Heippa!!
Kertokaapa jotain vähäkalorisia ruokaohjeita? Ei mielellään sisällä pastaa, perunaa jne. Omat ideat aika heikossa ja perus salaatit tiedetään jo :) !
kiitos:)
Vähäkaloriset ruoat
3
1117
Vastaukset
- tomskutti
Mun lemppari kevytpäivinä: tomaattikeitto
- tölkillinen tomaattimurskaa
- vähän sipulia
- chiliä, mineraalisuolaa, yrttimausteita (esim basilikaa)
- vettä
- n. 1tl balsamicoa tai limettimehua (ei pakko)
Vettä lisätään sen verran, että tuntuu sopivalta. Keitellään kunnes sipuli kypsyy. Mausteita kans oman maun mukaan. Ihana ja lämmittävä soppa eikä koko isosta annoksesta tule kuin enintään 150 kcal. Niin hyvää että jopa mun lapsi haluaa osille.- ddghj
Tai toinen on, että keitetään porkkanoita, sipulia ja lihalientä. Sitten sauvasekoittimella muusataan soseeksi ja lisätään mausteita. Luin jostain, et noin 30kcal yhdessä annoksessa?! Ja jos oikein herkkua haluaa, niin ennen muusaamista voi heittää pikkuisen fetaa joukkoon. Nam!
- mant-
Itse oon korvannu kaiken perunan ja pastan kaalilla (; ei tee enään yhtään mieli esimerkiksi pastaa.
Kaikki kaverini sanovat hyi kaalille, mutta sanoin heille että tehkää oikein hyvää jauhelihakastiketta (kevyt kermalla) ja lisätkää sitä raastettuun (kylmään tai lämpöiseen) kaaliin, ja vähän 17 % juustoa päälle. Kaikki innostu (:
Kaali on kevyttä ja hyvin maustettuna tosi hyvää, suosittelen (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315753
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135175- 1972449
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661820Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801813Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241234- 941205