Nyt tuli kauhea vimma laittaa kaikki ylimääräinen pois.. en ole ennen vienyt kirpputoreille mitään myytyväksi.. Kiittäisin paljon jos saisin pariin kysymykseen vastaukset.
Paljonko maksaa varastotiellä pöydän vuokraus? onko joku tietty aina sama aloituspäivä vai saako tavarat viedä minä päivänä tahansa? Ja monelta net saa viedä sinne? ja entäs monelta pitää olla pöytä tyhjä? saako pöydän päättää itse vai antavatko he sieltä vain jonkun summanmutikassa?
varastotien kirpputori
13
1172
Vastaukset
- Ex Hequer
Elokuun alusta nousi 25ekestä 27 ekeen viikko.Kirpparin viikko 6 päivää, tai oikeammin 5,5 päivää, kun vuokraviikko sisältää aina Sunnuntain (auki vain 4h-/täysi päivävuokra).
Vapaana olevista loosseista varmaan saa valita mieleisen.
Täyttö- ja tyhjennystunnit illalla ja aloituspäivä tietysti voi olla mikä päivä tahansa.
Kassalla antavat ja allekirjoituttavat sopimuksen ,jossa kaikki on mustaa valkoisella.
Sitten täytyy ostaa niitä tarralappuja , jotka toimivat hintalappuina tuotteilla.
No sittenpä se ihanuus alkaa.....tavaraa varastetaan, hintalappuja vaihdellaan, tavaroita "eksyy" vääriin pöytiin, lappuja ei löydy kassan "tietokoneesta" , tilitykset miten milloinkin.
HYVÄ NEUVO VANHALTA: Älä missään nimessä jää koukkuun "vakituiseksi" myyjäksi , vaan pidä pöytää max. 2 viikkoa ja soronoo, myynti ja tuotto alussa aina tietysti paras , vie vaikka loput kamat konttiin tai lahjoita uskovien torille. - Mie Vuan
Kuuleppas neitiseni ;) muistakkin se että miun tavaroita et vie sitte sinne ;)
- 15+6
Vieläkö on niin että pöytä täytetään klo 17-18, ja tyhjennetään ennen klo 17? Silloinhan myös viimeinen myyntipäivä jää vajaaksi, eli Varastotiellä myyntiviikko ei ole edes sitä kuutta päivää!
- nykyään
15+6 kirjoitti:
Vieläkö on niin että pöytä täytetään klo 17-18, ja tyhjennetään ennen klo 17? Silloinhan myös viimeinen myyntipäivä jää vajaaksi, eli Varastotiellä myyntiviikko ei ole edes sitä kuutta päivää!
18-19. Kirppis menee 18 kiinni ja sen jälkeen pöydät täytetään.
suosittelen valtakadun kirppistä, pöytävuokrat max. 20€ viikko ja myyntiaika pidempi kuin varastotiellä. Pöydän saa täyttää jo edellisenä päivänä(jos esim. pöytä alkaa 23.8 sen saat täyttää jo 22.8) aamu 10 alkaen, jolloin myynti aikaa tulee päivä enemmän. - 13+14
nykyään kirjoitti:
18-19. Kirppis menee 18 kiinni ja sen jälkeen pöydät täytetään.
suosittelen valtakadun kirppistä, pöytävuokrat max. 20€ viikko ja myyntiaika pidempi kuin varastotiellä. Pöydän saa täyttää jo edellisenä päivänä(jos esim. pöytä alkaa 23.8 sen saat täyttää jo 22.8) aamu 10 alkaen, jolloin myynti aikaa tulee päivä enemmän.Onko niin että pöytä pitää kuitenkin tyhjentää ennen klo 18, jolloin myyntipäivä jää vajaaksi?
- SoRoNiVi
Kirppisviikko, eli 6 myyntipäivää maksaa 27€. Täyttöpv on aina edellisenä pvnä ennen kuin pöytä alkaa. Täyttöpäivä voi olla mikä vkonpäivä tahansa, riippuen vapaista pöydistä. Uudelle puolelle jonoa on noin kuukausi ja vanhalle puolelle pääsee päivissä. Varastotien kirppis on auki 10-18 arkena, 10-16 lauantaina ja 12-16 sunnuntaina. (täytöt aina tunti sulkemisen jälkeen) Eli aukiolo on kattavampi kuin muilla kirppareilla, esim sunnuntaisin ei ole muita kirppareita auki, lauantaisinkin pari tuntia ja arkena laittavat ovet kiinni jo 16-17 aikoihin. Eli 6 päiväiset myyntiviikot ovat toisillakin kirppareilla, varastotie vain on sen sunnuntainkin auki :) Ja aukiolo pitempi, eli päätelkääpä ite.
Ja sitten vielä hieman kävijöistä, missään muulla kirppiksellä ei käy väki, missään ei mene tavara niin hyvin kaupaksi kuin varastotiellä. Keskimyynti ansio viikossa on n.300e. Mietippä kun ottais valtakadulta pöydän, maksais sen 20€, käypi muutaman kerran täyttelemässä ja siivoamassa pöytää, joutus ottamaan parkkipaikan kadulta, pulittas joka käynti reissu siihen parkkimittariin 1-2€ ja parhaassa tapauksessa olis saanu sakot niin meneehän se vähän persneton puolelle. Varastotiellä saa auton parkkeerata ilmaseks :)
Ja henkilökunta on mukavaa, ainakin tätä nykyä, ennen oli vissiinki tilanne vähän toinen mut nyt ja näin on hyvä. Eli pienen pieni yhteenveto, lapin paras kirpputori, eikä suotta :):):):):)- asiakas kirpparin
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa!!!
- ..
Valtakadun kirppiksen takapihalla on ilmaiset parkkipaikat ja pihalla myös ilmaiset kiekkopaikat! Ja porukkaa,elikkä ostajia liikkuu PALJON! Myyntiviikko on sen 6 päivää täyttöpäivä ja koko päivä aikaa täyttää ja pöytävuokrat on kaupungin halvimmat. Ja palvelu on loistavaa,aivan ihanat tytöt töissä ;) Ja väitän vastaan myös tuohon "lapin paras kirppis",kyllä Valtakatu voittaa varastotien! =)
- 15+3
.. kirjoitti:
Valtakadun kirppiksen takapihalla on ilmaiset parkkipaikat ja pihalla myös ilmaiset kiekkopaikat! Ja porukkaa,elikkä ostajia liikkuu PALJON! Myyntiviikko on sen 6 päivää täyttöpäivä ja koko päivä aikaa täyttää ja pöytävuokrat on kaupungin halvimmat. Ja palvelu on loistavaa,aivan ihanat tytöt töissä ;) Ja väitän vastaan myös tuohon "lapin paras kirppis",kyllä Valtakatu voittaa varastotien! =)
Jos noista kahdesta kirpputorista pitää valita niin Varastotielle ehdottomasti. Kyllä siellä porukkaa käy paljon enemmän kuin Valtakadulla, myös ostavia asiakkaita. Ainakin itsellä myynti on ollut paljon parempi Varastotiellä. Ja siitä Valtakadun hyvästä palvelusta: Kun olin laittamassa tavaroihin hintalappuja ja pyysin teippiä, minulle tyttö tokaisi vaan tylysti, ettei ole , kun ne teippirullat aina kuitenkin häviää asiakkaiden mukaan... Tämäkö hyvää palvelua???
- kauppa käy
15+3 kirjoitti:
Jos noista kahdesta kirpputorista pitää valita niin Varastotielle ehdottomasti. Kyllä siellä porukkaa käy paljon enemmän kuin Valtakadulla, myös ostavia asiakkaita. Ainakin itsellä myynti on ollut paljon parempi Varastotiellä. Ja siitä Valtakadun hyvästä palvelusta: Kun olin laittamassa tavaroihin hintalappuja ja pyysin teippiä, minulle tyttö tokaisi vaan tylysti, ettei ole , kun ne teippirullat aina kuitenkin häviää asiakkaiden mukaan... Tämäkö hyvää palvelua???
1. Mikäli nyt aletaan verailemaan kummassa paremmat tytöt palvelemassa niin molemmissa on mukavat tytöt ja asiallisesti suhtautuvat asiakkaisiin, mikäli saa jotain muunlaista vastakaikua niin peiliin kannattaa aina katsoa itsekki välillä
2. Pöytävuokrat ovat melko varmasti halvemmat Valtakadun kirpparilla, nyt tammikuun alusta alkavat pöydät yläkerta 15 €, keskitaso 20 € ja alakerta 10 € eli nyt kun joku vetää herneen nenään ja kirjoittaa tänne että työntekijät kirjoittelee tälläistä niin voin sanoa että Valtakadun ulko-ovesta luin nämä pöytävuokra hinnat ja olen tyytyväinen kirpparimyyjä Valtakadulta. - 6+5
kauppa käy kirjoitti:
1. Mikäli nyt aletaan verailemaan kummassa paremmat tytöt palvelemassa niin molemmissa on mukavat tytöt ja asiallisesti suhtautuvat asiakkaisiin, mikäli saa jotain muunlaista vastakaikua niin peiliin kannattaa aina katsoa itsekki välillä
2. Pöytävuokrat ovat melko varmasti halvemmat Valtakadun kirpparilla, nyt tammikuun alusta alkavat pöydät yläkerta 15 €, keskitaso 20 € ja alakerta 10 € eli nyt kun joku vetää herneen nenään ja kirjoittaa tänne että työntekijät kirjoittelee tälläistä niin voin sanoa että Valtakadun ulko-ovesta luin nämä pöytävuokra hinnat ja olen tyytyväinen kirpparimyyjä Valtakadulta.Mietin kyllä että mitä mahdoin sanoa väärin teippiä pyytäessäni, en mielestäni mitään ja kysyin ihan ystävällisesti, sattui vaan oleen kai sitten myyjällä "huono hetki". Itsekin olen ollut asiakkaana näillä molemmilla kirppareilla, ja kyllä totuus on että Varastotiellä kauppa käy paremmin. Käyn edelleen molemmilla kirppareilla, mutta jos tavaraa vien myyntiin, niin ehdottomasti sinne Varastotielle. En myöskään minä kuulu näihin jatkuvasti pöytää pitäviin enkä ole henkilökuntaa enkä heidän tuttujansa.
- valtakadulla on
ilamisia parkkipaikkoja, jos vain osaa aukaista silmänsä ja katsoa missä ne ovat. Talon päässä on kiekkopaikkoja ja talon taakse saa jättää ilmaitteeksi ilman kiekkoa. Oma asiahan se on jos haluaa turhaan parkkimittariin syytää rahaa, vaikka maksuttomia paikkoja löytyy. Ja omaa tyhmyyttä on myös se ettei osaa kävellä ja lisätä mittariin rahaa.
- ja kauppa käy
FACEBOOK KIRPPISTÄ
-ei varausmaksuja
-ei varastelua
-ei aikataulua
-ei pöydän täyttöä/tyhjentämistä/siivoamista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713