Heippa!!
Kertokaapa jotain vähäkalorisia ruokaohjeita? Ei mielellään sisällä pastaa, perunaa jne. Omat ideat aika heikossa ja perus salaatit tiedetään jo :) !
kiitos:)
Vähäkaloriset ruoat
3
1175
Vastaukset 3
- tomskutti
Mun lemppari kevytpäivinä: tomaattikeitto
- tölkillinen tomaattimurskaa
- vähän sipulia
- chiliä, mineraalisuolaa, yrttimausteita (esim basilikaa)
- vettä
- n. 1tl balsamicoa tai limettimehua (ei pakko)
Vettä lisätään sen verran, että tuntuu sopivalta. Keitellään kunnes sipuli kypsyy. Mausteita kans oman maun mukaan. Ihana ja lämmittävä soppa eikä koko isosta annoksesta tule kuin enintään 150 kcal. Niin hyvää että jopa mun lapsi haluaa osille.- ddghj
Tai toinen on, että keitetään porkkanoita, sipulia ja lihalientä. Sitten sauvasekoittimella muusataan soseeksi ja lisätään mausteita. Luin jostain, et noin 30kcal yhdessä annoksessa?! Ja jos oikein herkkua haluaa, niin ennen muusaamista voi heittää pikkuisen fetaa joukkoon. Nam!
- mant-
Itse oon korvannu kaiken perunan ja pastan kaalilla (; ei tee enään yhtään mieli esimerkiksi pastaa.
Kaikki kaverini sanovat hyi kaalille, mutta sanoin heille että tehkää oikein hyvää jauhelihakastiketta (kevyt kermalla) ja lisätkää sitä raastettuun (kylmään tai lämpöiseen) kaaliin, ja vähän 17 % juustoa päälle. Kaikki innostu (:
Kaali on kevyttä ja hyvin maustettuna tosi hyvää, suosittelen (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931195Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2991108Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11548