Mä teen aloituksia siksi että kokisin olevani olemassa.
Siis että.
Miksi teet aloituksia?
10
164
Vastaukset
- .
välillä lopetuksia.
koska luulottelen itselleni, että myös muita ihmisiä ne asiat kiinnostaa. Kuten esim. kuppikoko ja tulevaisuuden näkymät.
- tonou
Eka ei kiinnosta (ainakaan minua), mutta tokassa on jo jotain (miettii muijalle uutta kuppikokoa).
teen aloituksia. Mutta olen samoilla linjoilla: aloituksia tehdään että koettaisiin että ollaan olemassa. Olemassaolo vaatii muita ihmisiä. Jokainen aloitus on yritys olla olemassa jakamalla omaa maailmaa muiden ihmisten kanssa.
- tonou
(printteri surisee ja sakset naksuu)
- khlih
Jaah? Minä taas teen aloituksia keskustellakseni, enkä tee niitä usein. Viimeisin aloitukseni on tekniikkamyönteisyydestä tällä palstalla. Minä en käy tällä palstalla tai foorumilla keskustelemassa edes joka päivä, eikä erityinen keskustelupalstalla peeloilu kiinnosta minua, toisin kuin juttusi perusteella ilmeisestikin esimerkiksi sinua...
Outo kysymys... Himmeää sakkia.- tonou
Musta mun sarkasmini ei olekaan koskaan toiminut. Pitää tuunaa.
- khlih
tonou kirjoitti:
Musta mun sarkasmini ei olekaan koskaan toiminut. Pitää tuunaa.
En tajua höpötyksiäsi, en kertakaikkiaan. Voisitko kirjoittaa ymmärrettävää suomea?
- tonou
khlih kirjoitti:
En tajua höpötyksiäsi, en kertakaikkiaan. Voisitko kirjoittaa ymmärrettävää suomea?
Se on täysin mahdotonta.
olla patkustaja, miksi teet ei ole kahveja ym.ym...............tässä on sinulle hieman sivistävää sisältöä elämääsi. Oikeesti mitä eroa on ensimmäisen ja viimeisen videon välillä. Katso video loppuun se kestää jonkin aikaa. http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=71305&c=12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131534Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621505- 1101144
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1231091- 76766
- 161702
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala395595- 52572
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515