Eli aina kun syön valkosipulia tai ruokaa joka sisältää valkosipuilia niin heti mulle tulee näitä oireita:
- Turvotusta
- Ripulia
- Ilmavaivoja
- Hengenahdistusta
- Rää'än kerääntyminen kurkkuun
Onko tää jotain allergiaa valkosipulille?
P.S. Joskus valkosipulista mulle tulee myös vähän päänsärkyä.
Allerginen? Intoleranssi?
myrkyllinen aine?
2
1199
Vastaukset 2
- aiheen aloittaja.
valkosipuilia->valkosipulia
rää'än kerääntyminen kurkkuun->rää'än kerääntymistä kurkkuun- Sin sebolla
Pystyn syömään valkosipulia hyvin pienessä mittakaavassa ja tykkään sen mausta kylläkin. Sen sijaan tavallinen sipuli eri muotoineen aiheuttaa jo pelkän hajun perusteella hengen ahdistusta, samoin purjo. Vältä valkosipulia, sillä siitä selviät. Varmasti on allergiaa, eli elimistösi ei vain ota sitä vastaan. Ihan turha kärsiä noista vaivoista. Itseään pitää "kuunnella" ja olla nöyrä niille signaaleille, mitä elimistö antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1172426Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401552Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696