Teuris-alkkis näköjään heräsi taas monen tunnin hiljaisuuden jälkeen hieman ennen aamukolmea. Meinaatko taas alkkis spämmätä palstan täyteen jotain denialismi-paskaasi ja linkkejä denialisti-tieteenkieltäjä-hihhulien blogeihin ja öljyfirmojen propagandaan näin aamuyöllä?
Miksi?
Alkkiksen menneiden ja tulevien hörhöilyjen vastapainoksi asiatietoa ilmastonmuutoksesta ihan suomeksi:
http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/
http://www.fmi.fi/kysymyksia/index_11.html
Huomenta alkkis
4
157
Vastaukset
- mielisairaalassa
tuo edellinen viesti on kirjoitettu.
Onko tuo enää täysijärkisen ihmisen tekstiä?- no huoh hoijaa
Olet siis aivan ilmeisesti tieteenkieltäjä-hihhuli. Ja sinua aivan ilmeisesti harmittaa hirveästi se, että ilmasto lämpenee ihmisen toiminnan seurauksena, aivan kuten tiedemiehet ovat kertoneet jo vuosikymenien ajan, ihan riippumatta sinun hörhöilyistäsi.
- Sähköteurastaja
Korkkasin justiin litran lippuviinan.
Täytin eilen 55 vuotta, olen syntynyt vuonna 55 kello viiden aikaan(02.09.1955), Faija soitti justiins ja kertoi.
Hyvän raittiuden jälkeen on kiva dokata. Ymmärrän kyllä että moinen on sinulta kielletty,
et ikinä pääse tasolleni, niinkuin että ihminen tekee niinkuin tahtoo.
Jos notkut joskus viinakauppan edessä, ja pyydät minua hakemaan viinaa tai tupakkaa, EN, muuten hae lapsille ja imeväisille.- huohhh...
Olet mielisairas alkoholisti. Hakeutuisit ihmeessä hoitoon, katkaisuhoitoon ja mielenterveyshoitoon. Tai jättäisit edes postaamatta nuo mielisairaat ja täysin turhat hörhöilysi tälle palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668