Kun aikoinani kuulin ensi kertaa radiosta laulajatar Irinan äänen, koin voimallisen erektion. Ääni oli niin tuore, raikas ja huoleton, että se antoi mielikuvan siitä, että laulajatar on parikymppinen, ylihyvännäköinen, muodokas, kaunis, seksikkäästi pukeutuva rento ja itsevarma pimu. Kun myöhemmin näin videoita ja kuvia hänestä, mielikuvani muuttui. Hän onkin lähes 40-vuotias, kaksoisleukainen, vyötärölihavuuteen taipuvainen, vakavannäköinen, perunanenäinen savolaisen navettapiian näköinen nainen. Se oli erektion tuho. Koskaan en missään ole havainnut yhtä räikeää ristiriitaa laulajattaren täydellisen hunajaisen äänen ja pettymyksen tuottavan ulkonäön välillä.
Irinan seksikäs ääni.
20
183
Vastaukset
- Aina...
ei voi voittaa.
- Idiootti :)
ihan kaikkien erektioista kun ei voi millään pitää huolta. Mies! 24/7 on paljon muutakin ajateltaa.
http://www.youtube.com/watch?v=OGFwDHcnAVo- -End of erection-
Linkitit videoon, jossa naisella on mahtava lauluääni ja laulussa hyvät sanat, mutta jota naista on kauhea katsella.
-End of erection- kirjoitti:
Linkitit videoon, jossa naisella on mahtava lauluääni ja laulussa hyvät sanat, mutta jota naista on kauhea katsella.
ei kannata jäädä harmittelemaan tai kadottaa miehuuttaan. Kyllä maailmassa on paljon muitakin naisia. Varmaan joku kiva josta sinäkin pidät :)
- -End-
Idiootti :) kirjoitti:
ei kannata jäädä harmittelemaan tai kadottaa miehuuttaan. Kyllä maailmassa on paljon muitakin naisia. Varmaan joku kiva josta sinäkin pidät :)
Kuulehan, "Idiootti"... On minulla naisia ollut, ja nytkin on yksi. Hän on fittinen ja hyvännäköinen, ja seksimme on eläimellisen rajua. Kerroinpahan vain, miten ulkonäkö ei aina korreloi äänen kanssa.
-End- kirjoitti:
Kuulehan, "Idiootti"... On minulla naisia ollut, ja nytkin on yksi. Hän on fittinen ja hyvännäköinen, ja seksimme on eläimellisen rajua. Kerroinpahan vain, miten ulkonäkö ei aina korreloi äänen kanssa.
minua Idioottina??? :) Ei tarvii kiihtyä jos ei voi :D
- -End-
Idiootti :) kirjoitti:
minua Idioottina??? :) Ei tarvii kiihtyä jos ei voi :D
En minä sinusta kiihdy. En yleensäkään kiihotu idiooteista. :D
-End- kirjoitti:
En minä sinusta kiihdy. En yleensäkään kiihotu idiooteista. :D
Olen äärettömän hyvännäköinen, minulla ei ole lauluääntä ja seksini on eläimellisen rajua. Mitä muuta voisit vielä toivoa? :)
Irinan ensimmäinen hitti "Vastaukset" oli minusta mainio biisi ja todentotta, sillä on hyvä ääni. Sittemmin sen biisit ovat menneet alaspäin. Kauheaa angstia naisen vaikeasta elämästä, johon syypää on tietysti miehet. Vetoaa varmaan kaikkiin femakoihin ja miestenvihaajiin.
Ulkonäöltään se on minusta aika normaalin näköinen nelikymppinen suomalainen nainen. Ei päiväuni, muttei vastenmielinenkään.- -End-
Irinan biisit eivät mielestäni vieläkään ole mitään huonoja, mutta äärettömän angstisia kyllä. Kepeä taustamusiikki, ahdistavat sanat. Ja aina on miehessä vika. Joka biisissä äijä sortaa naista. Ulkonäöltään laulajatar on normaali vain, jos vanhenevan savolaisen navettapiian näköistä naista pitää normaalina.
- Nimeä vaikeus
naisen elämässä, johon EI ole syynä miehet? Et taida pystyä, vai mitä?
Nimeä vaikeus kirjoitti:
naisen elämässä, johon EI ole syynä miehet? Et taida pystyä, vai mitä?
Hah, siitäs sait! ;-)
olis ollu paljon myyvempi, jos siinä olis lukenut "Irinan äänekäs seksi seksikkäällä äänellä"
Toim.huom.- -End-
Olisi varmasti ollutkin, mutta silloin se ei olisi vastannut aloitukseni sisältöä. Olisinhan voinut vaikka otsikoida: "Nussittavan kuuloinen laulajatar osoittautuikin monsteriksi".
mistä täällä keskustellaan, mutta tulin vaan sanomaan, että kaikki musta nikkiset ovat kepulaisia.
on niin suhteellista ja mielikuva muodostuu katsojan silmissä... - Minusta Irinalla on kaunis kasvojen luusto ja hän on oikein viehättävä perheenäiti. - Varmaankin lähestyy neljääkymmentä, mutta muuta osaa kuvauksestasi en allekirjoita. - Tosin en muista nähneeni savolaista navettapiikaa ;) Virolaisia maatalouslomittajia kylläkin, ja he muistuttavat enemmänkin tuota alkuosan kuvaustasi...
Irinan äänestä kuvastuu elämänkokemus, vaikkeivät ne tarinat varmaan hänen omasta elämästään kumpua; kaikki ainakaan. - Ei tuollaista seksikkyyttä suomalainen nainen saa ääneensä vielä parikymppisenä...- 19+3
Kyl se mulle kelpais ulkonäkönsä puolesta ja äänikin
on tosiaan seksikäs. - BlueNightSatin
jos 1975 on lähes 40 niin sitten :)
- BlueNightSatin
niin syntynny 1975 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651633Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141622- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525