Golf lyöntilaskuri

Golffarisetä

Moi

Näin kentällä eräällä pelimiehellä sellaisen lyöntilaskurin johon hän aina lyönnin jälkeen näpsäytti vyöltä napista lyönnin lisää. Näytti kätevältä, eikä tarvi muistella montako niitä nyt tuli. Noita on näemmä digitaalisia ainakin tarjolla, mutta onko kellään tietoa, mistä vois tilata tuommosen "mekaanisen", eli jossa painetaan jostain napista ja se pykältää aina lyönnin lisää mittariin ja reiän lopuksi voi nollata ja mahdollisesti siirtää tulokset isompaan tuloskorttiin (digitaalisen tarvinnee tällöin).

Eli lyöntilaskuri, joka pitää napsuttelun kautta kirjaa lyönneistä ja kerää tuloskorttia, joko mekaaninen taikka digitaalinen. Pitäis tietysti olla mahd. simppeli, että voi vyöltä klipsistä napsauttaa aina lyönnin (tai kaks, jos tulee rankkaria :)) lisää mittariin.

Golffarisetä

7

3075

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (21.03.2009) Miksi sanotaan sitä pientä esinettä, jolla ravintoloiden ovimiehet ainakin joskus muinoin laskivat sisään menevien asiakkaiden määrän? Tarkoitan sitä, missä on pieni vipu, ja numerot juoksevat klikkauksien mukaan. Miksi sitä sanotaan ja mistä sellaisen voi ostaa?

Kysymyksessä on mekaaninen laskuri. Laskureita myy SP-elektroniikka, Merikoskenkatu 12, 90500 OULU, puh. 08-556 5858, faksi 08-556 5860. Hinta 4,50-10 €. http://www.spelektroniikka.fi/, klikkaa kohtaa Catalogue -09, sivu 65.

• Hyvinvarustetuissa

pro-Shopeissa ja kolopalloliikkeissä noita kaupitellaan, ja hinnassa on se golhvilisä tietty..

löytyy momnia erimallisia.

• jjppp44

Biltemata saat 3,50 eurolla työkalun jossa on viheriön tasoitin, pallonmerkitsin,harja sekä lyöntilaskuri.
      Tuote 45-481

• djtgjjj

Sanotaan näin, että säästä nekin eurot... pari vuotta kun olet pelannut, niin muistat lyöntis vielä seuraavana päivänäkin joka väylältä. Jokainen osaa laskea seitsemään... Enempää löyntejä golffissa ei tarvita :-) Jos löyntejä alkaa olla jo 10 niin pallo taskuun ja seuraavelle tiille.

Jos laskurin haluat, niin ota narun pätkä ja laita siihen 10 muovista/ kuulaa. Siirrä aina yksi kuula narusta alaspäin ja sitten vaan lasket ne alas vedetyt pallot. Löytynee askarteluliikkeestä ja hintaa jää alle euron

• Anonyymi

Ne sellaiset laskurit on krääsää jota myydään aloittelijoille, aivan turhaa rojua .

• Anonyymi

Joo, me Håkanin ja mailapoikien kanssa kans aina lasketaan alas vedettyjä palloja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4662
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1957
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1640
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      135
      1211
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1131
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe