Avoin (seksi)suhde ja mustasukkaisuus

MissMandja

Vuoden päivät on tullut tapailtua erästä miestä säännöllisen epäsäännöllisesti ja kaksinolomme päättyy oikeastaan aina seksiin. Minun tunteeni häneen ovat ristiriitaiset. Hän elää niin erilaista elämää minuun verrattuna, etten tiedä tulisiko seurustelusta mitään (eikä hän halua seurustella), mutta silti Viihdyn hänen seurassaan ja ajan kuluessa voisin nähdä meillä tulevaisuuden. Hänkin on sanonut pitävänsä minusta, mutta minussa on selkeästi joitain sietämättömiä piirteitä, koska hän ei voisi kuvitella minusta enempää kuin hengailu- ja seksiseuraa. Olen jo hetken ollut ihastunut kyseiseen mieheen, mutta hän on avoimesti sanonut, että seurustelu ei nappaa... Eli ei kiinnosta.

No niin, päästään aiheeseen, eli...

Mies oli nähnyt minut toisen miehen (yhteinen tuttu) seurassa ja laittoi minulle viestin, jossa kysyi onko hänen syytä olla mustasukkainen. Tämä sai minut kovin hämilleen. Me olemme tavallaan kavereita, liikumme samoissa ympyröissä. Välillä päädymme harrastamaan seksiä. Miksi ihmeessä hän tuntisi mustasukkaisuutta minusta? Minä olisin mustasukkainen tuollaisessa tilanteessa vain jos minulla olisi tunteita. Olen siis pohtinut onko hänellä tunteita, vai voiko kyseessä olla vain jonkin sortin omistamishalu? Laitoin viestin takaisin, jossa muistutin häntä tunteistani ja pyysin lopettamaan mustis-lässytykset, jos ja kun ei sitä oikeasti tarkoita. Hän vastasi yhdellä mitäänsanomattomalla lauseella.

Olen päätymässä siihen, että lopetan tämän pelleilyn. Ehkä hän yrittää pitää minut "narun päässä" mustasukkaisuus puheillaan, niin että elättelisin toivoa muustakin kuin pelkästä seksistä... Parempi ottaa etäisyyttä ennen kuin polttaa näppinsä...

Ulkopuolisen vinkkeli olisi aika jees :)

101

14908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13 vuotta naimisissa

      Jos pelkkä seksi on yes, niin mikä ettei. Mutta jos haaveilet perheestä/vastaavasta niin siirry seuraavaan.

      Olipa yksinkertaista. Ja tiesit sen jo valmiiksi.

      Itse olen naimisissa tuollaisen miehen kanssa, seksi on taivaallista, mitään muuta yhteistä ei ole (paitsi lapsi) asunnotkin ovat erillään, omaisuudet erillään, (minun tahdostani tässä tapauksessa) .en voi suositella tätä kanssasisarille. Onneksi minulla ON oma elämä, fiirma, lapset, ystävät, kiinteistöt, matkustelut, -joten prima rakastaja on in. Suurin hölmöys tässä tilanteessa olisi huoltaa tuollaista jota ei kettuakaan kiinnosta, ruokkia, ja pestä paidat, (jota en todellakaan tee) Minäkin elän vain näille lyhyille kiihkeille hetkille, ja heivaan sällin matkoihinsa, vaikka toki hänelle kelpaisi kaikki muukin hyvä jonka kykenen tuottamaan. Mutta kun elämä on vastavuoroista. Annat ja saat. Tai et anna ja olet ilman. Koskee kaikkia, miettikää, mitä olette valmiit antamaan, ja mitä haluatte vastineeksi. Ihminen on peto. Se ottaa kaiken mitä annetaan. Ja menee matkoihinsa.

      • heh__

        Onneksi en tunne sua. Tai miestäsi... Mutta kieltämättä tuo on yksi tapa rationalisoida itselleen järkevä elämänkatsomus, ja siten ohittaa se alkuperäinen virhe joka kaivelee ja kaivelee.


      • jamdaami

        halleluujaa,sister..sama täällä...nykyaikaa...oma elämä ja vakiopano:)Se pelittää....


      • uudisrakennuksessa
        jamdaami kirjoitti:

        halleluujaa,sister..sama täällä...nykyaikaa...oma elämä ja vakiopano:)Se pelittää....

        Mitäpä se lehmäkään laiskalla sonnilla tekee?


      • free hands

        On se makeeta nykyään naisten elämä, oispa omatkin äidit saaneet elää näin vapaasti! Ei kun seksiä kehiin, ukot kyykkyyn omien paskapyykkiensä kans, kerran vaan eletään!!


      • Nykynaiset..phah
        free hands kirjoitti:

        On se makeeta nykyään naisten elämä, oispa omatkin äidit saaneet elää näin vapaasti! Ei kun seksiä kehiin, ukot kyykkyyn omien paskapyykkiensä kans, kerran vaan eletään!!

        Joo kyllä tämä maailma (ja suomi) on täysin vinksahtanut. Kukaan ei halua sitoutua, mutta seksi maistuu! sitten ihmetellään kun on näitä yh-äitejä pilvin pimein ja sukupuolitauteja. Mikä ihme nykynaisiin on mennyt...


      • kuka kuka
        free hands kirjoitti:

        On se makeeta nykyään naisten elämä, oispa omatkin äidit saaneet elää näin vapaasti! Ei kun seksiä kehiin, ukot kyykkyyn omien paskapyykkiensä kans, kerran vaan eletään!!

        tasaarvo joka on tehnyt sen,en tarkoita että nainen pitäis alistaa, mutta mutta naisen pitää tietää mitä se saa tehdä ja mitä ei .On se jännää katsoa kun suomalainen mies työntää lasten vaunuja mitä se ei tehnyt 20 vuotta sitten ,ei sen puoleen että se paha asia on.mutta oudolta näyttää Se on niinkun ruotsin malli tullut tänne.Tämä tasaarvo on kääntänyt asiaoita mullin mallin nyt on naiset miehiä ja miehet naisia .HUH HUH outoa on.


      • kiva sellainen
        free hands kirjoitti:

        On se makeeta nykyään naisten elämä, oispa omatkin äidit saaneet elää näin vapaasti! Ei kun seksiä kehiin, ukot kyykkyyn omien paskapyykkiensä kans, kerran vaan eletään!!

        No haluatko sinä pestä muiden pyykkejä?


      • kiva sellainen
        kuka kuka kirjoitti:

        tasaarvo joka on tehnyt sen,en tarkoita että nainen pitäis alistaa, mutta mutta naisen pitää tietää mitä se saa tehdä ja mitä ei .On se jännää katsoa kun suomalainen mies työntää lasten vaunuja mitä se ei tehnyt 20 vuotta sitten ,ei sen puoleen että se paha asia on.mutta oudolta näyttää Se on niinkun ruotsin malli tullut tänne.Tämä tasaarvo on kääntänyt asiaoita mullin mallin nyt on naiset miehiä ja miehet naisia .HUH HUH outoa on.

        No kerro omalle eukollesi mitä se saa tehdä ja mitä ei. Valtaosa naisista ei tarvi sinua tai ketään muutakaan kertomaan itselleen mitä saa tehdä. Sama kun minä kertoisin sinulle mitä saat tehdä ja mitä et - ei varmaan ottaisi päähän vai?

        Jaa, no säälittää muuten minuakin nuo vaunuja työntelevät miehet - kuten vastaavanlaiset naisetkin.


      • Tasa-arvoinen nainen
        kuka kuka kirjoitti:

        tasaarvo joka on tehnyt sen,en tarkoita että nainen pitäis alistaa, mutta mutta naisen pitää tietää mitä se saa tehdä ja mitä ei .On se jännää katsoa kun suomalainen mies työntää lasten vaunuja mitä se ei tehnyt 20 vuotta sitten ,ei sen puoleen että se paha asia on.mutta oudolta näyttää Se on niinkun ruotsin malli tullut tänne.Tämä tasaarvo on kääntänyt asiaoita mullin mallin nyt on naiset miehiä ja miehet naisia .HUH HUH outoa on.

        Ai että miehet saa (kuten ovat kautta aikain tehnyt) pyöräytellä naisia paksuksi, kieltää olevansa isä, jatkaa seuraavaan naiseen, vaikka kotona olisi oma nainen odottamassa ?

        Ketuttaa tuo asenne, että naiset on huoria jos niillä on enemmän kuin pari miestä, mutta sitten kun miehellä on tusina naisia niin se on hieno mies kaikkien mielestä.

        HUOH !

        Ja se lapsi on ihan samalla tavalla naisten ku miesten lapsi, niin että kuka sitä määrää kumpi tekee mitäkin? Reiluako se on kun ekaks naine on sen lapsen kantanu 9kk, synnyttäny tuskallisesti miehen vaa hymyillessä vieressä. Ja kun nainen on päivän hoitanu lasta ja mies tulee töistä kotiin, niin reiluahan se on että mies lösähtää sohvalle katsomaan jalkapalloa tai jääkiekkoa. Reiluahan se on, että mies katoaa viikonloppuisin baariin ryyppäämään ja nainen jää kotiin lapsen kanssa.
        Tasa-arvo kunniaan ! Helvetin hienoa


      • Anonyymi
        Nykynaiset..phah kirjoitti:

        Joo kyllä tämä maailma (ja suomi) on täysin vinksahtanut. Kukaan ei halua sitoutua, mutta seksi maistuu! sitten ihmetellään kun on näitä yh-äitejä pilvin pimein ja sukupuolitauteja. Mikä ihme nykynaisiin on mennyt...

        Itsellä ei ole koskaan ollut sukupuolitautia,vaikka vapaa sielu olen. Onhan miehiäkin,joilla lapsia monelle,?


      • Anonyymi
        kuka kuka kirjoitti:

        tasaarvo joka on tehnyt sen,en tarkoita että nainen pitäis alistaa, mutta mutta naisen pitää tietää mitä se saa tehdä ja mitä ei .On se jännää katsoa kun suomalainen mies työntää lasten vaunuja mitä se ei tehnyt 20 vuotta sitten ,ei sen puoleen että se paha asia on.mutta oudolta näyttää Se on niinkun ruotsin malli tullut tänne.Tämä tasaarvo on kääntänyt asiaoita mullin mallin nyt on naiset miehiä ja miehet naisia .HUH HUH outoa on.

        Ai miten niin naisen pitää tietää mitä saa tehdä,miehetkö saa tehdä mitä lystää. Oletko muslimi?


      • Anonyymi
        Tasa-arvoinen nainen kirjoitti:

        Ai että miehet saa (kuten ovat kautta aikain tehnyt) pyöräytellä naisia paksuksi, kieltää olevansa isä, jatkaa seuraavaan naiseen, vaikka kotona olisi oma nainen odottamassa ?

        Ketuttaa tuo asenne, että naiset on huoria jos niillä on enemmän kuin pari miestä, mutta sitten kun miehellä on tusina naisia niin se on hieno mies kaikkien mielestä.

        HUOH !

        Ja se lapsi on ihan samalla tavalla naisten ku miesten lapsi, niin että kuka sitä määrää kumpi tekee mitäkin? Reiluako se on kun ekaks naine on sen lapsen kantanu 9kk, synnyttäny tuskallisesti miehen vaa hymyillessä vieressä. Ja kun nainen on päivän hoitanu lasta ja mies tulee töistä kotiin, niin reiluahan se on että mies lösähtää sohvalle katsomaan jalkapalloa tai jääkiekkoa. Reiluahan se on, että mies katoaa viikonloppuisin baariin ryyppäämään ja nainen jää kotiin lapsen kanssa.
        Tasa-arvo kunniaan ! Helvetin hienoa

        Asiaa. Miesten kuuluu kantaa myös vastuu.


      • Anonyymi
        kiva sellainen kirjoitti:

        No haluatko sinä pestä muiden pyykkejä?

        No tuota....puolisko pesee ja minä pesen.
        Ei mun elämä siihen kaadu jos "joutuu" PESEMÄÄN VAATTEITA!!
        Oikeesti?? Onko se joillakin ihmisillä se Nou nou?!?
        En mä edes joudu pesemään niitä...kone sen tekee. Se että laitan ne koneeseen ja laitan narulle kuivumaan sekä otan narulta, viikkaan kaappiin...arvatkaas paljon menee minun "AIKAANI" MINUN AIKAA... huikeat 10 minuuttia! Ja tässä on pari lasta ja niiden kledjut myös. Okei...se ei ole vain yksi koneellinen, vaan kun pesee niin pesee 3-4 koneellista päivässä. Mut hei!!! Jotkut sanoo että ne on pyykännyt koko päivän kun pesee 4-6 koneellista! Huoh..omaa aikaa menee puoli tuntia ja kone tekee työn.
        Musta monesti tuntuu että tuo on ihmisille tekosyy "huonoon" suhteeseen näin yleistettynä. Minä joudun tekee sitä..minä joudun siivooo tätä..toinen ei koskaan vaan minä pyyhin nuo ja pidän palettia kasassa...ego on ihana asia.
        Ja uhriutuminen...


      • Anonyymi
        jamdaami kirjoitti:

        halleluujaa,sister..sama täällä...nykyaikaa...oma elämä ja vakiopano:)Se pelittää....

        Näin on..


      • Anonyymi
        uudisrakennuksessa kirjoitti:

        Mitäpä se lehmäkään laiskalla sonnilla tekee?

        Mikäs siinä lehmäks tekee. Sitä paitsi lehmät on söpöjä. Ukkoja kiukuttaa naiset, joilla oma kiva elämä.


      • Anonyymi
        Nykynaiset..phah kirjoitti:

        Joo kyllä tämä maailma (ja suomi) on täysin vinksahtanut. Kukaan ei halua sitoutua, mutta seksi maistuu! sitten ihmetellään kun on näitä yh-äitejä pilvin pimein ja sukupuolitauteja. Mikä ihme nykynaisiin on mennyt...

        Miks pitäs sitoutua, kun parisuhteet on vaikeita. Tulee ja riitoja ja mustista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä ei ole koskaan ollut sukupuolitautia,vaikka vapaa sielu olen. Onhan miehiäkin,joilla lapsia monelle,?

        Tämä. Minullakaa ei SP tauteja.


    • vinkkeliä

      tasan just olet oivaltanut asian oikean laidan ajatellessasi, että lopetat tuon pelleilyn. Vaikka sulla onkin tunteita häntä kohtaan, tarjoamasi helppo seksi ja kokemasi "minussa on selkeästi joitain sietämättömiä piirteitä" tarkoitta tosiaankin mitä todennäköisimmin, ettei hän koskaan tule seurustelemaan sinun kanssasi tuon syvemmin. Itseasiassa, sitten kun hän löytää naisen, jossa ei noita sietämättömiä piirteitä ole, hän ajattelee, ettei sinulla ole mitään syytä olla mustasukkainen, tai tuntea itseäsi loukatuksi, koska teillähän ei ollut muuta kuin seksisuhde. Voisi olla niinkin, että sinä kelpaisit vielä seuraavankin parisuhteen ollessa, olethan sinä varmasti sittenkin helppo ja otettavissa pelkästeen jo senkin takia, että sinä olet kuvitellut parisuhdetta hänen kanssaan.
      Mustasukkaisuus- kysely on mielestäni sitä, ettei hän halua sinun menevän kenenkään muun kanssa, koska hän pitää sinua omana panonaan, eikä mielellään jakaisi sinua kenenkään kanssa. Tod. näk. jos ilmoittaisit hänelle olleesi jonkun muun kanssa, hän loukkaantuisi verisesti.

      Mistä mä voin tietää? Siitä, että mun edellinen pitkä suhde oli just tuota, ja kirjoituksesi lähes sanalleen sellainen, että olisin sen voinut itse vuosi sitten kirjoittaa.

      Eli, irrota itsesi hänestä, jos et halua että sinuun sattuu tulevaisuudessa vieläkin kovemmin.

      • eräs.

        "itseasiassa, sitten kun hän löytää naisen, jossa ei noita sietämättömiä piirteitä ole, hän ajattelee, ettei sinulla ole mitään syytä olla mustasukkainen, tai tuntea itseäsi loukatuksi, koska teillähän ei ollut muuta kuin seksisuhde."

        Onpa joillakin miehillä kieroutunut ajatusmaailma (anteeksi nyt hirveästi vaan), jos tuollaisia ajatuksia heillä on. Joku nainen voi pitää miestä tärkeimpänä mitä voi olla, ja mies vaan mitätöi toisen täysin. Ei se voi olla yllätys miehelle että nainen haluaa suhteen ja rakastaa. Mies taas ajattelee ilmeisesti vehkeellä ja "vain seksisuhde". Mikä se sellainen on ja mikä siitä tekee "vain", ei nainen saa siitä mitään. Koskeintaan hiertymiä.

        Eri asia jos ollaan sanallisesti sovittu tietynlaisesta suhteesta. Näin ei kuitenkaan yleensä ole ja mies käyttää hyväksi.


      • tyrkky

        Sitä saa mitä tilaa... ei kovin älykästä toimintaa ; D


      • Arman Karman
        eräs. kirjoitti:

        "itseasiassa, sitten kun hän löytää naisen, jossa ei noita sietämättömiä piirteitä ole, hän ajattelee, ettei sinulla ole mitään syytä olla mustasukkainen, tai tuntea itseäsi loukatuksi, koska teillähän ei ollut muuta kuin seksisuhde."

        Onpa joillakin miehillä kieroutunut ajatusmaailma (anteeksi nyt hirveästi vaan), jos tuollaisia ajatuksia heillä on. Joku nainen voi pitää miestä tärkeimpänä mitä voi olla, ja mies vaan mitätöi toisen täysin. Ei se voi olla yllätys miehelle että nainen haluaa suhteen ja rakastaa. Mies taas ajattelee ilmeisesti vehkeellä ja "vain seksisuhde". Mikä se sellainen on ja mikä siitä tekee "vain", ei nainen saa siitä mitään. Koskeintaan hiertymiä.

        Eri asia jos ollaan sanallisesti sovittu tietynlaisesta suhteesta. Näin ei kuitenkaan yleensä ole ja mies käyttää hyväksi.

        "mikä siitä tekee "vain", ei nainen saa siitä mitään"
        Älä nyt viitsi, kyllä (monet) naisetkin nauttivat seksistä ja läheisyydestä. Mitä nyt ehdin lukea tätä ketjua, niin mies on ollut varsin rehellinen naiselle. Naisella tuntuu olevan ihan selkeä käsitys, että nykyasetuksilla mies ei halua hänen kanssaan muuta kuin seksisuhteen. Nainen voi sitten ottaa tai jättää.

        Mies kyselee naisen toisesta tuttavamiehestä varmaan siinä tarkoituksessa, että onko nainen aloittamassa suhdetta, jolloin hän hyppää toisen miehen kelkkaan. Ei hän välttämättä ole sen enempää mustasukkainen.


      • sck

        taikka sitten ukolla on omia piirteitä mitä ei voi sietää tai ei ole ratkaissut niitä.


      • Hohhoijaakkaa
        eräs. kirjoitti:

        "itseasiassa, sitten kun hän löytää naisen, jossa ei noita sietämättömiä piirteitä ole, hän ajattelee, ettei sinulla ole mitään syytä olla mustasukkainen, tai tuntea itseäsi loukatuksi, koska teillähän ei ollut muuta kuin seksisuhde."

        Onpa joillakin miehillä kieroutunut ajatusmaailma (anteeksi nyt hirveästi vaan), jos tuollaisia ajatuksia heillä on. Joku nainen voi pitää miestä tärkeimpänä mitä voi olla, ja mies vaan mitätöi toisen täysin. Ei se voi olla yllätys miehelle että nainen haluaa suhteen ja rakastaa. Mies taas ajattelee ilmeisesti vehkeellä ja "vain seksisuhde". Mikä se sellainen on ja mikä siitä tekee "vain", ei nainen saa siitä mitään. Koskeintaan hiertymiä.

        Eri asia jos ollaan sanallisesti sovittu tietynlaisesta suhteesta. Näin ei kuitenkaan yleensä ole ja mies käyttää hyväksi.

        Oletko nyt aivan varma että puhut yleensä naisten puolesta, etkä vain itsesi?

        Että nainen ei saa seksisuhteesta korkeintaan muuta kuin hiertymiä? Jos tuo pitäisi paikkaansa, niin se tarkoittaisi mm. sitä, että kaikki omalle kohdalle osuneet naiset ovat valehdelleet ja sänkyynkin on päädytty heidän puoleltaan vain pakosta, kun seksi on kerran vain pakollinen paha josta ei saa muuta kuin vain hiertymiä?

        Vai tarkoitatko että kun sänkyyn mennäänkin papin aamenen jälkeen, niin hiertymiä ei enää mystisesti tulekaan?

        Jos sinua uskoo, niin se käytännössä tarkoittaisi, että ehkä noin 98% naisista on täysiä valehtelijoita (pois tuosta joukosta jäävät ne, jotka suoraan sanovat etteivät seksistä pidä). Hyvä tietää. Tuleehan tuo tieto varmasta lähteestä...

        Lisäksi juttujesi perusteella voitaneen tehdä johtopäätös myös siitä, että keskivertomiehet ovat alhaalta lähinnä teflonia, koska heille ei niitä hiertymiä tule, vaikka voisi kuvitella että aivan samalla tavalla se hankaus vaikuttaa myös heihinkin. Tämähän lienee jonkinasteinen biologinen läpimurto!

        "Eri asia jos ollaan sanallisesti sovittu tietynlaisesta suhteesta. Näin ei kuitenkaan yleensä ole ja mies käyttää hyväksi." - Taas vankkojen tutkimusten varaan rakennettua argumentaatiota oletan? Onko isokin otanta, johon perustat tuon "Näin ei kuitenkaan YLEENSÄ ole ja mies käyttää hyväksi"? Puhutaanko sadasta vai tuhannesta seuratusta seksisuhteesta? Vai jopa 10- tai sadastatuhannesta? Onko aiheesta odotettavissa väitöskirjaa lähiaikoina, vai teetkö tuota seurantaa ihan vain huviksesi omassa lähipiirissäsi?


    • mies olen

      On naiivia ajatella, että vaikapanolla tai häntä kohtaan joko on tunteita tai sitten ei ole. Halu on tunne. Himo on tunne. Panetus on tunne. Omistushalu on tunne. Jne.

      Mies on tehnyt kantansa selväksi: hän haluaa vakipanna sua eikä pidä siitä, jos sulla on muitakin panoja. Suoraselkäinen, avoin, rehellinen mies, joka ei pelaa eikä pelkää. Toki sulla on oikeus vaihtaa parempaan. Jos huonompaan vaihdat, olet typerä.

      • MissMandja

        Kiitos rehellisistä mielipiteistä!

        Aluksi minä halusin vain seksiä ja ensimmäinen kerta tapahtui minun aloitteestani. Molemmat vonganneet vuoronperään, eikä aluksi tuntunut olevan minkäänlaista valtapeliä. Oli vain kaksi ihmistä, jotka halusivat toisiaan ja menivät niiden halujen mukaan. Nykyään tuntuu siltä, että hän haluaa määrätä milloin ja missä.En halua leikkiä kissaa ja hiirtä, haluan villiä seksiä! Niin, himokin on tunne ja minua ei haittaisi olla pelkästään himon kohde, jos itsellä ei olisi näitä sangen epämääräisiä tunteita. Hänen suoruudestaan minä eniten pidänkin. :) Kyllä se vähän pahalta tuntui, kun hän sanoi että olen liian pehmeä luonteeltani. Minun kanssani olisi vaikea olla. Hän ei ole ikinä luvannut mitään, mutta silti on pitänyt kuin kukkaa kämmenellä. Muuta en aio enää odottaa. En tiedä haluanko perhettä enempää. Minulla on kohta kolme vuotias lapsi pitkästä nuoruudensuhteesta ja vaikka erosta on "jo" 1,5 vuotta, niin en tunne tarvetta vakiintua juuri nyt. Elämä on helpompaa ilman "ulkopuolisia"... Silti olen miettinyt mihin tämä epämääräinen suhde johtaa... Ja jollain säälittävällä tavalla alkanut kaivata jotain enemmänkin. Yhteinen kaverimme kysyi tänään, mitä meidän välillä on. Mies on kuulemma niin selkeästi kiinnostunut, enkä minäkään näytä olevan pahoillani hänen huomiostaan. Ei ole ainoa ulkopuolinen, joka väittää ilmassa olevan lempeä. En siis ehkä kuvittelekaan niitä epämääräisiä signaaleja. Haluaisin nyt vain selkeän vastauksen, mitä hän haluaa. Ja koska sitä vastausta tuskin saan, niin leikki lähestyy loppuaan.

        On yllättävän vaikeaa lopettaa mielettömän hyvin ja tyydyttävästi toimiva seksisuhde...

        Jospa huomenna kirjoitan luettavan version. Väsyneenä näyttäs tulevan aika sekavaa tekstiä, mutta olkoon... :D

        Mikähän siinä on, että miehet haluavat kiivasluontoisen naisen ja sitten vinkuvat kun ne on niin pahansuopia?? Pehmeys taas luokitellaan pahimmanlaatuiseksi viaksi... Pehmeydellä en tarkoita nyt lapatossuilua. Minulla on mielipiteet ja seison niiden takana. En vain aina jaksa kiukuta ja tehdä asioista niin suurta draamaa. Että voikin vituttaa olla kiltti nainen!


      • mies olen
        MissMandja kirjoitti:

        Kiitos rehellisistä mielipiteistä!

        Aluksi minä halusin vain seksiä ja ensimmäinen kerta tapahtui minun aloitteestani. Molemmat vonganneet vuoronperään, eikä aluksi tuntunut olevan minkäänlaista valtapeliä. Oli vain kaksi ihmistä, jotka halusivat toisiaan ja menivät niiden halujen mukaan. Nykyään tuntuu siltä, että hän haluaa määrätä milloin ja missä.En halua leikkiä kissaa ja hiirtä, haluan villiä seksiä! Niin, himokin on tunne ja minua ei haittaisi olla pelkästään himon kohde, jos itsellä ei olisi näitä sangen epämääräisiä tunteita. Hänen suoruudestaan minä eniten pidänkin. :) Kyllä se vähän pahalta tuntui, kun hän sanoi että olen liian pehmeä luonteeltani. Minun kanssani olisi vaikea olla. Hän ei ole ikinä luvannut mitään, mutta silti on pitänyt kuin kukkaa kämmenellä. Muuta en aio enää odottaa. En tiedä haluanko perhettä enempää. Minulla on kohta kolme vuotias lapsi pitkästä nuoruudensuhteesta ja vaikka erosta on "jo" 1,5 vuotta, niin en tunne tarvetta vakiintua juuri nyt. Elämä on helpompaa ilman "ulkopuolisia"... Silti olen miettinyt mihin tämä epämääräinen suhde johtaa... Ja jollain säälittävällä tavalla alkanut kaivata jotain enemmänkin. Yhteinen kaverimme kysyi tänään, mitä meidän välillä on. Mies on kuulemma niin selkeästi kiinnostunut, enkä minäkään näytä olevan pahoillani hänen huomiostaan. Ei ole ainoa ulkopuolinen, joka väittää ilmassa olevan lempeä. En siis ehkä kuvittelekaan niitä epämääräisiä signaaleja. Haluaisin nyt vain selkeän vastauksen, mitä hän haluaa. Ja koska sitä vastausta tuskin saan, niin leikki lähestyy loppuaan.

        On yllättävän vaikeaa lopettaa mielettömän hyvin ja tyydyttävästi toimiva seksisuhde...

        Jospa huomenna kirjoitan luettavan version. Väsyneenä näyttäs tulevan aika sekavaa tekstiä, mutta olkoon... :D

        Mikähän siinä on, että miehet haluavat kiivasluontoisen naisen ja sitten vinkuvat kun ne on niin pahansuopia?? Pehmeys taas luokitellaan pahimmanlaatuiseksi viaksi... Pehmeydellä en tarkoita nyt lapatossuilua. Minulla on mielipiteet ja seison niiden takana. En vain aina jaksa kiukuta ja tehdä asioista niin suurta draamaa. Että voikin vituttaa olla kiltti nainen!

        Onhan siinä järkeä lopettaa (pelkkä) seksisuhde, jos sen tilalle saa "täyden" suhteen. Et ole kuitenkaan kertonut, että sellainen "täysi" suhde olisi sulle jostain tulossa. Siksi tässä voi käydä niin, että vain vaihdat erinomaisen seksisuhteen hieman heikompaan seksisuhteeseen, jossa kummallakaan "ei ole mitään tunteita". En ymmärrä, miksi sellainen olisi sulle hyvä tai ainakaan parempi ratkaisu, kuin jatkaa monenlaisia myönteisiä tunteita herättävän miehen kanssa.


      • eräs nainen
        mies olen kirjoitti:

        Onhan siinä järkeä lopettaa (pelkkä) seksisuhde, jos sen tilalle saa "täyden" suhteen. Et ole kuitenkaan kertonut, että sellainen "täysi" suhde olisi sulle jostain tulossa. Siksi tässä voi käydä niin, että vain vaihdat erinomaisen seksisuhteen hieman heikompaan seksisuhteeseen, jossa kummallakaan "ei ole mitään tunteita". En ymmärrä, miksi sellainen olisi sulle hyvä tai ainakaan parempi ratkaisu, kuin jatkaa monenlaisia myönteisiä tunteita herättävän miehen kanssa.

        Itsekin tilanteessa, jossa pitäisi valita täydellisen seksisuhteen ja mahdollisen rakkauden välillä. Kannattaako seksisuhde sitten lopettaa sen vuoksi, että voisi löytää aidon rakkauden ja parisuhteen? Parisuhteessa kun se seksi ole välttämättä ja todennäköisestikin niin täydellistä kuin nyt. Voittaako rakkaus seksin? Katuuko päätöstä?


      • mies olen
        eräs nainen kirjoitti:

        Itsekin tilanteessa, jossa pitäisi valita täydellisen seksisuhteen ja mahdollisen rakkauden välillä. Kannattaako seksisuhde sitten lopettaa sen vuoksi, että voisi löytää aidon rakkauden ja parisuhteen? Parisuhteessa kun se seksi ole välttämättä ja todennäköisestikin niin täydellistä kuin nyt. Voittaako rakkaus seksin? Katuuko päätöstä?

        Alle 45-vuotiaan naisen ei tule ryhtyä rakkaus-/parisuhteeseen, jossa seksi on heikompaa tai vähemmän tyydyttävää tai intohimottomampaa kuin jossakin naisen aiemmassa (seksi)suhteessa. Miehen täysi rakkaus naiseen syntyy vain jos mies tuntee olevansa naiselleen seksuaalisesti se oikein.


      • 3+4
        mies olen kirjoitti:

        Alle 45-vuotiaan naisen ei tule ryhtyä rakkaus-/parisuhteeseen, jossa seksi on heikompaa tai vähemmän tyydyttävää tai intohimottomampaa kuin jossakin naisen aiemmassa (seksi)suhteessa. Miehen täysi rakkaus naiseen syntyy vain jos mies tuntee olevansa naiselleen seksuaalisesti se oikein.

        Mihin menopaussi-ikäraja perustuu? Eikös (erityisesti) yli 45-vuotiaankin kannattaisi ryhtyä suhteeseen, jossa saa mahdollisimman tyydyttävää seksiä, kun lapsiluku ja perhepaineet on jo takana.


      • mies olen
        3+4 kirjoitti:

        Mihin menopaussi-ikäraja perustuu? Eikös (erityisesti) yli 45-vuotiaankin kannattaisi ryhtyä suhteeseen, jossa saa mahdollisimman tyydyttävää seksiä, kun lapsiluku ja perhepaineet on jo takana.

        Toki tuo 45 on summittainen. Mitä nuorempi sitä vähemmän kokemuksia ja siksi mahdollisuuksia löytää uutta/parempaa, tässä tapauksessa seksuaalisesti oikein mies. Nuoruuden jälkeen tällainen löytäminen ei enää ole realistista (yleistäen) ja siksi on aika "tyytyä": sekä nainen että mies ymmärtävät vanhuuden kynnyksellä, että täyttä rakkautta (nuoruuden, seksuaalisen voiman mielessä) ei varmaankaan tule osaksi, joten on hyvä tyytyä parhaaseen, mitä elämällä on antaa. Silloin nainen ja mies voivat ryhtyä parisuhteeseen, jossa seksuaalisuus ei ole määrittelevä tekijä - seksisuhteet voidaan jopa ulkoistaa nuoriin rakastajiin ja rakastajattariin, jos mahdollista.


      • L86
        eräs nainen kirjoitti:

        Itsekin tilanteessa, jossa pitäisi valita täydellisen seksisuhteen ja mahdollisen rakkauden välillä. Kannattaako seksisuhde sitten lopettaa sen vuoksi, että voisi löytää aidon rakkauden ja parisuhteen? Parisuhteessa kun se seksi ole välttämättä ja todennäköisestikin niin täydellistä kuin nyt. Voittaako rakkaus seksin? Katuuko päätöstä?

        Onko seksi oikeesti niin tärkeetä? Eikö se ole tunteet ja se että viihtyy keskenään tärkeämpää vai olenko jotenkin naiivi? Seksiä voi aina parantaa työn kanssa ja harjoittelulla mutta jos ei ole tunteita tai henkistä yhteyttä niin vaikeeta sitä on rupea kaivelemaan. Tosiaan itse en oikeen edes tykkää tai nauti seksistä niin en voi sanoa.


      • himo vai rakkaus
        MissMandja kirjoitti:

        Kiitos rehellisistä mielipiteistä!

        Aluksi minä halusin vain seksiä ja ensimmäinen kerta tapahtui minun aloitteestani. Molemmat vonganneet vuoronperään, eikä aluksi tuntunut olevan minkäänlaista valtapeliä. Oli vain kaksi ihmistä, jotka halusivat toisiaan ja menivät niiden halujen mukaan. Nykyään tuntuu siltä, että hän haluaa määrätä milloin ja missä.En halua leikkiä kissaa ja hiirtä, haluan villiä seksiä! Niin, himokin on tunne ja minua ei haittaisi olla pelkästään himon kohde, jos itsellä ei olisi näitä sangen epämääräisiä tunteita. Hänen suoruudestaan minä eniten pidänkin. :) Kyllä se vähän pahalta tuntui, kun hän sanoi että olen liian pehmeä luonteeltani. Minun kanssani olisi vaikea olla. Hän ei ole ikinä luvannut mitään, mutta silti on pitänyt kuin kukkaa kämmenellä. Muuta en aio enää odottaa. En tiedä haluanko perhettä enempää. Minulla on kohta kolme vuotias lapsi pitkästä nuoruudensuhteesta ja vaikka erosta on "jo" 1,5 vuotta, niin en tunne tarvetta vakiintua juuri nyt. Elämä on helpompaa ilman "ulkopuolisia"... Silti olen miettinyt mihin tämä epämääräinen suhde johtaa... Ja jollain säälittävällä tavalla alkanut kaivata jotain enemmänkin. Yhteinen kaverimme kysyi tänään, mitä meidän välillä on. Mies on kuulemma niin selkeästi kiinnostunut, enkä minäkään näytä olevan pahoillani hänen huomiostaan. Ei ole ainoa ulkopuolinen, joka väittää ilmassa olevan lempeä. En siis ehkä kuvittelekaan niitä epämääräisiä signaaleja. Haluaisin nyt vain selkeän vastauksen, mitä hän haluaa. Ja koska sitä vastausta tuskin saan, niin leikki lähestyy loppuaan.

        On yllättävän vaikeaa lopettaa mielettömän hyvin ja tyydyttävästi toimiva seksisuhde...

        Jospa huomenna kirjoitan luettavan version. Väsyneenä näyttäs tulevan aika sekavaa tekstiä, mutta olkoon... :D

        Mikähän siinä on, että miehet haluavat kiivasluontoisen naisen ja sitten vinkuvat kun ne on niin pahansuopia?? Pehmeys taas luokitellaan pahimmanlaatuiseksi viaksi... Pehmeydellä en tarkoita nyt lapatossuilua. Minulla on mielipiteet ja seison niiden takana. En vain aina jaksa kiukuta ja tehdä asioista niin suurta draamaa. Että voikin vituttaa olla kiltti nainen!

        Kiltteydessä ei ole mitään vikaa. Ihmissuhteissa tarvitaan joustavuutta ja toisen kuuntelua. Kiltit eivät päsmäröi eivätkä pompota. Kiltin ei kuitenkaan tarvitse olla alistuja ja vailla omia mielipiteitä. Kiltin ei tosin tarvitse riidellä, ja eronkin hän voi ottaa ilman suurta draamaa. Ole ylpeä kiltteydestäsi, älä häpeile sitä. Hyvä mies osaa arvostaa tätä ainutlaatuisuuttasi. Ole kuitenkin napakka ja pidä kiinni itsekunnioituksestasi. Mieti nyt rauhallisesti, miten toimit tuon miehen kanssa. Ota huomioon eri vaihtoehdot, myös se pahin mahdollinen. Eli miten varaudut siihen, että hän ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet vaan kohtelee vakipanona vakavamman puutteessa. Varaudu siihen, että näppisi palavat. Senkin jälkeen sinun on elettävä. Pelkän himon vietävänä ei synny mitään pysyvää. Ei rakkautta ainakaan.


      • muuan tyyppi

        Jaa, sinulla taitaa olla itsellä tuossa asemassa oleva nainen.

        Himo ja halu ovat tunteita. Ne ovat yleensä niin ääri-itsekkäitä tuntemuksia, että jopa vähentävät toisen tunteiden ymmärtämistä.


      • niin0000
        mies olen kirjoitti:

        Alle 45-vuotiaan naisen ei tule ryhtyä rakkaus-/parisuhteeseen, jossa seksi on heikompaa tai vähemmän tyydyttävää tai intohimottomampaa kuin jossakin naisen aiemmassa (seksi)suhteessa. Miehen täysi rakkaus naiseen syntyy vain jos mies tuntee olevansa naiselleen seksuaalisesti se oikein.

        Ai kiitos, kaikki kaipaavat asiantuntevia kommenttejasi, jotka ovat erit. "naisen parhaaksi". LOL


      • mies olen
        niin0000 kirjoitti:

        Ai kiitos, kaikki kaipaavat asiantuntevia kommenttejasi, jotka ovat erit. "naisen parhaaksi". LOL

        olet. Kommentini ovat todellakin myös naisen parhaaksi. Kukapa nainen ei haluaisi intohimoista suhdetta mieheen, joka rakastaan naistaan ja sitoutuu suhteeseen.


      • sösseli
        mies olen kirjoitti:

        Toki tuo 45 on summittainen. Mitä nuorempi sitä vähemmän kokemuksia ja siksi mahdollisuuksia löytää uutta/parempaa, tässä tapauksessa seksuaalisesti oikein mies. Nuoruuden jälkeen tällainen löytäminen ei enää ole realistista (yleistäen) ja siksi on aika "tyytyä": sekä nainen että mies ymmärtävät vanhuuden kynnyksellä, että täyttä rakkautta (nuoruuden, seksuaalisen voiman mielessä) ei varmaankaan tule osaksi, joten on hyvä tyytyä parhaaseen, mitä elämällä on antaa. Silloin nainen ja mies voivat ryhtyä parisuhteeseen, jossa seksuaalisuus ei ole määrittelevä tekijä - seksisuhteet voidaan jopa ulkoistaa nuoriin rakastajiin ja rakastajattariin, jos mahdollista.

        no huomas kyllä että mies olet!! sitähän ne sanoo että seksi paranee kun ikää tulee. monet saa ensimmäisen orgasminsa nelikymppisenä. Seksi ei ole loppujen lopuksi munasta kiinni vaan korvien välissä. vanhempana osaa rentoutua ja uskaltaa miehellekin sanoa että ei kun painat tuosta tai seksi loppuu tähän.. Ei tartte kuunnella vauvan itkua samalla kun nai tai miettiä talon putsaamista ja miten tuo päällä röhkivä ukko kehtaa kasvattaa poikiaan niin vinoon. Vanhempana naiset uskaltaa vaatia koko pitkää panoa.. harmi vaan ettei vanhamies enää silloin kykene.


      • mies olen
        muuan tyyppi kirjoitti:

        Jaa, sinulla taitaa olla itsellä tuossa asemassa oleva nainen.

        Himo ja halu ovat tunteita. Ne ovat yleensä niin ääri-itsekkäitä tuntemuksia, että jopa vähentävät toisen tunteiden ymmärtämistä.

        Himoa ja halua tuntevalle tunne on kuin piinaava mutta elämänmakuinen jano ja nälkä.

        Himon ja halun kohteelle tunne tai oikeammin sen havaitseminen kumppanissa on osoitus erityisyydestä ja merkityksellisyydestä, seksuaalisesta kelpoisuudesta - erikoisen tärkeää paitsi miehelle niin eritoten naiselle, joka pitkälti kiihottuu nimenomaan tätä kautta.


      • empä ole
        mies olen kirjoitti:

        Himoa ja halua tuntevalle tunne on kuin piinaava mutta elämänmakuinen jano ja nälkä.

        Himon ja halun kohteelle tunne tai oikeammin sen havaitseminen kumppanissa on osoitus erityisyydestä ja merkityksellisyydestä, seksuaalisesta kelpoisuudesta - erikoisen tärkeää paitsi miehelle niin eritoten naiselle, joka pitkälti kiihottuu nimenomaan tätä kautta.

        Empä ole huomannu omassa elämässä. Sehän on hienoa jos uskot että nainen kiihottuu hirveesti siitä jos mies vaan havaitsee hänet kiihottavaksi. Sehän on vähän sama kuin uskoisi siihen, että mitä itse haluaa niin se on aina oikeutettua ja toisillekin ok.

        Raiskaajat muuten usein luulevat, että naiset oikeasti haluavat tulla raiskatuiksi.


      • eräs nainen
        L86 kirjoitti:

        Onko seksi oikeesti niin tärkeetä? Eikö se ole tunteet ja se että viihtyy keskenään tärkeämpää vai olenko jotenkin naiivi? Seksiä voi aina parantaa työn kanssa ja harjoittelulla mutta jos ei ole tunteita tai henkistä yhteyttä niin vaikeeta sitä on rupea kaivelemaan. Tosiaan itse en oikeen edes tykkää tai nauti seksistä niin en voi sanoa.

        On tärkeetä. Mulla parisuhde ei toimi jos seksi ei toimi. En eläisi sellaisessa.
        Seksi kun ei aina parane, vaikka kuin harjoittelisi.
        Ja sitten on niitä joita ei kiinnosta harjoitella/joilta ei saa tarpeeksi/tietynlaista seksiä tarpeeksi.


    • näin...

      "Laitoin viestin takaisin, jossa muistutin häntä tunteistani ja pyysin lopettamaan mustis-lässytykset, jos ja kun ei sitä oikeasti tarkoita. Hän vastasi yhdellä mitäänsanomattomalla lauseella."


      Ja mikä se yksi lause oli, jolla hän vastasi?

      Kuten sinulle tuossa jo vastattiinkin, niin tässä on kyllä kyseessä erittäin selkeästi vakipanosuhde. Se, että jompikumpi osapuoli (tai molemmat) alkavat tuntemaan hiukan mustasukkaisuutta mahdollisille "kilpailijoille" ei valitettavasti tarkoita, että henkilön tunteet olisivat syvenneet siihen pisteeseen, jossa halutaan suhteen syventämistä seurustelusuhteeksi. Vakipanosuhteiden osalta pätee vanha sanonta: "Miksi ostaa koko lehmää, kun maitoa saa ilmaiseksi?"

      • MissMandja

        Lause oli: "Mikäs nyt tuli?"

        Kyllä tässä on muutakin, mistä aavistelin hänellä olevan tunteita. Taisin tulkita väärin ja se siitä... Lopetan tämän ilmaisen maidon jakamisen ;)


      • MissMandja
        MissMandja kirjoitti:

        Lause oli: "Mikäs nyt tuli?"

        Kyllä tässä on muutakin, mistä aavistelin hänellä olevan tunteita. Taisin tulkita väärin ja se siitä... Lopetan tämän ilmaisen maidon jakamisen ;)

        Ja eikös se niin mene, että löytää ne merkit, mitä haluaisi nähdä... Olen tulkinnut hänen eleitään ja sanojaan siihen suuntaan, mitä olisin halunnut häneltä kuulla...


      • happysex
        MissMandja kirjoitti:

        Ja eikös se niin mene, että löytää ne merkit, mitä haluaisi nähdä... Olen tulkinnut hänen eleitään ja sanojaan siihen suuntaan, mitä olisin halunnut häneltä kuulla...

        Mä kanssa seksisuhteessa, ollut jo yli vuoden, ja huomaan välillä tulkitsevani rivien välistä. No mulla ei kyllä ole mitän ihmeempää ihastumista kyseistä herraa kohtaan, pidän toki hänestä paljonkin ihmisenä, mut jotenkin kai sitä elättelee toiveita et toinen olisi ihastunut minuun ja sit tulkitsee asioita niin.. Kunnes parin päivän päästä tulee kylmää vettä niskaan ja tajuaa taas et luuli liikoja ja pelkkä pano mä sille olen.. ;)


      • siskon peti
        MissMandja kirjoitti:

        Lause oli: "Mikäs nyt tuli?"

        Kyllä tässä on muutakin, mistä aavistelin hänellä olevan tunteita. Taisin tulkita väärin ja se siitä... Lopetan tämän ilmaisen maidon jakamisen ;)

        Jätkä ei ymmärrä että sulla on tunteita. Siksi kysyy Mikäs nyt tuli ? Minun siskolle annettiin kans noita samoja viestejä soitto aina kun kävi kahvilla, treffillä muiden kans. jne.

        Todellisuudessa mies vain kyseli että onko heidän panosuhde vielä jatkumassa kun kerran näkee panonsa muiden kanssa. Eli ei ollut pätkääkään sillein mustis, kunhan kyseli vaan tilannetta tulevaisuudessa.

        Jos ja kun sulla on tunteita . Jätä tuo mies.Sillä mitä muut kuvittelee näkevänsä ei ole merkitystä .
        Sillä ei meinaan ole niitätunteita mitä haet kuitenkin kaiken merkityksen takaa raapimalla.. sitä merkitystä monesti on vaan liian vähän.

        Näin minä ainakin näin oman siskoni panosuhteeni jonka lopetti sitten mies yhtäkkiä vain häviämällä. Siinä kiitos hyvin kiltille naiselle myös.. joo ei ole enää vain kiltti. Niin ja siskokaan ei ole enää tyhmä ja anna mahdollistaa tämmöisten panoparien tapaamispaikat.
        Rakkaus kyllä lisäntyy syntyy jos mies on vaan kehittämiskelpoinen. Siinä mielessä opetellaan rakastamaan ei vaan rakastuta.


      • bunny-fuck
        siskon peti kirjoitti:

        Jätkä ei ymmärrä että sulla on tunteita. Siksi kysyy Mikäs nyt tuli ? Minun siskolle annettiin kans noita samoja viestejä soitto aina kun kävi kahvilla, treffillä muiden kans. jne.

        Todellisuudessa mies vain kyseli että onko heidän panosuhde vielä jatkumassa kun kerran näkee panonsa muiden kanssa. Eli ei ollut pätkääkään sillein mustis, kunhan kyseli vaan tilannetta tulevaisuudessa.

        Jos ja kun sulla on tunteita . Jätä tuo mies.Sillä mitä muut kuvittelee näkevänsä ei ole merkitystä .
        Sillä ei meinaan ole niitätunteita mitä haet kuitenkin kaiken merkityksen takaa raapimalla.. sitä merkitystä monesti on vaan liian vähän.

        Näin minä ainakin näin oman siskoni panosuhteeni jonka lopetti sitten mies yhtäkkiä vain häviämällä. Siinä kiitos hyvin kiltille naiselle myös.. joo ei ole enää vain kiltti. Niin ja siskokaan ei ole enää tyhmä ja anna mahdollistaa tämmöisten panoparien tapaamispaikat.
        Rakkaus kyllä lisäntyy syntyy jos mies on vaan kehittämiskelpoinen. Siinä mielessä opetellaan rakastamaan ei vaan rakastuta.

        Mitäs neeti muuta on kui äijän pelkkä fuck-bunny? Sanotaan ettei pukile tuu sarveen pykälää. Ota siitä selvää, mitä tarkoittaa. Äijän on kiva 'naikskennella', muttei se halua palloa jalkaansa. Mielummi käy poramasa ja jatkka ettipäi kuin pukki kalimaasa. Mistäs sen tietää, vaik olis kyntämistä jossai toisessa kaalimaasa samaa aikaa. Sillo ei varmana haluu jumettua, vaa mielihalujesa ja 'kalenterin' mukaan vaihtaa maisemaa. Selitykset on selityksiä. Mikä lie se vimonen totus? Vestä siiitä.


    • Suomen kansa

      Seksi kuuluu parisuhteeseen

    • öpötin

      Onko ihmiset ihan valmiita pöpilään kun harrastavat moista ja vielä laittavat tarinaansa nettiin kommentoitavaksi?????LUOJA auta!:D

    • p.anomus

      Tapailin myös joskus jonkinmoisen periodin miehen kanssa, jolloin tapaamiset päätyivät aina molemminpuolin tyydyttävään seksiin.
      Mutta nainen kun olen, tunteellinenkin sellainen, menin ja ihastuin. Viihdyttiin tosi hyvin miehen kanssa, keskustelunkin aiheita riitti, samankaltaiset ajatusmaailmat. Kuitenkin olin Vain vakipano, jossa ei ilmeisesti sitten ollut sitä "tyttöystävämateriaalia" tarpeeksi.

      Vakipano-suhde loppui, kun mies löysi naisen, jossa ilmeisesti oli potentiaalia muuhunkin.
      - En siis ehtinyt itse olla se järkevä osapuoli, joka olisi lopettanut itsensä jalkaan ampumisen ajoissa.
      Eipä sillä, en tiedä olisinko lopettanutkaan suhdetta, sainhan ainakin osan mitä halusin.
      Totaalisen sinkkuna kun ei yhdenyön jututkaan kiinnosta.

      Suosittelen irtautumaan tilanteesta, koska merkit viittavat siihen, että tien päässä ei ole muutakuin umpikuja, ja sinä päädyt satuttamaan itseäsi.

      • ...

        "kun mies löysi naisen, jossa ilmeisesti oli potentiaalia muuhunkin."

        Älä nyt ainakaan pidä itseäsi huonona. Tuntuu että pinnallisetkin asiat ovat usein sitä minkä perusteella on muka "tyttöystävämateriaalia". Mies käytti tilaisuutta hyväksi :( ja sitten kun muka oikea löytyi niin... on siinäkin kurja mies ollut.


    • Teinityttö vm 62

      Sitoutumiskyvyttömien itsensä etsimistä, ei muuta. Jatka etsintää ja aloita se itsestäsi.

      • hienostohuorat

        mukamas parempityylisenä huorailuna, kun peitellään muhinoimista olemalla mukamas maineessa
        parempia kuin tavalliset huorat, tapa on vain, että pidetään pitempiaikaisia huora-aikoja ja ehkä ilman muuta vastinetta, kyllä miehilläkin on huoraamishaluja, sitten kaikki tulevat tänne kehuskelemaan
        alalla aikaansaanoksiaan


    • järki hoi älä jätä

      jos vakipanoni paniskelis koko kaveripiirin läpi niin just joo. Kuka haluaa tuollaista kaverilta kaverille kiertäjää. Avoin suhde on aivan eri asia kun tekee avoimet suhteensa jonkin muun kuin saman kaveripiirin sisällä. Siitä veti kaveri nokkiinsa ja on ihan aiheellista. Lopettaisin suhteen välittömästi. Siis menit väärälle alueella vaikkakin kyseessä on "avoin" suhde. Miltä tuntuisi, jos vakipanosi ottaisi vaikka äidistäsi petikumppanin? Jokin roti sentään.

      • mies olen

        Vapaan seksin kaverinnattajille seksi on iloinen asia, jota on kiva harrastaa hyvien tyyppien kanssa. Kaveripiirissä jaettu ilo on paras ilo. Kaveripiirin jäsenet arvostavat toisiaan: ei tule mielipahaa, kun tietää, että seksiä on harrastettu hyvän tyypin kanssa, eikä jonkun tuntemattoman tiesminkä.


      • Anonyymi

        Tämä just, ollaan muka kaveria mutta nussitaan kaikki liikkuva, kuhan mulkku seisoo. Tämän aloittaja näyttää olevan juuri tällainen.


    • oivallustako

      On erittäin hallitseva vakipanoparisuhteessa nykymaailmassa. Tästä johtuen ihmiset ovat menettäneet mahdollisuuden aitoon onneen ja intohimoiseenrakkauteen seksin kera ja mielestäni täysin ansaitust. Sitä saa mitä tilaa. Onnea ja menestystä meille kaikille valitsemallamme tiellä.

    • Kertavetoinen

      sulla siten on. Pistä kannat kattoon ja toosa jakoon kuten ennenkin. Mitä se nyt sen enempää tunteilla kannattaa kuin ennenkään?

    • kolmas pyörä olet

      Just joo, kovin on ikävää . . .ollakko vaika eikö olla jne. Täällä se selviää, nyt löysitkin varsin hyvän lääkkeen selvittää moinen asia.

    • 3. muori

      mikä suhde ja kaatumassa? Herää jo unestas. Avoin suhde on vaan hienompi ilmaus huoraamiselle, kauniimpi sano. Eihän sellaisessa voi olla mukana jos on tunteita minkään vertaa. En oikeen ymmärrä mitä olet menettämässä koska sinulle ei ole kukaan mitään luvannutkaan.

      • narikka hyy

        olisko niin yhteensattumaa että tuntisin kyseisen miehen.
        Tuntuu niin tutulta nuo syyt ja selitykset.
        "pehmeäluonne ym..entinen pahansuopa ym"

        Taidat jäädä narikkaan jossainvaiheessa samoin kun minä.
        Kyseinen mies ei pääse ex:stää eroon , on hänen elämän rakkaus .
        Ja nuo mustasukkaisuus kohtaukset ei ole häneltä tunteita vaan haluaa sitoa toisen omana vara kappaleena.
        Jos se ex ei vaikka huoliskaan häntä koskaan takaisin.


    • with sex or w/sex

      heips, luulin jo hetken että kyse on samasta miehestä kuvauksen perusteella kuin itselläni on - tai mistä sitä tietää. Miehet saattaa pelata useamman kuin yhden naisen kanssa, varsinkin jos eivät halua muuta kuin panna - vakipanoa tai sitten ei, mutta ilmeisesti eivät halua sitoutua, tosin moni nainenkaan ei halua. Ja paras ikä vakipanoihiin on 45v, varsinkin jos on eronnut, ei tarvii miestä nurkissa pidellä, riittää kun näkee silloin tällöin, saa täyshoidon ruokineen ja panoineen. Naisilla vain taipumus sekoittaa liikaa tunteita peliin -saattaa muuten käydä niin, että jos vakipanon kanssa muuttaa yhteen, seksi ei enää tunnukaan samalta, vaan väljähtää ja intohimo häviää. Mun exästä tuli näin vakipano, ja seksi toimii nyt paremmin, kun ei olla saman katon alla:)

      • et se siitä

        Ihmiset on olevinaan kovin "persoonallisia" ja "yksilöllisiä". Tosiasia on se, että sinun miehen kaltaisia on tässä maassa ja muissa maissa miljoonittain. Joku kertoo jonkun tarinan ja toiset luulee, että kyse on samasta miehestä jonka itse tuntee. Kyse on siitä, että tuollaisia miehiä mistä aloittaja kertoo on niin mielettömän paljon, että siksi se kuulostaa samalle kuin omasi.


    • perse auki

      ootko lumppu

    • -----------

      Jos se vielä hyvin toimii liittyy tunteita, tai ainakin niitä voi kehittyä. Sehän on parasta mitä nainen ja mies voi yhdessä tehdä.

      • poly-a

        on taas tiukkapipoisia kommentteja.
        Pidä suhteestasi kiinni jos siitä tykkäät. Kaikilla ihmisillä (melkein) on tunteita seksikumppaneitaan kohtaan ja parempi niin. Se, että yhdessä asuminen tai tiukka parisuhde ei toimi, on sitten ihan eri asia. Ja mustasukkainen voi olla, vaikkei isompia omistushaluja olisikaan, se on ihan normaalia. Kyllä mustasukkaisuudesta yli pääsee. Keskustelu auttaa.


      • niin ja siitä vaan
        poly-a kirjoitti:

        on taas tiukkapipoisia kommentteja.
        Pidä suhteestasi kiinni jos siitä tykkäät. Kaikilla ihmisillä (melkein) on tunteita seksikumppaneitaan kohtaan ja parempi niin. Se, että yhdessä asuminen tai tiukka parisuhde ei toimi, on sitten ihan eri asia. Ja mustasukkainen voi olla, vaikkei isompia omistushaluja olisikaan, se on ihan normaalia. Kyllä mustasukkaisuudesta yli pääsee. Keskustelu auttaa.

        Joo, kyllä se auttaa kun puhuu. Joo, siitä vaan ja kaikki on hyvin. Unohdit vaan sen että mustasukkaisuuden vuoksi myös tapetaan ihmisiä aika paljon.


    • 12

      No ihan tyypillinen mies: sitoutumiskammoinen ja mustasukkainen. Itse mies haluaa vapaan "suhteen"/tapailun, joka antaa hänelle luvan tapailla ja sekstailla muittenkin naisten kanssa. Naisesta tällainen mies ajattelee että nainen odottaa vain hänen armonsa soittoa/yht.ottoa ja tapaamisehdotusta hänelle sopivana ajankohtana. Olet ikään kuin reserviläinen hänelle.

      Tuossa tarinassasi ei ole kerrassaan yhtään mitään uutta!

      • Koettu juttu

        säähän olet oivaltanut miten mies pelittää, pointsit sulle. Tai sitten olet ollut läsnä biologian tunnilla missä eläinten laumakäyttäytymistä on sepustettu. Toisaalta, helppo pimpppa on helppo pimppa.


      • jepulisadasd
        Koettu juttu kirjoitti:

        säähän olet oivaltanut miten mies pelittää, pointsit sulle. Tai sitten olet ollut läsnä biologian tunnilla missä eläinten laumakäyttäytymistä on sepustettu. Toisaalta, helppo pimpppa on helppo pimppa.

        Ilmiömäistä päätelmäkykyä kerrassaan...Eikö tuo ole ihan jo pelkästään mediassa näkyvä asia, että mies ajattelee aivoillaan vain siinä kohtaan, kun tuntee sen tarpeelliseksi. (Työ)

        Loput mennään sitten ihan koneiston varassa ja luulisi veri alaspäin kiertävän paremmin, kuin ylös...;)

        Aloittajalle: Jäi mietyttämään...Sait tekstarin, jossa luki (LUE NYT TARKASTI). Onko hänen syytä olla mustasukkainen. Ellei koulussa jotain jäänyt väliin, niin oikea muoto olisi (Täällä haukuttu miestä mustasukkaiseksi) "SIIS MITÄ VITTUU PETÄKS SÄ MUA TON ÄIJÄN KANS MÄ OON NYT MUSTIS JA TEEN JOTAIN MITÄ EN EHKÄ YMMÄRRÄ VIELLÄ ITSEKKÄÄN...ELI OSTAN MERSUN".

        Olet vuoden päivät karkeesti ilmaistuna laulattanut omia tunteitasi ja viellä enemmän sänkyä tämän henkilön kanssa...Jos olet hakemassa jotain muutakin syvää touhua, niin ehkä kannattaa vain antaa kaikkien kukkien kukkia...Katselet itsellesi jonkun toisen tapauksen, jos tämä ei oikein halua sitoutua.

        Sinäänsä koomista, että tätä miestä haukutaan täällä. Kyseinen henkilö siis on myöntänyt, että seksi kelpaa mutta mikään parisuhde ei tule ihan näillä näkymin onnistumaan...Luulin tosiaan, että jokaisella olisi omakin mielipide, mutta tämäkin juttu pähkäilty naisten logiikalla...Joten alan purkamaan nanofysiikan eri haaroja ennenkuin alan naisten ajatustenjuoksua selvittämään...Pääsee helpommalla.

        Onnea sinulle, mitä ikinä päädyt tekemäänkin.


    • 47v. nainen

      Itselläni aivan upea seksisuhde, ollut jo vuosia. Ja hän kyl haluisi sanojensa mukaan pajon enemmänkin. Mut meidän suhteessa luonteemme, tai kemiat ei oikein toimi. Sekä myös odotuksemme kärsivällisyysmittari. Haluamme yhteistä kiinteää suhdettä kumpikin, jopa avioliittoa, mutta ristiriitoja tulee liian helposti. Aika näyttää, pystymmekö mukautumaan ja sovittamaan itsemme toisillemme, koska vetoa on molemminpuolin. Ei kukaan ole HÄNEN kaltaisensa ollut minulle!

      • epäluotettavien

        huorailevien miesten ja naisten kanssa perustaa pysyvää suhdetta.
        Pysykää te tämän tyyppiset uskottomuuteen helposti haksahtavat vain niissä pikapanosuhteissanne.
        Turhaa surkeutta ja murhettakin tulee moisista luottamattomista tyypeistä.

        Tämä varmaan on tuon kaverinkin pointi, että itse ei pysty muunlaiseen touhuiluun kuin aina vain siitä vain paneiluun, ja nainen taas ei ole koskaan moisena uskottava kunnon kumppani pidempään aikaan.
        Tässä mielessä kaikkia paneskelevat pysyköön vain sinkkuina, koska itsellekin heille tulee vain piina ja kärsimys olla vain yhden kanssa ja vanhempana kaikki surkeus vain moninkertaistuu.
        Näiden tyyppien kanssa tulee juuri noita ikäviä mustasukkaisuus ja pettymis traamoja, ja niitä on jo kaikkialla liian paljon.


      • Tiina 64

        samaa mieltä? Ai niin, sulla ei taida miestä ollakkaan, vain muilta varastettuja pieniä hetkiä jolloin koet olevasi jotain, buuuaaaaahhhh.


    • Santeri777

      Aloittaja halusi tietää miehisen näkökulman em.asiaan.
      Tuskin tulet vastauksesta erityisesti pitämään mutta sitä saa mitä tilaa.

      Vakiopanot tyydyttää seksuualista tarvetta ja siihen rooliin valittujen naisten ainut tehtävä on olla satunnaista seksiä varten, ei mitään muuta. Heidän roolia ei tulla vaihtamaan seksikumppanista elämänkumppaniksi, siihen valitaan aivan erilaiset naiset.
      Tuo ns.hässäkkä käytännössä oli tarkistus tilanteesta eli onko palvelu vielä saatavilla vai oletko poistunut "markkinoilta", esim.ruvennut seurustelemaan henkilön kanssa jonka hän näki ... käytännössä se tarkoittaisi miehelle että pitää taas nähdä vaivaa ja etsiä uusi seksikumppani, johon tuhlaantuu x-määrä aikaa ja vaivaa (hyvää seksikumppania ei helposti löydy).

      Vapaasti suomentaen. Sinut valittiin rooliisi alapään ehdoilla, yläpään ehdoilla et täytä kriteereitä.

      • -Komppiklitoristi-

        ...että pano on pano vaikka kuinka rakasteltaisiin.


    • virikkeitä

      Todellakin on jo vuosikausia ajettu tätä kulttuuria ja toimintamallia suhteille ja parisuheteille! Nainen ilmoittaa ja kertoo kaikelaista omista tunteistaan omien tarpeidensa mukaan. Napaa se mikä minäkin päivänä nappaa.

      Kuitenkin on aikuiselle naiselle päivän selvää myös että suhde on suhde jossa pelittää suhteen säännöt ja sen tarpeet eikä jomman kumman omat . Suhteeseen sovelletaan ja sovitetaan omia tarpeita eikä päin vastoin.

      Nyky ajattelun mukaan on vain omat tarpeet ja vaatimukset ja sen jälkeen syyllisiä koska ne ei olekkaan suhteessa toimivia. ! Haloo kun on omat säännöt tarvii vain itsensä ja turha olla tai tehdä toisista minkään asteisia syyllisiä. Vaan ehdottomasti siirry tosiaan seuraavaan kunnes aikasi on päättää.....

    • Näitä tyhmien naisten kirjoituksia saa täältä lukea yhtenään. Mua on aina ihmetyttänyt naisissa se asia. Jos löydän naisen, niin nainen alkaa aina kuvittelemaan että aletaan seurustelemaan. Mä kuitenkin myönnyn siihen, siksi saan seksiä pari viikkoa ja se riittää mulle. En edes hae vakituista, mutta kiva vaihdella naista usein. Toimii hyvin :)

      • tapani8888

        Mene sitten yksityiselle hoidattamaan alapään vaivasi kun niitä tulee. Älä mene verovaroilla kustannettuun terveyskeskukseen. Siellä on nimittäin hoidettavana niitäkin, jotka eivät ole itse sairuksiaan itselleen hankkineet.

        Et ole yhtään sen viisaampi kuin yksikään nainen. Mutta ei sen väliä vaikka et tule sitä koskaan tajuamaan.


      • 1+8

        Niin, kukahan se loppujen lopuksi on tyhmä tai tyhjä.. Kaikkein eniten lopulta loukkaat itseäsi, kun ihmiset näkevät sinussa lopulta vain miehen jolla ei ole muuta annettavaa. Kyseenalainen kunnia, pakenemista.


    • TotuudenHorni

      Ole ihan huoleti. Se ei ole edes parisuhteessa pettämistä, eikä sinkulle jakorasian merkki kunhan muistaa vain PÄÄTYÄ harrastamaan seksiä eikä esimerkiksi hakeutua harrastamaan seksiä - tai ei ainakaan myöntää sitä. Siis jos on nainen.

    • vastaavanlainen

      suhde vuosia sitten.Se toimi hyvin.
      Yhdessä vaiheessa (kolmen vuoden seksisuhteen jälkeen)mies olisi halunnut enemmän.Minä en halunnut.Pientä mustasukkaisuutta oli nähtävissä kun hän näki kun tapasin nykyisen aviomieheni.Hän oli onneksi kuitenkin niin ylpeä ettei sortunut uhoilemaan koska pelisäännöt oli sovittu jo muinoin.Nyt vuosikausien jälkeen ollaan edelleen joskus yhteydessä ja kysellään kuulumisia.Joten otapa nyt selvää mitä sen "sun" miehen päässä lopulta liikkuu.Jos alkaa uhoilemaan niin laita poikki,niin minäkin olisin aikoinaan tehnyt jos hän olisi vahtinut tai kytännyt missä menen/milloin/ketä tapaan .Turha polttaa näppejään kummankaan jos kuitenkin on hyvä kaveruussuhde pohjalla.

      • noeitiedä

        Se nykyinen aviomiehesi varmaan tietää että tapailet tuota miestä :))) Oliskohan syytä miehesi takia ehkä olla tapailematta ko. miestä? Vai tykkäisitkö kun miehesi tapailisi jotain vakipano-naistaan?


      • mieheni tietää!
        noeitiedä kirjoitti:

        Se nykyinen aviomiehesi varmaan tietää että tapailet tuota miestä :))) Oliskohan syytä miehesi takia ehkä olla tapailematta ko. miestä? Vai tykkäisitkö kun miehesi tapailisi jotain vakipano-naistaan?

        Ei ole syytä salata mitään.Sitä paitsi minä en vakipanoani tapaile,juttelen puhelimessa.Ja jos tapailen niin mies on myös silloin mukana.Sattuipa tuo vakipano olemaan myös miehelleni tuttu kaveri.Joten ihan rehtipelillä ollaan vedetty 10 vuotta,ei siinä sen kummempaa.Eikä minua ole haitannut ollenkaan kun mieheni on exänsä kanssa ollut tekemisissä,puhelimitse tai naamatusten.Suotta tuhlata aikaa turhien asioiden pohtimiseen.Onhan se niin,että jos kuka tahansa astuu syrjäpoluille niin sittenhän suhde ei ole minkään arvoinen,ei ole koskaan ollutkaan,vai mitä?


    • uskova75

      Aikaa riittävästi ja jalat saman pöydän alle. Puhutte molemmat suunne puhtaaksi teidän tunteistanne ja tulevaisuuksistanne, jos ne eivät ole mitenkään yhden vertaiset niin eriteille, mutta jos niissä on paljonkin samanlaisuutta niin sitten alkanut liekki vaan roihuamaan. Tsemppiä tuleviin aikoihin.

      • 47v.nainen

        ihana kommentti sinulta. Itse olen se 47v.


    • sartsa50

      Luin nyt tän koko rotlan ja monenlaista mielipidettä tuntuu sun tilanteesta olevan....sitä oikeaa vastausta sun tilanteeseen ei ihan varmasti ole olemassakaan:-)) naisena neuvoisin sinua ihan oikeasti miettimään mitä SÄ haluat, munakasta ei voi tehdä rikkomatta munia jne... eli jos sulle rittää vakipano ja se toimii, niin ok mut jos haluat "ihmisuhteen" niin älä sisko hyvä edes elättele kuvitelmia että vakipanosta koskaan sellaista tulisi! ja se et hän sanoo sua liian pehmoksi, on vaan vedätystä....kotivaimoksi "oikeaan" parisuhteeseen miehet yleensä haluaa just "pehmon" aran hissukan, sellaisen joka ihan varmasti pysyy hellan vieressä, kasvattaa lapset, pesee sukat, laittaa ruuan ja ON aina paikalla ...passaamassa - eikä IHAN varmasti edes ajattele mitään panoja tai vapaita (seksi)suhteita eli lyhyesti ja toki yksinkertaistaen: sellaiset naiset, joita pannaan ja joiden kanssa nautiskellaan EI koskaan päädy "pikku"vaimoiksi ja jos sellaiseksi haluat, niin nykyisen kanssa voit viskata kirveen kaivoon :-))

    • Lurps

      Puuma annakko nää pillua. Tuommosia jakorasioita sais olla enmpi.

      • Aviomiesx

        Mikään ei ole inhottavampaa ja vaarallisempaa kuin mustasukkaisuus.Kyllä jokainen mieleltään ja ruumiltaan terve ihminen nauttii seksistä ja jokainen myös tietää rajansa. Hairahtuneellekin pitää antaa anteeksi.


    • .........

      että mitä sitten jos haluaisit seurustella, mut mies jättää sut sun maineen takia.

    • esiaviollisuus on paha juttu . kundil on muitakin naisia se pitä sua vaan viihteenä ku annat sille nii helposti ekkä oo vaatinu sitoutumista . oot itte ollu takertuja ku aloitit seksi suhteen kundi vaan koittaa saako pidettyä patjaansa sännällisyyden nimissä kurissa . tai sitte se on sekopää .
      siin sulle pohtimista ku patjaks aloit

    • 11+10

      Mustasukkaisuus on vahva tunne. Jos hän viittaa siihen suuntaan, luultavasti mielessä on muutakin kuin seksi. Mutta, että et vahingoittaisi itseäsi kovin paljon, voisit kertoa ajatuksistasi ja mahdollisista tunteistasi ja sen, että homma loppuu, koska se ei tunnu enää kivalta muutoin tuollaisenaan. Kylläpä se mies siinä vaiheessa avaa suunsa. Ellei hän sitten kuitenkin ole ujo ihminen, joka menee seksin taakse.
      Olen itsekin paennut ns tuollaisesta suhteesta, lopettanut vain sen. Ja jälkeenpäin on kaduttanut, että ei tullut selvitettyä tätä tunnepuolta sittenkin. Mitä siinä häviää ? Usein tuollaiset suhteet ovat jonkinlaista haavoittuneiden ihmisten hommaa, ei uskalleta olla mukana täysillä, ei uskalleta tuntea. Olen ottanut opikseni ja huomannut, että kannattaa nostaa kissa pöydälle :) Eipähän jää jossittelun mahdollisuuksia itselle.

    • elämä on

      fiksusti päätelty. Naisena tekisin juuri niin kuin olet ajatellut. Aika on näyttänyt teidän suhteenne laadun. Pistäisin poikki ihan noin vaan, niin että toinen jää suu auki...ei ole sinua kunnioittanut syvällä sisimmässään kun ei ole seurustelukaan kelvannut. Vaikka kun nykyisin on noita hienoja nimikkeitä ihmisten suhteille...syynä vaan että saadaan hämättyä toista kun ei haluta ihan lähelle. Otetaan käyttöön silloin kun sopii ja itselle viihdykkeeksi. Laitteleisin kuule ihan poikki kun minulla olisi mennyt jo maku äijän luonteeseen.

      • on usein

        sairautta ja se näyttää, että rakkaus on hävinnyt tai sitä ei ole todellisesti ollutkaan ja tilalle on tullut omistushalu, tässä omistushalu perustuu varmaan itsekkääseen panosuhteeseen,
        miehille pano on niin helppo asia, tökkää vain vehkeensä jonnekin niin aina tuntuu, naiselle se ei ole näin helppo asia ja nainen alkaa tuntemaan enemmänkin tai sitten ei mitään, jos on jo liikaa ollut antajana tullen päälisin puolin toimijaksi, miehet eivät todellisesti pidä lepsuista naisista, nämä naiset ovat vain purkautumisen kohteita, naurun ja ivan kohteita miesporukoissa


    • ökkis

      horatsu!!

    • 13

      Itse olen vähän yli 50.v nainen. Minä en ala vehtaamaan kenenkään kanssa vain seksin tähden, jos
      tunteet puuttuu, niin koko hommalta on pohja pois...Onko se niin, että täytyy vain olla joku vaikka
      hampaat irvessä, muusta viis. Kyllä minäkin sexsi seuraa saisin, jos vain sitä haluaisin, oon ihan ok. näk, kok.
      Seksistä on tullut niin vapaamielistä, että kaikki mikä liikkuu, tai vastaan tulee, niin siitä vaan, antaa palaa...

      Luottamus puolin ja toisin, niin ei tartte sitoa sängyn jalkaan.

    • .PISTE

      OLET HUORA, SUOMIVALAS JA SIIDERIMURSU PISTE.

      • ------------------

        Ihmiset vain pilaa oman sydämensä tuollaisilla suhteilla. Ei ole helppoa ihastua uudelleen johonkin oikeasti sinusta välittävään ihmiseen ja varsinkin ottaa vastaan rakkautta, ei ainakaan nopeasti tuommoisen jälkeen.

        Mutta ihan varmasti tuolla jossain on mies joka arvostaa "pehmeää luonnettasi" ellei rakasta sitä. Jonka kanssa saat olla joka olet, ja joka haluaa sut kokonaan.


      • Torspo Kohonen
        ------------------ kirjoitti:

        Ihmiset vain pilaa oman sydämensä tuollaisilla suhteilla. Ei ole helppoa ihastua uudelleen johonkin oikeasti sinusta välittävään ihmiseen ja varsinkin ottaa vastaan rakkautta, ei ainakaan nopeasti tuommoisen jälkeen.

        Mutta ihan varmasti tuolla jossain on mies joka arvostaa "pehmeää luonnettasi" ellei rakasta sitä. Jonka kanssa saat olla joka olet, ja joka haluaa sut kokonaan.

        taas suomalaisten moralisointeja. On se hienoa, kun pääsee mollaamaan jotakuta, joka tyydyttelee tarpeitaan.


      • Miss Mandja
        Torspo Kohonen kirjoitti:

        taas suomalaisten moralisointeja. On se hienoa, kun pääsee mollaamaan jotakuta, joka tyydyttelee tarpeitaan.

        Tämähän on KESKUSTELUpalsta, eli sana on vapaa aiheeseen liittyen. Miksi siis luette näitä juttuja täällä, jos ei kiinnosta tällaiset säälittävät tarinat. Ei minua haittaa kritisointi. Muutamaan kysymykseen voisin vastata. Joku pohti maineeni vaikutusta miehen mielipiteeseen. No, ei minulla ole mitään mainetta, tämä on ensimmäinen pelkkä seksisuhde koko elämäni aikana. Ja vaikka ei olisikaan, niin ketä muuta se liikuttaa kuin minua. Toiseksi, en ETSI suhdetta. Olisi vientiä muuallekin, mutta ei kiinnosta muut. En missään nimessä halua sekoittaa minun ja lapseni elämää, siksi en raahaa kotiin miesystäviä. En halua sekoittaa lastani uusilla ihmisillä, ennenkuin jutusta voi odottaa jotain vakavampaa. Olen äiti, mutta ennenkaikkea nainen. En tiedä missä purkissa osa teistä on kasvanut, mutta naisillakin(jotkut naiset ovat myös äitejä) on haluja. Seksi on minulle tärkeää ja tarvitsen sitä. En halua satunnaisia baaripanoja ja siksi kai ajauduin tähän "onnettomaan" seksisuhteeseen. Sitten joku tipautti jotain siitä, että tällaiset paneskelijat ne vaan suhteessa pettää. Jaa, en ole KOSKAAN pettänyt, ennemmin jätän. Sitten joku fiksu oli vielä päätellyt, että varmasti tätä yhteistä kaveriakin panen. Itseasiassa en...

        Syy miksi pistäisin poikki: Jos hän löytää tyttöystävämatskua olevan naisen nyt, se satuttaa ja paljon. Jos pistän homman poikki nyt, minulla olisi ehkä pitempi aika toipua ja päästä yli. Minulla on tosiaan tunne, että ammun tässä itseäni vaan jalkaan. Olen kuitenkin päättänyt puhua suoraan tunteistani ja kertoa mitä ajattelen. Jos hän häipyy, niin sitten sen vaan kuului mennä niin...

        Katsotaan miten käy :)


      • sivusta seurannut
        Miss Mandja kirjoitti:

        Tämähän on KESKUSTELUpalsta, eli sana on vapaa aiheeseen liittyen. Miksi siis luette näitä juttuja täällä, jos ei kiinnosta tällaiset säälittävät tarinat. Ei minua haittaa kritisointi. Muutamaan kysymykseen voisin vastata. Joku pohti maineeni vaikutusta miehen mielipiteeseen. No, ei minulla ole mitään mainetta, tämä on ensimmäinen pelkkä seksisuhde koko elämäni aikana. Ja vaikka ei olisikaan, niin ketä muuta se liikuttaa kuin minua. Toiseksi, en ETSI suhdetta. Olisi vientiä muuallekin, mutta ei kiinnosta muut. En missään nimessä halua sekoittaa minun ja lapseni elämää, siksi en raahaa kotiin miesystäviä. En halua sekoittaa lastani uusilla ihmisillä, ennenkuin jutusta voi odottaa jotain vakavampaa. Olen äiti, mutta ennenkaikkea nainen. En tiedä missä purkissa osa teistä on kasvanut, mutta naisillakin(jotkut naiset ovat myös äitejä) on haluja. Seksi on minulle tärkeää ja tarvitsen sitä. En halua satunnaisia baaripanoja ja siksi kai ajauduin tähän "onnettomaan" seksisuhteeseen. Sitten joku tipautti jotain siitä, että tällaiset paneskelijat ne vaan suhteessa pettää. Jaa, en ole KOSKAAN pettänyt, ennemmin jätän. Sitten joku fiksu oli vielä päätellyt, että varmasti tätä yhteistä kaveriakin panen. Itseasiassa en...

        Syy miksi pistäisin poikki: Jos hän löytää tyttöystävämatskua olevan naisen nyt, se satuttaa ja paljon. Jos pistän homman poikki nyt, minulla olisi ehkä pitempi aika toipua ja päästä yli. Minulla on tosiaan tunne, että ammun tässä itseäni vaan jalkaan. Olen kuitenkin päättänyt puhua suoraan tunteistani ja kertoa mitä ajattelen. Jos hän häipyy, niin sitten sen vaan kuului mennä niin...

        Katsotaan miten käy :)

        Rehellisesti vain kerrot tunteistasi. Pidän sinulle peukkuja että kaikki menee hyvin! Kerrothan sitten miten meni?


      • Miss Mandja
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Rehellisesti vain kerrot tunteistasi. Pidän sinulle peukkuja että kaikki menee hyvin! Kerrothan sitten miten meni?

        Kiitos mielipiteistä ja keskustelusta, saa jatkaa vielä. :) Tulen sitten kertomaan mitä sorttia tämä uros oli :D Jännättää, mutta ei kai sitä voi vaan olla hiljaa jos haluaa tietää mitä miehen päässä liikkuu? =)


    • Anonyymi

      Minulla seksisuhde turkkilaiseen ja on mustasukkainen tai esittää olevansa. Kyselee onko muita ja kerran en ottanut yöksi kun yks kaks hän olisi baarista halunnut tulla luokseni niin heti että onko joku mies kun ei voi tulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2802
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      259
      2792
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1876
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe