveluun ja julkaisen sitten. Sen johdosta voidaan tehdä ennen-jälkeen -vertailu.

4

2366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomaattimozzarella

Itse koin lähes samankaltaisen järkytyksen Saarioisten tomaatti-mozzarellapizzan kanssa.
      Ostin niitä läjän - 30 % alennuksessa olevia erittäin suurisyömäiselle ja kaikkiruokaiselle
      koiralleni ns välipalaksi ja papanoiden jatkeeksi.

Aukaisin yhden, pikkuisen lämmäytin mikrossa ja ohhoh-sehän melkein maistui pizzalta.
      Piti ihan testata toinenkin palanen, outoa, koska tuskin koskaan tulee koskettua noihin
      valmisjutskeloihin.

Herää kysymys että mitä siellä Saarioisella on tapahtunut, onko vika tuotantolinjassa
      vai tekniikassa vai koneistossa, vai onko siellä lopulta opittu tekemään jonkin sortin
      pizzaa muistuttava lätty ?

Ollaanpa kuulolla asian suhteen.

• kourmetpizza

Saarioisten tonnikalapizzat ovat huippuhyviä, niissä on katkarapujakin ja runsaasti tonnikalaa. Paras mikropizza mitä kaupasta löytyy!

• kalaonhyvää
        kourmetpizza kirjoitti:

Saarioisten tonnikalapizzat ovat huippuhyviä, niissä on katkarapujakin ja runsaasti tonnikalaa. Paras mikropizza mitä kaupasta löytyy!

Oon IHAN samaa mieltä! ai että ne on hyviä.

• .1l

Aika usein aikoinani valmisruokia syödessä huomasin että uutuustuotteet olivat hyvin maukkaita, mutta samalla kun tuotteen kysyntä alkoi kasvaa niin tuote muuttui samaksi moskaksi mitä muutkin. Epäilen että näitä uutuustuotteita valmistetaan jossakin megasuurissa kattiloissa joissa koko massa puristuu kasaan omasta painostaan. Pienempiä tuotteita sitten ehkä valvotaan vielä vähän paremmin.

Hyvät eväät työpaikalle, tai laiskan päivän varalle saa aika usein omasta pakkasesta, jos vaan on muistanut sinne jotain tehdä valmiiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72