Hei kaikille. Olen viikon verran metsästänyt sitä täydellista ribs reseptiä. Näita reseptejä on miljoonia. On gdry rub, marinadeja, glazeja ja vaikka mitä. Kertokaahan nyt teidän mainioin ribs resepti. Valmistut mieluusti kokonaan uunissa, ei keittämistä, paitsi jos se oikeasti on hyvä resepti. Toivoisin myös sellaista maukasta kosteaa ja tahmaista pintaa näille ribseille mutta kuitenkin että liha ''tippuisi luista''. Kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan.
Ribs resepti kadoksissa
20
6878
Vastaukset
- lautasella
täälät löytyy mahtava resepti.
http://lautasella.blogspot.com/2010/06/spare-ribs.html - Kosteaa ja pehmeää
Salaisuus piilee vähintään 2 tunnin keittelyssä.
Glaseeraus ja BBQ-kastikkeeksi käy kaupastakin saatavat tuotteet.
Noin paljoa ei mielestäni tarvitse laittaa suolaa.
http://www.hs.fi/juttusarja/kokkipariskuntakilpasilla/artikkeli/Bbq-ribsit/1135258196148 - Kokki kolmonen
Kiitos teille vastauksista. Lauantaina onkin sitten testin paikka :)
- pahoillaan
No nyt kun on lauantai ohi niin kehtaan vitsailla vitsillä että Eevahan se paras ribsi on, kun sillä on se.
- Anonyymi
pahoillaan kirjoitti:
No nyt kun on lauantai ohi niin kehtaan vitsailla vitsillä että Eevahan se paras ribsi on, kun sillä on se.
Ai kylkiluu ?
- BBQ is best
Tässä ohje joka ei kalpene, ellei sitten tekijä! http://www.youtube.com/watch?v=ETXRScuvjSQ
- Justus von Kernig
Itse teen aina vaikeimman mukaan:
Ensin ribseille kevyt savustus (noin 10min. kuumassa savustuspöntössä)
Sitten yön yli marinointi (soija siirappi sweet chili valkosipuli ketsuppi maustamista oman maun mukaan!)
Seuraavana päivänä otetaan huoneen lämpöön ja lyödään uuniin 125astetta ja pari tuntia,
Tämän jälkeen pieni uudelleen marinointi ja grilliin -> karamelisoidaan se marinadi pinnalle. PIENELLÄ LÄMMÖLLÄ, ETTEI PALA! - tasan ei käy lahjat
"Itse teen aina vaikeimman mukaan" Mitä vaikeata sinun reseptissä on?
Ei mitään, jos tuo on sinulle vaikeaa, niin ei voi kun säälitellä sinua raukkaa.- pasivihervaar***
Eipä sinun vanhemmatkaan, ja sukulaisia voi kuin sääliä.. kuinka kasvatus onkaan mennyt perseen mutkaan kun Sinusta tullut tuollainen negatiivinen mäkättäjä!! Eihän tätä luusereiden palstaa ole kenenkään puoliJumalan pakko tavata? Jos menetät malttisi noin pienestä.. Sun kannattais kysyä olisko Niuvanniemessä paikkaa vapaana?? Olis helpompaa ympäristöllekin ))..
- Mistä niitä sitten
saa, mistä kaupasta saa hyviä grilliluita?
itse ostan grilliluuni yleensä atrian henkiöstö myymälästä.. mutta noit luit on aikas usein ollut myynnissä citymarketin ja supermarkettien lihatiskeillä..
- Ribs kunkku
Kyllä aina naurattaa ihmiset jotka puhuu ribseistä ja keittämisestä samassa yhteydessä... Eihän sitä kunnon pihviäkään keitetä ennen paistamista. Kuka keitetyn paistaa, siinä amatöörin haistaa... Ainakin ribsien osalta.
- Anonyymi
Tuhannen paskapää tampio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhannen paskapää tampio
Ihanaa! Onko grillimamma saanut sinusta sydän ystävän ihanien keittokattiloiden ääreen! Kyllä ribsit pitää keittää, tietäähän sen Vappu Pimiäkin. Monesti jää kaasugrilli väliin kun syön ribsit suoraan kattilasta maidon ja leivän kera. Ei tarvitse kuin laittaa perunat niin sinulla on bbq keitto. Ihan maailman parasta!
- Anonyymi
Mielestäni maailman paras ribs -resepti löytyy Amazingribs.com sivustolta. En laita linkkiä, koska viesti poistuu, mutta googlaa "How To Make The Best BBQ Ribs You Ever Tasted - On A BBQ The Way Champions Do It"
Näihin ribseihin lisäksi itse tehty Kansas City Classic BBQ -soosi, jonka resepti löytyy samoilta sivuilta googlaamalla "Kansas City Classic BBQ Sauce Recipe, Your New Fave"
Näiden ohjeiden jälkeen ei ole tarvinnut kokeilla enää mitään muuta. Näillä ohjeilla saa aitoja BBQ -savustettuja maailman parhaita ribsejä. Vinkkinä vielä lisäksi; kannattaa ostaa ribsit lihakaupasta tilaamalla. Itse tilaan aina lihakauppiaalta ja pyydän erikseen jättämään paksummin lihaa, noin 1,5-2 cm luiden päälle niin, etteivät luut paista lainkaan ribseistä. Tällainen ribs painaa noin 2,5 kg ja tulee erittäin lihainen ja mehevä lopputulos.- Anonyymi
Ja muista "If you boil ribs the terrorists win."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muista "If you boil ribs the terrorists win."
Voivoi teitä raasuja. ”If you smoke the ribs, you won’t get my hips”, kuten amerikan tätini sanoi. Hän voitti oman kotikatunsa bbq kisat keittämällä ribsit.
- Anonyymi
Sian kylkiluut on "rautaa"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6428616Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3583327Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4522357- 1291383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151295Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091231- 941147
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66959