Mistä johtuu että olen aina se joku hikoilee eniten? Olen ihan normaalipainoinen ja kunto on ihan hyvä aina ollut.
Eniten hikoilen päästä, ja yleensä aerobisen suorituksen jälkeen hiukset ovat likomärät kun muilla ne on vielä suht kuivat?
Onko näissä paljonkin eroja ? Lapsesta asti olen tätä ihmetellyt
Runsas hikoilu
3
795
Vastaukset
Se on täysin yksilöllistä.
Miehet hikoavat pääsääntöisesti enemmän kuin naiset.
Hikoilu ei ole yleiskunnon mittari! Eli hyväkuntoinenkin voi hikoilla yhtäpaljon kuin toinen paljon huonompi kuntoisempi.- immabe
itse kuulun kans niihin, jotka hikoilevat helposti.. Olen pitkään ajatellut näin, että mitä tehokkaammin tekee, niin sitä enemmän hikoilee, esim. pienestäkin liikkeestä saa raskaan tehden sen oikealla tekniikalla ja täydellä panostuksella.. Mutta toki hieman hikoilemiseen vaikuttaa massa, koska on selvää että samankuntoinen hyvin hoikka hikoilee vähemmän kuin hyvin lihava.. Reenaa takin kanssa ja huomaa ero! ;) Aikaisemmin kun olen ollut hoikempi niin olen mielestäni vähemmän hikoillut kuin nyt hieman isompikokoisempana. Mutta niinkuin aiemmin sanottu, hikoilu on yksilöllistä.
- Mariiskaa
Mä olen parikymppinen nainen, hoikka ja hyvässä kunnossa (maran juoksen mennen tullen ja oon aina harjoitellut paljon).
Hikoilen aina kun teen jotain aerobista. Ja siis puhutaan lammikosta spinning-pyörän ympärillä, likomärästä topista ja hikipyyhkeellä mä en suoraan sanottuna tee yhtään mitään, koska hikee puskee niin paljon!
Jos fillaroin kouluun, kävelen normaalisti, nousen rappusia, pyrähdän juosten junaan tai jotain muuta, en hikoile lähes ollenkaan. Kyse on treenin aikana hikoilusta! Kuntosalilla tai muuten lihaskuntoa jumpassa tehdessä en hikoile juurikaan.
En muista nuorena hikoilleeni ihan näin paljon, mutta kyllä tätä viisi vuotta on ainakin ollut :D Muuten ei haittaa ollenkaan, kun en haise, mutta väillä esim. lenkin tai spinnin jälkeen tulee kauhean kylmä, kun yrittää jäädä salin puolelle lihaskuntoa tekemään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!892032- 821810
- 541459
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481415- 1461358
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481304Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261096Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 39975