Itse ole akateeminen irntroverttimies ja kiinnostunut introverteistä naisesta. Ujojen introverttinaisten mies ihanne tuntuu kuitenkin olevan samanlain kuin kaikkien muidenkin eli ekstrovertti p:n puhuja. Kumma kyllä olen ollut kolmessa pidemmässä suhteessa. Kaikki naiset ovat olleet ekstroverttejä ja ovat iskeneet minut. Eivät ole olleet minun tyyppiäni varsinaisesti. Suhteisiin olen lähtenyt vain siitä hämmennyksestä, että joku on ollut minusta kiinnostunut. Kaikki suhteet ovat kariutuneet luonteiden erilaisuuteen.
Kuvittelisi, että edes netin kautta olisi helpoa tutustua introverttinaisiin, mutta mitä vielä. Kukaan itseään ujoksi sanonut ei ole vastannut yhteydenottoihini. Ilmeisesti se, että olen itsekin kertonut olevani ujohko, on ollut ongelma.
Introvertti mies automaattisesti "ATM"?
40
3162
Vastaukset
- ujo 35v
Näin se on. Sullahan on hyvä mäihä käynyt.
- Ujo 32v
Ei ole hyvä mäihä ollut, kun on onnettomia parisuhteita ollut.
- lyyyy
Ujo 32v kirjoitti:
Ei ole hyvä mäihä ollut, kun on onnettomia parisuhteita ollut.
Liian puuhakkaat ja touhukkaat naiset ovat ahdistavia. Koko ajan pitää olla jotain ohjelmaa tai menemistä. Tuntuu kuin näillä ei olisi vapaa-aikaa ollenkaan.
- Ujo 32v.
lyyyy kirjoitti:
Liian puuhakkaat ja touhukkaat naiset ovat ahdistavia. Koko ajan pitää olla jotain ohjelmaa tai menemistä. Tuntuu kuin näillä ei olisi vapaa-aikaa ollenkaan.
Juuri tämä kokemus oli minullakin. Eikä mitään arvostusta minun omia juttujani kohtaan ja vihamielinen asenne sitä kohtaan että kaipasin välillä omaa rauhaani.
- -mies-
Ujo 32v. kirjoitti:
Juuri tämä kokemus oli minullakin. Eikä mitään arvostusta minun omia juttujani kohtaan ja vihamielinen asenne sitä kohtaan että kaipasin välillä omaa rauhaani.
kyllä mikään ekstrovertin määritelmä, siis se ettei kiinnosta seurustelukumppanin tekemiset!
semmoinen ihminen on välinpitämättömän ja itsekkäs ihan riippumatta siitä onko intro- vai ekstrovertti. samanlaisia ihmisiä on ujoissa ja sisäänpäinkääntyneissäkin, paitsi että ne kaverimenot voivat olla jotain yksilöharrastuksia, joihin vietetään suhteettomasti aikaa ja annetaan parisuhteen mennä rempalleen.
- nöösi_poika
Taas kerran on aivan ihmeissäni. Joku kirjoittaa: "...olen ollut kolmessa pidemmässä suhteessa. Kaikki naiset ovat olleet ekstroverttejä ja ovat iskeneet minut."
Oletko tosissasi? Siis että tällaista oikeasti tapahtuu? Itse olen yrittänyt tehdä aloitteita, mutta se ei ole johtanut mihinkään. Vielä vähemmän ovat naiset tulleet minua iskemään!- ujo 32 v
No ei minua mitkään ventovieraat ole tulleet iskemään. Kaksi on ollut opiskelukavereita ja yksi kaverin sisko.
Mutta sen sanon, että suhteet puuhakkaan naisen kanssa, ovat olleet aika tuskaisia. - aloitteita-----
tekevät ja nimenomaan joskus teini-iässä tai kun eivät panomiehet heitä vielä ole toisille tavoille opettaneet.
Itse asiassa taisi minulle tässä juuri muutama päivä sitten käydä niin että ihan asiallisen näkköinen nuori nainen yritti ehkä jonkin sortin aloitetta minuun päin. En kehtaa toistaa mitä tuossa lyhyessä keskustelussamme sanoimme, kun tämä nainen saattaa vaikkapa lukea tätä. Joka tapauksessa nainen ehdotti yhteistä taksikyytiä jolla olisimme jatkaneet. Nainen oli tulossa baarista, minä olin tulossa paljon kauempaa ja olin myös vähän juonut matkalla mutta en todellakaan mitenkään kännissä.
No minä jätin asian siihen siksikin kun tämä nainen olisi ollut minulle liian nuori(hänen ikänsä varmasti alkoi kuitenkin numerolla 2).
Eräällä deittisaitilla jolla olen vuoden alusta ollut kuvattomalla profiililla naiset ovat myös ottaneet yhteyttä profiliin ja joillekkin heistä olen avaimia kuva-albumiinikin antanut kun ovat pyytäneet. En kuitenkaan ole mennyt maksavaksi jäseneksi tuolle saitille siksikään kun ei kiinnosta enää alkaa olla juuri kenenkään vanhemman naisen kanssa joka on joku isoäitityyppi. Minullahan vanhempana sinkkumiehenä joka on satsannut ihan muihin asioihin kuin naisten metsästämiseen ja heidän kanssaan pelaamiseen ei voi olla mitään yhteistä tällaisten eronneiden viisikymppisten iloisten isoäitien kanssa, ja naisenakaan ei heihin enää voi ihastua. - Kavereiden siskot
ujo 32 v kirjoitti:
No ei minua mitkään ventovieraat ole tulleet iskemään. Kaksi on ollut opiskelukavereita ja yksi kaverin sisko.
Mutta sen sanon, että suhteet puuhakkaan naisen kanssa, ovat olleet aika tuskaisia.ovat pissiksiä, jotka eivät edes moikkaa vastaan tullessa.
- gdgdhfh
aloitteita----- kirjoitti:
tekevät ja nimenomaan joskus teini-iässä tai kun eivät panomiehet heitä vielä ole toisille tavoille opettaneet.
Itse asiassa taisi minulle tässä juuri muutama päivä sitten käydä niin että ihan asiallisen näkköinen nuori nainen yritti ehkä jonkin sortin aloitetta minuun päin. En kehtaa toistaa mitä tuossa lyhyessä keskustelussamme sanoimme, kun tämä nainen saattaa vaikkapa lukea tätä. Joka tapauksessa nainen ehdotti yhteistä taksikyytiä jolla olisimme jatkaneet. Nainen oli tulossa baarista, minä olin tulossa paljon kauempaa ja olin myös vähän juonut matkalla mutta en todellakaan mitenkään kännissä.
No minä jätin asian siihen siksikin kun tämä nainen olisi ollut minulle liian nuori(hänen ikänsä varmasti alkoi kuitenkin numerolla 2).
Eräällä deittisaitilla jolla olen vuoden alusta ollut kuvattomalla profiililla naiset ovat myös ottaneet yhteyttä profiliin ja joillekkin heistä olen avaimia kuva-albumiinikin antanut kun ovat pyytäneet. En kuitenkaan ole mennyt maksavaksi jäseneksi tuolle saitille siksikään kun ei kiinnosta enää alkaa olla juuri kenenkään vanhemman naisen kanssa joka on joku isoäitityyppi. Minullahan vanhempana sinkkumiehenä joka on satsannut ihan muihin asioihin kuin naisten metsästämiseen ja heidän kanssaan pelaamiseen ei voi olla mitään yhteistä tällaisten eronneiden viisikymppisten iloisten isoäitien kanssa, ja naisenakaan ei heihin enää voi ihastua.itse olen kolmikymppinen mies ja kyllä minut on nainen iskenyt ja yrittänyt iskeä useampaankin otteeseen.
jos ei itse oikein uskalla lähestyä naisia, niin sitten pitää vaan olla hollilla oikeaan aikaan oikeassa paikassa ja tarpeeksi paljon. - Pissiksihän
Kavereiden siskot kirjoitti:
ovat pissiksiä, jotka eivät edes moikkaa vastaan tullessa.
on tosi helppo päästä panemaan
- Puuhelmipojat
Pissiksihän kirjoitti:
on tosi helppo päästä panemaan
ja muut paskat pääsee
- Et ole mikään
ATM. Olet ollut suhteessa naisten kanssa ja päässyt työntämään munasi naisen vittuun. JOTEN ÄLÄ SAATANA VALITA! Meitä on helvetin monta, jotka emme ole koskaan edes pitäneet naista kädestä.
- Ei se seksi
mikään autuaaksi tekevä asia ole.
- Kyllä se nyt
Ei se seksi kirjoitti:
mikään autuaaksi tekevä asia ole.
varmaan kuitenkin tämän runkkailun voittaa........
- Totta puhuen
Kyllä se nyt kirjoitti:
varmaan kuitenkin tämän runkkailun voittaa........
ei läheskään aina voita. Hyvä runkku on yleensä parempi kuin huono pano
- ghgjtygj
Totta puhuen kirjoitti:
ei läheskään aina voita. Hyvä runkku on yleensä parempi kuin huono pano
AP tietää, että hän voi saada naisen ja että hän on kelvannut, hänethän on isketty kolmeen otteeseen. seksiäkin voi vertailla runkkuun vasta sitten kun on päässyt pukille.
on se vähän eri jos ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa mitään.
muistan kuinka silloin murrosikäisenä tuntui siltä ettei kukaan tyttö ole minusta kiinnostunut. kyllä se ottaa itsetunnon päälle. sitten, kuin ihan puskista, kaunis ja nätti tyttö iski minut! vaikka se olikin teiniseurustelua, niin muistan kuinka itsetuntoni kohosi "Hitto, miten noin nätti tyttö on minusta kiinnostunut?" vaikka se menikin melko nopeasti mönkään niin siitä sai sitten tietää, etten ole pekkaa pahempi tai mikään pahnanpohjimmainen ja että minustakin ollaan oikeasti kiinnostuneita. - Joo varmasti
ghgjtygj kirjoitti:
AP tietää, että hän voi saada naisen ja että hän on kelvannut, hänethän on isketty kolmeen otteeseen. seksiäkin voi vertailla runkkuun vasta sitten kun on päässyt pukille.
on se vähän eri jos ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa mitään.
muistan kuinka silloin murrosikäisenä tuntui siltä ettei kukaan tyttö ole minusta kiinnostunut. kyllä se ottaa itsetunnon päälle. sitten, kuin ihan puskista, kaunis ja nätti tyttö iski minut! vaikka se olikin teiniseurustelua, niin muistan kuinka itsetuntoni kohosi "Hitto, miten noin nätti tyttö on minusta kiinnostunut?" vaikka se menikin melko nopeasti mönkään niin siitä sai sitten tietää, etten ole pekkaa pahempi tai mikään pahnanpohjimmainen ja että minustakin ollaan oikeasti kiinnostuneita.miehellä on hyvä itsetunto, jos on tuollaisia kokemuksia.
ATM:llä tuon kaltaiset kokemukset puuttuvat ja siksi on itsetunto nollissa. Ei auta mikään sparraus, kun kokemukset puuttuvat.
- Mies1985
Ei kannata kuvailla itseään ujoksi. Ujous on heikkous ja antaa ihmisille sellaisen kuvan että heidän pitää todistaa itsensä ja houkutella toinen ihminen ulos kolostaan. Kannattaa kertoa siitä ujoudesta vasta sitten kun on jo toiseen tutustunut. Sitten se voi ehkä olla naisen mielestä 'söpöä'.
Omaan itseensä vetäytyminen tai rumasti sanottuna nykeröityminen on täysin hyödytön strategia tai ominaisuus kahdenkeskisessä kommunikaatiossa ja toiminnassa.- Eli ihmisen
pitää oppia valehtelemaan sujuvasti. Teeskentele itsevarmaa, niin kaikki portit aukeaa!
Teeskentely on raskasta ja kamalaa muutenkin. Jos en itsenäni kelpaa niin olkoon sitten kelpaamatta! - PerusMasa
Eli ihmisen kirjoitti:
pitää oppia valehtelemaan sujuvasti. Teeskentele itsevarmaa, niin kaikki portit aukeaa!
Teeskentely on raskasta ja kamalaa muutenkin. Jos en itsenäni kelpaa niin olkoon sitten kelpaamatta!"Jos en itsenäni kelpaa niin olkoon sitten kelpaamatta!"
Noinkin asian voi tietysti ajatella mutta toivottavasti et tule yhtä katkeraksi kuin tämän palstan vakkari ATM:t. Kukaan nainen ei itke perääsi joten ihan itse valitset suunnan elämällesi. - oooooh
Eli ihmisen kirjoitti:
Teeskentely on raskasta ja kamalaa muutenkin. Jos en itsenäni kelpaa niin olkoon sitten kelpaamatta!Jos teeskentelet itsevarmaa hetken aikaa, alat käyttäytyä pikkuhiljaa automaattisesti itsevarmemmin. Samoin jos teeskentelet itsevarmaa, joudut ennemmin tai myöhemmin niihin tilanteisiin, joissa ihmiset "kiistävät" itsevarmuutesi, ja voit harjoitella suhtautumista niihin tilanteisiin. Ja niin kuin täälläkin on hoettu jo kyllästymiseen asti, itsevarmuus on yksi tärkeimmistä naisten kriteereistä miestä valittaessa.
- t.ATM
oooooh kirjoitti:
Jos teeskentelet itsevarmaa hetken aikaa, alat käyttäytyä pikkuhiljaa automaattisesti itsevarmemmin. Samoin jos teeskentelet itsevarmaa, joudut ennemmin tai myöhemmin niihin tilanteisiin, joissa ihmiset "kiistävät" itsevarmuutesi, ja voit harjoitella suhtautumista niihin tilanteisiin. Ja niin kuin täälläkin on hoettu jo kyllästymiseen asti, itsevarmuus on yksi tärkeimmistä naisten kriteereistä miestä valittaessa.
Ei toimi AT-miehen kohdalla. Olin (osittain lääkkeiden ansiosta) aika lähellä sitä itsevarmuuden kattoa johon AT-mies voi teoriassa yltää. Naiset eivät kuitenkaan kiinnostuneet minusta romanttisessa/seksuaalisessa mielessä, jolloin itsevarmuuteni (naisten suhteen) hiljalleen taas hälveni.
Ei kukaan - paitsi psykopaatti - ole jonkun sosiaalisen aspektin suhteen itsevarma, jos saa jatkuvasti ainoastaan "negatiivista" palautetta.
Taas yksi epäonnistunut yritys valaa toivoa AT-mieheen. - ooooh
t.ATM kirjoitti:
Ei toimi AT-miehen kohdalla. Olin (osittain lääkkeiden ansiosta) aika lähellä sitä itsevarmuuden kattoa johon AT-mies voi teoriassa yltää. Naiset eivät kuitenkaan kiinnostuneet minusta romanttisessa/seksuaalisessa mielessä, jolloin itsevarmuuteni (naisten suhteen) hiljalleen taas hälveni.
Ei kukaan - paitsi psykopaatti - ole jonkun sosiaalisen aspektin suhteen itsevarma, jos saa jatkuvasti ainoastaan "negatiivista" palautetta.
Taas yksi epäonnistunut yritys valaa toivoa AT-mieheen.Miksi psykopatia saa jatkuvasti niin negatiivista mainetta? Jos ei kulje hakkaamassa ihmisiä? :-D
- t.ATM
ooooh kirjoitti:
Miksi psykopatia saa jatkuvasti niin negatiivista mainetta? Jos ei kulje hakkaamassa ihmisiä? :-D
Älä laita hymiöillesi nenää, tai sinut sekoitetaan Älymieheen!!!
- psykoP
t.ATM kirjoitti:
Taas yksi epäonnistunut yritys valaa toivoa AT-mieheen."Ei toimi AT-miehen kohdalla. Olin (osittain lääkkeiden ansiosta) aika lähellä sitä itsevarmuuden kattoa johon AT-mies voi teoriassa yltää"
Ei mitään kattoa ole olemassa. Ei "AT-miestä" ole mitenkään ennaltamäärätty huonoon itsetuntoon - gfh5675757
Eli ihmisen kirjoitti:
Teeskentely on raskasta ja kamalaa muutenkin. Jos en itsenäni kelpaa niin olkoon sitten kelpaamatta!jos siltä näyttää sanoi manu.
jos käyttäydyt itsevarmasti ja näytät itsevarmalta, olet muiden mielestä itsevarma, eiväthän he osaa lukea ajatuksiasi. - mies olen
gfh5675757 kirjoitti:
jos siltä näyttää sanoi manu.
jos käyttäydyt itsevarmasti ja näytät itsevarmalta, olet muiden mielestä itsevarma, eiväthän he osaa lukea ajatuksiasi.'"Niin on jos siltä näyttää" on Pirandellon näytelmän nimi, joka elää jo oma elämäänsä yleisenä sitaattina, jota esimerkiksi Urho Kekkonen käytti.' -Wikipedia
- 18
Eihän sisäänpäinkääntyneisyys miehestä ATM:ää tee. Ei kaikkien tarvitse olla sosiaalisia seuraa saadakseen. Mieleeni tulee tuntemani mies, joka laulaa bändissä. Hän on hyvännäköinen ja erittäin lahjakas musikaalisesti. Hänen ympärillään pyörii naisia, vaikka häntä ei kiinnosta edes puhua ihmisten kanssa, ellei ole pakko. Hän on tosin sitoutunut omaan naiseensa ja kokee ahdistavana muiden naisten lähentelyn.
- Tylsällä miehellä
ei tee mitään.......
- Ja mies on tylsä
jos ei puhu taukoamatta PASKAA naiselle vai?
- Mies on tylsä
Ja mies on tylsä kirjoitti:
jos ei puhu taukoamatta PASKAA naiselle vai?
jos puhuu viisi sanaa tunnissa.....niin kuin monet ns. kunnon miehet.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3521397- 741375
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3061137Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461067Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231884Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30879vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40825Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42794