Toimii
Nyt
20
183
Vastaukset
Sekava systeemi.
Ja viestipuolella on jotain vielä pielessä.- ,.,.,..,.,.,.,.
ai niin hyötyykö puskat siitä????
no oon niin solidaarinen et riemuitsen rekattujen puolesta. - Crocuta
Toimikoot
Löysin heti kohdan jossa sai asettaa sen että vain kaverit saa kirjoittaa vieraskirjaan jne. Heheheee.. loistava uudistus. Täytyy mennä tutkiin saako yv -viestienkin lähettämisen mahdolliseksi vain kavereille.
Tuosta tulee kyllä poru kun saa esteltyä kaikki halutessaan. Toi estämismahis on hyvä, muu buu -sarjaa.Ei ihan niin paha uudistus kuin ajattelin, mutta silti epäilen vielä että sieltä löytyy jotain kummia bugeja.
- rekattu.
Olen nyt puska, minä näen sinun vieraskirjasi kommentit, aika väärin minusta.
rekattu. kirjoitti:
Olen nyt puska, minä näen sinun vieraskirjasi kommentit, aika väärin minusta.
Minulla on nyt todella paljastettu olo :)
No, kyllä ne sen taas kohta kääntävät ihan johonkin muuhun malliin.- jasmin.ocean
buddy-love kirjoitti:
Minulla on nyt todella paljastettu olo :)
No, kyllä ne sen taas kohta kääntävät ihan johonkin muuhun malliin.Pitänee viikonloppuna tutustua koko systeemiin ajan kanssa, en kyllä pidä tästä.
- tonou
Siis mikä toimii?
- tonou
Mähän näytän ihan horolta rööki poskessa.
Onks kellään jotain raffimpaa? Mä voin vaikka maksaa tupakoilla.
- 19
ketkä kavereista tai vierailijoista on on-line tilassa. Ei näy omat vierailijat?
Rekkaamattomana näkyy profiileista enemmän, mm. kaverit (e.W:lle töitä) Hienoa. Nyt Suomi24:n gallerian uusi nimi voisi olla:
"Facebook - Soviet Union edition"sehän on selkeämpi kuin vanha.
- En näe mitään
buddy-love kirjoitti:
Ei se nyt selkeämpi ainakaan ole.
Missä on vihree valo?!
En näe mitään kirjoitti:
Missä on vihree valo?!
Se on nyt jossain piilossa, mutta väittikös joku että se näkyy puskana.
(nyt ei ehdi ryhtyä selvittelemään kaikkia toimimattomuuksia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439