ELi en aikaisemmin ole tehnyt itse minkäänlaisia hilloja ja sain nyt ystävältäni kunnon pinon omenoita. en itse välitä pelkästä omenan mausta vaan haluaisin siihen vähän jotain lisäksi, mutten liikaa. Onko siis kukaan kokeillut tehdä omenahilloa / sosetta keittämällä ne mehussa pehmeiksi? itse ajattelin mansikkaa tai raparperiä ja se, että käykö tähän joku kaupasta ostettu ns. normimehu missä on sokerit ja säilöntäaineet valmiiksi vai pitääkö olla itsetekemää ilman sokeria yms? Minkä takia muuten jokaisessa omenahillo ohjeessa sanotaan että pakkaa valmis sose kuumennettuihin purkkeihin? eikö normaalit pakastusrasiat huoneen lämpöisinä käy jos hillon laittaa pakkaseen?
omenahilloa mehuun tehtynä
vasta aloittelija
0
486
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013