Toimii
Vastaukset 20
Sekava systeemi.
Ja viestipuolella on jotain vielä pielessä.- ,.,.,..,.,.,.,.
ai niin hyötyykö puskat siitä????
no oon niin solidaarinen et riemuitsen rekattujen puolesta. - Crocuta
Toimikoot
Löysin heti kohdan jossa sai asettaa sen että vain kaverit saa kirjoittaa vieraskirjaan jne. Heheheee.. loistava uudistus. Täytyy mennä tutkiin saako yv -viestienkin lähettämisen mahdolliseksi vain kavereille.
Tuosta tulee kyllä poru kun saa esteltyä kaikki halutessaan. Toi estämismahis on hyvä, muu buu -sarjaa.Ei ihan niin paha uudistus kuin ajattelin, mutta silti epäilen vielä että sieltä löytyy jotain kummia bugeja.
- rekattu.
Olen nyt puska, minä näen sinun vieraskirjasi kommentit, aika väärin minusta.
rekattu. kirjoitti:
Olen nyt puska, minä näen sinun vieraskirjasi kommentit, aika väärin minusta.
Minulla on nyt todella paljastettu olo :)
No, kyllä ne sen taas kohta kääntävät ihan johonkin muuhun malliin.- jasmin.ocean
buddy-love kirjoitti:
Minulla on nyt todella paljastettu olo :)
No, kyllä ne sen taas kohta kääntävät ihan johonkin muuhun malliin.Pitänee viikonloppuna tutustua koko systeemiin ajan kanssa, en kyllä pidä tästä.
- tonou
Siis mikä toimii?
- tonou
Mähän näytän ihan horolta rööki poskessa.
Onks kellään jotain raffimpaa? Mä voin vaikka maksaa tupakoilla.
- 19
ketkä kavereista tai vierailijoista on on-line tilassa. Ei näy omat vierailijat?
Rekkaamattomana näkyy profiileista enemmän, mm. kaverit (e.W:lle töitä) Hienoa. Nyt Suomi24:n gallerian uusi nimi voisi olla:
"Facebook - Soviet Union edition"sehän on selkeämpi kuin vanha.
- En näe mitään
buddy-love kirjoitti:
Ei se nyt selkeämpi ainakaan ole.
Missä on vihree valo?!
En näe mitään kirjoitti:
Missä on vihree valo?!
Se on nyt jossain piilossa, mutta väittikös joku että se näkyy puskana.
(nyt ei ehdi ryhtyä selvittelemään kaikkia toimimattomuuksia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491384- 1111285
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198909Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.320832Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä227786- 58713
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232657Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88620Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21581