Selostajat hyviä

peliväline=pallo

Olipa mukava kuunnella asiantuntevaa selostusta. Kolmikko Antero Mertaranta, Tapio Suominen ja asiantuntija Mika Lehtimäki selvittivät selostusurakan mallikkaasti. Monen yhdenaikaisen urheilulajin selostus ei ole helppoa, ajatusten pitäminen kasassa vaikeaa. Selostajat olivat hyvin ottaneet selvää kilpailijoiden taustoista ym. Tunnistivat hyvin urheilijat.
Esim. Jalkapallon MM-kisoissa oli monesti piinallistaja ärsyttävää seurata huonoa selostusta. Nyt ei tarvinnut kuunnella selostajan suusta sitä, kuinka punapaita juoksee, kuinka ranskalinen tulee, kuinka peliväline lentää....
Kaikille kilpailijoille löytyi nimi ja keihäs oli keihäs eikä kilpailuväline. Hienosti vedetty Antsa, Tapsa ja Mika!
Kiitos!

4

532

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Kyllä oli liikaa kavereitten kutittelua, kuten Tapsa, Antsa tai Mika totesi. Yhtenä mottipäisyytenä muitten joukossa oli se kun Suominen ei millään käsittänyt, eikä antanut kommentaattorille periksi, että ruotsalainen pituushyppääjä voi mennä Laxista edelle viimeisellä hypyllään. Ei Suomisen mielestä voinut, kun oli kerran kahdeksantena ! Heti kohta sitten hyppäsikin 892, parilymmentäsenttiä lankun takaa, että kyllä se ohimeno aika lähellä oli.

• ????

792. Ei sentään 892, (minä korjasin munaukseni), mutta sentin enemmän kuin Evilä.

• Vatipää1

puhuu aika paljon joutavaa paskaa, lisäksi pikamatkoilla näkee tilanteen väärin, mutta selostaa kuitenkin senmukaan puutaheinää. Onneksi voi katsoa itse, näkee kuka on edellä ja kuka ei.
      Tuomio: eläkkeelle tai käpyjä keräämään.
      Mertaranta vai mikä se oli: ok.
      Se haastattelija kukasenytoli kyselee välillä samaa asiaa toisella tavalla, mutta ok.

Mitähän tua siinä alussa se Suominen nauhalta jaaritteli jotain tun tekniikoista, sehän oli perseestä.

• görgyj

Suominen ollut puheopetuksessa, kun se nännättäminen on jäännyt vähemmälle. Ennen selosti: Nythännää onnoo niinnii...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      994
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      65
      632
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      540
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      513
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      503
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      493
    Aihe