Saisikohan täältä yhtään asiallista ja järkevää vastausta?
Olen tavannut hiljattain mitä suloisimman ja ihanimman miehen joka on kotoisin Intiasta. Mietin vain sellaisia yleisiä asioita, joita ihastunut nainen miettii, eli kuinka intialaiset miehet mahtavat suhtautua siihen jos nainen on iältään jonkin verran vanhempi? Millainen suhtautuminen heillä seksiin? Harrastavatko he esim yhdenyönjuttuja siinä missä länsimaisetkin? Missä iässä intialainen mies yleensä etsii jo vakavammin otettavaa naista? Jos seurusteluasteelle päästään, niin kuinka tyttöystävä huomioidaan? Kertokaa ihan yleisiä asioita, ihan mitä vain mieleen tulee! Sukat pyörii jaloissa ja haluaisin ihan omakohtaisia kokemuksia kuulla. Tokihan jokainen ihminen on yksilö, oli kotoisin mistä hyvänsä.
Intialainen mies
41
5214
Vastaukset
- juttuko?
Miten seurusteluunne vaikuttaa miten inkkari yhden yön juttuihin suhtautuu?
- ap
yleistä suhtautumista seksiin, kun en yhtään intialaista tunne. Älä nyt takerru tuohon yhteen yöhön! Siis rautalangasta väännettynä: jos haluan intialaisen ottavan minut vakavasti, niin kuinka pitkään pysyn ulkona sängystä hänen kanssaan, vai onko asialla merkitystä?
- Rakas Watson
ap kirjoitti:
yleistä suhtautumista seksiin, kun en yhtään intialaista tunne. Älä nyt takerru tuohon yhteen yöhön! Siis rautalangasta väännettynä: jos haluan intialaisen ottavan minut vakavasti, niin kuinka pitkään pysyn ulkona sängystä hänen kanssaan, vai onko asialla merkitystä?
inkkarit jarjestavat viela avioliittonsa miltei 100%sti.
Siihen ei auta vanha maho valkonaama akka. Eli unohda koko juttu ei tule onnistumaan. - IndiIndiIndi
Rakas Watson kirjoitti:
inkkarit jarjestavat viela avioliittonsa miltei 100%sti.
Siihen ei auta vanha maho valkonaama akka. Eli unohda koko juttu ei tule onnistumaan.Tämä on totta.
Yhessä mun lähibaarissa on töissä yks tuttavani, intialainen 28v mies. Hän kertoi, että on menossa naimisiin intiassa tytön kanssa jonka on vasta 2 kertaa tavannut. Vanhemmat järjesti, eikä miehellä kuulema oo valittamista ku on nätti tyttö. Tekee paria vuoroa putkeen ilman vapaapäiviä, jotta saa rahaa koottua tulevalle perheelle.. Silti jää kuitenki monesti töiden jälkeen baariin juomaan tyttölöiden kanssa vähän alkoa ja usein heruukin.
Ei tätä hänen naimisiinmenoa saa huudella, eikä kuulema kenenkään muidenkaan. Mutta jotta näin vaan on. - Anonyymi
Hyvin hän suutelee minnaa hellästi ja rakastaa häntä paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin hän suutelee minnaa hellästi ja rakastaa häntä paljon
😘😘💒 rakas murari minä rakastan sinua nyt ja ikuisesti mennään kihloihin NYT heti
- elokuussa
pohdintaa asian tiimoilta: http://www.rediff.com/getahead/2007/jan/23rel.htm
- saraswati nro 1
Olein aikoinaan 70- luvulla tavannut ihanan intialaisen miehen matkoillani (Intiassa) ja me ollaan vieläkin yhteydessä toisiimme. Hän on halunnut olla vakavammankin yhteydessä minuun jopa avioliiton merkeissä, mutta minä en ole ihan sulanut ajatukseen. Olemme silti ystäviä. Hän on muslimi. Olemme siis tunteneet jo lähes 16 vuotta, joten olisikin aika kutsua hänet Suomeen vireailemaan turistiviisumilla ja kuka tietää, että voisi jäädä tänne vielä asumaan ja saada töitä niinkuin aasialaiset baaritytötkin ja thaimaan maalaislikat. Kyllä täällä varmaan tekemätöntä työtä riittää. Olen niin onnellinen, jos saisin hänet tavata täällä Suomessa ja saisimme hänelle hyvän toimeentulon ettei hänen tarvitsi kärsiä siellä omassa maassaan ja olen varma, että jokainen suomalainekin yhtyy tähän auttamiseen.
- auttaa
Etkö voisi mennä naimisiin hänen kanssaan niin saisi oleskeluluvan?
- Rakas Watson
se musukuukeri sinne Intian paskaan vaan. Ei siita ole kenellekkaan mitaan hyotya eika iloa.
- Rakas Watson
kokeilemaan milloin tahansa intialaisen kanssa. Ei muuta kuin hakemuksia tulemaan.
- James H.
Rakas Watson kirjoitti:
kokeilemaan milloin tahansa intialaisen kanssa. Ei muuta kuin hakemuksia tulemaan.
vastuuseen tekemisistäsi. Kaikki laittomat edesottamuksesi poliisille.
- Rakas Watson
James H. kirjoitti:
vastuuseen tekemisistäsi. Kaikki laittomat edesottamuksesi poliisille.
tama alkaa.
Ole ystavallinen ja ilmoita poliisille.
Epailen vahvasti tapahtuuko sitten yhtaan mitaan. Vuosia olet, amalia kulta, taalla minulle uhonnut ja mitaan ei ole tapahtunut. - mua lemmitkö vielä o
tavanneet 70-luuvlla, olette tunteneet toisenne lähes 40, ette lähes 16 vuotta.
Järjestä ihmeessä hänet Suomeen nauttimaan täkäläisestä vanhuuseläkkeestä ja hoitolaitoksen yhdestä vaipasta päivässä. - Rakas Watson
se, tosin en ole Halla-aho. Saatika kuuluisa sika-amalia.
Mina olen mina ja silla selva. - Anonyymi
auttaa kirjoitti:
Etkö voisi mennä naimisiin hänen kanssaan niin saisi oleskeluluvan?
Menisimme naimisiin jos hän saisi oleskeluluvan
- ap
alkuperäisiin kysymyksiin? Minua ei kiinnosta watsoneiden ja muiden kiistat...
- Rakas Watson
vastasin.
Anna sen mutukin olla siella paskaisessa Intiassa.
- Yuniez
Intia on suuri maa, ja miehen suhtautuminen näihin juttuihin riippuu kotikasvatuksesta, asuinpaikasta, jossain määrin uskonnosta, ylipäätään hänen kotipaikkansa yleisistä tavoista sekä tietysti siitä, onko hän itse nuori ja kokematon vai vaikka jo erilaisiin kulttuureihin aiemmin tutustunut. Ei kannata niinkään takertua kansallisuuteen, vaan ihmisen luonteeseen ja kokemuksiin yksilönä. Jos hän on pullossa kasvanut maalainen, todennäköisesti hän on rasistinen ja pitää kaikkien muiden tapoja väärinä, ja omiaan oikeina. Sellaisen ihmisen silmien avaaminen on pitkällinen prosessi. Jos hän on suuremmasta kaupungista ja hänellä on aitoja kokemuksia toisista kulttureista, hän ymmärtää paremmin myös sinun kulttuuriasi. Hanki itsekin tietoa hänen kulttuuristaan.
Kysele mieheltä itseltään hänen kotipaikkansa tavoista. Kysele, miten hänen vanhempansa tapasivat ja avioituivat, mitä hänen sisaruksensa tekevät, jos he ovat avioituneet niin missä iässä, jne. Kun kerran itse olet iältäsi "jonkin verran vanhempi", uskallat varmaan keskustella seksistäkin, mikäli hän siitä haluaa keskustella. Kysy, mitä mieltä hän on yhdenillan jutuista ja harrastetaanko niitä hänen kotipaikkakunnallaan. Älä vedä kaikkein suurinta anustappiasi sängyn alta ensimmäisenä yhteisenä yönänne, hän voi olla hiukan konservatiivinen seksiasioissa.
En ole itse intialaisen kanssa seurustellut enkä siellä k'äynyt, mutta ystävänä on muutama, sekä miehiä että naisia, ja kämppiksenäkin on pari ollut. Kohteliaita, positiivisia ja fiksuja ovat aina olleet. Ja hyviä kokkeja. Luulisin, että seksuaalisesti pidättyväisempiä, etenkin naiset, ainakin julkisesti. Seurustelusuhde on tietenkin toinen juttu kuin kämppistely ja ystävyys.
Seksin suhteen kannattaa ehkä odotella jonkin aikaa, mikäli seurustelusuhteen haluat. Suomessakin näkee ajattelutapaa, että nainen on huono ja epäilyttävä, jos heti irtoaa; miksei sitten Intiassakin. Saatat näyttää kevytkenkäiseltä hänen silmissään, jos avoimesti esittelet vartaloasi ja seksuaalisuuttasi lyhyen tuttavuuden jälkeen. Kulttuuriin voi tutustua myös katselemalla intialaisia elokuvia; itse pidän niistä paljon. Esim. Anant Balanin Joggers' Park on ihan hilpeä. - Yritän vastailla
kysymyksiisi intialaisen miehen vaimona ja laajahkon intialaisen tuttavapiirin omaavana.
- Kuinka intialaiset miehet suhtautuvat, jos nainen on jonkin verran vanhempi?
Täysin mahdoton kysymys vastattavaksi! Ihmiset suhtautuvat tällaisiin asioihin hyvinkin eri tavoin, ja täysin kansallisuudesta riippumatta. Sanotaan nyt kuitenkin niin, että yleensä intialaiset ovat melko liberaaleja tällaisen(kin) asian suhteen.
- Suhtautuminen seksiin?
Yleisesti ottaen aika kaksinaismoralistinen. Mitä pienempi paikka tai kyläyhteisö, sitä tarkempi kontrolli pelaa. Isommissa kaupungeissa elämä on anonyymiä, etäisyydet sukuun saattavat olla pitkätkin, joten elämä on kaiken kaikkiaan vapaampaa.
- Yhdenyönjutut?
Kyllä niitä harrastetaan ihan siinä missä muuallakin, mutta salassa. Eikä ole niin väliä, onko partneri naimisissa tai naimaton. Kiinni ei kuitenkaan tule jäädä...
- Missä iässä...?
Yleensä intialaismamma alkaa etsimään puolisoa pojalleen viimeistään siinä vaiheessa, kun perheen vesa täyttää kolmekymppiä. Intiassa avioliitot ovat edelleenkin usein järjestettyjä, mutta myös ns. rakkausavioliitot ovat yleistymään päin. Siihen kannattaa varautua, että suku ei suoralta kädeltä toivota 'väärän maalaista' sekä 'vääräuskoista' miniäkokelasta. Itselläni on tosin pelkästään myöteisiä kokemuksia miehen perheen tavasta vastaanottaa minut sukuun.
- Miten tyttöystävää kohdellaan?
Omasta ja lähipiirin puolesta voin sanoa, että kuin prinsessaa (ja vaimoa vieläkin paremmin!).
Meidän intialais-suomalainen avioliittomme on ollut erittäin toimiva ja tasa-arvoinen, enkä olisi voinut löytää parempaa aviomiestä mistään. Mieheni on muslimi, kuten minäkin. Emme ole sen enempää uskontoaharjoittavia kuin monikaan tavallinen suomalainen kristitty.
Avioliiton solmimme aikoinaan suomalaisittain lyhyehkön seurustelun jälkeen - sekin aika tyypillistä Intiassa, jossa ei meidän mittapuumme mukaista julkista seurustelua harrasteta (tähän taas poikkeuksena suuret kaupungit, joissa käytännöt muuttuvat nopeammin kuin konservatiivisemmalla maaseudulla).- ap
Kertoisitko vielä, että missä/miten tapasit miehesi kanssa ja minkä ikäisiä olette? Kauanko olette olleet yhdessä?
Uskon täysin tuon, että tyttöystävää/vaimoa kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä. Itse ainakin olen saanut pelkkiä positiivisia viboja tämän uuden tuttavani kanssa. Tosin luulen, että meidän suhteemme jää ystävyyden tasolle, mutta on silti ollut hienoa tutustua näin iloiseen, positiiviseen ja lämpöiseen persoonaan:) Hänen puheistaan olen saanut käsityksen, että haluaa vaimokseen (sitten kun sen aika on) ihan perinteisen intialaisen tytön, jonka kanssa ei tarvitse vääntää kättä mistään kulttuurieroihin liittyvistä kysymyksistä. Maailma muuttuu koko ajan, ja tämäkin kaveri vaikuttaa aika modernisti ajattelevalta, joskin kunnioittaa suuresti vanhempiaan ja heidän näkemyksiään. Aivan hurmaava tyyppi, ja olen onnellinen jos saan pitää hänet edes ystävänä! - Hamanum
ap kirjoitti:
Kertoisitko vielä, että missä/miten tapasit miehesi kanssa ja minkä ikäisiä olette? Kauanko olette olleet yhdessä?
Uskon täysin tuon, että tyttöystävää/vaimoa kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä. Itse ainakin olen saanut pelkkiä positiivisia viboja tämän uuden tuttavani kanssa. Tosin luulen, että meidän suhteemme jää ystävyyden tasolle, mutta on silti ollut hienoa tutustua näin iloiseen, positiiviseen ja lämpöiseen persoonaan:) Hänen puheistaan olen saanut käsityksen, että haluaa vaimokseen (sitten kun sen aika on) ihan perinteisen intialaisen tytön, jonka kanssa ei tarvitse vääntää kättä mistään kulttuurieroihin liittyvistä kysymyksistä. Maailma muuttuu koko ajan, ja tämäkin kaveri vaikuttaa aika modernisti ajattelevalta, joskin kunnioittaa suuresti vanhempiaan ja heidän näkemyksiään. Aivan hurmaava tyyppi, ja olen onnellinen jos saan pitää hänet edes ystävänä!ja pöks..in. Kehoittaisin olemaan hieman varovainen. Hienoa että olet onnellinen mutta pari asiaa tulisi tunnistaa. Intialaisten ystävällisyys ja iloisuus ei ole aina niin aitoa kuin suomalainen voisi luulla. Kyse ei ole teeskentelemisestä vaan toisen kulttuurin tapakulttuurista. Sama koskee asioiden sopimista ja lupaamista. Sovituista asioista ja lupauksista joustetaan helposti jos asiat ei itselle sovi eikä sitä pidetä Intialaisessa kulttuurissa edes mitenkään paheksuttavana. Intialaisuuteen kuuluu myös ns. hyötymistavoite ystävyyssuhteissa. Intialaiset odottavat hyötyvänsä jollakin tavoin aineellisesti ystävyyssuhteista esim. palvelusten muodossa. Tätä pidetään myös ihan luonnollisena Intialaisessa kulttuurissa.
Jos em. asioita ei tunnista voi jossakin vaiheessa tulla hyväksikäytetyn hölmön tunne. - vastauksia...
Hamanum kirjoitti:
ja pöks..in. Kehoittaisin olemaan hieman varovainen. Hienoa että olet onnellinen mutta pari asiaa tulisi tunnistaa. Intialaisten ystävällisyys ja iloisuus ei ole aina niin aitoa kuin suomalainen voisi luulla. Kyse ei ole teeskentelemisestä vaan toisen kulttuurin tapakulttuurista. Sama koskee asioiden sopimista ja lupaamista. Sovituista asioista ja lupauksista joustetaan helposti jos asiat ei itselle sovi eikä sitä pidetä Intialaisessa kulttuurissa edes mitenkään paheksuttavana. Intialaisuuteen kuuluu myös ns. hyötymistavoite ystävyyssuhteissa. Intialaiset odottavat hyötyvänsä jollakin tavoin aineellisesti ystävyyssuhteista esim. palvelusten muodossa. Tätä pidetään myös ihan luonnollisena Intialaisessa kulttuurissa.
Jos em. asioita ei tunnista voi jossakin vaiheessa tulla hyväksikäytetyn hölmön tunne.jep, ja tavaroita ei kannata lainailla. Muuten käy niin, että siinä vaiheessa kun pyydät esim. lainaamaasi cd:tä, DVD:tä tai vaikka imuria takaisin, niin se on ehditty jo lainata jollekkin kaverille ,joka on lainannut sen taas jollekkin muulle jne. ja tätä ei koeta mitenkään ihmeellisenä. Eli heidän kulttuurissaan vaalitaan yhteisöllisyyttä, jonka kääntöpuolena omat tavarat ei ole omia... rahaa jos lainaa, niin sen kyllä sa takaisin, muut tavarat sitten eri juttu.
Noin muuten intialaisista miehistä, joita mulla on kavereina, voisin sanoa, että ovat varmasti halukkaita yhdenyön suhteisiin jos siihen vaan sattuu tilaisuus. Intialaisessa kulttuurissa kunnon tytöt ei harrasta seksiä ennen avioliittoa. Vaikka suuremmissa kaupungeissa jotkut perheet sallivatkin seurustelun, niin yleensä seurustelu tapahtuu salassa ja varmasti seksiäkin harrastetaan, mutta kaikki tapahtuu salassa. Intiassa on paljon ilotaloja, ja niissä käynti ei ole mitenkään tavatonta miehille.
Monesti onkin niin, että intialainen mies ns. "harjoittelee" eurooppalaisen naisen kanssa ja menee lopulta intialaisen kunnon tytön kanssa naimisiin. Tämä johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että eurooppalainen nainen ei useinkaan edusta niitä arvoja joita naiselta intialaisessa kulttuurissa toivotaan. Toki jotkut suhteet eurooppalaisten kanssa toimivat, mutta tämä vaatii sitä, että molemmat suhteen osapuolet ovat avoimia ja joustavat kulttuuria ja tapoja koskevissa yhteentörmäyksissä. - Rakas Watson
vastauksia... kirjoitti:
jep, ja tavaroita ei kannata lainailla. Muuten käy niin, että siinä vaiheessa kun pyydät esim. lainaamaasi cd:tä, DVD:tä tai vaikka imuria takaisin, niin se on ehditty jo lainata jollekkin kaverille ,joka on lainannut sen taas jollekkin muulle jne. ja tätä ei koeta mitenkään ihmeellisenä. Eli heidän kulttuurissaan vaalitaan yhteisöllisyyttä, jonka kääntöpuolena omat tavarat ei ole omia... rahaa jos lainaa, niin sen kyllä sa takaisin, muut tavarat sitten eri juttu.
Noin muuten intialaisista miehistä, joita mulla on kavereina, voisin sanoa, että ovat varmasti halukkaita yhdenyön suhteisiin jos siihen vaan sattuu tilaisuus. Intialaisessa kulttuurissa kunnon tytöt ei harrasta seksiä ennen avioliittoa. Vaikka suuremmissa kaupungeissa jotkut perheet sallivatkin seurustelun, niin yleensä seurustelu tapahtuu salassa ja varmasti seksiäkin harrastetaan, mutta kaikki tapahtuu salassa. Intiassa on paljon ilotaloja, ja niissä käynti ei ole mitenkään tavatonta miehille.
Monesti onkin niin, että intialainen mies ns. "harjoittelee" eurooppalaisen naisen kanssa ja menee lopulta intialaisen kunnon tytön kanssa naimisiin. Tämä johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että eurooppalainen nainen ei useinkaan edusta niitä arvoja joita naiselta intialaisessa kulttuurissa toivotaan. Toki jotkut suhteet eurooppalaisten kanssa toimivat, mutta tämä vaatii sitä, että molemmat suhteen osapuolet ovat avoimia ja joustavat kulttuuria ja tapoja koskevissa yhteentörmäyksissä.nain.
Mikas se mukavampaa kuin paneskella lansimaisen naisen kanssa ja sitten palata takaisin kaatopaikkamaahan isin ja aidin valitseman vaimon luo. - Yritän vastailla
ap kirjoitti:
Uskon täysin tuon, että tyttöystävää/vaimoa kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä. Itse ainakin olen saanut pelkkiä positiivisia viboja tämän uuden tuttavani kanssa. Tosin luulen, että meidän suhteemme jää ystävyyden tasolle, mutta on silti ollut hienoa tutustua näin iloiseen, positiiviseen ja lämpöiseen persoonaan:) Hänen puheistaan olen saanut käsityksen, että haluaa vaimokseen (sitten kun sen aika on) ihan perinteisen intialaisen tytön, jonka kanssa ei tarvitse vääntää kättä mistään kulttuurieroihin liittyvistä kysymyksistä. Maailma muuttuu koko ajan, ja tämäkin kaveri vaikuttaa aika modernisti ajattelevalta, joskin kunnioittaa suuresti vanhempiaan ja heidän näkemyksiään. Aivan hurmaava tyyppi, ja olen onnellinen jos saan pitää hänet edes ystävänä!jatkaa vastauksia: Me tustuimme Delhissä, jossa kummankaan ei edes kuulunut olla juuri silloin. Itse olin haahuilemassa ympäri Intiaa, ja jossain vaiheessa vuoristovaellustani sain erakkoelämästä tarpeekseni ja päätin lähteä takaisin ihmisten ilmoille - ja Delhissähän sitä populaa riittää! Mies taas oli työmatkalla hoitelemassa asioita Delhissä ennen matkan jatkumista lopulliseen määränpäähän. Se tapaaminen muutti kummankin jatkosuunnitelmia, eikä ainoastaan lähipäivien osalta vaan loppuelämäksi.
Tuosta tapaamisesta on kulunut aikaa kohta 8 v. Olemme molemmat nykyään nelikymppisiä, minä sen muutaman vuoden vanhempi.
Komenttia tässä samalla Hanumanin kirjoitukseen: 'Intialaisten ystävällisyys ja iloisuus... jne'. Hyvinkin totta silloin kun puhutaan turistien kanssa työtään tekevistä intialaisista, mutta ei koske normaaleja ystävyyssuhteita. Ajattelin itse samoin tästä intialaisten hyötymishalusta siihen aikaan kun kosketuspintani intialaisuuteen oli ainoastaan pitkien reppureissujeni varassa. Myöhemmin olen intialaisten sukulaisteni ja ystävieni kautta saannut muuttaa mieltäni. Itse asiassa jo aikaisemminkin, sairastuessani eräässä pikkukaupungissa. Asuin pienessä perhehotelissa, ja on pakko sanoa, että perhe huolehti minusta enemmän kuin hyvin, suostumatta ottamaan hoidostani minkäänlaista ylimääräistä korvausta (maksoin tietenkin lääkärin käynnit ja saamani lääkkeet itse). Hotellinomistajan vaimo valvoi sänkyni vieressä, kun kuumeeni nousi korkealle ja juotti minua, kun itse olin niin heikossa kunnossa, että en pystynyt nousemaan sängystä.
Jos Hanumanilla on huonoja kokemuksia ystävyyssuhteista intialaisten kanssa ja intialaisten hyödyntavoittelusta, niin se ei tarkoita sitä, etteikö intialaiset pystyisi olemaan ystäviä aivan samalla tavoin kuin minkä muunkin maalaiset! Mieheni opiskeluaikaiset ystävät pitävät edelleenkin häneen yhteyttä, he ovat kuin veljiä ja kaikki auttavat ja tarjoavat apuaan toisilleen aina kun sitä tarvitaan. Minäkin olen heille kaikille Sisko, ja kun matkustan omineni sellaiseen maahan, jossa joku mieheni ystävistä asuu, niin siellä on aina lentokentällä ystävä(t) odottamassa.
vastauksia... Komenttia tavaroiden lainaamisesta: En ole Intiassa törmännyt tavaroiden kiertoonlähtöön niitä lainatessani. Kyllä olen aina omani saannut takaisin. Ja käänteisesti, itse saan aina lainaan esim. sikäläisen nettitikun Intiassa reissatessamme (viimeksi peräti 3 kpl!), samoin esim Delhissä ollessamme edullisen SIM-kortin, jolla paikallispuhelut ovat lähes ilmaisia yms. yms.
Mies kyllä kertoo, että opiskeluaikoina, kun heitä asui 4 kaveria samassa asunnossa, niin silloin saattoi vaatteita eksyä vieraisiin kaappeihin, mutta muuten lainaaminen tapahtui silloinkin ihan normaali pelisääntöjen mukaan.
Suomessa asuvista, etenkin yksinäisistä nuoremmista intialaismiehistä (koskee myös pakistanilaisia ja nepalilaisia), olen kyllä kuullut nimimerkin vastauksia... kirjoituksen mukaisista tavaroiden palauttamattajättämisistä. Mutta epäilen tämänkin olevan enempi persoona-, kuin kulttuurikohtaista.
- Maailmaa nähnyt
Olen ollut vuoden intiassa ja huomannut, että inkkarit alkavat etsiä vakavaa kumppania siinä kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen (kun äiti on vaihtanut vaipat).
Ikäero ei varmaan olen ongelma, uskon niin, vaikka itse olen ollut aina suhteessa se nuorempi.
Intiassa seurustelu on melko samankaltaista kuten meillä länsimaissakin. Joten turhat hermoilut pois. Seksi on edelleen jonkin verran tabu.
Onko tämä mies Suomessa tai Intiassa? Varaudu, hän voi tarvita vain oleskeluluvan ja sitten saat lähteä!- ap
Tämä kaveri on jatko-opiskelijana Suomessa ja erittäin todennäköisesti palaa kotimaahansa kun saa opinnot päätökseen. Ei ainakaan ole maininnut mitään sen suuntaista, että jäisi Suomeen. On vielä aika nuori, ja perhe ja ystävät kotimaassa ovat tärkeitä ja koko ajan mielessä. Siksipä en rakkaussuhteesta haaveilekaan. Sydän vain särkyisi... En kylläkään näe ollenkaan mahdottomana sitä, että senkin jälkeen kun opinnot on suoritettu ja hän on takaisin Intiassa, ettenkö voisi lentää häntä tapaamaan kerran pari vuodessa ihan kaverina. Vaikuttaa tosissaan ihanalta, avoimelta ja vilpittömältä tyypiltä, jonka haluan oppia tuntemaan paremmin :)
Kiitos kaikille muillekin vastauksistanne! Todella mielenkiintoista luettavaa :)
- Niinpäniin12
Intialaisen miehen kanssa n. 3 vuotta voin kertoa ruusut ( ) ja risut (-)
Ensin ne ruusut ( )
- Hymyili melkein aina
- Ei koskaan sanonut rumasti, ilkeästi, loukkaavasti mitään minulle
- Piti kodin siistinä
- Huolehti ulkonäöstään & panosti siihen
- Lupaili aina ja paljon kaikenlaista
- Tiesi, kuinka nainen Tyydytetään Täysin
- Halusi olla yleensä aina kotona
- Ei polttanut
- Ei juonut
Ja sitten niitä risuja..... (-)
- Paljastui, että oli naimisissa jo entuudestaan suomalaisen naisen kanssa. (Myöh. otti kyllä eron)
- Jäi kiinni valehtelusta ja pettämisestä
- Aikataulut pettivät usein ja aikakäsitys oli aivan erilainen kuin meillä, "kohta" saattoi olla 7h-2h
- Ei halunnut ikinä lähteä yhdessä minneen tai jos lähti, niin haukotteli koko ajan.
- Antamani lahjat hävisivät jonnekin (hänen mennessä käymään Intiassa)
- Jne. Jne. Jne.
Särjin sydämeni hänen kanssaan, minkä jälkeen mikään vastoinkäyminen ei olekaan enää tuntunut miltään.
Ymmärsin myös sen sanonnan, että rakastuneena ihmisellä on ne vaaleanpunaiset lasit silmillä ja kuinka rakkaus on sokea jne. 100%:sti.
Mutta, olemme edelleen väleissä ja juttelemme silloin tällöin. Mainitsipa muuten viimeksi, että oli maannut 6 eri naista parin päivän juhlien aikana..... Että näin. - uusitietäjä
Itse voin kertoa sen että olen olen kihloissa intialaisen pian aviomieheni kanssa ja odotan tällä hetkellä esikoistamme, hän on ehkä masilman ihanin mies minulle hän kuuntelee, auttaa, ottaa huomioon, rakastaa aidosti ja hän on todella hyvä hellittelemään lähes joka aamu heräänsuudelmiin ja että joku halaa minua tiukasti ja silittää tukkaani en olisi uskonut kivisestä alustamme että joku päivä se olisi tällaista en tiedä voiko tätä yleistää mutta ainakin minun intialaiseni on hyvä sängyssä ja sielläkin kysyy asentoja vaihtaessa että eihän tämä satu ja tekee muita huomioon ottavia eleitä... Ainut asia mitä hän ei ymmärrä on se että tässä iässä alkaa fritsut jo riittämään mutta se nyt ei ole mikän ongelma mutta siis näin normaalisti jos minun täytyy sanoa vaikka 5 päälimmäistä ajatusta hänestä on rakastava, hyvä sängyssä, huomioon ottava, herkkä, hellä ja hyvä isä meidän esikoisellemme ❤️ Toivon että jos tämä on unta niin se ei pääty koskaan❤️ Rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta ja olen huomannut että raskauteni on vahvistanut meitä ja tunteitamme toisiamme kohtaan❤️☺️
- RaakaWatsonBra
Ihquu.
Mahtaa kasvaa erikoinen äpärä kun miehen mallina on nainen ja naisen mallina on intialainen.
Jos olisin tutkija niin säntäisin välittömästi läheisyyteen katsomaan kuinka sekopäinen siitä äpärästä tulee. Ei etnistä kulttuuria koska ei tule olemaan sen enempää suomalainen kuin intialainenkaan, ei kielellistä kehitystä kun äidin puolelta oppii ehkä suomea ja isän puolelta pidgin englantia ja isä käyttäytyy kuin paraskin homo ja äiti kuin telaketju femakko.
Ai saatana mikä kombinaatio.
- sdölkgjhhsälgkh
No mulla on pari kaveria, jotka seurustelivat intialaisen miehen kanssa. Ihan hirveellä kiireellä molemmat menivät naimisiin, suunnilleen vuoden kesti molemmilla avioliitot, jonka jälkeen nää molemmat intialaiset lemppasvat akkansa mäkeen.. No, olihan se molemmilla iso itku, ja paha mieli kun tulivat jätetyksi, ja molemmat vielä luuli että kaikki on avioliitossa hyvin, eli miesten puolelta homma oli vaan pysyvän oleskeluluvan saaminen. No, meni vajaa vuosi, toinen näistä ystävä naisista jatkoi matkaa mutta tämä "k" jatkoi ton entisen miehen hurmaamista, muistan kuinka tämä "k" osteli sareja, liikkui ja koitti kaiken tehdä niinkuin intialaiset naiset tekee, rakastunut kun vielä oli, mutta eipä silti kelvannu kun sänkyä lämmittämään... Mutta muistan kyllä hyvin se raastavan surun, kun K:lle selvisi että sieltä intiasta on tulossa morsmaikku.. ja saman teki tämä toinenkin intialainen mies, toi intiasta tuliaisina vaimon.
Sain tätä sirkusta sillon aikanaan seurata oikein aitiopaikalta. Tosta on jo kyllä vuosia, ja vuosia, enkä ole noista kenestäkään enää kuullut, miten heillä menee. Sain itsekkin aikanaan kaksi avioliitto tarjousta, ja siitä olisi maksettu, mutta jätin väliin.. Sitten taas tunnen yhden pariskunnan, jossa tää nainen meni naimisiin miehen veljen kanssa, jotta ne saavat sen miehen veljen suomeen.
Et ei nyt millään pahalla. Mulla on pientä epäilystä motiiveista... Et jos haluat pyöriä sen intialaisen kanssa, niin tsekkaa että kaverilla on ainakin oleskeluluvat kunnossa.. ettet joudu jallitettavaksi. - Laura79-1
Tässä yksi asia, joka pitää ottaa huomioon jos on ryhtymässä vakavaan suhteeseen intialaisen kanssa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14179348/emintialaisen-aviomieheniem-aidin-rooli-liitoss - laamavaimuuli
Kehitysmaamuslimeja ei kaivata lisää elätettäväksi. Hoida itsesi siis Intiaan. Sulhasen isä maksaa isällesi laaman tai muulin.
- barbarathemmettiin
Eipä noita Aasian köyhiä ja kouluttamattomia lutkiakaan tänne kaivata veronmaksajien elätettäväksi eikä myöskään heidän useiden miesten kanssa hankittuja kakaroitakaan. Sossu maksaa kaikki näiden äpäräkakaroiden oleskelut täällä, eiköhän sen suomimiehen pitäisi maksaa kaikki kustannukset, jos tuo mukanaan Suomeen pumpattavan barbaransa.
- IslaminSyytäKaikki
Intian pääuskontohan on hindulaisuus mutta toki siellä on muslimivähemmistökin. Se on ihmeellistä että suomalaiset hyökkää aina islamin kimppuun syyttäen pedofiliasta ja raiskauksista mutta katsokaapa hindulaisuutta; hindutytöt naitetaan alaikäisinä, heille järjestetään puoliso ja hinduille raiskaaminen on kuin harrastus.
- Pommitpaukkuu
Kyllä se raiskaaminen on harrastus kaikille vähä-älyisille kehitysmaaihmisille. Intiassakin raiskattu on aina syyllinen. Islam on vain ainoa uskonto joka sallii lapsiavioliitot ja kehottaa raiskaamaan vääräuskoisia. Pommivöitä räjäytellään 72 neitsyen toivossa ja muuta vajaamielistä.
- Raaka__Watson
IslaminSyytäKaikki kirjoitti:
Intian pääuskontohan on hindulaisuus mutta toki siellä on muslimivähemmistökin. Se on ihmeellistä että suomalaiset hyökkää aina islamin kimppuun syyttäen pedofiliasta ja raiskauksista mutta katsokaapa hindulaisuutta; hindutytöt naitetaan alaikäisinä, heille järjestetään puoliso ja hinduille raiskaaminen on kuin harrastus.
Mahtaisiko johtua siitä että islam kannustaa pedofiliaan ja raiskauksiin? Kyseinen murhakultti ainoana maailmassa olettaa seuraajiensa tappavan ja raiskaavan.
- Anonyymi
Olen tavannut intialaisen nuoren ja hänen kanssaan hänen nimensä on on Murari hän on new delhistä
- Anonyymi
Olen harrastanut hänen kanssaan seksiä ja hän on ihana sängyssä kun oltiin silleen yhden kerran
- Anonyymi
Minä haluan viettää loppuelämän hänen kanssaan ja me kuljetaan käsi kädessä ja ollaan yhdessä ikuisesti
- Anonyymi
Minä haluan viettää loppuelämän hänen kanssaan ja me kuljetaan käsi kädessä antakaa joku vinkki minulle nyt heti
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673