TEE TÖITÄ KOTONA JA OLE ONNELLINEN
Tarvitsetko lisätienestejä vai harkitsetko ottavasi kokonaan uuden suunnan elämääsi.
Haluatko tehdä töitä silloin kuin itse haluat, missä haluat ja juuri sen verran kuin haluat, mutta et tiedä mistä aloittaa.
Minä tiedän, et tarvitse muuta kuin tietokoneen ja internet yhteyden muuttaaksesi koko elämäsi suunnan.
Tarjoamme sinulle
- täysin ilmaisen mahdollisuuden luoda elämällesi uusi suunta
- 215 euron arvoisen koulutus ohjelman täysin ilmaiseksi, se kouluttaa, opastaa ja neuvoo sinua askel askeleelta eteenpäin
- Henkilökohtaista tukea ja ohjausta muilta alan osaajilta ja konkareilta
- Mahdollisuuden toimia yksin tai tiimin kanssa
- 24h tukipalvelun
SFI luotiin, jotta kenellä tahansa tietokoneen ja internet liittymän omistavalla olisi mahdollisuus hyödyntää maailman laajuinen sähköisen kaupankäynnin vallankumous.
Vuodesta 1998 lähtien olemme auttaneet kymmeniä tuhansia miehiä ja naisia eri puolilla maailmaa luomaan oman elämänsä. Ja voimme auttaa sinua.
Sinulla ei ole mitään menetettävää vaan ainoastaan voitettavaa.
Voit tienata enemmän ja saada samalla enemmän aikaa itsellesi ja perheellesi.
Kaikki mitä sinun pitää tehdä. On ilmoittautua osoitteessa http://www.sfi4.com/11152478/FREE.
Mitä vielä odotat!
Tee se jo tänään
se ei ota sinulta mitään
ei sido sinua mihinkään
mutta voi antaa todella paljon
tule katso ja hämmästy
työ on ihanaa kun sitä saa tehdä kotona
kotiraha.homemoney
0
944
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741