maca (unennäkö)

"kummitus"

Minulla alkoi macan käytön jälkeen ihmeelllinen unennäköjakso. Oletteko huomanneet vastaavaa?

17

2910

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minss

      En tuota tiedä, mutta mulla tuli alkuun sellainen kohottunut olo ja vähän telepaattiset kyvyt kasvoi. Ja jopa vähän nousi päähän sillai jännästi...

      • "kummitus"

        Oletko silti jatkanut käyttöä, menivätkö "alkuoireet" ohi?


      • nauraja-ja-ja

        Telepaattiset kyvyt :DDD Kyllä niitä telepaattisia kykyjä kuule lisätään vain ja ainoastaan käyttämällä laittomaksi luokiteltuja päihteitä. Kristus taas mitä sekopäitä.


      • 9509865056

        häh?


      • fefewrfeee

        Kuvaile niitä sun telepaattisia kykyjä=))))) hohooo


    • Joonas___

      käytät macaa?

      • kummitus*

        n. 1 tl, ehkä vajaa/vrk...olen jatkjanut käyttöä nyt ehkä 2-3 vkoa,ei enää mitään negatiivista, jaksan paremmin,kun ennen macaa.


      • Crush
        kummitus* kirjoitti:

        n. 1 tl, ehkä vajaa/vrk...olen jatkjanut käyttöä nyt ehkä 2-3 vkoa,ei enää mitään negatiivista, jaksan paremmin,kun ennen macaa.

        Ei maca pahaa tee, ellet ämpärillistä vedä.. näin luulisin


      • ........
        kummitus* kirjoitti:

        n. 1 tl, ehkä vajaa/vrk...olen jatkjanut käyttöä nyt ehkä 2-3 vkoa,ei enää mitään negatiivista, jaksan paremmin,kun ennen macaa.

        on neiti annoksia..suomennoksessa on virhe kun lukee 1-2tlk päivässä..lukekaa englanniksi,niin se on vähintään 2 ruokalusikallista päivässä..ei noin pienestä määrästä ole mitään apua..


    • Mirkku Kakkonen

      Sanokoon kuka ja mitätahansa mutta lukematta tätä viestiä olen ihmetellyt samaa MSM jauheen kanssa,reilun viikon olen käyttänyt ja tämä ei ole vitsi että 99% joka yö nään eroottisia unia,mitä ei tapahdu normaalisti kovin usein.Ja tämä ei johdu saamattomuudesta(tiedoksi)
      On minulla macajauhe pussikin kaapissa ja mitähän tapahtuu jos otan vielä sitäkin :)

    • macailija

      Tilasin englannista 2 kg, oli postikuluineen n 50 E.

      • Kristus tät hoopotet

        50,- ekekllä saa jo kovalevytilaa tai vaikka espanjasta kilon tavallisia vitamiineja!


      • toi kovalevyn
        Kristus tät hoopotet kirjoitti:

        50,- ekekllä saa jo kovalevytilaa tai vaikka espanjasta kilon tavallisia vitamiineja!

        tilan lisäys parantaa terveyttä


      • rahat pois
        toi kovalevyn kirjoitti:

        tilan lisäys parantaa terveyttä

        Ja maca varsinkin lisää telepaattisia kykyjä, ehhehe! Terveysvaikutuksista nyt puhumattakaan.

        Suomen luonto on kuulkaas terveyden aitta: Sieltä vaan pikku kätösin marjoja poimimaan, jotta ei tarvitse toiselta puolelta maapalloa rahdata näitä ihmeitä tekeviä rohtoja, joiden tuotannosta monellakaan ei ole harmainta haisua. Onhan sekin todettu, että luomukaan ei aina tarkoita puhdasta raaka-ainetta. Apinaa koijataan ja voiton tavoittelu se on, mikä monilla toimii motiivina tuottaa kaikkea tällaista "terveyskamaa". Vastataan kysyntään.

        Tietty, en ihmettele vaikka vähän telepaattinen olo tulisikin, kun kiskoo niitä kaiken maailman torjunta-ainemyrkkyjä ja muuta shittiä siinä jauheen mukana nassuunsa...Vähän maalaisjärkeä ja objektiivisuutta tähän koko superfood -touhuun, please! Vaikka ei kai se ihme ole, että macat ja gojit herättää innostuksen, jos ei terveellisistä ruokailutottumuksista ja hedelmistä, vihanneksista, juureksista, ja suomalaisista metsässä ilman torjunta-aineita kasvavista marjoista ole aiempaa kokemusta...

        Eipä siinä kuulkaas macalla ihmeitä tehdä, jos muuten elämäntavat on mitä on. Kyllä ne aivot toimiakseen normaalisti tarvitsee kunnolliset yöunet. Ulos liikkumaan ja suuhun puhdasta lähiruokaa tai ruokaa ylipäätään ilman lisä- ja säilöntäaineita. Vettä kitaan ja sitä rataa.


    • EI liikaa macaaa

      Kai tiedätte, että jos macaa syö jatkuvasti pitää aina kuukaudessa pitää viikon tauko? :)

      • maca mised

        Myös mukula kressi lehtiä käytetään ravinnoksi kuten krassia (L. sativum) ja pelto kressiga (L. Campestre), joka on mukula kressi lähisukulaiset.
        Maca Lepidium meyenii
        Mukula krassi käytetään pääasiallisena ravintona, lääkkeenä ja ravintolisänä. Sitä on käytetty haavojen hoitoon, mahalaukun ja maksan sairauksien, korkean verenpaineen, hiv, leukemia, anemiaa ja syövässä. Macaa suositellaan voimattomuuteen, sillä se antaa energiaa, vahvistaa immuunijärjestelmää ja nostaa mielialaa. Kasvin arvioidaan myös parantavan ; hedelmällisyyden ja seksuaalisen kylmyyden sekä masennuksen osalta. Myös vanhuksille antaa henkistä ja fyysistä voimaa ja elämän tahtoa. Kasvi lisää kestävyyttä, vähentää pelkoa tunnetta ja antaa elämän voimaa


    • Kansi kiinni

      Haa, onko tuo maca krassia siis? Sittenhän se on ihan tavallista puutarhassa kasvatettavaa kasvista? Krassit ovat sitäpaitsi herkullisen makuisia ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe