Kesän jälkeen päätin aloittaa painonpudotuksen ja dieettinäni on vähähiilihydraattinen ruokavalio. En toki kokonaan unohda hiilareita, että saisin kuitujakin ruokavaliooni. Oli mukava päästä testiryhmään ja testata Valion tuotteita painonpudotuksessa.
Aamupalaksi tein normaalin annoksen kaurapuuroa. Kaurahiutaleista korvasin osan pellavansiemenrouheella.
Puuron sekaan laitoin pari kolme ruokalusikallista raejuustoa ja pari desiä marjakeitto. Juomaksi vihreää teetä ja/tai Valion gefilusjuomaa. Tällä aamupalalla pärjää pitkälle päivään!
Iltapalaksi tein eilen Makoisan smoothien. Valion A luonnonjugurttia pari desiä, marjakeittoa par kolme desiä, yksi banaani ja pari ruokalusikallista pellavansiemenrouhetta sekoitetaan tehosekoittimessa. Olen suurpiirteinen kokki ja mitatkin ovat aina silmämääräisiä noin mittoja. Makoisaa kuitenkin on ja vatsa toimii.
Marjakettoja ja painonpudotusta
3
241
Vastaukset
välipalaksi aina kun tekee mieli jotain makeata niin marjakeitto käy sellaisenaan hyvin. Menee 1-2 litraa parissa päivässä! Paino putoaa kun jättää muuta naposteltavaa pois!
munkii piti aloittaa painonpudotus ja salilla käynti mut tulin kipeeks..mut tot smoothiee pitää koilla kyl heti..se olis hyvä palautus juoma salinkii jälkeen. ku sinne vihdoin sit pääsee ku taa flunssa helpottaa.
- sikake
Smoothie (2 annosta) onnistuu myös rahkasta. Purkillinen rahkaa, marjakeittoa puoli litraa, kaksi banaania ja (jos haluaa niin pellavansiemenrouhetta 2 rkl) ja sekoitetaan tehosekoittimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798