Kuka selittäisi tämän

utelias........

Joh. 10:16
Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

8

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Israel, jonka eksyneitä lampaita varten Jeesus ensisiaisesti tuli ja sitten me Jeesuksen ristinkuoleman kautta lunastetut.

• utelias...........

usko tuota. Se on liian helpo selitys. Niin kuin sekin , joka on ollut ijät ajat, suomalaisten luulossa, että venäjä hyökkää Israeliin. Sekin on huu haata. Sinne kyllä hyökkää Turkki liittolaisineen. Eikä venäjä

• Venäjä ja Goog
        utelias........... kirjoitti:

usko tuota. Se on liian helpo selitys. Niin kuin sekin , joka on ollut ijät ajat, suomalaisten luulossa, että venäjä hyökkää Israeliin. Sekin on huu haata. Sinne kyllä hyökkää Turkki liittolaisineen. Eikä venäjä

hyökkäämään Israeliin raamatun mukaan.

• ola,
        Venäjä ja Goog kirjoitti:

hyökkäämään Israeliin raamatun mukaan.

Goog on Turkki, ei Venäjä.

2. Sinä, ihmisen poika, käännä itses Gogia vastaan, joka on Magogin maalla, ja on ylimmäinen Mesekin ja Tubalin päämies, ja ennusta hänestä, (Hes. 38:2, KR 1776)

http://www.harriahdesmaki.fi/18

Turkki (Goog) hyökkää Israeliin yhdessä Iranin (Persia), Sudanin (Etiopia) ja Libyan (Puut) kanssa.

5. Sinun myötäs ovat Persialaiset, Etiopialaiset ja Putilaiset, jotka kaikki kantavat kilpiä ja rautalakkeja;
        6. Gomer ja kaikki hänen joukkonsa, ja myös Togarman huone, joka pohjaan päin on, kaiken hänen joukkonsa kanssa; ja sinun myötäs on paljo kansaa.

• Yeshua maranata!

Nuo tarkoittavat ufomiehiä. Tuolla kaukana toisilla planeetoilla asuu avaruusihmisiä, jotka ovat myös Luojan luomia ja Kristukseen kutsuttuja.

• Matt 15:24 Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".
      ---
      FOINIKIALAISNAISEN USKO
      Mark. 7:24-30
      (Rinnakkaisteksti; Matt.15:21-28)
      --
      Jeesus lähtee luvatun maan rajojen ulkopuolelle pakanoitten keskuuteen (24). Vaikka Jeesuksen työ rajoittui vain Israeliin, niin saattoi Jeesuksen apu tulla pakanallekin.
      Kanaanilainen vaimo on ”esikoislyhde” pakanakunnan laajalta vainiolta, samoin kuin sadanpäämies (Mark.8:5-13).

Jeesuksen aikomus käydä vaimon ohi (27) panee vaimon uskon todella koetukselle. Mutta vaimo on sinnikäs aikomuksessaan.
      Kaikiksi ajoiksi on vaimon uskosta tullut esimerkki; usko, joka huolimatta omasta mahdottomuudesta ja ulkonaisista esteistä turvaa Jeesukseen, saa avun. Vaimon tytär vapautuu riivaajasta (29,30).

Jeesus parantaessaan pakankansoihin kuuluvan kanaanilaisen vaimon tyttären (Matt. 15:21-28) toteaa:
      "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö" (j.24).
      Tätä taustaa vasten ymmärrämme Jeesuksen pidättyväisyyden.

Mark. 7:27,28
      ” Niin Jeesus sanoi hänelle: "Anna ensin lasten tulla ravituiksi; sillä ei ole soveliasta ottaa lasten leipää ja heittää penikoille".
      Mutta hän (oli kreikkalainen vaimo) vastasi ja sanoi hänelle: "Niin, Herra; mutta syöväthän penikatkin pöydän alla lasten muruja".

• selvä ja selkeä

vastaus on tämä jonka luulisin myös ymmärtävän, EIHÄN KAIKKI ihmiset eläneet Jeesuksen kintereillä,
      vaan eri puolilla. Näin EI kaikilla ollut mahdollisuutta olla läsnä, paikalla siellä missä Jeesus oli, MUTTA
      Jumalan Henki EI ollut sidottu, Jumala ei ollut sidottu, vaan JUMALA OLI KAIKKIALLA LÄSNÄ ja
      näin Hän Henkensä kautta on kutsunut ihmisiä ja heille puhunut SIELLÄKIN missä Jeesus ei ihmisenä
      ollut paikalla.
      NÄIN toden totta Jeesus sanoi NEKIN lampaat (ne ihmiset jotka olivat lähteneet muualla kulkemaan
      Jumalan tahdon tiellä)jotka eivät ole tässä laumassa Hän heitäkin johdattaa Henkensä kautta, kun
      sijan sydämessä on saanut.
      Näin on tänäänkin hajalla on Jumalan lasten joukko, mutta itse Jeesus on näiden paimenena
      ja sitä yhtä samaa tietä johdattaa.

• Jeesuksessa yhtä

sillä erottava väliseinä poistettiin, vaikka lupaukset Israelille pysyvät niinkuin näemme täyttyvän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      1836
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1794
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1433
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      176
      1418
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      308
      1380
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1359
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1005
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      62
      984
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      965
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      874
    Aihe