Hei,haen pelikaveria golf-kentälle.
On kurjaa mennä yksin ja aristelenkin vähän.
Olisi mukava saada pelikaveri.Toivon että olet samantasoinen suunnilleen kuin minä.
Tasoitukseni sain pudotettua 50 äsken,eli siis aloittelija,mutta innokas sellainen.
Ja tärkein.Asun P-Savossa ja olen autoton.Saat olla mies tai nainen.
Peli on tärkein.
Terv. Terttu.
Golfseuraa!
6
2287
Vastaukset
- Ässä **
Moi Terttu,
Missäs sä pelaat siellä P-Savossa?
Olen tulossa Savoon vielä tässä kuussa, joten olis kiva mennä pelaamaan.
Onko YSG:n kenttä mahdollisesti se, missä pelaat? :)
-S-- kesymaa
Hei!
En tiedä,mitä YSG tarkoittaa,mutta
savoksi sanottuna se on Konnuksen kenttä,missä voitaisiin pelata.
terv. Terttu.
ps.olen Oulussa 30.8-2.9. - Assä **
kesymaa kirjoitti:
Hei!
En tiedä,mitä YSG tarkoittaa,mutta
savoksi sanottuna se on Konnuksen kenttä,missä voitaisiin pelata.
terv. Terttu.
ps.olen Oulussa 30.8-2.9.Moi,
Huh, löysinpäs tuon Konnus golfin. Sehän näyttää olevan Leppävirralla.
Toi YSG on Iisalmessa, joten eipä se sitten ihan natsaakaan, valitettavasti.
Toivon, että löydät peliseuraa!
Siispä, oikein reippaita pelireissuja sinulle ja ihanaa kesänjatkoa!
-S- - kesymaa
Assä ** kirjoitti:
Moi,
Huh, löysinpäs tuon Konnus golfin. Sehän näyttää olevan Leppävirralla.
Toi YSG on Iisalmessa, joten eipä se sitten ihan natsaakaan, valitettavasti.
Toivon, että löydät peliseuraa!
Siispä, oikein reippaita pelireissuja sinulle ja ihanaa kesänjatkoa!
-S-Kiitos samoin,hyvää kesää ja onnistuneita putteja!
Joko on peliseuraa löytynyt? Itse olen tas. 54 Kuopiosta. Kirjoittele [email protected]
- kerlipelkonen
HEI!
Olisi mukavaa saada golfseuraa, sillä ei ole kovin mukavaa yksikseen pelata.
Asun Helsingissä ja lähin golfkenttäni on Paloheinässä. Olen 16-vuotias tyttö ja ei ole väliää ootko poika vai tyttö. (= Pääasia olisi ettei tarvitsisi yksikseni mennä pelaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483