Eli jos tapaatte mielenkiintoisen naisen, jonka kanssa vaihdatte puhelinnumeroita, niin odotatteko, että nainen ottaa yhteyttä vai toimitteko itse? Ja jos toimitte, niin kuinka nopeasti? Itse olen vanhanaikainen ja odotan miehen ottavan yhteyttä. Ihmettelen vain miksei ota, vaikka vaikutti todella kiinnostuneelta ja itse aktiivisesti numeroani pyysi. Nyt tuntuu, ettei mielenkiintoa miehellä sitten ollutkaan tarpeeksi... Vai ajatteleeko hän mahdollisesti samoin kuin minä ja odottaa soittoani?
Kumman kuuluu ottaa..
39
429
Vastaukset
- hhmmm**
riippuu ehkä vähän tilanteesta....toisaalta,jos mies on pyytäny numeroa,niin kaippa hän ite tietää mitä sillä haluaa tehdä..
Mutta en muista pyytäneeni numeroita muutoin kuin välttämättömissä jutuissa.
Siis pitää viedä jotain tai hakea jotain, tai korjata jotain.
Mutta kuitenkin yleisohjeena: joidenkin on hankalampaa soittaa jollakin tavalla merkityksellisiksi kokemilleen ihmislle joita eivät vielä kuitenkaan juuri edes tunne. Ujoja siis, mutta kehtaavat kysyä numeroa - varsinkin kemiallisesti rohkaistuina.
Toiset taas sitten keräilevät numeroita ja se on jonkinlainen testi omasta vakavastiotettavuudesta jos saa numeron. Niillä ei välttämättä ole aikomustakaan soittaa.
Sitten on välimuotoja ja ihan muita muotoja.
Soita sille, niin selviää !- viestinkin...
Nykyäänhän muutenkin enemmän tekstataan, kuin soitellaan...
viestinkin... kirjoitti:
Nykyäänhän muutenkin enemmän tekstataan, kuin soitellaan...
Mutta jos se on ujo, niin miettii minkä viestin voi ymmärtää varmasti vain juuri oikealla tavalla, eikä sitten saa muotoiltua sitä mielestään sopivaksi.
buddy-love kirjoitti:
Mutta jos se on ujo, niin miettii minkä viestin voi ymmärtää varmasti vain juuri oikealla tavalla, eikä sitten saa muotoiltua sitä mielestään sopivaksi.
Tekstarin laittaminehan on helppoa kuin lapsen lyöminen. Miten niin ihmisarka mies ylensäkään pystyy luomaan minkäänlaista ihmissuhdetta, jolta sekään ei onnistu? Kuten aloittajastakin huomasit, naiset arvostavat aloitteellisia, omatoimisia ja rohkeita miehiä. Tosin täytyy todeta, että passiivinen kiviriippanainenkaan ei ole parisuhdemarkkinoilla vahvoilla tänä tasa-arvon aikakautena.
Ratikkakuski kirjoitti:
Tekstarin laittaminehan on helppoa kuin lapsen lyöminen. Miten niin ihmisarka mies ylensäkään pystyy luomaan minkäänlaista ihmissuhdetta, jolta sekään ei onnistu? Kuten aloittajastakin huomasit, naiset arvostavat aloitteellisia, omatoimisia ja rohkeita miehiä. Tosin täytyy todeta, että passiivinen kiviriippanainenkaan ei ole parisuhdemarkkinoilla vahvoilla tänä tasa-arvon aikakautena.
Paremmin tuntevat tietävät että viesti pitää muotoilla täysin yksiselitteiseksi.
Siis jos siihen vahingossa laittaa jotenkin asian jonka voi tulkita väärin, niin voi tulla välittömästi pakit.
Tosin ongelma rajoittuu vain nuorimpiin ikäluokkiin ja tulkinnallinen joustavuus lisääntyy vuosien myötä.
Duudsonien hokema "mitä sä tolla tarkotit", ei ole ihan tuulesta temmattu juttu.buddy-love kirjoitti:
Paremmin tuntevat tietävät että viesti pitää muotoilla täysin yksiselitteiseksi.
Siis jos siihen vahingossa laittaa jotenkin asian jonka voi tulkita väärin, niin voi tulla välittömästi pakit.
Tosin ongelma rajoittuu vain nuorimpiin ikäluokkiin ja tulkinnallinen joustavuus lisääntyy vuosien myötä.
Duudsonien hokema "mitä sä tolla tarkotit", ei ole ihan tuulesta temmattu juttu.Naisethan tunnetusti etsivät rivien välistä piilomerkityksiä, joten ei kannata kainostella vaan esittää asiansa miehekkään lyhyesti ja ytimekkäästi.
Ratikkakuski kirjoitti:
Naisethan tunnetusti etsivät rivien välistä piilomerkityksiä, joten ei kannata kainostella vaan esittää asiansa miehekkään lyhyesti ja ytimekkäästi.
Silloinhan on tunteeton raakalainen ja tulee varmat pakit ;)
- Järki-Jätkä
buddy-love kirjoitti:
Silloinhan on tunteeton raakalainen ja tulee varmat pakit ;)
Jos tulee pakit, kun esittää asiansa suoraan, niin ne tulisivat joka tapauksessa jossain vaiheessa. Parempi että tulee homma kerralla selväksi.
- no_huhhuh
Mikä on protokolla, hei ihan oikeesti, mä haluun mennä pilkun mukaan ja siten kun laki sanoo ja noudattaa maan traditioita hei!
Kuuluuks miehen vai naisen niiata tavatessa hei? Miten se menee, antaaks nainen ekaks vai ottaako mies tosta noin vaan vai...- Toinen Nainen
kuitenkin saada miesnäkökantaa tällaiseen. Itsellekin käynyt monesti näin, ettei sitten otetakaan yhteyttä. Itse en ole ole ottanut, koska olen ajatellut, että miehen kuuluu se tehdä jos on riittävän kiinnostunut. Muutoin on ehkä löytänyt jonkun muun tai muuten vain tullut toisiin ajatuksiin myöhemmin. Toisaalta jos itse olisin ollut TODELLA kiinnostunut, ehkä olisin siinä tapauksessa ottanut itse yhteyden, juuri tuosta syystä, että jos mies onkin vain ujo tai jotain...
Toinen Nainen kirjoitti:
kuitenkin saada miesnäkökantaa tällaiseen. Itsellekin käynyt monesti näin, ettei sitten otetakaan yhteyttä. Itse en ole ole ottanut, koska olen ajatellut, että miehen kuuluu se tehdä jos on riittävän kiinnostunut. Muutoin on ehkä löytänyt jonkun muun tai muuten vain tullut toisiin ajatuksiin myöhemmin. Toisaalta jos itse olisin ollut TODELLA kiinnostunut, ehkä olisin siinä tapauksessa ottanut itse yhteyden, juuri tuosta syystä, että jos mies onkin vain ujo tai jotain...
Jos tyyppi on jokus muinoin saanut sarjassa pakkeja ja todennut että naiset ehdotelkoon kun nehän nämä asiat kuitenkin lopulta päättävät.
(en minäkään ehdottele)- 5+8
buddy-love kirjoitti:
Jos tyyppi on jokus muinoin saanut sarjassa pakkeja ja todennut että naiset ehdotelkoon kun nehän nämä asiat kuitenkin lopulta päättävät.
(en minäkään ehdottele)mieleen, eli jos pelkää pakkeja tai sitä ettet sitten vastaakaan.
5+8 kirjoitti:
mieleen, eli jos pelkää pakkeja tai sitä ettet sitten vastaakaan.
20 ikävuoden tienoilla monille naisille kehittyy muuten aika tehokas ja tyrmäävä torjuntatekniikka, jolla saattaa saada, usein sattuessaan, vastapuolessa aikaan pysyviä vaurioita.
- minäkin haluaisin
kuulla miesten mielipiteitä ja varsinkin niiltä, jotka itse ovat näin joskus toimineet. Oletteko odottaneet/toivoneet silti naiselta yhteydenottoa?
- ottaa yhteyttä
'
- otaa turhaan?
buddy-love kirjoitti:
Vaan se ottaa yhteyttä joka haluaa.
'
buddy-love kirjoitti:
Eräs koulukaverini, jolle soitin muutama päivä sitten oli juuri lähettämässä minulle tekstiviestiä.
Harvoin olemme yhteydessä ja siksi se oli kummallinen juttu.
(tavallinen kaverisuhde, vaikka kyllä minä sitä sillä mielellä ajattelin joskus yläasteella)otaa turhaan? kirjoitti:
'
Totuus on että ihmissuhdeyrityksistä lähes kaikki menevät ö-mappiin ja joskus jopa tulee verbaalisella tiskirätillä ympäri korvia (ranskattaret ovat tuossa erityisen tehokkaita).
- on varmaan
buddy-love kirjoitti:
Totuus on että ihmissuhdeyrityksistä lähes kaikki menevät ö-mappiin ja joskus jopa tulee verbaalisella tiskirätillä ympäri korvia (ranskattaret ovat tuossa erityisen tehokkaita).
tiskirättinsä ansainnut. Kukapas sitä sellaista ihan syyttä suotta sivaltaisi.
on varmaan kirjoitti:
tiskirättinsä ansainnut. Kukapas sitä sellaista ihan syyttä suotta sivaltaisi.
Muinainen omakohtainen kokemukseni aiheesta oli kyllä aiheeton (ihan kiltisti kysyin). Se ei vain halunnut siirtyä kaverijutusta mihinkään muuhun ja halusi varmistaa ettei asiaa edes ajatella enempää.
:) hyvin toimi.
Kuitenkin hirvittää ajatella miten se kohtelee niitä jotka eivät ole kavereita (hui).- mies ota,
buddy-love kirjoitti:
niin sitten voi tällä logiikalla päätellä ettei se halua, ainakaan tarpeeksi paljon...
mies ota, kirjoitti:
niin sitten voi tällä logiikalla päätellä ettei se halua, ainakaan tarpeeksi paljon...
Mutta voihan se myös olla hukannut numeron.
Tai sitten se on varovainen.
Ei voi tietää, mutta kun kerran itseä asia vaivaa, niin silloin kannattaa soittaa ihan itse.- k¨´dop
buddy-love kirjoitti:
Mitä järkeä silloin on ottaa yhteyttä ~ollenkaan~, jos vain toinen sitä haluaa?
Silloin toki, jos molemmat haluaa, on ihan sama kumpi ottaa yhteyttä.
Olen ihan äimänä siitä, kuinka jotkut kysyvät joka päivä samaa asiaa. Minä ainakaan en osaa sanoa mitään yleispätevää neuvoa kumman pitää tai kumman ei pidä. Jos olisin ollut mukana näissä tilanteissa kuulemassa tai näkemässä mitä olet sanonut hänelle tai käyttäytynyt hänen seurassaan, olisi asiaa helpompi lähestyä. Itse en ainakaan odottele kenenkään soittoja, enkä tosin soittele kenenkään perään ellen todella ole saanut sellaista singnaalia, että kannattaa ja olisi todella kivaa jos soittaisit.
ps. tyhjän saa pyytämättä- Eikö siinä ole
riittävästi signaalia, jos on antanut miehelle numeronsa?
Eikö siinä ole kirjoitti:
riittävästi signaalia, jos on antanut miehelle numeronsa?
niin et kyselisi sitä täällä. Numeron ottaminen tai antaminen ei merkkaa mitään jos kaikki perustuu vain siihen. Onko sinulla kertoa mitään konkreettista miksi olette vaihtaneet numeroita.
- en aloittaja
modelli kirjoitti:
niin et kyselisi sitä täällä. Numeron ottaminen tai antaminen ei merkkaa mitään jos kaikki perustuu vain siihen. Onko sinulla kertoa mitään konkreettista miksi olette vaihtaneet numeroita.
selkeästi kiinnostunut silloin kun tavattiin (yöelämän jälkeen..), eikä kyseessä ollut mikään humalainen ;) Vietettin hetki läheisesti, mutta ei mitään seksiä kuitenkaan. Halusi numeroni kun jouduin lähtemään -> annoin, ja tämän jälkeen soitti siihen samantien (kai sen takia, että halusi antaa myös omansa tai sitten halusi vain kokeilla annoinko oikean numeron..?). No mutta, mitään ei siis ole kyseisestä miehestä kuulunut...
en aloittaja kirjoitti:
selkeästi kiinnostunut silloin kun tavattiin (yöelämän jälkeen..), eikä kyseessä ollut mikään humalainen ;) Vietettin hetki läheisesti, mutta ei mitään seksiä kuitenkaan. Halusi numeroni kun jouduin lähtemään -> annoin, ja tämän jälkeen soitti siihen samantien (kai sen takia, että halusi antaa myös omansa tai sitten halusi vain kokeilla annoinko oikean numeron..?). No mutta, mitään ei siis ole kyseisestä miehestä kuulunut...
Sehän on nyt sinun vuorosi soittaa.
Hus hus heti huomenna.- Sehän soitti
buddy-love kirjoitti:
Sehän on nyt sinun vuorosi soittaa.
Hus hus heti huomenna.ton "puhelun" silloin kun olin siinä vieressä. Eihän se ollut mikään oikea puhelu siis... Vai onko tämä nyt juuri sitä miesten logiikkaa, että hän vieritti tällä tavoin "vuoron" mulle? ;D
- hbg,hl
En ole mies, mutta sen voin sanoa, että en juuri sen jälkeen, kun olin 20-vee, ole antanut kenellekään epämääräiselle tai muulle tuntemattomalle miehelle puhelinnumeroani ja suosittelen samaa kaikille naisille! Jollet sä ole mikään suohirviö, mies varmaan antaa sulle numeronsa ja suorastaan tyrkyttää sitä, vaikket edes antaisi omaasi hänelle. Mulla tosin kyse lähinnä siitä, etä ainoa käyttämäni puhelinnumero on ollut mulla vuodesta 1997 ja se on julkinen. Jokainen mies, joka mulle käyntikorttinsa vaikka raflassa käteen nylkkkää, tietää, että suurimmalla todennäköisyydellä en soita.
Musta miehen kuuluu soittaa naiselle, jos kyse on romanttisesta kiinnostuksesta etc. ensitreffeistä ja pelkkä käyntikorttien vaihto nyt ainakaan ei tarkoita yhtään mitään.Aika hauska systeemi ja yhtä ristiriitainen sekä epälooginen kuin noissa jutuissasi yleensäkin.
(turha hämätä)- VanhaPiia
en ole antanut kenellekään miehelle puhelinnumeroani, mut musta miehen kuuluu soittaa naiselle.
- Järki-Jätkä
et juuri ole miestä saanut sen jälkeen, kun täytit 21 vuotta.
Ota vaan siihen yhteyttä niin ilostuu.
Olet vanhanaikainen nainen. Sinun ei tule kiinnostua tuollaisesta miehestä. Miksi edes kyselet asiaa koska se on niin itsestäänselvää että jos mies ei ota yhteyttä hän ei ole vanhanaiseutesi arvoinen?
Nokka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä neitiseni!- rose18
Miehen kuuluu soittaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131454Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531384- 1061108
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 108574
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515