pillereitä syödä jatkuvasti? Apteekkari kehoitti syömään.
Minulla oli korkea verenpaine noin kolme vuotta 175 tai 180. Menin vihdoin viimein lääkäriin ja sain Norvasc tablettaja. Otin kaksi viikkoa yhden tabletin päivässä, sitten puoli tablettia joka toinen päivä. Nyt en ole ottanut mitään neljään päivään ja verenpaine on normaali.
Ajattelin olla ottamatta mitään jos kerran pysyy alhaalla. Onko tämä normaali tila vain väliaikaista?
Pitäisikö verenpaine
14
2020
Vastaukset
- .................
kai niitä pitää syödä säännöllisesti!
- Lääkäreiden
verenpainebisnes perustuu siihen, että potilas laitetaan koko loppuelämän kestävälle lääkitykselle.
- dzjgeaguh
on kallista mutta jos juo puolilitraa päivässä niin verenpaine pysyy alhaalla
Itse noudattaisin lääkärin neuvoa ja jatkaisin kuuria, lääkkeiden ottamatta jättäminen on vaarallinen kokeilu,joka sitten pahimmassa tapauksessa voi aiheuttaa verenpaineen paluun takaisin huippulukemiisi.
Tämä on tietenkin oletettavaa jos et ole muuttanut elintapojasi lääkityksen aloitettuasi, jos korkea verenpaine johtui erityisesti väärästä ravinnosta/lihavuudesta.
Jos tunnet että et tarvitse enää verenpainelääkkeitä ota yhteys lääkäriisi ja neuvottele hänen kanssaan mahdollisesta kuurin lopettamisesta.
Ihan vain muille tiedoksi, luultavasi lääkäri ei määrää niitä lääkkeitä jotta saisi rahaa vaan että pysyisit kunnossa.- saadaan ihmeitä
aikaan! Lue noita linkin bakteerijuttuja.
=>Rankat bakteerikokeet - Ulla- Meerit
verenpainemittari kotona. mittaile painettasi. itse näet, milloin tarvitset lääkettä. jos paine alkaa nousta otat sitten lääkettä tarvitsemasi määrän.
apteekkari tietenkin kehoittaa syömään lääkettä, koska hän niitä myy apteekissaan. miten saisi apteekkari leivän suuhunsa, jos ihmiset pitäisivät itsensä niin hyvässä kunnossa etteivät tarvitsisi lääkkeitä?
Lääketeollisuus on kovaa pörssiteollisuutta. Tiedäthän, miten kolesterolilääkkeitä, masennuslääkkeitä, unilääkkeitä, särkylääkkeitä ym. kirjoitellaan ihmisille, vaikka todellista tarvetta niihin ei olekkaan.
Masennuslääkkeet ja psyykenlääkkeet ovat se päivän pii. Niitä ne kirjoittavat ihan nuorille ja jo lapsille. Millään ei ole mitään väliä. Pääasia että kemiaa ihmisille. Se on lääketehtaiden tarkoitus, saada rahat kemialisoimalla ihmiset tavalla tai toisella. hyvä esimerkki oli myöskin tuo sikainfluenssarokotus, joka saatiin pakolla myytyä eri maihin. Lääketehdas / -tehtaat saivat valtavan potin, mutta tauti ei ollutkaan mikään hurja. Ne, jotka eivät ole ottaneet rokotusta, ovatkin pysyneet kaken aikaa terveempänä kuin rokotetut. Lapsethan pakotettiin kouluissa jonossa seisten ottamaan rokote. ( hyvä esimerkki oli minun tuttavani poika, joka ennen rokottamista sairasti sikainfluenssan ja silti pakotettiin ottamaan rokote . labroissa nähtiin sikaflunssa pojalla. )
käy lääkärillä myöskin kotrolloimassa kaikki verikokeet ja verenpaineet niinkuin ennenkin. mittaile ja pidä itsesi kunnossa. nuku hyvin, liiku ja syö terveellisesti. paino kurissa. hyvää vointia sinulle. - salpaaja salpaa
Tavalliset verenpainelääkkeet vaikuttavat hitaasti, ei niillä ole nopeaa verenpainetta alentavaa vaikutusta. Muutama päivä on lyhyt aika. Siksipä niitä pitääkin syödä pitkällä jänteellä. Verenpaine vaihtelee muutenkin.
On aivan väärin neuvoa että tavallista verenpainelääkettä otettaisiin ikäänkuin ensiapuna jos verenpaine on liian korkea. Ei se ehdi siihen akuuttiin tilanteeseen mitään auttaa. - Muutos?
tabletti. Minun korkea verenpaineeni putosi 57/ 90 neen. Ihan hyvä arvo sinänsä mutta vasemmalta puolelta vatsaani sattui ja tuntui kuin mahani olisi täynnä koko ajan. Neljässä päivässä painio putosi yli neljä kiloa.. Ei siinä mitään mutta se tuntui kuin olisi lyöty nyrkillä sinne vasemmalle puolelle vatsaa. Lääkäri oli ihan tyytyväinen lääkitykseen, mutta minä en. Joten se muutettiin.
- Puhuttepaskaa
jouduin yllättäen verikokeisiin. En ollut syönyt kolmeen päivään statiinejani. Kolesteroliarvoni olivat kuulemma kuitenkin ok.
Kolesteroliarvot lienevät täyttä vvitsiä tai ainakin 90 tiseti vitsiä.
Voi olla että otan tosissani, jos lääkärini sanoo, että minulla on syöpä, mutta mistään pienemmästä en ota muuna kuin paskapuheena lääkärin sanaa.
Eihän siihen ole mitään syytä.
Vaiuskotteko te lääkäreihinne? - elliivo
Puhuttepaskaa kirjoitti:
jouduin yllättäen verikokeisiin. En ollut syönyt kolmeen päivään statiinejani. Kolesteroliarvoni olivat kuulemma kuitenkin ok.
Kolesteroliarvot lienevät täyttä vvitsiä tai ainakin 90 tiseti vitsiä.
Voi olla että otan tosissani, jos lääkärini sanoo, että minulla on syöpä, mutta mistään pienemmästä en ota muuna kuin paskapuheena lääkärin sanaa.
Eihän siihen ole mitään syytä.
Vaiuskotteko te lääkäreihinne?Miksi ihmeessä sitten edes käyt lääkärissä?
Kyllä on kummallista sakkia täällä. Yksi luulee että verenpainetta hoidetaan kuuriluontoisella lääkityksellä ja suuri joukko huutaa että lääkärit valehtelevat että saisivat rahaa määräämällä turhia lääkkeitä ym.
Ei lääkäriin ole pakko mennä. Voi pitää kipeänsä jos kuvittelee olevansa viisaampi kuin lääkärit.
Tuskin kenellekään väkisin työnnetään mitään lääkettä suuhun. Hölmöintä on mennä valittamaan vaivojaan, ottaa resepti vastaan ja vielä ostaa lääkkeet jos ei niitä aio ottaa.
Verenpainelääkkeet eivät tosiaan tehoa parissa päivässä eikä kolesterolilääkkeen vaikutus häviä heti. - Lääkäreille
elliivo kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten edes käyt lääkärissä?
Kyllä on kummallista sakkia täällä. Yksi luulee että verenpainetta hoidetaan kuuriluontoisella lääkityksellä ja suuri joukko huutaa että lääkärit valehtelevat että saisivat rahaa määräämällä turhia lääkkeitä ym.
Ei lääkäriin ole pakko mennä. Voi pitää kipeänsä jos kuvittelee olevansa viisaampi kuin lääkärit.
Tuskin kenellekään väkisin työnnetään mitään lääkettä suuhun. Hölmöintä on mennä valittamaan vaivojaan, ottaa resepti vastaan ja vielä ostaa lääkkeet jos ei niitä aio ottaa.
Verenpainelääkkeet eivät tosiaan tehoa parissa päivässä eikä kolesterolilääkkeen vaikutus häviä heti.on kuitenkin pakko maksaa vaikka ei heidän palveluksiaan käyttäisi.
- selviää kokeilemalla
Sopivaa verenpainelääkettä voi joutua etsimään pitkäänkin kokeilemalla erilaisia. Se ensimmäinen ehdokas ei välttämättä ole sopiva, eikä toinenkaan, eikä kolmas ...
- täysin raitis
hämmentyneeltä aloittajalta.
Nyt olen siis ollut ilman verenpaine tabletteja kaksi viikkoa ja verenpaine normaali. Jos pysyy normaalina niin en kyllä ota mitään pillereitä.
Join silloin tällöin lasin valkoviiniä ja se on ainoa elämäntapa jonka olen lopettanut. Voiko olla mahdollista että 4/5 lasia viikossa aiheutti minulle korkean verenpaineen?
Olen 153cm pitkä ja painan 48/50 kiloa. - Jätä seuraavaksi
täysin raitis kirjoitti:
hämmentyneeltä aloittajalta.
Nyt olen siis ollut ilman verenpaine tabletteja kaksi viikkoa ja verenpaine normaali. Jos pysyy normaalina niin en kyllä ota mitään pillereitä.
Join silloin tällöin lasin valkoviiniä ja se on ainoa elämäntapa jonka olen lopettanut. Voiko olla mahdollista että 4/5 lasia viikossa aiheutti minulle korkean verenpaineen?
Olen 153cm pitkä ja painan 48/50 kiloa.kaikki sokerit pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202383Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3101305- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681