Kuulkaas rakkaat palstalaiset.

Voin mä lopettaa täällä kirjoittelun, jos te niin haluatte. Ei tämä paikka ole minulle niin tärkeä.

74

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,.,.,.,.

kirjoitellutkin, mut eihän se lopetus koske sitä vai mitä.

• Jotkut meistä käy duunissakin ja on muutakin elämää kuin palsta. Luuletko että puskailemalla ja asumalla palstalla juostaan esimerkiks maratoni?

• ,.,.,.,.,.,.,.
        Genio.Mente kirjoitti:

Jotkut meistä käy duunissakin ja on muutakin elämää kuin palsta. Luuletko että puskailemalla ja asumalla palstalla juostaan esimerkiks maratoni?

avohoidosta on hyvä lähteä juoksentelemaan maratooneja

• ,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:

avohoidosta on hyvä lähteä juoksentelemaan maratooneja

Huomenna tulee tasan puoli vuotta takas työelämässä ja jatko näyttää kohtuullisen hyvältä.

Miten sun työtilanne? Onko tiedossa jotain?

• kirpela

ennen katoamistasi kertoa, oletko nähnyt mua livenä tai postaillut ohi palstan, alan näet väsyä tiettyyn väitteeseen.

*taidan palata minukseksi*

• ole sinua livenä nähnyt enkä tietääkseni ole viestitellyt sinun kanssa yksityisesti.

• kirpela
        Genio.Mente kirjoitti:

ole sinua livenä nähnyt enkä tietääkseni ole viestitellyt sinun kanssa yksityisesti.

niin mäkin olen ymmärtänyt.

• kirpela kirjoitti:

niin mäkin olen ymmärtänyt.

Ja epäilijälle voin kertoa, että olen tavannut livenä hmmm... Oliskohan 6 palstalaista...? Yksikään niistä ei ole kirpela.

• kirpela
        Genio.Mente kirjoitti:

Ja epäilijälle voin kertoa, että olen tavannut livenä hmmm... Oliskohan 6 palstalaista...? Yksikään niistä ei ole kirpela.

toi alempi ketju... Taidan häippästä niin mut voidaan ruotia läpi.

• kirpela kirjoitti:

toi alempi ketju... Taidan häippästä niin mut voidaan ruotia läpi.

Kai se lukee nyt tätäkin. Tyydytän nyt hänen uteliaisuuden. Olen säätänyt mitä olen, mutta en ole yli vuoteen ollut sängyssä kuin yhden naisen kanssa. Tuskin tulen vaihtamaan...

• kirpela
        Genio.Mente kirjoitti:

Kai se lukee nyt tätäkin. Tyydytän nyt hänen uteliaisuuden. Olen säätänyt mitä olen, mutta en ole yli vuoteen ollut sängyssä kuin yhden naisen kanssa. Tuskin tulen vaihtamaan...

kyse uteliaisuudesta. Tää elo on vaan niin peestä.

• Genio.Mente kirjoitti:

Hänellä on kyllä täysi oikeus vaihtaa minut, jos hän niin tahtoo...

• nyt huomiota? :>

• Vaan olen luopumassa siitä.

• Genio.Mente kirjoitti:

Vaan olen luopumassa siitä.

hyvä ajoitus ku etusivu puoliksi täynnä sun aloituksias.

• LaRito kirjoitti:

Heh..(sori) Täällä on aika paljon palstaa henkireikänä pitäviä, jotka eivät erityisemmin pidä minun persoonastani. Mikäs siinä. En minä niistä niin paljoa välitä. Enkä kyllä tästä palstastakaan. Enimmäkseen säälittäviä hahmoja koko mesta täynnä. Skitsoja, elämään väsyneitä, katkeroituneita, ahdasmielisiä...Tosin vastapainoksi täytyy sanoa, että täällä on myös muutamia todella mukaviakin ihmisiä. Kiitos heille(?), että olen jaksanut hengailla täällä niinkin kauan. Ja kyllähän tää aina telkkarin voittaa...

• ....
        LaRito kirjoitti:

Olet sä aika viisas.

• .... kirjoitti:

Olet sä aika viisas.

vielä viisaampi.

• ...
        LaRito kirjoitti:

vielä viisaampi.

täydennämme toisiamme kaikessa viisaudessamme.

• ... kirjoitti:

täydennämme toisiamme kaikessa viisaudessamme.

niinkö meinaat?

• ....
        LaRito kirjoitti:

niinkö meinaat?

Eroituksella että en omaa noin vittumaista sisintä, mitä sulla.

• .... kirjoitti:

Eroituksella että en omaa noin vittumaista sisintä, mitä sulla.

julmaahan se on yhen lauseen perusteella ihmisen sisimmästä mitään kertoa, hyi sua.

• MMies

HÄIVY SITTEN!

• Hmm. Oletko onnellisempi palstalla vai ilman palstaa?

• Ilman palstaa olisin välttänyt monta onnetonta hetkeä...

• Genio.Mente kirjoitti:

Ilman palstaa olisin välttänyt monta onnetonta hetkeä...

Tuo ei jätä oikeastaan kuin yhden oikean vaihtoehdon.

Paitsi jos kyseessä on tapa jota toteuttaa tavan vuoksi.

• Kukkomies kirjoitti:

Tuo ei jätä oikeastaan kuin yhden oikean vaihtoehdon.

Paitsi jos kyseessä on tapa jota toteuttaa tavan vuoksi.

poistuvani täältä. Meinaan vaan, että lopetan kirjoittamisen tänne, jos rakkaat palstalaiset niin haluaa.

Genio.Mente kirjoitti:

poistuvani täältä. Meinaan vaan, että lopetan kirjoittamisen tänne, jos rakkaat palstalaiset niin haluaa.

Kiitos, haluamme lue ketju uudestaan.

• oot yks niistä harvoista rekatuista jotka viittii mulle kommentoida.

• Mä luulin, että mä kommentoin sulle liian vähän. Sulla nyt kuitenkin näyttäisi olevan perhe-elämä suht kuosissa ja niin päin pois... Palsta voi tosiaan olla tuhoisaa parisuhteelle. Erityisesti silloin, jos vielä samassa taloudessa sattuu asumaan. Tää vie helposti leijonaosan vapaa-ajasta...

• kirpela

muuten petän sun kans kaikkia muita.

*voi wttu*

• dazukka
        kirpela kirjoitti:

*voi wttu*

tuo huomiohuoraus ja ruikuttaminen.

• Genio.Mente kirjoitti:

Mä luulin, että mä kommentoin sulle liian vähän. Sulla nyt kuitenkin näyttäisi olevan perhe-elämä suht kuosissa ja niin päin pois... Palsta voi tosiaan olla tuhoisaa parisuhteelle. Erityisesti silloin, jos vielä samassa taloudessa sattuu asumaan. Tää vie helposti leijonaosan vapaa-ajasta...

tää voi kyllä olla ihan pelkästään itsetuhoisaakin. Vaikka ei parisuhteessa olisikaan, niin väittäisin, että vielä helpommin vie leijonanosan ajasta. Eikä edes huomaa kun muut aktiviteetit vaan jää...

• kirpela kirjoitti:

*voi wttu*

ja kaikki muutkin voi kommentoida... siis ilman, että 99%:a palstalaisista siitä mitään ajattelee.

Mutta, tietäen palstan luonteen ja syklisyyden ymmärrän kyllä, että mulle ei kukaan viitti kommentoida kun en toistaiseksi ainakaan niin kerkee täällä keskustella.

• ex.rekattu

En halua että lopetat, sä osaat kirjoittaa ja ketä tänne paljon sitten enään jää?

Kuule, se on miehen teko jos sä jäät etkä anna noille pikku pullistelijoille sitä onnea, lopettamalla.

http://www.youtube.com/watch?v=gUuWv36OCzM

• enää hirveesti aikaakaan tänne jää. Alkaa pukata kaikenmaailman harrastuksia yhtä aikaa päälle.

Mut musapalstalta voi bongata halutessaan niin...

• hähä!

hiljaa!

• Ex.rekattu
        hähä! kirjoitti:

hiljaa!

Ole genio, hähä.
        Siinä sulle pähkinä kuka mä olen.

• Ex. rekattu
        Genio.Mente kirjoitti:

enää hirveesti aikaakaan tänne jää. Alkaa pukata kaikenmaailman harrastuksia yhtä aikaa päälle.

Mut musapalstalta voi bongata halutessaan niin...

Sama tilanne itsellä ei ole aikaa, nyt avasin tämän pitkän tauon jälkeen ja heti luin sun juttusi.

Joskus kun on sitä aikaa olisi kiva rupatella, täällä niitä näit..... että siksi en toivo sun lähtevän täältä.

• Ex. rekattu kirjoitti:

Sama tilanne itsellä ei ole aikaa, nyt avasin tämän pitkän tauon jälkeen ja heti luin sun juttusi.

Joskus kun on sitä aikaa olisi kiva rupatella, täällä niitä näit..... että siksi en toivo sun lähtevän täältä.

Nyt tuli jotenkin sellainen kutina... Noh... Antaa olla...

• Ex.rekattu
        Genio.Mente kirjoitti:

Nyt tuli jotenkin sellainen kutina... Noh... Antaa olla...

Mitä kirjoitin on totta.

Muistatko sen viisauden sanan, minkä kerran kirjoitit...ei enempää siitä. Mutta toteuta se nyt sinä vuorollasi itsellesi :) minkä sinä annoit minulle kerran.

• Ex.rekattu kirjoitti:

Mitä kirjoitin on totta.

Muistatko sen viisauden sanan, minkä kerran kirjoitit...ei enempää siitä. Mutta toteuta se nyt sinä vuorollasi itsellesi :) minkä sinä annoit minulle kerran.

kaikkia tyhmyyksiäni muista...hehe...

• Ex.rekattu
        Genio.Mente kirjoitti:

kaikkia tyhmyyksiäni muista...hehe...

Wittu kun toi kamomilla tee on paskaa, nyt meen keittää sitä lisää:) Kohta nukkumaan.

• Ex.rekattu kirjoitti:

Wittu kun toi kamomilla tee on paskaa, nyt meen keittää sitä lisää:) Kohta nukkumaan.

se on parempaa

• Ex.rekattu
        Genio.Mente kirjoitti:

se on parempaa

Olen seissyt tällä viikolla kallion reunalla ja alhaalla oli 20 metrin pudotus, se miten sinne jouduin on tarina melkoinen.
        Kallio oli sammaleinen ja liukas, mietin miten pääsen siitä pois. Minä menin mahalleni ja konttasin noin 20 metriä lopulta pääsin piikkilankaaidan alta takaisin metsään turvaan.
        Ihmisellä on uskomaton kyky, saada adrenaliinia kun sitä tarvitsee.

Kerro joku selviytymistarina.

• Ex.rekattu kirjoitti:

Olen seissyt tällä viikolla kallion reunalla ja alhaalla oli 20 metrin pudotus, se miten sinne jouduin on tarina melkoinen.
        Kallio oli sammaleinen ja liukas, mietin miten pääsen siitä pois. Minä menin mahalleni ja konttasin noin 20 metriä lopulta pääsin piikkilankaaidan alta takaisin metsään turvaan.
        Ihmisellä on uskomaton kyky, saada adrenaliinia kun sitä tarvitsee.

Kerro joku selviytymistarina.

Tässä yksi.

Tapahtui noin pari kuukautta ennen mukulani syntymistä duunissa. Tehtiin vähän jälkitöitä kelkassa yhdessä hissikuilussa. Oltiin noin 20 metrin korkeudessa ja tultiin pikkuhiljaa alaspäin. Oltiin taas tultu noin metrin verran ja pysäytettiin kelkka, mutta toinen kelkan moottoreista vaan jatkoi alaspäin menoa... Meinas iskeä pahempikin paniikki, mutta onneks niin ei käynyt. Työkalut tipahti, mutta miehet jäi roikkumaan kelkkaan, mikä sit roikkui pystysuorassa eikä vaakasuorassa niinku kuuluu... Päästiin sit sieltä pois, jalat snadisti tutisi ja duunit jäi siltä päivältä siihen. Mentiin bisselle ja kelasin vaan, ettei ollut kaukana se, et oman lapsen syntymä olis jäänyt näkemättä...

• Ex.rekattu.
        Genio.Mente kirjoitti:

Tässä yksi.

Tapahtui noin pari kuukautta ennen mukulani syntymistä duunissa. Tehtiin vähän jälkitöitä kelkassa yhdessä hissikuilussa. Oltiin noin 20 metrin korkeudessa ja tultiin pikkuhiljaa alaspäin. Oltiin taas tultu noin metrin verran ja pysäytettiin kelkka, mutta toinen kelkan moottoreista vaan jatkoi alaspäin menoa... Meinas iskeä pahempikin paniikki, mutta onneks niin ei käynyt. Työkalut tipahti, mutta miehet jäi roikkumaan kelkkaan, mikä sit roikkui pystysuorassa eikä vaakasuorassa niinku kuuluu... Päästiin sit sieltä pois, jalat snadisti tutisi ja duunit jäi siltä päivältä siihen. Mentiin bisselle ja kelasin vaan, ettei ollut kaukana se, et oman lapsen syntymä olis jäänyt näkemättä...

On sellaisia asioita joissa ihminen on todella pieni suuren ja odottamattoman edessä.

Kyllä joku miehen logiikka on pientä kun ajattelee.

Hyvää yötä..tapaillaan täällä joskus taas, arki odottaa.

• Tarvitsen sua täällä! :) Niin ja anteeksi ilkeistä kommenteistani sulle tuossa toisessa ketjussa.

• mut mä en tarvitse sinua...

• Genio.Mente kirjoitti:

mut mä en tarvitse sinua...

vaan se, että tarvitsen piristävän läsnäolosi ja päänaukomisesi... :D

• dazu kirjoitti:

vaan se, että tarvitsen piristävän läsnäolosi ja päänaukomisesi... :D

Koska sitä et sinä päätä minun puolesta.

• Älähän nyt mihinkään häivy.

• ai! Genion läksiäiset. No onnea ja menestystä vain valitsemallesi tielle. Pääsitkö jazz-opistoon opiskelemaan vai alatko vain nauttimaan elämästä?

• koiraa voi enää opettaa...

• Marie-Cecile

Genio-päivän takia tartte luovuttaa. Täällä on muitakin "persoonia" jotka ärsyttää vaikka ketä.

• enää jaksa. Kyllästynyt koko mestaan...

Joko sulla jo on...?

• Marie-Cecile
        Genio.Mente kirjoitti:

enää jaksa. Kyllästynyt koko mestaan...

Joko sulla jo on...?

Mut alkaa tuntumaan sen verran jo oikeanlaisia särkyjä, että kohta voi ollakin.

• Marie-Cecile kirjoitti:

Mut alkaa tuntumaan sen verran jo oikeanlaisia särkyjä, että kohta voi ollakin.

Ehtii kerätä riittävästi voimia. Tulee tarvitsemaan niitä...

• tonou

On vain yksi suunta: eteenpäin.

(taaksepäin juoksentelu kuuluu niille hurreille, jotka katselivat kivien takaa miten Torniota moukaroitiin paskaksi Suomi-Saksa maaottelussa.

• ;-)

Onko jollaki lähtijäiset vai mikä on homman nimi??

Ka, jos ei omalla nicillää ennää kehtoo kirjottoo niin olokoon puskissa vaek pellon laetamil tae mistä mahtoo pusikkoo löytynee. Pajupehkoloeta aenaski löytyy vähä joka puolelt.

Onko sulla piä kippee kun noin oot alamualimoessa? Elä huoli, kyllä se ajan kanssa paranoo. Suattaapi jo huominen olla kirkkaampi päev, jos ei huomenissa niin sitte seuroovana päevänä. Elä välitä vaekka ei oo enneee helteitä, helepompihan se on istuskella kun ei hikikää niin virtoo.

Mittee sinä meiltä sitä lopettelemista kyselet. Jos kynäsi on terävä, niin kirjottele poesj, ja jos se tylsyy nii terottele vaekka Mora-puukolla.

Kunha muistat että oot sitte kiltisti. Se on ehtona.

• ihanaa murre, ihanaa murre, lallatilallaslaaa...

:)

• Kyse on siitä, etten vaan jaksa kirjoittaa tänne. Nytkin usein säälistä palstan vakkaritylsimyksiä kohtaan tuonut vähän elämää tännekin...

• ;-)
        Genio.Mente kirjoitti:

Kyse on siitä, etten vaan jaksa kirjoittaa tänne. Nytkin usein säälistä palstan vakkaritylsimyksiä kohtaan tuonut vähän elämää tännekin...

Ihan luulin että oot huomijota vaella kun nostelit noita juttuloeta nuinnii paljon, tae oot hapassu yliannoksen miestä väkevämpee. Eikaet sulla masennusta oo? Ei tuota luulis aenakaa. Vae mistä sen tietää kun ilimatki jiähty?

Minähi oon vähä ollu sitä mietä että vähä liikoo on alapiässä nuo jutustelut ollunna, van tämähä on sitä miehen palstoo, että mistäpä ne muusta paljonkaa huastelivatkaa.

Aenaha sitä sillon tällön ja jollonnii jottai muutahi huasteltavvoo ja asijantynkee voesi aekasa kuluksi vaekkapa ehotella, että jos siitä joku ottasi asijakseen vaekkapa keskustella enemmältiki. Mualimallahan tapahtuu joka päevä jotahi uutta ja ennenkuulumatonta.

Minkäpä sille mahtaa jos oot tympääntynyt tänne kirjottelemaa, tiijjä vaekka joskus vielä innostut jottae huastamaan johonni välliin jos on jottae mielenkiintosta sanottavvoo.

• ;-) kirjoitti:

Ihan luulin että oot huomijota vaella kun nostelit noita juttuloeta nuinnii paljon, tae oot hapassu yliannoksen miestä väkevämpee. Eikaet sulla masennusta oo? Ei tuota luulis aenakaa. Vae mistä sen tietää kun ilimatki jiähty?

Minähi oon vähä ollu sitä mietä että vähä liikoo on alapiässä nuo jutustelut ollunna, van tämähä on sitä miehen palstoo, että mistäpä ne muusta paljonkaa huastelivatkaa.

Aenaha sitä sillon tällön ja jollonnii jottai muutahi huasteltavvoo ja asijantynkee voesi aekasa kuluksi vaekkapa ehotella, että jos siitä joku ottasi asijakseen vaekkapa keskustella enemmältiki. Mualimallahan tapahtuu joka päevä jotahi uutta ja ennenkuulumatonta.

Minkäpä sille mahtaa jos oot tympääntynyt tänne kirjottelemaa, tiijjä vaekka joskus vielä innostut jottae huastamaan johonni välliin jos on jottae mielenkiintosta sanottavvoo.

Kyllä mä huomion osaan ottaa ilman vanhojen juttujeni nostamistakin...

• ;-)
        Genio.Mente kirjoitti:

Kyllä mä huomion osaan ottaa ilman vanhojen juttujeni nostamistakin...

'

• tätäkö se oli? Heh.. voi vietävä XD

• Olis varmaan ollut parempi pysyä puskana eikä ikinä rekkaantua. Mut turha nyt on enää pyllistää, ku on jo paskat housuissa...

• Genio.Mente kirjoitti:

Olis varmaan ollut parempi pysyä puskana eikä ikinä rekkaantua. Mut turha nyt on enää pyllistää, ku on jo paskat housuissa...

tähän nyt mitään muuta kuin että onneksi olet rekisteröitynyt silloin joskus.. :)

• pistaasia kirjoitti:

tähän nyt mitään muuta kuin että onneksi olet rekisteröitynyt silloin joskus.. :)

epäröin sitä aika paljon...

• Suomen kansa

Kylläpä vaan näyttää olevan. Heh.

• se näyttää olevan tärkeää palstakansallekin...

• HAHAHAHOO

TÄMÄ PALSTA ON SULLE ELÄMÄ:ddd

• ??

Ammatiltan tuntemattomalla ei elämässä muuta olekaan, kuin päihteet ja palsta.
      ?patologinene valehtelu suorituksistaan.
      Genio voi arvioda, jos kulutan loppuun kahdeta juoksulenkkarit vuodessa 400€ /pari, sillä kestävät Asicsit tulevat halavimmaksi käyttää..
      niin, paljonko kilometrejä vuodessa kertyy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      625
      2389
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1187
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1026
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      925
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      93
      795
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      653
    Aihe