Okei eilikkäs on noita laulun sanoja kertynyt tonne pöytälaatikkoon tässä vuosien varella ( Suomeksi ja englanksi ) joten nyt etsisinkin yhteistyökumppaneita...
Jos siis on sanoittajalle tarvetta niin laitelkaapa nyt aluksi tänne viestiä...
Etsitkö sanoittajaa???
7
588
Vastaukset
- Nirk
www.biisinurkka.com
- heiska00
Mä haluaisin perustaa bändin mut siinä on se vika et en keksi lauluja en sitten millään! Voidaanko vaikka sit lähettää sähkistä toiselle mikäli sulle sopis tulla sanoittajaksi. Mulla ei vaan vielä oo bändis ketään mutta haen sinne kyllä soittajia tai toista laulajaa. Eli siis voidaanko sähköpostilla jutella enemmän? muuten kuinka vanha oot? ja mis asut? olis kiva tietää niin tietäis et onko meillä ikäeroo ja jos on niin ois kiva tietää onko meillä kuinka paljon?!:)
- sanoittaja
laita s,posti osoitteeesi niin otan yhteyttä...:D
- heiska00
sanoittaja kirjoitti:
laita s,posti osoitteeesi niin otan yhteyttä...:D
[email protected] laita säkin :)
- tyttööddsds
yritän tehdä demoa parista biisistä,mitä olen itse keksinyt.... että olisi kiva saada "ammattilaiselta" sanoituksia,kun itse olen ihan aloittelija.Ajattelin että jos tästä tulee nyt yhtään mitään niin lähetän pari demoa levy-yhtiöön ja katon mitä ne sanoo :D että minuun voit ottaa yhteyttä s-postilla.. [email protected]
- blackparade_
Olisi kiva saada Englannin kielisiä, mielellään emohtavia sanoituksia.
s-posti : [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292138
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251636Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691