Moi,
olin Gumbölessä pelaamassa Super Golf Openissa 6.8.2009. Okei, tasoitukseni tippui 0,2:lla *snif*, mutta milloin tämä nousu realisoituu? Omaan Golfboxiini ei tuolta kisasta ole vielä tullut tuloksia eli tasoitukseni on sen mukaan vielä 0,2 liian pieni...
Laitan tämän kysymyksen sen takia, että joskus virallisen tiedon kulkeminen saattaa viivästyä henkilökuntavajeesta/tietoteknisistä syistä/keksi tähän joku yleinen syy...
Kisatulokset on jo vahvistettu Gumbölen nettisivuilla.
33.7 vai 33.9?
Milloin tulos realisoituu?
10
507
Vastaukset
- zatzat
Kun tieto menee kotiseuraasi ja se kirjataan siellä. Seurasta riippuen 2-4 päivää.
- lkfgslkfgj
Okei, mutta jos osallistun uutta tasoitusta odotellessa kisaan, mikä laitetaan tasoitukseksi: tasoitus, jota ei ole vielä keretty vahvistaa vai kortissa lukeva?
- pelaaja ##
lkfgslkfgj kirjoitti:
Okei, mutta jos osallistun uutta tasoitusta odotellessa kisaan, mikä laitetaan tasoitukseksi: tasoitus, jota ei ole vielä keretty vahvistaa vai kortissa lukeva?
ihan itse ole vastuussa et pelaa (ilmoittaa) oikean tasoituksensa.
No ehkää aina ei ehdi, tai tule ajatelleeksi ilmoittaa, kuten olemme joissain ketjuissa huomanneet. Golf pitäisi olla rehellisten ja "herrasmiesten" peli, mutta ne pitäisi myös olla samassa henkilössä. Siis rehellisiä herrasmiehiä. No onhan osoittautunut et aina ei näin ole. Sama koskee myös ladyjä..
Eli kipinkapin päivität tietosi kotiseuraan ja seuraavaan kisaan myös. - zatzat
lkfgslkfgj kirjoitti:
Pelaaja itse on vastuussa tasoituksensa oikeellisuudesta. Tasoitusta taas ylläpitää kotiseura. Tiedonkulun voi kyllä varmistaa puhelimella. Väärällä tasoituksella pelaaminen johtaa. diskaukseen.
- xcvvdfvdfv
Nykyään on säännöissä pikku lisäys... Sää olosuhteet otetaan huomioon kisassa. Jos on esim kovin tuulinen tai sadekeli, niin kilpailutulos ei vaikuttakaan ainakaan nousevasti händäriin. Putoamisesta en tiedä.
Toinen pikkupointti. Tasoitus nousee vain ja ainoastaan 0,1 pojoa per/ kisa. Ei nouse 0,2 pojoa! - fffffffffffffh
"Okei, tasoitukseni tippui 0,2:lla *snif*, mutta milloin tämä nousu realisoituu? Omaan Golfboxiini ei tuolta kisasta ole vielä tullut tuloksia eli tasoitukseni on sen mukaan vielä 0,2 liian pieni..."
Meni hieman ohi... Siis pelasitko yhden alle oman tasoituksesi? Tasoitus tippui ja on liian pieni???
joku ei nyt täsmää...- Sekasin...
Olen alkuperäinen kirjoittaja ja minulla oli "pieni" virhe... eli siis pelasin hieman alle bufferini ja tasoitukseni nousee tuon 0.2.
Joku tosin sanoi, että kisoissa voi nousta vain 0.1. - jjjjjjj
Sekasin... kirjoitti:
Olen alkuperäinen kirjoittaja ja minulla oli "pieni" virhe... eli siis pelasin hieman alle bufferini ja tasoitukseni nousee tuon 0.2.
Joku tosin sanoi, että kisoissa voi nousta vain 0.1.Yksi "huonosti" pelattu kierros nostaa ainoastaan 0,1 pykälän
- Händeri
jjjjjjj kirjoitti:
Yksi "huonosti" pelattu kierros nostaa ainoastaan 0,1 pykälän
Jos vanha tasoitus on 26,5 tai korkeenpi . Niin nousee 0,2. Ja mitäsillä on väliä mikä se tasoitus on kun sen voi jokainen tehdä netissä senmoisen kun haluaa.Peelaamatta kierostakaan.
- akfkfksfhlkaj
Händeri kirjoitti:
Jos vanha tasoitus on 26,5 tai korkeenpi . Niin nousee 0,2. Ja mitäsillä on väliä mikä se tasoitus on kun sen voi jokainen tehdä netissä senmoisen kun haluaa.Peelaamatta kierostakaan.
En nyt ota kantaa tuohon jälkimmäiseen lauseeseen, mutta pari kysymystä jäi vielä auki (koska kisatoimikunta ei vieläkään ole toimittanut päivitystietoja, kisa oli 6.8.2010):
1. Jos kuuluu tasoitusryhmään 5, jossa tasoitus nousee 0,2:lla, onko kisat sellaisia, että tasoitus nouseekin vain 0,1?
2. Jos päivitän itse tiedot kisasta nettiin, mitä tapahtuu, jos kahden viikon päästä kisoista tulee myös nostava tulos kotiseuraan? Nouseeko tasoitus kahdesti?
Edelleen molemmissa sama oletus, että pelaan alle bufferini.
PS. Päivitin itse tietoni nettiin ja odotan seuraltani vahvistusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851