Tämä kysymys on teille. Tämä kysymys on vilpitön, eikä sisällä provoilua eikä muutakaan salamyhkäistä. Kysymykseni on aito ja itseäni hämmentävä. Ja se kuuluu näin-
Kuinka te jaksatte palstailla täällä viikosta toiseen, vuodesta toiseen? Mikä tekee tästä palstasta juuri sen palstan jossa te viihdytte? Mitä te saatte tästä itsellenne / mitä uskotte antavanne muille?
Itse olen ns. vakkari. Olen 24 vuotta ja sinkku. Jopa minua usein harmittaa palstan lapsellisuus ja pinnallisuus, vaikka olenkin nuori vielä. Siksi tätä asiaa ihmettelen.
Kiitän teitä kaikkia jotka vaivaudutte minulle asiaa valottamaan.
Palstan vanhat miehet
35
244
Vastaukset
juuri se lapsellisuus ja pinnallisuus kiehtoo. Sitäku pitää olla muutoin aina niin vitun asiallinen.
Tää on siis ihan oikeasti mun mielipide, eikä vittuilu aloittajalle, en vaan jaksanut kirjoittaa tätä asialliseen sävyyn. Pahoittelen.- vakkari-24v
Kiehtooko sinua irl teini-ikäisten ja nuorien aikuisten seura vai ainoastaan netissä?
vakkari-24v kirjoitti:
Kiehtooko sinua irl teini-ikäisten ja nuorien aikuisten seura vai ainoastaan netissä?
nuoret on niin täynnä elämää.
- JUMIIN::..!!1%#+?!1
-
tähän soffalle eikä niinku millään viittis siirtää ruhoaan
.- ######??????
*
Että makuulllaan? Laiskimus ;)
Istun sentään tuolila kirjoitellessani. Pitää sitä sentään senverran selkärankaa olla että istullaan pysyy. ;)
* - SOFFA::.!!!!11%#+?11
######?????? kirjoitti:
*
Että makuulllaan? Laiskimus ;)
Istun sentään tuolila kirjoitellessani. Pitää sitä sentään senverran selkärankaa olla että istullaan pysyy. ;)
*.
tehtaan omakustannushinnalla lunastettu
. - ######????
SOFFA::.!!!!11%#+?11 kirjoitti:
.
tehtaan omakustannushinnalla lunastettu
.*
että kenenkä soffalla makoilet.
Kannattaisi ainakin peräpuolta kohottaa jonkin verran ettet jumittuisi ihan paikallensa. Jalkojen heiluttelu voisi olla terveellistä ja kuminauhajumppa käsille silloin tällöin vahvistaisi käsivarsia. Verikin kiertäisi paremmin.
* - TEHTÄVISSÄ::.!11?+!1
######???? kirjoitti:
*
että kenenkä soffalla makoilet.
Kannattaisi ainakin peräpuolta kohottaa jonkin verran ettet jumittuisi ihan paikallensa. Jalkojen heiluttelu voisi olla terveellistä ja kuminauhajumppa käsille silloin tällöin vahvistaisi käsivarsia. Verikin kiertäisi paremmin.
*.
olen implantoitunut kiinteäksi osaksi tätä sohvaa
. - ######??????
TEHTÄVISSÄ::.!11?+!1 kirjoitti:
.
olen implantoitunut kiinteäksi osaksi tätä sohvaa
.*
*peittelee*
* - SANOA::.!!111%#?!1
######?????? kirjoitti:
*
*peittelee*
*.
että mulla on myös kolme kännykkää implantoituna oikeaan poskeen
. - ########???????
SANOA::.!!111%#?!1 kirjoitti:
.
että mulla on myös kolme kännykkää implantoituna oikeaan poskeen
.*
Mitäs ne siellä poskessa tekevät??? Eivätkö haittaa syömistäkin, vai oletko pilliruokinnassa???
* - POSKESSA::.!!!1%#?+
########??????? kirjoitti:
*
Mitäs ne siellä poskessa tekevät??? Eivätkö haittaa syömistäkin, vai oletko pilliruokinnassa???
*.
auttaa ettei puhuminen kännyköihin keskeydy milloinkaan koskaan ilmoisna ikänä
Puhe vaan jatkuu ja jatkuu jatkuvalla syötöllä eläimen raivollla
.
joku taannoin taisi asettaa rajan 29 vuoteen...
No minä oon huomannu että "aikusemmilla" paslstoilla on ihan yhtä lapsellinen meno. Ja sitten oon vaan huomannu että kestän lopultakin lapsellisuutta paremmin nuorisolta kuin aikusilta :-)- vaikkari-24v
Vanhalla tarkoitan tässä kohden -50v
Viihdytkö irl myös nuorison seurassa?Kuuluuko ystäväpiiriisi lähes teini-ikäisiä joiden kanssa hengailet vapaalla,vai ainoastaan netissä? vaikkari-24v kirjoitti:
Vanhalla tarkoitan tässä kohden -50v
Viihdytkö irl myös nuorison seurassa?Kuuluuko ystäväpiiriisi lähes teini-ikäisiä joiden kanssa hengailet vapaalla,vai ainoastaan netissä?kuulun kohderyhmääsi...
Viihdyn kyllä nuorten parissa ja olen heidän kanssaan paljon tekemisissä työni kautta. Tuttavani ovat kuitenkin lähempänä omaa kuin lasteni ikää.
Netissä ikä ei toimi samoim kuin irlissä. Fiksu parikymppinen on hyvää seuraa netissä eri tavalla kuin olisi sitä irlissä: täällä mun ei tarvi katella niitä lökäpöksyjä :-D Tyhmä viiskymppinen on kyllä täällä ihan yhtä tyhmä kuin irlissäkin, mutta edelleen, täällä mun ei tarvi katella sitä elähtänyttä itsetietoisuutta...
Oikeastaan mua ei haittaa onko joku lapsellinen vai ei, sille voi aina naurahtaa tai hymähtää. Ja lapsellisuuden ja lapsenmielisyyden välinen raja on häilyvä.
Se mikä rassaa, on henkinen pienuus, ilkeys, kateus jne, ja sitä ei voi laittaa palstan nuorimpien viaksi.
Onneksi mullakin on myös muita kommunikaatiokanavia kuin tämä.
FEIKKI! Äitis tietää....
Mä oon 35. Oonko vanha?
- nyt puskissa
Mutta aika elähtäneen oloinen. Henkisesti laiska.
nyt puskissa kirjoitti:
Mä oon henkisesti mukavuudenhaluinen.
- vakkari-24v
Tässä kohden en lue sinua vanhaksi
nyt puskissa kirjoitti:
ihminen ei ole henkisesti laiska?
vakkari-24v kirjoitti:
Tässä kohden en lue sinua vanhaksi
Mun ei tarvi sit vastata kysymykseesi...
Olen vakkari tuolla narskupalstalla ja tuota samaa ihmetellään sielläkin.
Vastaukseni kuuluu:
kodin, perheen, itsensä kehittämisen, harrastusten ja työn lisäksi ÄIJÄLLÄ pitää olla jotain muutakin tekemistä, joka perustuu täyteen vapaaehtoisuuteen ja on sosiaalista. Ihmiset ovat sosiaalisia eläimiä.
Me emme ole saaria.
Pinnallisuus selittyy minusta tämän järjestelmän kaoottisuudella, joka samaan aikaan on sen vahvuus. Tänne on helppo tulla. Kuvitteleppa meneväsi samalla tavalla johonkin vaikkapa rotarien kokoukseen?- OKAY:::.!!!11%#+?!11
.
lähdetäänkin kaikki tästä Kannakselle linnoitustöihin
Korsutyömaat tarvitsee tekeviä käsiä
. OKAY:::.!!!11%#+?!11 kirjoitti:
.
lähdetäänkin kaikki tästä Kannakselle linnoitustöihin
Korsutyömaat tarvitsee tekeviä käsiä
.Jeps jeps... tai Summaan hiihteleen :P
Vanhanaikaista. Mieluummin lähtisin harjotteleen vaikkapa jonkin mageen PST ohjuksen käyttöä ... olisivat säästäneet ne T-72:t harjoitusmaaleiksi meille ... hähähääää...
- tonou
Vihdoinkin joku ottaa kissan pöydälle. Oma vilpitön vastaukseni on uteliaisuus. Olen sitä mieltä, että tämä palsta avaa näkymän maailmankuvaan, joka taas on pahin mahdollinen tulevaisuudenkuva itsestäsi, kun olet jotain viiskyt ja vee.
Näin mä tätä katson. Todellisuus on tosin paljon miellyttävämpi ja kauniimpi, rehellisempi ja terveemmän oloinen.- tonou
Eli siis kun istuu tässä tarpeeksi pitkään tulee tällaiseksi kuin täällä ollaan.
- shivers - tonou kirjoitti:
Eli siis kun istuu tässä tarpeeksi pitkään tulee tällaiseksi kuin täällä ollaan.
- shivers --nicki-
...palstan lapsellisuus ja pinnallisuus. Osaat ohittaa ne halutessani sujuvasti, sen kummemmin niillä päätäni vaivaamatta. Miksikö viihdyn, no tää on sopivan kevyttä ajan vietettä. Voi kääntää aivot offille ja turista joutavia turinatiimin kanssa.
- näi o....
.
totta turiset kuomaseni
. ....tää jossain määrin täydentää mun sosiaalisen elämän vajetta, joka johtuu tästä nykyisestä elämäntilanteesta. Tällä on aika helppo lievittää tuota vajetta, tää on käytettävissä 24/7 juuri sen verran kuin haluan. Eikä tää tuppaa häiritsemään muuta elämää omatoimisesti.
- EHTOISUUS::.!!11%#?+
Richartti kirjoitti:
....tää jossain määrin täydentää mun sosiaalisen elämän vajetta, joka johtuu tästä nykyisestä elämäntilanteesta. Tällä on aika helppo lievittää tuota vajetta, tää on käytettävissä 24/7 juuri sen verran kuin haluan. Eikä tää tuppaa häiritsemään muuta elämää omatoimisesti.
.
ketään ei pakoteta olemaan täällä eikä toisaalta pakoteta mihinkään muuhunkaan
Kai se on vähän vastapainoa muulle kun vain vaaditaan kaikkea
. - ######?????
EHTOISUUS::.!!11%#?+ kirjoitti:
.
ketään ei pakoteta olemaan täällä eikä toisaalta pakoteta mihinkään muuhunkaan
Kai se on vähän vastapainoa muulle kun vain vaaditaan kaikkea
.*
Nyt pitää ihan vaapaaehtoisesti lähteä nukkumaan kun ei enää silmät pysy auki. (Melkein nukuin jo istuallani äsken)
*
Öitä!
"Miehet ovat ikuisia lapsia Ero tulee vain ajanmyötä siinä että pienenä he elävät naisen rinnasta ja vanhemmiten naisen rinnalla"
- Petteri Wessman [Mies]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6202364Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,281182- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101016- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229623