Kannattaako tuota mainostaa? Helvetinmoinen ripuli Activiasta - kyllä nyt maha toimii.
Activia ja paska lentää
8
4066
Vastaukset
- sinä vaan
iloinen, kun maha toimii.
Jatkuva ummetus on mahasyöpäriski. enkä mitään muutakaan vastaavaa kun minulla ei esiinny turvotusta, ilmavaivoja, vatsakipuja, ummetusta ja/tai ripulia, joihin Actia mainostaa tuotteensa auttavan. Kun syö terveellisesti ja vähähiilihydraattisesti niin noita ruoansulatusongelmia ei tule. Ennen minullakin oli ongelmia ruoansulatuksen kanssa kun söin paljon viljaa, puuroa ja leipää. Nyt kun olen vähähiilihydraattisella ruokavaliolla niin vatsa ja suolisto toimivat loistavasti.
- ole minulla
"Ennen minullakin oli ongelmia ruoansulatuksen kanssa kun söin paljon viljaa, puuroa ja leipää. Nyt kun olen vähähiilihydraattisella ruokavaliolla niin vatsa ja suolisto toimivat loistavasti."
ongelmia ruoansulatuksen vuoksi, vaikka syön hiilihydraattiakin. Kun ne hiilarit ovat pääasiassa hyvin kuitupitoista leipää ja lisäksi syön paljon kasviksia ja vähän eläinrasvoja ja vain kohtuudella lihaa, niin vatsa toimii hyvin eikä kovin suurta mahasyöpäriskiä ole kutne on monilla liiallisesti lihaa ja eläinrasvoja nauttivilla VHH-intoilijalla.
- jep010101010
Olen itsekkin saanut activiasta ripulin moneksi päiväksi...en suosittele yhtään ja syön kyllä muuten ihan terveellisesti...heti kun activiaa söi niin meni vatsa ihan solmuun
Itse en activiasta ripulia saanut silloin aikoinaan kun sitä söin ja se auttoi suolentoimintaa hieman. Nykyään juon vihreää teetä ja syön rusinoita sekä luumuja ja enään ei ole vatsa kovalla. Turvotusta näillä ei pois saa mutta ainakin saa suolen tyhjäksi joka päivä.
- Plöäääh
Helvetinmoisia riistokapitalismikusetustuotteita nämä activiat ja muut skeidat joita kaupat notkuu väärällään. Penis naisen vittuun saatana!
- riisto ja riisto
Eipä kukaan pakota sinua niitä syömään. Syökööt ne, jotka haluavat. Riistososialismissa ei sitä valinnanmahdollisuutta ollut. Politrukit päättivät, mitä kansalle syötäväksi tarjottiin - ja sitäkin piti jopa työajalla jonottaa. Usein ehti loppua ennen kuin tiskin ääreen pääsi.
Onneksi on tämä riistokapitalismi!
- VAROKAA!
Syökääs:
Tattaria
Ahvenia
Hirveä
Poroa
Mustikoita
Metsämansikoita
Ja kaikkea sitä mitä suomalaiset ovat historiassaan popsineet, johan rupee maha pelittämään. Nämä meidän ravintovaivat johtuu siitä, että nykyinen ruokavalio on hyvin epäluonnollinen.
Esimerkki: löysin ruuastani tuotteen nimeltä E1520. Kyseinen aine paljastui googlaamalla PROPYLEENIGLYGOLIKSI! Samaa ainetta enoni käytti lentomekaanikkona toimiessaan lentokoneen siiven jäädytyksen estoaineena. Mitäs sviidua se tekee minun ateriassa. Kiitosta vaan evira..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565443- 914231
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722500Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701038Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3291018- 61823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769- 25764